Γειά σου .
Thx για την άμεση απάντησή σας.
Στις 03/03 έκανα την πρώτη ανάληψη, μετά από λίγες μέρες ακύρωσαν και την έδωσαν πίσω στον λογαριασμό. Στις 11/03 έκανα την ίδια προσπάθεια ανάληψης για το ίδιο ποσό που δεν έπαιξα ποτέ από την πρώτη, οπότε έκαναν το ίδιο και την ακύρωσαν για τον ίδιο λόγο: σφάλμα από την πλευρά του παρόχου πληρωμής.
Στις 19/03 έκανα την τρίτη προσπάθεια, 3 μέρες αργότερα εξαφανίστηκε από τον λογαριασμό (συνήθως εμφανίζεται σε εκκρεμότητα) και από τότε συνέχισαν να με συμβουλεύουν να περιμένω περισσότερο στη ζωντανή συνομιλία τους, δεν απάντησαν ποτέ σε κανένα email.
Ρώτησα εάν χρειάζονται επαλήθευση, είπαν ότι δεν απαιτείται τώρα.
Παρεμπιπτόντως, είναι ένα μεγάλο ποσό, είμαι απλώς απογοητευμένος επειδή συνεχίζουν να εξαπατούν ppl κάθε μέρα.
Θα σε κρατάω ενήμερο.
Thx και πάλι για την υποστήριξή σας
Hello .
Thx for your prompt reply.
On the 03/03 I made the first withdrawal, after few days they cancelled and gave it back in the account. On the 11/03 I made same attempt of withdrawal for the same amount as I never played since the first one so they did the same and cancelled it for the same reason: error from the payment provider side.
On the 19/03 I made the third attempt, 3days later it did disappear from the account (usually it show pending) and since then keep advising me to wait longer in their live chat they never replied to any emails.
I asked if they need a verification they said it's not required now.
By the way it's a big amount iam just frustrated because they keep scamming ppl every day.
I will keep you updated.
Thx again for your support
Αυτόματη μετάφραση: