Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοAmunRa Casino - γενική συζήτηση

AmunRa Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 3 έτη από markusfuerst91
|
14.018 προβολές 88 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, όταν έκανα κλικ στον σύνδεσμο για να υποβάλω μια καταγγελία στο καζίνο amunra

Έτυχε να μην μπορώ να γράψω στη στήλη όπου ήθελα να περιγράψω την κατάστασή μου, όταν έγραφα, τα γράμματα άρχισαν να εξαφανίζονται, οπότε δεν ξέρω τι συμβαίνει. Μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί συμβαίνει αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γεια, στον σύνδεσμο προς το νήμα παραπόνων, οι λέξεις διαγράφονται αμέσως, επομένως δεν μπορώ να περιγράψω την κατάστασή μου.

Δεν ξέρω γιατί δεν λειτουργεί

Έχει κανείς εμπειρία με το stim.

Αυτόματη μετάφραση:
Paja1000
πριν από 5 μήνες

Well in this case I would recommend to try to delete cookies, alternatively another device and browser. If it's still a problem, be sure to get in touch and we'll try to find out what's going on. 

πριν από 4 μήνες

Γεια σας Βρέθηκα να βγω από το καζίνο amunra γιατί ρωτώντας σε ζωντανή συνομιλία σε ποιο σημείο η απόσυρσή μου δήλωσα εθισμένη στον τζόγο και σε αυτή την περίπτωση μου είπαν ότι θα είχα χάσει τα κέρδη μου και με έδιωξαν. Τώρα λέω έπαιξα όλο το μισθό μου ήλπιζα για τη νίκη των 500 € που έκανα με δικά μου χρήματα και όχι με μπόνους τι μπορώ να κάνω για να πάρω πίσω την ανάληψη μου; Περιμένω τη βοήθειά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
masciaripietro71
πριν από 4 μήνες

Hey, do I understand correctly that they took all your money for saying you addicted to gambling ? I mean, that doesn't seem like a fair move by the casino. 

If this is the case, then I wouldn't hesitate to file a complaint right away where our team will try to investigate and help you.

You can find the link here. ⬅️

Are you in ? 

πριν από 3 μήνες

Hello. I also had problems with this casino as soon as I requested a withdrawal. I can't solve this problem for 5 months. since April 2024. Now I filed a complaint here on the site, but I still haven't received a response from the casino. I hope to somehow solve my problem.

yevhen100100
πριν από 3 μήνες

I can see that unfortunately, until now, the casino has not been willing to cooperate with your complaint. It is a shame whenever a casino doesn't even try to explain the situation and our team is not able to move forward.

May I ask, though, what exactly the problem is there? Why do they need the residence permit document from you?🤔

I am just trying to better understand the situation, you know.

πριν από 3 μήνες

I also do not understand why they need this document. I provided the casino with many other documents such as a passport, a foreign passport, a driver's license, a bank statement, utility bills. Kazhino simply does not want to pay out money, constantly coming up with new demands. At the same time, the amount that I won from the Casino is 96 euros.

yevhen100100
πριν από 3 μήνες

I bet Romi was interested in whether the casino explained the purpose to you. Did they?

πριν από 3 μήνες

No, they didn't explain the situation. It's a really bad situation when a casino asks for a document that they can't provide to avoid paying out. They are probably trying to avoid their obligations this way.

yevhen100100
πριν από 3 μήνες

As I can see now, the casino replied in your complaint thread but still did not give the answer to why they need this document if you are not able to get it anymore, as of the reason that you don't need to.🤷‍♀️

Unfortunately, we need to wait a bit longer to learn how this situation will unfold.

I will surely keep my fingers crossed for the promptest resolution of it.🤞

πριν από 1 μήνα

Προσπαθώ να κάνω ανάληψη από το Καζίνο "AmunRa" εδώ και μέρες και συνεχίζει να λέει "εκκρεμεί"... Προσπάθησα ξανά και ξανά να ακυρώσω την ανάληψη και να προσπαθήσω ξανά. Το επόμενο είναι ότι θέλω να κάνω ανάληψη σε Mastercard αλλά όταν την επιλέγω λέει Visa δίπλα στο ποσό. Καταλαβαίνω ότι δεν θα λειτουργήσει και γι' αυτό γράφω εδώ για να δω αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει. Έχω στιγμιότυπα οθόνης και email για τα πάντα.

Αυτόματη μετάφραση:
Paul.Ortner
πριν από 1 μήνα

Hi, first of all I would say that it is not the best thing to cancel withdrawals all the time because it extends the length of time you should get the money.

However, when was the last time you made a withdrawal? Are you withdrawing using the same method you used to deposit? Did you ask the casino why your withdrawal was still pending and how long you are waiting? Sometimes you have to be a bit patient until the withdrawal is approved if it was, for example, the first one or if the casino asks for some documents for verification. None of this was necessary? 

Please let me know. 

πριν από 1 μήνα

Περίμενα ~7/8 εργάσιμες ημέρες και δεν έλαβα καμία απάντηση από την υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας σχετικά με την υποβολή τυχόν εγγράφων ή οποιωνδήποτε άλλων οδηγιών - λέει απλώς "σε εκκρεμότητα". Είναι η πρώτη μου συναλλαγή, οπότε εκπλήσσομαι που δεν έχουν ζητήσει κανένα έγγραφο ακόμα. Σχετικά με το σύστημα κατάθεσης/ανάληψης: Χρησιμοποιώ την ίδια κάρτα αλλά όταν κάνω κλικ στο ανάληψη μέσω Mastercard λέει πάντα Visa δίπλα στο ποσό ανάληψης...; Ευχαριστώ για την απάντηση, θα περιμένω και μετά θα επικοινωνήσω μαζί σας 👌🏽

Αυτόματη μετάφραση:
Paul.Ortner
πριν από 1 μήνα

Thank you for your reply, it is clear to me that the casino is not communicating with you yet, which would not be pleasant for me either. We give casinos 14 days to sort out everything that is necessary to withdraw and if they ignore you and you don't have the money by then, then we would try to help you if you opened a complaint with us. But by all means don't cancel the withdrawal you have now because the time I mentioned is counted from the time you make it. If you haven't heard anything new and still see it as pending and the casino hasn't responded, feel free to get in touch again. If you don't need the documents and you don't have to go through the verification process, that's fine, casinos don't always do it the first time you make a withdrawal and you can go through the process later. 

I would also recommend not to gamble with your money and wait until everything is sorted out. 

Think you can handle it?

Jaro
πριν από 1 μήνα

Σας ευχαριστώ πολύ. Δεν έχω λάβει τίποτα ακόμα αλλά θα καταθέσω τα έγγραφα πάντως.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Ευχαριστώ, το site ακύρωσε την απόσυρσή μου από τις 14/11 από μόνο του και ακόμα δεν παίρνω απαντήσεις... δεν απαιτούνται ακόμα έγγραφα. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
Paul.Ortner
πριν από 1 μήνα

In that case, I would have already thought about filing a complaint because it doesn't seem completely normal to me that they wouldn't give you any answer. I don't need the documents so that's fine on your part too. I don't know why that is and it would be best to find out from the casino. If nothing happens in the next few days, let me know and we'll try to help. 🙂

Jaro
πριν από 1 μήνα

Ευχαριστώ, θα κάνω μια καταγγελία και θα σας ενημερώσω αν επικοινωνήσουν 🙂 Ευχαριστώ για τη βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
Paul.Ortner
πριν από 1 μήνα

You're welcome, I'll keep my fingers crossed that everything will be resolved in the end.🤞

1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα