Ευχαριστώ για την απάντησή σας, μου είναι ξεκάθαρο ότι το καζίνο δεν επικοινωνεί ακόμα μαζί σας, κάτι που δεν θα ήταν ευχάριστο ούτε για μένα. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν όλα όσα είναι απαραίτητα για ανάληψη και εάν σας αγνοήσουν και δεν έχετε τα χρήματα μέχρι τότε, τότε θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε αν μας κάνετε καταγγελία. Αλλά οπωσδήποτε μην ακυρώσεις την ανάληψη που έχεις τώρα γιατί ο χρόνος που ανέφερα υπολογίζεται από τη στιγμή που θα την κάνεις. Εάν δεν έχετε ακούσει κάτι νέο και εξακολουθείτε να το βλέπετε ως εκκρεμότητα και το καζίνο δεν έχει ανταποκριθεί, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ξανά. Εάν δεν χρειάζεστε τα έγγραφα και δεν χρειάζεται να περάσετε από τη διαδικασία επαλήθευσης, δεν πειράζει, τα καζίνο δεν το κάνουν πάντα την πρώτη φορά που κάνετε ανάληψη και μπορείτε να προχωρήσετε στη διαδικασία αργότερα.
Θα συνιστούσα επίσης να μην στοιχηματίσετε με τα χρήματά σας και να περιμένετε μέχρι να τακτοποιηθούν όλα.
Νομίζεις ότι μπορείς να το διαχειριστείς;
Thank you for your reply, it is clear to me that the casino is not communicating with you yet, which would not be pleasant for me either. We give casinos 14 days to sort out everything that is necessary to withdraw and if they ignore you and you don't have the money by then, then we would try to help you if you opened a complaint with us. But by all means don't cancel the withdrawal you have now because the time I mentioned is counted from the time you make it. If you haven't heard anything new and still see it as pending and the casino hasn't responded, feel free to get in touch again. If you don't need the documents and you don't have to go through the verification process, that's fine, casinos don't always do it the first time you make a withdrawal and you can go through the process later.
I would also recommend not to gamble with your money and wait until everything is sorted out.
Think you can handle it?
Αυτόματη μετάφραση: