ΦόρουμΚαζίνοAmunRa Casino - γενική συζήτηση

AmunRa Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από markusfuerst91
|
11720 προβολές 73 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το AmunRa Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Δεν είχα ξαναδεί τόσο κακό καζίνο. Υποστήριξη πολύ αμφισβητήσιμη.

Η επαλήθευση διαρκεί για πάντα και η πληρωμή μου δεν είναι ακόμη επεξεργασμένη.


Θα πάρω ποτέ τα χρήματά μου;


Αυτόματη μετάφραση:
markusfuerst91
πριν από 3 έτη

Hi, how long time have you been working for the withdrawal?

πριν από 3 έτη

Από τις 2 Σεπτεμβρίου 2021 σήμερα κατάφερε τελικά να επαληθεύσει, περιμένετε τώρα και δείτε αν θα εξοφληθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
markusfuerst91
πριν από 3 έτη

If the account is verified, it's a half of the success. I hope you'll finally manage to get the withdrawal.

πριν από 3 έτη

Δεν είχα ξαναδεί τόσο κακό καζίνο. Υποστήριξη πολύ αμφισβητήσιμη.

Η επαλήθευση διαρκεί για πάντα και η πληρωμή μου δεν είναι ακόμη επεξεργασμένη.


Θα πάρω ποτέ τα χρήματά μου;


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Shocking casino and yet still has 8.6 rating on here

canning5004
πριν από 1 έτος

What is so shocking in this casino, I wonder?


Radka
πριν από 1 έτος

The 8.6 rating is shocking

canning5004
πριν από 1 έτος

I got it, but in what manner? 😀

Is it shockingly high or low? What happened to you there? Care to share with fellow players?

πριν από 1 έτος

Its ok im just stressed out lol why cant i find a nice good casino even new ones are bad and i see at least ye made effort to say some new casinos not good when i check them

canning5004
πριν από 1 έτος

I'm sorry to hear that.

Have you tried browsing the latest user reviews? I perfectly understand the rating we assigned is more focused on general aspects. Sadly, such things as smooth KYC or lightning-speed withdrawals are not counted, which is exactly what most players deem important. 🙂 this "hole" should be filled by user rating.

It's just a small hint.

Good luck finding a decent one soon!

πριν από 1 έτος

I will try looking yes thanks

canning5004
πριν από 1 έτος

When you find one - yes, I'm optimistic - don't forget to share some insights. 😉

πριν από 1 έτος

ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ!

ΕΓΩ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ, ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΖΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΡΤΕΣ, ΚΕΡΔΙΣΑ 22.000 € ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΟΣΟ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΑΝ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ.

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΑΛΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ; ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ 100€ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΜΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΠΡΟΒΛΕΨΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΤΡΙΤΕΡΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ!


Αυτόματη μετάφραση:
Andrea93
πριν από 1 έτος

Hello there.

I'm sorry - you made a mistake. 🙁

Not a single acasino allows you to fund your account with someone elses payment options - this is strictly forbidden and therefore it is stated in the terms and conditions which you should read first.

No casino checks deposits in the real time, because all of this is stated in the rules and you are not allowed to cross the rules.

I know it sounds harsh, but playing in an online casino requires a certain level of knowledges.

Have you noticed that by creating an account you ultimately agreed with all terms you have not obviously read at all?

I don't wan to push you further I want you understand, so think about that for a second if you can.

Every game has a rules.

But if you truly feel scammed, submit a complaint right here:

https://casino.guru/complaints/create

It's free, don't worry. We shall see whether there is a way to calm it down.

Are you up to it, perhaps?



πριν από 4 έτη

I agree that 17 days for processing documents is enough time...

πριν από 1 έτος

i want help with withdrawl in Amunra Casino i can’t withdrawl in any payment methods

πριν από 1 έτος

i tried withdrawl with my legit bank account and everything its says it was rejected or something i created other payment methods also but non of them seem to work now i have last hope on ezeewallet please help me with this Amunra Casino

minglama999
πριν από 1 έτος

Hi, I've moved your posts under the casino you seem to have a problem with. May I ask how long you have been unable to withdraw ? Has your casino account been fully verified ? Have you checked with the casino what is the reason why you cannot withdraw your funds ? Usually it is recommended to withdraw using the same method as deposited, but I assume you have tried that. 


Anyway, can you let us know so we can try to help you ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

I have fully verified my account according to the website because its says no verification required and i tried from the other acc that i had it ezeewallet and its taking forever to withdrawl it doesn’t say rejected or anything this time but what the point of doing when am not getting my money on time but when its about depositing it done in seconds so can you please talk to the Amunraa team they don’t even reply my mail

minglama999
πριν από 1 έτος

Hey there.

I'm sorry to say that, but the option I can offer is to submit a complaint for the moment. Yet I would like to know since when your withdrawals get rejected, please? Because normally, we allow casinos 14 full days to verify the account (not the case right?) and proceed with the payout.

Let me know, and meanwhile feel free to read this guide:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα