Γειά σου,
Ο Jaro πιθανώς έλεγξε το παράπονό σας και βρήκε αυτό:
"Έλαβα μια ειδοποίηση από το καζίνο σχετικά με την κατά λάθος κατάθεσή σας κεφαλαίων ETH στο πορτοφόλι USDC, με αποτέλεσμα μια ανεπιτυχή συναλλαγή. Επιπλέον, ενημερώθηκα ότι τα χρήματά σας θα σας επιστραφούν ."
Έτσι, σας είχε ζητήσει να επιβεβαιώσετε μόλις λάβετε την επιστροφή χρημάτων.
Υπάρχει, ωστόσο, ένα άλλο πράγμα που πρέπει να διευθετήσουμε. Αυτό το νήμα αφορά το The Royale Casino και είμαι σχεδόν βέβαιος ότι η ανάρτησή σας δεν ανήκει εδώ επειδή συνεχίζετε να μιλάτε για το πρόβλημά σας με το Metaspins .
Έχω δίκιο, παρακαλώ;
Αν ναι, ακολουθήστε αυτό το νήμα αντ' αυτού :
https://casino.guru/forum/casinos/metaspins-casino---general-discussion/4#post-72303
Απλώς στοχεύουμε να κρατήσουμε το φόρουμ καλά οργανωμένο για άλλους, βλέπετε. 🙏
Hello,
Jaro probably checked your complaint and found this:
"I've received a notification from the casino regarding your accidental deposit of ETH funds into the USDC wallet, resulting in an unsuccessful transaction. Additionally, I've been informed that your funds will be refunded to you."
So, he had asked you to confirm once you got the refund.
There is, however, another thing we need to settle. This thread is about The Royale Casino, and I'm almost sure your post does not belong here because you keep talking about your issue with Metaspins.
Am I correct, please?
If so, please follow this thread instead:
https://casino.guru/forum/casinos/metaspins-casino---general-discussion/4#post-72303
We just aim to keep the forum well-organized for others, you see. 🙏
Αυτόματη μετάφραση: