ΦόρουμΚαζίνοAmunRa Casino - γενική συζήτηση

AmunRa Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από markusfuerst91
|
11631 προβολές 70 απαντήσεις |
|
1 2 34
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 9 μήνες

Καλησπέρα, έκανα αίτημα ανάληψης στις 2/2 και ακόμα εκκρεμεί η έγκριση. Σε επικοινωνία μαζί τους η απάντηση είναι συνεχώς πως θα ολοκληρωθεί σε 3 ημέρες. Ρώτησα αν χρειάζεται κάποια έγγραφα για ταυτοποίηση και μου είπαν πως όχι. Πόσο πρέπει να περιμένω ώστε να πιστωθούν τα χρήματα στην κάρτα μου? Δεν χρησιμοποίησα κάποιο μπόνους και η ανάληψη που ζήτησα ήταν με την ιδια μέθοδο που έγιναν και οι καταθέσεις. Σε κανένα άλλο καζίνο δεν καθυστερούν τις αναλήψεις. Μπορείτε να με βοηθήσετε να λάβω τα χρήματα μου ? Ποσό που αιτηθηκα για ανάληψη 220€

Evangelia
πριν από 9 μήνες

Hi, I think that if you wait only a few days it is not a disaster. Some casinos don't make withdrawals over the weekend so you may have to be a bit patient. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. 

However, have you had any successful withdrawals in the past at this casino ? 

I saw that you also filed a complaint, so if you don't get your money in the time frame, our team will try to help you. 

I firmly believe that you will receive the funds and the complaint will be resolved successfully.

Jaro
πριν από 9 μήνες

Everything ok! I received the money! Thank you

Evangelia
πριν από 9 μήνες

Perfect. 🎉🎉😊

As I said sometimes you just have to be a little patient and wait. That was also the case here. Enjoy your win.

However, if I could ask you, would you also write this information to Petronela in your complaint so that she can close it ? That would be appropriate. 

Thank you and have a nice day. 🙂

πριν από 9 μήνες

Γεια σας...Είμαι αρκετά ανήσυχος μιας και έκανα εγγραφή από την Ισπανία και δεν είχα κανένα πρόβλημα παρόλο που έχω δει εδώ ότι το καζίνο Amunra δεν είναι διαθέσιμο στην Ισπανία. Έχω κάνει ανάληψη κεφαλαίων και είναι ακόμα σε εκκρεμότητα...Ανησυχώ αρκετά μιας και έχω μεγάλο ποσό για ανάληψη και βλέποντας τα αρνητικά παράπονα από τους χρήστες δεν ξέρω αν θα μπορέσω. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Είναι το χειρότερο καζίνο πού υπάρχει μόνο χρήματα τρώει μακριά από αυτό το καζίνο δεν κερδίζει ποτέ ο παίκτης μόνο τρώει το καζίνο μακριά

πριν από 9 μήνες

Hello

πριν από 9 μήνες

Γεια σας...Είμαι αρκετά ανήσυχος μιας και έκανα εγγραφή από την Ισπανία και δεν είχα κανένα πρόβλημα παρόλο που έχω δει εδώ ότι το καζίνο Amunra δεν είναι διαθέσιμο στην Ισπανία. Έχω κάνει ανάληψη κεφαλαίων και είναι ακόμα σε εκκρεμότητα...Ανησυχώ αρκετά μιας και έχω μεγάλο ποσό για ανάληψη και βλέποντας τα αρνητικά παράπονα από τους χρήστες δεν ξέρω αν θα μπορέσω. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Hi, I also noticed that players from Spain are not accepted by this casino according to our site. 

However, do you already have a verified account here ? Were you allowed to register here and have you played here for a longer time and had several deposits or was this your first one ? Didn't you notice earlier that players from your country can't play here ? 

Let me know and we'll see what we can do.

πριν από 9 μήνες

Είναι το χειρότερο καζίνο πού υπάρχει μόνο χρήματα τρώει μακριά από αυτό το καζίνο δεν κερδίζει ποτέ ο παίκτης μόνο τρώει το καζίνο μακριά

πριν από 9 μήνες

Hello, do you have a problem here too or did you just lose money in the casino and didn't succeed ? The casino always has an advantage over the player who always loses his money in the end, so it's not unusual unfortunately. 

Anyway, let me know where you stand.

πριν από 9 μήνες

Hello

πριν από 9 μήνες

Hey, would you like to say something about this casino too ? Do you have any experience you would like to share ? 

Jaro
πριν από 9 μήνες

Δεν έχει επαληθευτεί ακόμα, αφού στη σελίδα λέει ότι δεν είναι απαραίτητο ακόμα και μίλησα με έναν χειριστή και μου είπε ότι δεν ήταν απαραίτητο ακόμα, ωστόσο έβαλα τα στοιχεία μου και τη διεύθυνσή μου στην Ισπανία και μπόρεσα να εγγραφείτε και καταθέστε τα χρήματα χωρίς πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι στην απόσυρση και πολύ περισσότερο στο να βλέπεις τόσα αρνητικά σχόλια...

Αυτόματη μετάφραση:
rsalgado1997
πριν από 9 μήνες

Yes, I understand that, but if you didn't bypass the casino and you entered all your details truthfully and you were able to deposit and lose money here, then according to our fair gambling codex you should be entitled to winnings as well. 

However, when you filled out the registration form, did you also have to enter the country ? Also, when you spoke to the operator, did you tell him you were from Spain ? 

Either way, in this case I would recommend to file a complaint and our team would try to help you if there is a problem with your withdrawal. 

Just click here and open it. ⬅️

Do you think you'll go for it ?  

Jaro
πριν από 9 μήνες

Γεια σας, τη στιγμή που έκαναν την πρώτη μου είσοδο, αν και δεν μου ζήτησαν επαλήθευση, μπήκα στη χώρα κατά την εγγραφή και δεν είχα πρόβλημα. Θα σχολιάσω πώς περνούν οι μέρες. Ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 9 μήνες

Το πρόβλημα είναι ότι έχω ζητήσει από το καζίνο να γίνει οριστικά το κλείσιμο του λογαριασμού μου τώρα και μια εβδομάδα κάθε μέρα και αυτή με αγνοούν και δεν μού απαντούν ούτε στα email

πριν από 9 μήνες

Γεια σας, τη στιγμή που έκαναν την πρώτη μου είσοδο, αν και δεν μου ζήτησαν επαλήθευση, μπήκα στη χώρα κατά την εγγραφή και δεν είχα πρόβλημα. Θα σχολιάσω πώς περνούν οι μέρες. Ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

It sounds good so far. 🙌 In any case, we are here. I look forward to hearing from you soon!

πριν από 9 μήνες

Το πρόβλημα είναι ότι έχω ζητήσει από το καζίνο να γίνει οριστικά το κλείσιμο του λογαριασμού μου τώρα και μια εβδομάδα κάθε μέρα και αυτή με αγνοούν και δεν μού απαντούν ούτε στα email

πριν από 9 μήνες

I see. A few days ago, you said you couldn't win in this casino, but the actual issue lies in the undisclosed account.

May I know what reason you provided to the casino, also how (in the chat or via email), and when you asked for the closure?

We usually take 72 hours as an acceptable time to cover all details for closing the account.

Additionally, do you have an active balance in the casino, please?

Thank you in advance for all these details. 🙏

πριν από 8 μήνες

Γεια σας έχω 4 χιλιάδες ευρώ στον λογαριασμό και θέλω να τα κάνω ανάληψη. Έχω κάνει αίτηση αναλήψεων 500 ευρώ στις 11 Μαρτίου και άλλη μια των 500 στις 12 Μαρτίου. Σήμερα είναι 13 Μαρτίου και είπαν εντός των 3 ημερών θα μπουν. Αν δεν μπουν τι θα κάνω ;

Panos0rf01
πριν από 8 μήνες

Wait and see if they are true to their promise that's all you can do for now.

πριν από 8 μήνες

Γεια σας έχω 4 χιλιάδες ευρώ στον λογαριασμό και θέλω να τα κάνω ανάληψη. Έχω κάνει αίτηση αναλήψεων 500 ευρώ στις 11 Μαρτίου και άλλη μια των 500 στις 12 Μαρτίου. Σήμερα είναι 13 Μαρτίου και είπαν εντός των 3 ημερών θα μπουν. Αν δεν μπουν τι θα κάνω ;

πριν από 8 μήνες

Hi, I'd be patient for now. We give the casinos 14 days to sort out the whole withdrawal, so you're just getting started. Since the casino gave you a timeframe, we'll see if they meet it. If not let us know, but keeping a cool head will be important. 

Anyway, do you have a verified account with the casino yet ? Did you play with the bonus or not ? 

I'll wait for the answer. 

Jaro
πριν από 8 μήνες

Όχι δεν έχω κανένα μπόνους έκανα κατάθεση 300 ευρώ και είμαι με 4 χιλιάδες. Κέρδισα από το crazy time αυτές τις μέρες. Τους έστειλα μήνυμα πως να κάνω verify τον λογαριασμό και μου απάντησαν ότι δεν χρειάζεται να είσαι verified και ότι η ανάληψη μου είναι σε αναμονή.

1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα