Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοAmunRa Casino - γενική συζήτηση

AmunRa Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

 από markusfuerst91
|
19.178 προβολές 96 απαντήσεις |
|
1...4 5

Hello!

I should get 25% live casino cashback (on every monday get every player, who is request in chat/e-mail), but "administrator decided", i cant get any bonuses in the futute! (no any details)

i closed my account iat this casino, unpolite


Vartyi

Hmm, did the exact same thing happen to you in two casinos? Are they from the same group or how is that possible? In the post I wrote to you in the second casino, I explained how it works. So unfortunately, such things sometimes happen.

Hi Jaro!

Yes:

Rtbet, Myempire (closed my account), Slotpalace (closed ma account), Amunra (closed my account), Posido (there im VIP , and i try to conversation my VIP account manager, what is the problem)

There is similar platform... and connected to my FunId (My FunId is verified too)

Well, but i have got similar platforms, where i can use any bonuses, but now im fustrated and i wont play anywhere after this!

I didnt cheat, or any "wrongdoing", just lost about 4000 EUR in 3 months!

I know, they can decide without any explainison, but... you know a bit interesting!

Regards

Gabor

Vartyi

Yes, I completely understand and I would be frustrated as well. If I wanted to use the bonuses and they denied me access everywhere, i.e. within the same group, I would be upset. I know this can happen when players take bonuses frequently and basically focus on them. I don't know what your case is, but it doesn't have to be exclusively what I'm mentioning. 

Anyway, if you want to use bonuses it will probably have to be elsewhere.😥

Το καζίνο δεν ανταποκρίνεται και δεν ξέρω πώς να φτάσω στον ιστότοπο επειδή η ζωντανή υποστήριξη δεν λειτουργεί... τι άλλο μπορώ να κάνω;


Αυτόματη μετάφραση:
Paul.Ortner

In your case, I would resort to submitting a complaint. We wrote to each other the other day and it doesn't seem quite normal to me that you still have no reply. 

You can submit it here on this link and our team will try to assist you.

What do you say? 

ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ!

ΕΓΩ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ, ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΖΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΡΤΕΣ, ΚΕΡΔΙΣΑ 22.000 € ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΟΣΟ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΑΝ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ.

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΑΛΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ; ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ 100€ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΜΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΠΡΟΒΛΕΨΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΤΡΙΤΕΡΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ!


Αυτόματη μετάφραση:

Really? 😀😀

Did you use someone others card???

Well you see there is still saying. Play stupid games, win stupid prizes.

OMG this casino seems to be notorious.


Why don't you people but a warning in your front page about this casino that it might not pay and that its untrustworthy?

Kallenen88

May I ask if you experienced some issues there?

Hi Jaro!

Yes:

Rtbet, Myempire (closed my account), Slotpalace (closed ma account), Amunra (closed my account), Posido (there im VIP , and i try to conversation my VIP account manager, what is the problem)

There is similar platform... and connected to my FunId (My FunId is verified too)

Well, but i have got similar platforms, where i can use any bonuses, but now im fustrated and i wont play anywhere after this!

I didnt cheat, or any "wrongdoing", just lost about 4000 EUR in 3 months!

I know, they can decide without any explainison, but... you know a bit interesting!

Regards

Gabor

Ακριβώς το ίδιο συνέβη και σε μένα. Με απόφαση του διαχειριστή, όλα τα μπόνους και τα επιτεύγματα με πόντους (πολλά χρήματα) έχουν αποσυρθεί από όλα τα καζίνο αυτής της ομάδας (58 καζίνο). Έχω χαθεί ως χρήστης.

Αυτόματη μετάφραση:
Kallenen88

Δεν το έκαναν πριν, αλλά τώρα όταν θέλετε να κάνετε ανάληψη χρημάτων θα ζητήσουν επαλήθευση και είναι πρακτικά αδύνατο να επαληθεύσετε μόνοι σας. Θα ζητήσουν συναλλαγές τραπεζικού λογαριασμού και αρκετές φωτογραφίες. Όταν τα στείλεις όλα θα σου πουν ότι δεν είναι σωστά ή ότι χρειάζονται χρόνο (μου συνέβη στη funbet) μέχρι να βαρεθείς να περιμένεις. Πιστέψτε με, είναι απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:

Ακριβώς το ίδιο συνέβη και σε μένα. Με απόφαση του διαχειριστή, όλα τα μπόνους και τα επιτεύγματα με πόντους (πολλά χρήματα) έχουν αποσυρθεί από όλα τα καζίνο αυτής της ομάδας (58 καζίνο). Έχω χαθεί ως χρήστης.

Αυτόματη μετάφραση:

And the casino didn't tell you anything more about it? I know this happens a lot, but it's mostly in cases where players only take bonuses and deposit a little. I don't know if that was your case, but anyway, if you have enough points left, that's sad. 

Have you tried asking the casino if this can be changed or is it a final decision? 

Jaro

Δεν μου απαντούν με email και με τσατ μου λένε ότι δεν ξέρουν τίποτα, ότι είναι απόφαση της διοίκησης.

Αυτόματη μετάφραση:

Όταν ξόδεψα +10000€ στο Frumzi χωρίς να κάνω καμία ανάληψη (όλες τις απώλειες) με αντιμετώπισαν σαν βασιλιά, με προσωπικό σύμβουλο. Όταν είχα λίγη τύχη στο Rtbet και έκανα αναλήψεις €500 και €800, ανέβηκα σε επίπεδο VIP) τελείωσε. Είναι σημαντικό οι άνθρωποι να γνωρίζουν ότι εάν έχω κέρδη θα κάνουν ό,τι είναι δυνατό για να με αποτρέψουν από το να πληρωθώ ή να επιστρέψω.

Αυτόματη μετάφραση:
Nightshow

Yes, that's what I hear most often from players, that it's an administrative decision. Anyway, there have been cases where they told the player that they can unlock it under some conditions.

Anyway, whenever you have a problem with a withdrawal at a casino, let us know and we will try to help you. These situations you've outlined still persist?

I tried to close my account in this place by they refused to close it. Yes you read it correct.


They claimed there is not such profile 😀 When I confronted them with a screen from my account....they sent me email back accusing me of having a gambling obsession.


I was like wtf? I have rarely played there because its a shitty casino, I literally said to them look at my account, I had made only TWO 20 e deposits past month. AND THEY ACCUSE ME OF HAVING GAMBLING OBSESSION AND BECAUSE OF THIS REFUSE TO CLOSE MY ACCOUNT!?!?!?.

I have no words....I don't know what to say or do. I have never met a casino that refuses to close an account.

Kallenen88

Hello, just a detail if you don't mind: it appears this is a response to Nightshow; if so, please use the reply or quote button, because it is not that obvious without it. Thank you.


Honestly, I do not follow the casino logic either; 40€ is, in my opinion, very far away from "obsession."

1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα