ΦόρουμΚαζίνο7Slots Casino - γενική συζήτηση

7Slots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από carolmachadocm13
|
14933 προβολές 94 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Προσπαθώ να επικοινωνήσω με το καζίνο 7slots για σχεδόν ένα μήνα και με επεξεργάστηκαν για επαλήθευση μέχρι να τα καταφέρω, αλλά τώρα δεν έχω καμία απάντηση από την πληρωμή μου και με όλα τα μέσα που υποδεικνύονται για να επικοινωνήσω απέτυχαν και η τεχνική υποστήριξη δεν απάντησε ποτέ σε εμένα και Η αλληλογραφία επανεξετάζει και το hotmail μου λέει ότι ο αποστολέας δεν δέχεται τις αποστολές, πώς να γνωρίζει για την πληρωμή μου και πώς να επικοινωνεί με οποιαδήποτε πλατφόρμα αυτού του καζίνο, ώστε να εξηγήσει και να καθοδηγήσει τι συμβαίνει.


abett21

Αυτόματη μετάφραση:
Abett21
πριν από 1 έτος

I would be really in a rage if I were you. 🙁

Sometimes even a single explanation given in the proper time is worth a thousand words.

Well, the complaint is now settled. That's a smart choice.

I just ask you to keep up with it. Kindly answer any additional questions, and the handler will move further. Use this link to access the complaint from here.

πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ που απαντήσατε, θα ήταν ιδανικό να με βοηθήσετε να μου δώσετε μια ημερομηνία πληρωμής για 7 κουλοχέρηδες. Θα το εκτιμούσα πολύ.



abett21

Αυτόματη μετάφραση:
Abett21
πριν από 1 έτος

Hello!

Submitting the complaint was a good move. As Tomas explained, there are currently hundreds of players in need, but he's working on it. Give it some time, please. 🙏

7Slots Casino
πριν από 1 έτος

Και εγώ είμαι στην ίδια κατάσταση. Περιμένω και περιμένω και η πληρωμή μου δεν φτάνει. Μπόρεσε κανείς να λάβει τα χρήματά του; Γιατί δεν έχω ακούσει ούτε έναν άνθρωπο που να σχολίασε ότι πληρώθηκαν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου, αγαπητέ npuyolc !

Όλοι οι παίκτες του καζίνο μας, που δεν παραβιάζουν τους κανόνες του συλλόγου και δεν προσπαθούν να καταχραστούν τα μπόνους, μετά τη διαδικασία KYC λαμβάνουν τα χρήματά τους στο ακέραιο. Θα πρέπει να καταλάβετε ότι οι χρήστες που έχουν αποσύρει με επιτυχία τα χρήματά τους από το καζίνο μας δεν θα αφήσουν κριτική σε αυτόν τον ιστότοπο. Παρεμπιπτόντως, μόνο από την αρχή του τρέχοντος έτους έχουμε κάνει ανάληψη χρημάτων από περισσότερους από 40 χιλιάδες παίκτες . Εάν αντιμετωπίσατε καθυστέρηση στην ανάληψη χρημάτων στον ιστότοπό μας, πιθανότατα υπήρχαν καλοί λόγοι για αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
7Slots Casino
πριν από 1 έτος

Ένας καλός λόγος;;; Νομίζω ότι θα ήταν ανικανότητά σου, γιατί αν ήταν έτσι, τουλάχιστον θα είχα μια απάντηση με e-mail, μήνυμα, κάτι, γιατί οι καθυστερήσεις... αλλά τίποτα... θα συνεχίσει "ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ"... ..οι καλοί λόγοι και τα λεφτά μου. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
npuyolc
πριν από 1 έτος

Αγαπητέ χρήστη,

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε όταν μας παρέχετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόβλημά σας. Δημιουργήστε ένα ξεχωριστό νήμα συζήτησης στο Casino Guru και προσδιορίστε σε αυτό ποιο email/αριθμό τηλεφώνου χρησιμοποιήσατε κατά την εγγραφή σας στους 7 κουλοχέρηδες, καθώς και την ημερομηνία και το ποσό του αιτήματος ανάληψης.

Αυτόματη μετάφραση:
7Slots Casino
πριν από 1 έτος

Dear casino representative,

If I may step in there is no to create a separate thread this one is actually the best one, have you seen the others, perhaps?

https://casino.guru/7slots-casino-review#tab=js-tab-discussion

file

I would also like to point out the player has submitted the complaint:

https://casino.guru/7slots-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

Thus I would like to ask you kindly to focus more on helping players rather than organizing the forum. 🙂

We appreciate your understanding.


Radka
πριν από 1 έτος

Dear Radka,

in accordance with your request, we do not ask players for their personal data here in the Forum. So we ask them to describe their problem thoroughly in the appropriate section of the Site (Complaint).

If the player has already created a separate thread - of course, there is no need to create another one 🙂 Our casino representatives will respond to that complaint within the allotted time.

7Slots Casino
πριν από 1 έτος

Hello there.

This version sounds more precise, just do not ask players to create another thread - threads are not complaints, If I may stress the important thing.

Do you know you can always check the player's account to find out whether a complaint has been successfully submitted? There is no need to guess blindly.🙂

Click the player's username, then access the overview:

file

file


Be well!

πριν από 1 έτος

Thanks for the tip, Radka. We'll keep it in mind! 🙂

7Slots Casino
πριν από 1 έτος

Happy to help!

If you ever need support around the forum, reach out to our team via email at community@casino.guru

Stay well and have a good one!🙌



πριν από 1 έτος

Καλημέρα, στις 21 Αυγούστου ζήτησα απόσυρση των κερδών μου, μου είπαν ότι θα χρειαστούν 21 εργάσιμες ημέρες, χθες πληρώθηκε η εκτιμώμενη ημερομηνία και τίποτα από την κατάθεσή μου, μίλησα με τον Alejandro, έναν προσεκτικό άνθρωπο υποστήριξης, αλλά λέει ότι δεν εμφανίζονται πληροφορίες επειδή δεν έχει δημιουργηθεί η απόσυρσή μου, έχω διαβάσει πολλές κριτικές και φοβάμαι ότι δεν θα μου δώσουν το κέρδος μου

Αυτόματη μετάφραση:
Natytaaa
πριν από 1 έτος

Hi, I think there is nothing to wait for here and the best would be if you would open a complaint on this link: https://es.casino.guru/quejas/all

I think 21 days is enough time for the casino to resolve it. As for contacting support and making your withdrawal, did you ask where the error might have occurred when the withdrawal was not generated ? Did you check the status of your withdrawal during the 21 days ? 

Anyway, If you file a complaint let us know and we will see where your case goes. 

πριν από 1 έτος

Έχω ζητήσει την ανάληψη των κερδών μου και ακόμα δεν με έχουν καταθέσει, χρειάζομαι τα χρήματά μου παρακαλώ


Αυτόματη μετάφραση:
lorenaavalos144bebe
πριν από 1 έτος

Εισαγάγετε το παράπονο εδώ στο γκουρού του καζίνο όπου λέει παράπονα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω ζητήσει την ανάληψη των κερδών μου και ακόμα δεν με έχουν καταθέσει, χρειάζομαι τα χρήματά μου παρακαλώ


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, how long has your situation been going on please ? I ask because we give casinos 14 days to resolve withdrawal requests. 

Did the casino also tell you why you were unable to withdraw and have you been in contact with them ? 

However, I noticed that you have already managed to file a complaint, so when the time period expires, our team will try to help you.

If you have an update please let us know. 

πριν από 11 μήνες

Καλημέρα, θέλω να κάνω άλλη μια καταγγελία για μια άλλη πλατφόρμα 7 κουλοχέρηδες έβαλα πίστωση στην πλατφόρμα πήρα 450 από την Κυριακή δεν έχω λάβει τα χρήματα, έχω καν μια εκτύπωση της ημέρας και της ώρας και κανείς δεν απαντά στο μήνυμά μου και δεν ούτε καν να το λύσει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες



1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα