Γειά σου!
Εξακολουθούμε να εξετάζουμε το πρόβλημά σας, περιμένετε.
Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στη συνομιλία παραπόνων και θα σας παρέχουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες!
Σας ευχαριστώ πολύ για την αναμονή σας.
Hello!
We are still looking into your issue, please wait.
We will contact you in the complaints chat and provide you with all the necessary information!
Thank you very much for your waiting.
Olá!
Ainda estamos analisando o seu problema, aguarde, por favor.
Entraremos em contato com você no chat de reclamações e forneceremos todas as informações necessárias!
Agradecemos muito por sua espera.
Αυτό είναι ένα καλό βήμα!
Προς το παρόν, θα επιμείνω στην καταγγελία, όπως πρότεινε νωρίτερα ο εκπρόσωπος του καζίνο.
Όπως μπορώ να δω, υπήρξε πρόοδος.🤞
That's a good step!
For now, I would stick with the complaint, as the casino representative suggested earlier.
As I can see, there's been progress.🤞
Προσπαθώ να κάνω ανάληψη από 9 Μαΐου, μετά από 12 μέρες που ακόμα δεν με πλήρωσαν, τους έβαλα να ακυρώσουν την ανάληψη για να το ζητήσουν ξανά, έχουν περάσει 7 μέρες από τότε που ζήτησα ξανά την ανάληψη και δεν με καταθέτουν , το στέλεχος εξυπηρέτησης πελατών Δεν δίνει πληροφορίες για κανένα πρόβλημα, απαντά πολύ άσχημα, δεν δίνει προθεσμίες, απλώς αντιγράφει και επικολλά το ίδιο κείμενο ότι θα λάβω τα χρήματά μου σύντομα και δεν θέλει να ακυρώσει την ανάληψη δοκίμασέ το με άλλο τραπεζικό λογαριασμό, δείχνει ότι υπάρχουν τεχνικά προβλήματα, έχω στείλει αρκετά email στην υποστήριξη και δεν απαντούν και έχουν περάσει 3 μέρες από τότε που μπορώ να επικοινωνήσω και με το chat. Το ποσό είναι 90.000 $ clp
I am trying to make a withdrawal since May 9, after 12 days that they still did not pay me, I got them to cancel the withdrawal to request it again, 7 days have passed since I requested the withdrawal again and they do not deposit me, the customer service executive It does not give information about any problem, it responds very badly, it does not give deadlines, it just copies and pastes the same text that I will receive my money shortly and it does not want to cancel the withdrawal to try it with another bank account, it indicates that there are technical problems, I have sent Several emails to support and they do not answer them and it has been 3 days since I have been able to communicate with the chat either. The amount is $90,000 clp
Estoy intentando hacer retiro desde el dia 9 de mayo, despues de 12 dias que aun no me pagaban logre que anularan el retiro para volver a solicitarlo, han pasado 7 dias que solicité nuevamente el retiro y no me depositan, el ejecutivo de atencion a clientes no da informacion sobre algun problema, atiende muy mal, no da plazos, solo copia y pega el mismo texto de que recibiré mi dinero en breve y tampoco quiere anular el retiro para intentarlo con otra cuenta bancaria, indica que hay problemas tecnicos, he mandado varios correos a soporte y no los responden y hace 3 dias que no he podido comunicarme tampoco al chat. El monto es de $90.000 clp
Προσπαθήστε να παραμείνετε ήρεμοι και να παρακολουθείτε το παράπονο. Απαιτεί την προσοχή σας, επομένως κάντε κλικ ή αγγίξτε αυτόν τον σύνδεσμο για να αποκτήσετε πρόσβαση στο νήμα καταγγελίας αυτήν τη στιγμή.
Σας εύχομαι καλή επιτυχία!🤞
Try to stay calm and keep an eye on the complaint. It requires your attention, so click or tap this link to access the complaint thread right now.
Wish you good luck!🤞
Υπέβαλα την καταγγελία ευχαριστώ, ελπίζω να με βοηθήσετε με αυτό το μέσο, εννοείται ότι τώρα νιώθω δυσπιστία σε αυτό το καζίνο
I filed the complaint thanks, I hope you can help me by this means, it goes without saying that I now feel mistrust in this casino
Puse la queja gracias, ojalá por este medio me puedan ayudar, queda de mas decir que siento desconfianza ahora en este casino
Αυτό είναι καλό!
Θα έλεγα ότι το καζίνο είχε ήδη αρκετό χρόνο για να βρει έναν τρόπο να λύσει το ζήτημα της ανάληψης και να σας κάνει να νιώσετε ικανοποιημένοι.
Τώρα ήρθε η ώρα να παρέμβετε. Σας εύχομαι ένα γρήγορο και δίκαιο τέλος! 🤞
That's good!
I'd say the casino already had enough time to find a way to solve the withdrawal issue and make you feel satisfied.
Now it's time to step in. I wish you a quick and fair ending! 🤞
Αυτό είναι καλό!
Θα έλεγα ότι το καζίνο είχε ήδη αρκετό χρόνο για να βρει έναν τρόπο να λύσει το ζήτημα της ανάληψης και να σας κάνει να νιώσετε ικανοποιημένοι.
Τώρα ήρθε η ώρα να παρέμβετε. Σας εύχομαι ένα γρήγορο και δίκαιο τέλος! 🤞
That's good!
I'd say the casino already had enough time to find a way to solve the withdrawal issue and make you feel satisfied.
Now it's time to step in. I wish you a quick and fair ending! 🤞
Μη διστάσετε να επικολλήσετε ενημερώσεις - τις θετικές κατά προτίμηση 😁- εδώ στο φόρουμ. Θα φύγω την επόμενη εβδομάδα, αλλά θα ήθελα να μείνω σε επαφή με την πρόοδο!
Feel free to paste updates - the positive ones preferably 😁- here on the forum. I'll be off next week, but I would like to stay in touch with the progress!
Δύσκολα βλέπω θετικές ενημερώσεις, ήδη χάνω την ελπίδα 😔
Έχω στείλει συνολικά 10 email και κανένας δεν απαντά, η εξυπηρέτηση πελατών δεν δίνει λύσεις, συνεχίζουν να αντιγράφουν και να επικολλούν το ίδιο κείμενο που λέει ότι είναι σε διαδικασία και θα λάβω την πληρωμή σε λίγο, ο μήνας τελείωσε και εγώ ακόμα δεν βλέπω κάποιο βάρος στον λογαριασμό μου. Θα σας πω αν υπάρχουν νέα 😵💫
Uh hard I see positive updates, I'm already losing hope 😔
I have sent a total of 10 emails and none of them answer it, customer service does not provide solutions, they keep copying and pasting the same text that says it is in process and I will receive the payment shortly, the month is over and I still do not see any a weight in my account. I'll tell you if there's news 😵💫
Uh dificil veo actualizaciones positivas, ya estoy perdiendo la esperanza 😔
Llevo en total 1O correos que he enviado y ninguno lo contestan, en servicio al cliente no dan soluciones, siguen copiando y pegando el mismo texto que dice que está en proceso y recibire el pago en breve, se terminó el mes y aun no veo ni un peso en mi cuenta. Te voy contando si hay novedades 😵💫
Ξέρω ότι πρέπει να είναι μια φρικτή κατάσταση για να την αντέξεις... Μείνε γερός!
Τι θα λέγατε να παρακολουθήσετε μια νέα τηλεοπτική σειρά για να κάνετε τον εγκέφαλό σας να σκεφτεί κάτι άλλο; 🤔
Λειτουργεί σε μένα.
I know it must be a horrible situation to bear... Stay strong!
What about watching a new TV series to make your brain think about something else? 🤔
It works on me.
πολυ καλη ιδεα χαχαχαχα ειμαι ηδη αγχωμενος θα δω τα νεα κεφαλαια του FTWD χαχαχαχα
Very good idea hahahaha I'm already stressed, I'll see the new chapters of FTWD hahahaha
Muy buena idea jajajaja ya estoy estresada, veré los nuevos capitulos de FTWD jajajaja
Τελικά κατατέθηκα σήμερα σε λιγότερο από 24 ώρες από την απάντηση του κουλοχέρη 7, ευχαριστώ πολύ τον γκουρού του καζίνο για τις προσπάθειες.
Σκέφτομαι σοβαρά να μην παίξω ξανά σε αυτό το καζίνο, το λάτρεψα και είχα μεγάλη εμπιστοσύνη σε αυτό, αλλά σε αυτήν την περίπτωση το κύριο πρόβλημα ήταν η τρομερή προσοχή από το στέλεχος εξυπηρέτησης πελατών ονόματι Alejandro, λόγω της κακής του προσοχής είναι ότι δεν μου μένει τίποτα που θέλω να παίξω σε αυτό το καζίνο, γιατί όταν έχεις πρόβλημα περιμένεις προθεσμίες και λύσεις και αυτό το στέλεχος δεν το κάνει και σε κάνει μόνο να περιμένεις και να περιμένεις, δεν έχει θέληση να βοηθήσει. Από την άλλη, το τρομερό email υποστήριξης, έστειλα πάνω από 10 email και δεν μου απάντησαν. Αν δεν ήταν η καταγγελία που έκανα εδώ, δεν θα έλυναν ΠΟΤΕ το πρόβλημα.
Ευχαριστώ γκουρού του καζίνο, bye bye 7slot casino
Ευχαριστώ Radka για την επαφή μέσω του φόρουμ, που με ηρεμούσες και με έκανες να γελάσω με τις συμβουλές σου 🥰
I was finally deposited today in less than 24 hours from 7 slot's response, many thanks to casino guru for the efforts.
I am seriously thinking of not playing in this casino again, I loved it, and I had a lot of confidence in it, but on this occasion the main problem was the terrible attention from the customer service executive named Alejandro, due to his bad attention is that I don't have any left I want to play in this casino, because when you have a problem you expect deadlines and solutions and this executive doesn't do it and only makes you wait and wait, he doesn't have the will to help. On the other hand, the terrible support email, I sent more than 10 emails and they did not answer me. If it weren't for the complaint I made here, they would NEVER have solved the problem.
Thank you casino guru, bye bye 7slot casino
Thanks Radka for keeping in touch through the forum, calming me down and making me laugh with your advice 🥰
Me depositaron por fin hoy en menos de 24 horas desde la respuesta de 7 slot, muchas gracias a casino guru por las gestiones.
Estoy pensando seriamente no volver a jugar en este casino, me encantaba, y le tenia mucha confianza, pero en esta ocacion el problema principal fue la pesima atencion del ejecutivo de atencion a cliente de nombre Alejandro, por su mala atencion es que no me quedan ganas de jugar en este casino, ya que cuando uno tiene un problema espera que le den plazos y soluciones y este ejecutivo no lo hace y solo hace que uno espere y espere, no tiene la voluntad de ayudar. Por otro lado el correo de soporte pesimo, mande mas de 10 correos y no me respondieron. Si no fuera por la queja que puse acá NUNCA me habrian solucionado el problema.
Gracias casino guru, adios casino 7slot
Gracias Radka por mantener el contacto a travez del foro, calmarme y hacerme reir con tu consejo 🥰
Ρίξε τουλάχιστον μια δεκάρα στην κάρτα αν μπορείς. Παρακαλώ 🙄
Throw at least some penny on the card if you can. Please 🙄
Если можете, киньте на карту хоть какую то копейку. Пожалуйста 🙄
Χαχαχαχαχαχα όχι φίλε, για να έχεις λεφτά πρέπει να δουλέψεις, όταν έχεις λεφτά μπορείς να τα ποντάρεις στο καζίνο και να κερδίσεις περισσότερα ή να τα χάσεις, κάνε το μόνο αν έχεις αρκετά χρήματα για να στοιχηματίσεις, δεν δίνω τα λεφτά μου σε ανθρώπους έτσι ξεδιάντροπο να ζητάς αυτά τα μέσα (σελίδες στοίχημα) ψάχνοντας για δουλειά θα κάνει τη ζωή σου καλύτερη
Hahahahahahaha no friend, to have money you must work, when you have the money you can bet it in the casino and win more or lose it, only do it if you have enough money to bet, I do not give my money to people so shameless to be asking for these means (pages betting) looking for a job will make your life better
Jajajajajajajaa no amigo, para tener dinero debes trabajar, cuando tengas el dinero puedes apostarlos en casino y ganar mas o perderlo, solo hazlo si te sobra como para apostar, yo no regalo mi dinero a gente tan sinverguenza de estar pidiendo por estos medios ( paginas de apuestas) busca trabajo hará mejor para tu vida
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.