ΦόρουμΚαζίνο7Slots Casino - γενική συζήτηση

7Slots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από carolmachadocm13
|
14964 προβολές 94 απαντήσεις |
|
12 3 45
Προσθήκη ανάρτησης
ana52130lidia
πριν από 1 έτος

Μην σπαταλάς τον χρόνο σου φίλε 7sloth είναι απάτη!

Αυτόματη μετάφραση:
GuiGrossmann
πριν από 1 έτος


Γειά σου!

Εξακολουθούμε να εξετάζουμε το πρόβλημά σας, περιμένετε.

Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στη συνομιλία παραπόνων και θα σας παρέχουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες!

Σας ευχαριστώ πολύ για την αναμονή σας.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος
Δημοσίευση από ana52130lidia διαγράφηκε
πριν από 1 έτος

That's a good step!

For now, I would stick with the complaint, as the casino representative suggested earlier.

As I can see, there's been progress.🤞

πριν από 1 έτος

Προσπαθώ να κάνω ανάληψη από 9 Μαΐου, μετά από 12 μέρες που ακόμα δεν με πλήρωσαν, τους έβαλα να ακυρώσουν την ανάληψη για να το ζητήσουν ξανά, έχουν περάσει 7 μέρες από τότε που ζήτησα ξανά την ανάληψη και δεν με καταθέτουν , το στέλεχος εξυπηρέτησης πελατών Δεν δίνει πληροφορίες για κανένα πρόβλημα, απαντά πολύ άσχημα, δεν δίνει προθεσμίες, απλώς αντιγράφει και επικολλά το ίδιο κείμενο ότι θα λάβω τα χρήματά μου σύντομα και δεν θέλει να ακυρώσει την ανάληψη δοκίμασέ το με άλλο τραπεζικό λογαριασμό, δείχνει ότι υπάρχουν τεχνικά προβλήματα, έχω στείλει αρκετά email στην υποστήριξη και δεν απαντούν και έχουν περάσει 3 μέρες από τότε που μπορώ να επικοινωνήσω και με το chat. Το ποσό είναι 90.000 $ clp

Αυτόματη μετάφραση:
wmaisterow
πριν από 1 έτος

Try to stay calm and keep an eye on the complaint. It requires your attention, so click or tap this link to access the complaint thread right now.

Wish you good luck!🤞

πριν από 1 έτος

Υπέβαλα την καταγγελία ευχαριστώ, ελπίζω να με βοηθήσετε με αυτό το μέσο, εννοείται ότι τώρα νιώθω δυσπιστία σε αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
wmaisterow
πριν από 1 έτος

That's good!

I'd say the casino already had enough time to find a way to solve the withdrawal issue and make you feel satisfied.

Now it's time to step in. I wish you a quick and fair ending! 🤞

πριν από 1 έτος

That's good!

I'd say the casino already had enough time to find a way to solve the withdrawal issue and make you feel satisfied.

Now it's time to step in. I wish you a quick and fair ending! 🤞

πριν από 1 έτος

Σας ευχαριστώ 🥰

Αυτόματη μετάφραση:
wmaisterow
πριν από 1 έτος

Feel free to paste updates - the positive ones preferably 😁- here on the forum. I'll be off next week, but I would like to stay in touch with the progress!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Δύσκολα βλέπω θετικές ενημερώσεις, ήδη χάνω την ελπίδα 😔

Έχω στείλει συνολικά 10 email και κανένας δεν απαντά, η εξυπηρέτηση πελατών δεν δίνει λύσεις, συνεχίζουν να αντιγράφουν και να επικολλούν το ίδιο κείμενο που λέει ότι είναι σε διαδικασία και θα λάβω την πληρωμή σε λίγο, ο μήνας τελείωσε και εγώ ακόμα δεν βλέπω κάποιο βάρος στον λογαριασμό μου. Θα σας πω αν υπάρχουν νέα 😵‍💫

Αυτόματη μετάφραση:
wmaisterow
πριν από 1 έτος

I know it must be a horrible situation to bear... Stay strong!

What about watching a new TV series to make your brain think about something else? 🤔

It works on me.


Radka
πριν από 1 έτος

πολυ καλη ιδεα χαχαχαχα ειμαι ηδη αγχωμενος θα δω τα νεα κεφαλαια του FTWD χαχαχαχα

Αυτόματη μετάφραση:
wmaisterow
πριν από 1 έτος

Is it working? 😁🤞🤞🤞

πριν από 1 έτος

Τελικά κατατέθηκα σήμερα σε λιγότερο από 24 ώρες από την απάντηση του κουλοχέρη 7, ευχαριστώ πολύ τον γκουρού του καζίνο για τις προσπάθειες.


Σκέφτομαι σοβαρά να μην παίξω ξανά σε αυτό το καζίνο, το λάτρεψα και είχα μεγάλη εμπιστοσύνη σε αυτό, αλλά σε αυτήν την περίπτωση το κύριο πρόβλημα ήταν η τρομερή προσοχή από το στέλεχος εξυπηρέτησης πελατών ονόματι Alejandro, λόγω της κακής του προσοχής είναι ότι δεν μου μένει τίποτα που θέλω να παίξω σε αυτό το καζίνο, γιατί όταν έχεις πρόβλημα περιμένεις προθεσμίες και λύσεις και αυτό το στέλεχος δεν το κάνει και σε κάνει μόνο να περιμένεις και να περιμένεις, δεν έχει θέληση να βοηθήσει. Από την άλλη, το τρομερό email υποστήριξης, έστειλα πάνω από 10 email και δεν μου απάντησαν. Αν δεν ήταν η καταγγελία που έκανα εδώ, δεν θα έλυναν ΠΟΤΕ το πρόβλημα.


Ευχαριστώ γκουρού του καζίνο, bye bye 7slot casino

Ευχαριστώ Radka για την επαφή μέσω του φόρουμ, που με ηρεμούσες και με έκανες να γελάσω με τις συμβουλές σου 🥰

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Παιδιά... βοήθεια παρακαλώ. Αν και με 1 10 UAH🙄

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν κατάλαβα το μήνυμά σου, εξήγησέ μας πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε

Αυτόματη μετάφραση:
wmaisterow
πριν από 1 έτος

I need help. 1 $ .......🤯

ArtemRy
πριν από 1 έτος

Ρίξε τουλάχιστον μια δεκάρα στην κάρτα αν μπορείς. Παρακαλώ 🙄

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Χαχαχαχαχαχα όχι φίλε, για να έχεις λεφτά πρέπει να δουλέψεις, όταν έχεις λεφτά μπορείς να τα ποντάρεις στο καζίνο και να κερδίσεις περισσότερα ή να τα χάσεις, κάνε το μόνο αν έχεις αρκετά χρήματα για να στοιχηματίσεις, δεν δίνω τα λεφτά μου σε ανθρώπους έτσι ξεδιάντροπο να ζητάς αυτά τα μέσα (σελίδες στοίχημα) ψάχνοντας για δουλειά θα κάνει τη ζωή σου καλύτερη

Αυτόματη μετάφραση:
wmaisterow
πριν από 1 έτος

Βασικά συμφωνώ...

Λοιπόν, και έτσι απομακρύνομαι από την τελευταία μου "δουλειά" file

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα