Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο7Slots Casino - γενική συζήτηση

7Slots Casino - γενική συζήτηση

 από carolmachadocm13
|
19.562 προβολές 100 απαντήσεις |
|
1 2...6
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 7Slots Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Προσπαθώ να λάβω τα χρήματα που κέρδισα σε αυτόν τον ιστότοπο εδώ και 25 ημέρες και μέχρι στιγμής τίποτα, και την ίδια μέρα που έκανα εγγραφή ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε και ισχυρίζονται ότι ο λογαριασμός μου επαληθεύεται αλλά είναι ψέμα! Κατέθεσα 30 ρεάλ για να κερδίσω το μπόνους και κέρδισα, τα χρήματα μπόνους τους πήραν γρήγορα από τον λογαριασμό μου, αλλά τώρα τα δικά μου είναι σε χάος! Μην παίζετε σε αυτόν τον ιστότοπο!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
carolmachadocm13

Hello there.

Has the casino explained the issue to you? Are you not able to withdraw in a technical manner of speaking? Do you now have any pending withdrawals? Or are you stripped from withdrawing the balance because of terms and conditions, like players are not able to withdraw bonus funds or so?

I'm trying to figure out what's the main trouble.

Edit: found the complaint - so, it's the verification. Well, I hope we will help you out soon. 🤞


ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 72 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ 7 SLOTS, ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΠΟΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΙΠΟΤΑ! ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
GuiGrossmann

If I may say, you should focus on passing the KYC. The first withdrawal is usually the longest and more complicated. The casino simply can't verify you some other way. Try to stay calm and cooperate.🙏

GuiGrossmann

Γεια σου GuiGrossmann !

Επειδή δεν είστε εγγεγραμμένος στον ιστότοπο, δεν μπορούμε να σας αναγνωρίσουμε στην υπηρεσία και να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε το πρόβλημά σας. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή δώστε μας τον αριθμό τηλεφώνου ή το email που χρησιμοποιήσατε για να εγγραφείτε στο καζίνο μας.

Μόλις έχουμε αυτές τις πληροφορίες, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Προσπαθώ φίλε, αλλά λειτουργώ σε πολλές πλατφόρμες και δεν είχα ποτέ τέτοιου είδους προβλήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
7Slots Casino

Αναμονή...

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από GuiGrossmann διαγράφηκε

I do not think you should post your login details and phone number so publically. Feel free to edit the post.

Instead, the casino should ask you to send it by email. 🤔

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη

Γεια σου GuiGrossmann !

Επειδή δεν είστε εγγεγραμμένος στον ιστότοπο, δεν μπορούμε να σας αναγνωρίσουμε στην υπηρεσία και να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε το πρόβλημά σας. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή δώστε μας τον αριθμό τηλεφώνου ή το email που χρησιμοποιήσατε για να εγγραφείτε στο καζίνο μας.

Μόλις έχουμε αυτές τις πληροφορίες, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello there.

Kindly mind this is a public forum, so players should not provide any details openly here. Instead, provide the player with an email address, please.🙏

Radka

Καλημέρα, είμαι εγγεγραμμένος στο site.

Αυτόματη μετάφραση:
GuiGrossmann

Well, I know. What am I missing?

Radka

Το site δεν με επιστρέφει, δεν με πληρώνει!

Αυτόματη μετάφραση:
GuiGrossmann

I read your posts as well as the casino's reply dated 4 days ago.

So, how did it turn out? Are you in touch with the casino? Any explanations?

Radka

Καλημέρα, τίποτα ακόμα.. Το καζίνο μου έδωσε 5 μέρες για να αποσύρω την ανάληψη και πέρασαν 10 και τίποτα.. απογοητευτικό

Αυτόματη μετάφραση:
GuiGrossmann

Hello.

I hoped for more positive news. Anyway, are you still able to contact the casino? When was the last time the casino updated you by other means than on the forum, please?


Radka

Μου απάντησαν η διαδικτυακή υπηρεσία της πλατφόρμας στις 8, μου είπαν ότι μέχρι τις 13 πέφτει.. αλλά φοβάμαι ότι είναι όπως πριν που περίμεναν 5 μέρες για να βρουν πρόβλημα αργότερα και να τους πουν να περιμένουν περισσότερο.

Αυτόματη μετάφραση:
GuiGrossmann

I'd say, if it feels the same, you should wait at least 4 days and then update the complaint.

No better idea at the moment.

7Slots Casino

Καμία θέση;

Αυτόματη μετάφραση:

Σήμερα έκλεισε η προθεσμία πληρωμής και τίποτα.. επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου είπε ότι ήταν αργά και με έστειλε να περιμένω email από την υποστήριξη! Το ερώτημα είναι για πόσο καιρό; Αυτό το 7slot Casino πληρώνει ή είναι απάτη;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα