Γειά σου.
κι εγώ ελπίζω. Αλλά ειλικρινά, η ελπίδα δεν είναι αρκετή. Ήθελα να δείξω ότι οι παίκτες πρέπει να είναι προσεκτικοί για να αποφύγουν να βρεθούν στην κατάστασή σας. Με τύχη, πολλοί άλλοι παίκτες θα δουν αυτή τη συζήτηση πριν κάνουν μια κακή επιλογή.
Με συγχωρείτε, αλλά μάλλον μου ξέφυγε αυτό που φαίνεται ανυπεράσπιστο.
ΤΕΛΟΣ παντων,
Έλεγξα το παράπονό σας και νομίζω ότι πρέπει να εστιάσετε στο να περάσετε την επαλήθευση τώρα.
Είναι ένα αναπόφευκτο βήμα και με βάση τις πολλές απαντήσεις σας στο νήμα παραπόνων, νομίζω ότι πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν πρόκειται για συνομιλία. Φοβάμαι ότι κανείς δεν μπορεί να σας συμβουλέψει βήμα προς βήμα. Το πιο σημαντικό, επίσης πιστεύω ότι δεν κατάλαβες σωστά την ερώτηση.
Ο Νικ ρώτησε σχετικά με την επαλήθευση λογαριασμού του καζίνο (KYC):
"Θα πρέπει να μπορείτε να δείτε εάν έχετε επαληθευτεί ή όχι στον λογαριασμό σας στο καζίνο . Στείλατε στο καζίνο οποιοδήποτε είδος εγγράφων επαλήθευσης - ταυτότητα, διαβατήριο, απόδειξη ή διεύθυνση;
Πότε ήταν η τελευταία φορά που σου απάντησε το καζίνο;»
Ενώ απαντήσατε με την ερώτηση: "Πώς θα επαληθεύσω τον τραπεζικό λογαριασμό εάν δεν έχω ιδέα πώς να το κάνω;"
Βλέπεις τη διαφορά;
Μπορώ να γνωρίζω εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί; Ζητήστε από το καζίνο να σας υποστηρίξει. Αυτός είναι συνήθως ο πιο εύκολος τρόπος.
Σκοπεύω μόνο να σε βοηθήσω.
Hello there.
I hope too. But honestly, hope is not enough. I wanted to demonstrate players should be cautious to avoid being in your situation. With luck, many other players will see this conversation before making a bad choice.
Pardon me, but I probably missed what seems to be indefensible.
Anyway,
I checked your complaint and I think you should focus on passing the verification now.
It's an inevitable step and based on your many replies in the complaint thread, I think you should know this is not a chat. I fear no one can advise you step by step. More importantly, I also feel you didn't understand the question correctly.
Nick was asking about the casino's account verification (KYC):
"You should be able to see whether you are verified or not within your casino account. Did you send the casino any kind of verification documents - ID, passport, proof or address?
When was the last time the casino responded to you?"
While you responded with the question: "How am I going to verify the bank account if I have no idea how to do it? "
Do you see the difference?
May I know whether your account is verified? Ask the casino to support you. That's usually the easiest way.
I only aim to help you.
Αυτόματη μετάφραση: