ΦόρουμΚαζίνο7Slots Casino - γενική συζήτηση

7Slots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από carolmachadocm13
|
15326 προβολές 94 απαντήσεις |
|
1 2 3...5
GuiGrossmann
πριν από 1 έτος

I empathize with you, though it is too early to proceed further with the complaint. 3 days still remain.

We shall see whether the casino pays or not. There is still a chance it's just a delay.



πριν από 1 έτος

Γεια σου GuiGrossmann !


Στείλτε τα στοιχεία σας στο support@7slots.casino

Αυτό θα μας επιτρέψει να σας αναγνωρίσουμε και να επεξεργαστούμε το πρόβλημά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου GuiGrossmann !


Στείλτε τα στοιχεία σας στο support@7slots.casino

Αυτό θα μας επιτρέψει να σας αναγνωρίσουμε και να επεξεργαστούμε το πρόβλημά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ο χρήστης της πλατφόρμας μου είναι g*******0


Το email μου gu*****@********.com

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 1 έτος
Αιτία: hidden for security reasons
Αυτόματη μετάφραση:
7Slots Casino
πριν από 1 έτος

Σου έστειλα πολλά email, προσπαθώντας να το λύσω και τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου GuiGrossmann !

Όπως μπορούμε να δούμε, έχει επαληθευτεί με επιτυχία! Αλλά από την ιστορία σας, μπορούμε να δούμε ότι ακυρώσατε την υποψηφιότητα και δημιουργήσατε μια νέα. Μην ακυρώσετε την τρέχουσα παραγγελία σας, η συναλλαγή θα διεκπεραιωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών όπως αναφέρεται στους κανόνες εξυπηρέτησης.

Ευχαριστούμε που μας επιλέξατε!

Αυτόματη μετάφραση:
7Slots Casino
πριν από 1 έτος

Ακύρωσα μετά από 15 ημέρες χωρίς επιστροφή, την προηγούμενη ανάληψη ζήτησα στις 3 Απριλίου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου GuiGrossmann !

Όπως μπορούμε να δούμε, έχει επαληθευτεί με επιτυχία! Αλλά από την ιστορία σας, μπορούμε να δούμε ότι ακυρώσατε την υποψηφιότητα και δημιουργήσατε μια νέα. Μην ακυρώσετε την τρέχουσα παραγγελία σας, η συναλλαγή θα διεκπεραιωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών όπως αναφέρεται στους κανόνες εξυπηρέτησης.

Ευχαριστούμε που μας επιλέξατε!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there.

Just a short note: it would be best to use the reply button in case the player misses your reply, he gets notified if the reply button is used. 🙂

ana52130lidia
πριν από 1 έτος

Hello!

As you can see, the casino representative is responsive here on the forum. Maybe you'll get some answers too.

If not, we will stick to your open complaint.

Radka
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς χθες έληξε άλλη μια προθεσμία, μέχρι στιγμής τίποτα από το slot7 δεν απελευθερώνει τα χρήματά μου. Το καζίνο επενδύει πολλά στη διαφήμιση αλλά δυστυχώς δεν πληρώνει! #πραξικόπημα

Αυτόματη μετάφραση:
ana52130lidia
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, η ανάληψη μου ήταν 3.500 ρεάλ. Θα περίμενε μέχρι τώρα! Ακύρωσα 15 ημέρες αργότερα και διόρθωσα ένα από τα 200 γιατί σύμφωνα με τους κανόνες του Καζίνο τιμές χαμηλότερες από 1.500 πέφτουν σε 3 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
ana52130lidia
πριν από 1 έτος

Ναι, παίζω σε πολλές πλατφόρμες και όλες δεν χρειάζονται 1 μέρα. Δεν θα πληρώσουν πρέπει να είναι σπασμένοι. Αλλά τα χρήματα των οπαδών μου δεν είδαν καν το χρώμα. #casino7slot απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς χθες έληξε άλλη μια προθεσμία, μέχρι στιγμής τίποτα από το slot7 δεν απελευθερώνει τα χρήματά μου. Το καζίνο επενδύει πολλά στη διαφήμιση αλλά δυστυχώς δεν πληρώνει! #πραξικόπημα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Oh, I was hoping you could get in touch with the casino, as mentioned previously, and got some insight.🙁

Anyway, we will try that through the complaint, I reckon...



πριν από 1 έτος
Δημοσίευση από ana52130lidia διαγράφηκε
πριν από 1 έτος

Let's wait for some answers, I must say, in such cases, waiting is usually the most common part 🙁.

Radka
πριν από 1 έτος

Το Καζίνο δεν εκπληρώνει αυτά που λέει, δίνει μόνο προθεσμίες και περισσότερες προθεσμίες και δεν πληρώνει τίποτα, που είναι καλό!

Αυτόματη μετάφραση:
ana52130lidia
πριν από 1 έτος

Ναι, αυτό είπα.. είναι απάτη! Δεν θέλουν να πληρώσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το Καζίνο δεν εκπληρώνει αυτά που λέει, δίνει μόνο προθεσμίες και περισσότερες προθεσμίες και δεν πληρώνει τίποτα, που είναι καλό!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well, it has a bad reputation. What did you expect? Fair quick payouts? 🙁

file

πριν από 1 έτος
Δημοσίευση από ana52130lidia διαγράφηκε
πριν από 1 έτος

May I know what effort had you made to inspect the casino before you decided to deposit there? 🙏🤔

Have you seen this? https://casino.guru/7slots-casino-review

I fear you just should be prepared for this...

ana52130lidia
πριν από 1 έτος

Hello there.

I hope too. But honestly, hope is not enough. I wanted to demonstrate players should be cautious to avoid being in your situation. With luck, many other players will see this conversation before making a bad choice.

Pardon me, but I probably missed what seems to be indefensible.

Anyway,

I checked your complaint and I think you should focus on passing the verification now.

It's an inevitable step and based on your many replies in the complaint thread, I think you should know this is not a chat. I fear no one can advise you step by step. More importantly, I also feel you didn't understand the question correctly.

Nick was asking about the casino's account verification (KYC):

"You should be able to see whether you are verified or not within your casino account. Did you send the casino any kind of verification documents - ID, passport, proof or address?

When was the last time the casino responded to you?"

While you responded with the question: "How am I going to verify the bank account if I have no idea how to do it? "

Do you see the difference?

May I know whether your account is verified? Ask the casino to support you. That's usually the easiest way.

I only aim to help you.


ana52130lidia
πριν από 1 έτος

Γεια σου Άννα!

Λυπούμαστε που αντιμετωπίσατε αυτό το πρόβλημα στον ιστότοπό μας. Από τη στιγμή που δημιουργείται το παράπονό σας, οι ειδικοί μας μελετούν το ζήτημα και καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να λύσουν το πρόβλημα.

Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ως μέρος της ανοιχτής καταγγελίας σας, καθώς δεν μπορούμε να παρέχουμε τέτοιες πληροφορίες εδώ.

Η ομάδα του 7Slots σας ευχαριστεί που περιμένετε! 💚

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος
Δημοσίευση από ana52130lidia διαγράφηκε
πριν από 1 έτος

Yes - in your casino account.

Just to clarify: You complain about delayed withdrawal, to assume the situation correctly, we need to know whether your casino - 7slots account is verified.

Can you answer the question, please? 🤔 Can you access your casino account to check it out?


1 2 3...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα