Καλημέρα, θέλω να κάνω άλλη μια καταγγελία για μια άλλη πλατφόρμα 7 κουλοχέρηδες έβαλα πίστωση στην πλατφόρμα πήρα 450 από την Κυριακή δεν έχω λάβει τα χρήματα, έχω καν μια εκτύπωση της ημέρας και της ώρας και κανείς δεν απαντά στο μήνυμά μου και δεν ούτε καν να το λύσει
Good morning, I want to make another complaint about another platform 7slots I put credit on the platform I got 450 since Sunday I haven't received the funds I even have a printout of the day and time and no one responds to my message and doesn't even resolve it
Bom dia quero fazer outra reclamação de outra plataforma 7slots coloquei crédito na plataforma ganhei 450 desde domingo não recibo os fundos eu tenho até o print do dia e o horário e ninguém responde minha msg e nem resolve
Παρακαλώ διαβάστε προσεκτικά:
Πρέπει πρώτα να κάνετε κλικ ή να πατήσετε αυτόν τον πράσινο σύνδεσμο:
https://casino.guru/complaints/createaaa 👈👈👈
Στη συνέχεια, ακολουθήστε τα βήματα για να υποβάλετε πραγματικά την καταγγελία.
Ελπίζω πραγματικά να τα καταφέρεις.
Please read carefully:
You need to click or tap this green link first:
https://casino.guru/complaints/createaaa 👈👈👈
Then follow the steps ahead in order to actually submit the complaint.
I truly hope you can do it.
Είχα μια καλή εμπειρία σε αυτήν την πλατφόρμα και όταν είχα προβλήματα ή/και αμφιβολίες στη συνομιλία, μπόρεσαν να το επιλύσουν για μένα.
I have had a good experience on this platform, and when I have had problems and/or doubts in the chat they have been able to resolve it for me.
He teñido buena experiencia en esta plataforma, y cuando he tenido problema y/o dudas en el chat me lo han sabido resolver
Χαίρομαι που το ακούω! Χαίρομαι που η πλατφόρμα σας βοήθησε.
That's great to hear! Glad the platform has been helpful for you.
Είχα μια καλή εμπειρία σε αυτήν την πλατφόρμα και όταν είχα προβλήματα ή/και αμφιβολίες στη συνομιλία, μπόρεσαν να το επιλύσουν για μένα.
I have had a good experience on this platform, and when I have had problems and/or doubts in the chat they have been able to resolve it for me.
He teñido buena experiencia en esta plataforma, y cuando he tenido problema y/o dudas en el chat me lo han sabido resolver
Γεια σας, χαίρομαι που σας αρέσει το καζίνο και έχετε μια καλή αίσθηση εδώ.
Παρόλο που, αν είχατε κάποια προβλήματα που η συνομιλία σας βοήθησε να λύσετε, τι αφορούσαν; Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα; 🙂
Hello, I'm glad you like the casino and have a good feeling here.
Although, if you had some problems that chat helped you solve, what were they about ? Can you tell us more ? 🙂
Αξιόπιστο καζίνο, πληρωμές και μεταφορές εντός των χρόνων που καθορίζονται στο συμβόλαιο...πάνω από όλα ασφαλή!!
Reliable casino, pays and transfers within the times specified in the contract...above all safe!!
Casino confiable, paga y transfiere dentro de los tiempos espesificados en el contrato...sobre todo seguro!!
Αυτό το καζίνο προσφέρει μπόνους; Αν ναι, ποιες είναι αυτές;
Does this casino offer any bonuses ? If yes, what are they ?
Κέρδισα 180.000 πέσος Χιλής στο καζίνο 7slots, έπαιξα στο κοκτέιλ φρούτων πριν από περισσότερες από 10 ημέρες, έχω τηλεφωνήσει, στείλει μηνύματα, email και κανείς δεν μου απαντά... το όνομά μου είναι José Cifuentes Antilef
Το email μου είναι J .cifuentes40@hotmail.com Τι άλλο πρέπει να κάνω για να πληρωθεί το έπαθλό μου;
I won 180,000 Chilean pesos at the 7slots casino, I played in the fruit cocktail more than 10 days ago, I have called, sent messages, emails and no one answers me... my name is José Cifuentes Antilef
My email is J .cifuentes40@hotmail.com What else should I do to get my prize paid?
Gane 180000Pesos chilenos en el casino 7slots jugue en el fruit cocktail hace más de 10 dias,he llamado mandado mensajes,correos y nadie me atiende..mi nombre es José Cifuentes Antilef
Mi correo es J.cifuentes40@hotmail.com que más debo hacer para que me paguen mi premio.
Γειά σου,
Νομίζω ότι πρέπει να έρθετε σε επαφή με το καζίνο για να μάθετε ποιο φαίνεται να είναι το πρόβλημα. Έχετε ζητήσει για παράδειγμα αναρρόφηση; Επιτρέπεται η ανάληψη του υπολοίπου;
Hello,
I think you need to get in touch witht the casino to find out what seems to be the problem. Have you requested vithdrawal for instance? Are you allowed to withdraw the balance?
Έπαιξα για πολύ καιρό σε 7 κουλοχέρηδες και έβγαλα ποσά έως και 500 λούκα (χρειάστηκαν το πολύ 3 ημέρες) μέχρι που μια μέρα με επεξεργάστηκαν για περίπου ένα μήνα για να με πληρώσουν και η εξυπηρέτηση πελατών είναι τρομερή, στο τέλος ευχαριστώ σε μια καταγγελία που υπέβαλα εδώ στον γκουρού του καζίνο με πλήρωσαν και επέλεξα να μην παίξω άλλο εκεί
Εάν έχετε επαληθεύσει τον λογαριασμό σας και εξακολουθείτε να μην έχετε πληρωθεί, σας συνιστώ να ακυρώσετε την ανάληψη και να το κάνετε ξανά. Εάν περάσουν 3 εργάσιμες ημέρες και δεν πληρωθείτε, κάντε μια καταγγελία εδώ και θα σας βοηθήσουν.
I played for a long time in 7 slot and withdrew amounts of up to 500 lucas (it took a maximum of 3 days) until one day they processed me for about a month to pay me and the customer service is terrible, in the end thanks to a complaint that I filed here in casino guru they paid me and I chose not to play there anymore
If you have your account verified and still you have not been paid, I recommend canceling the withdrawal and doing it again. If 3 business days pass and you are not paid, file a complaint here and they will help you.
Yo jugué durante mucho tiempo en 7 slot y retiré montos hasta de 500lucas (se demoraban maximo 3 diaa) hasta que un dia me tramitaron como un mes para pagarme y la atención a cliente es pesima, al final gracias a una queja que ingresé aca en casino gurú me pagaron y opté por no jugar mas ahi
Si tienes verificada la cuenta y asi todo no te han pagado te recomiendo anular el retiro y volver a hacerlo, si pasan 3 dias habiles y no te pagan ingresa una queja aca y te ayudan
Κακή εμπειρία.
Φόρτωσα 15.000 και κέρδισα 1.000.000.
Μου επιτρέπουν να κάνω ανάληψη 75.000 και "διοικητικά" αφαίρεσαν το υπόλοιπο, δεν μπορώ καν να το παίξω.
Είναι απάτη
Bad experience.
I loaded 15,000 and won 1,000,000.
They allow me to withdraw 75,000 and they "administratively" deducted the balance, I can't even play it.
It's a scam
Mala experiencia.
Cargué 15.000 y gané 1.000.000.
me permiten retirar 75.000 y me descontaron "administrativemente" el saldo, ni siquiera lo puedo jugar.
es una estafa
Χμμ, μου φαίνεται περίεργος λόγος, σου είπε κάτι άλλο το καζίνο; Παίξατε εδώ με κάποιο μπόνους ή όχι;
Θα μπορούσες να περιγράψεις λίγο περισσότερο την κατάσταση;
Hmm, that seems like a strange reason to me, did the casino tell you anything else? Did you play here with any bonus or not?
Could you describe the situation a bit more?
Μου είπαν ότι λόγω των κανόνων του καζίνο δεν μπορούσα να εξαργυρώσω περισσότερο από 5 φορές από ό,τι είχα καταθέσει σύμφωνα με τους κανόνες τους, δηλαδή κατέθεσα 15.000 και μπορούσα να εξαργυρώσω μόνο 75.000 και ότι δεν είχε σημασία πόσα κέρδισα , σύμφωνα με τους κανόνες 27.24.1 και 27.24.2.
Γι' αυτό «αφαίρεσαν διοικητικά» ότι κέρδισα ως διαφορά
I was told that due to casino rules I could not cash out more than 5 times what I had deposited according to their rules, that is, I deposited 15,000 and I could only cash out 75,000, and that it did not matter how much I won, according to rules 27.24.1 and 27.24.2.
That's why they "administratively deducted" what I earned as a difference
Se me indicó que por reglas del casino no podía cobrar más de 5 veces lo depositado según sus reglas, es decir, deposité 15.000 y solo podía cobrar 75.000, que daba lo mismo lo que ganase, de acuerdo a las reglas 27.24.1 y 27.24.2.
por eso me "descontaban administrativamente" lo ganado como diferencia
Και ελέγξατε τους όρους και τις προϋποθέσεις; Αν ναι, τότε μάλλον θα ήταν δύσκολο να τσακωθείς μαζί τους για κάτι που έχουν δηλώσει ξεκάθαρα εκεί.
Ωστόσο, επειδή έχετε ένα παράπονο, η ομάδα μας θα εξετάσει προσεκτικά όλα τα απαραίτητα και θα δει πού θα πάει.
Τέλος πάντων, είναι δυνατόν να αποσύρετε τουλάχιστον ό,τι σας έχει αφήσει το καζίνο ή δεν το έχετε δοκιμάσει ακόμα;
And did you check the terms and conditions? If so, then it would probably be difficult to argue with them about something they have clearly stated there.
However, since you have a complaint, our team will take a close look at everything necessary and see where it goes.
Anyway, is it possible for you to at least withdraw what the casino has left for you, or haven't you tried it yet?
Δεν ξέρω αν χρειάζεται να εξηγήσω ότι δεν μπορείς να διαφωνήσεις με μια διαδικτυακή εταιρεία. Βρίσκω πραγματικά επιπόλαιο ότι δεν λέγεται ότι αν χρεώσω 10.000 μπορώ να μαζέψω μόνο 50.000 ακόμα κι αν κερδίσω ένα μεγάλο έπαθλο. Δεν ξέρω αν αυτό είναι συμβατό με το τι είναι καζίνο.
Έκανα το αίτημα ανάληψης πριν από 6 ημέρες και δεν έχει υλοποιηθεί ακόμα, αφού είναι ακόμα υπό εξέταση.
I don't know if it's necessary to explain that you can't argue with an online company. I actually find it frivolous that it's not said that if I charge 10,000 I can only collect 50,000 even if I win a big prize. I don't know if this is compatible with what a casino is.
I made the withdrawal request 6 days ago and it has not yet materialized, since it is still under review.
No sé si es necesario explicar que no se puede discutir con una empresa en línea. En realidad me parece poco serio que no se diga que si cargo 10.000 solo podré cobrar 50.000 aunque me saque un premio grande. No sé si es compatible con lo que es un casino.
Hice la solicitud de retiro del dinero que me permiten hace 6 días y aún no se materializa, ya que siegue en revisión.
Η Kristina μοιράστηκε μαζί σας τους Όρους που βρήκε στο καζίνο και μάλιστα είναι ακριβώς αυτό που αναφέρατε. Εναπόκειται επίσης στον παίκτη να εξοικειωθεί με τέτοια πράγματα γιατί αν δεν κοιτάξετε τους όρους σχετικά με τα μπόνους, τότε μπορεί να βγει έτσι.
Ωστόσο, το γεγονός ότι υπάρχει ακόμη μια απόσυρση υπό εξέταση θα με ανησυχούσε λίγο. Περιμένοντας μια εβδομάδα χωρίς απάντηση, δεν μπορώ να φανταστώ τι πρέπει να ελέγξει όλο το καζίνο.
Αλλά ένα παράπονο θα βοηθήσει εάν είναι απαραίτητο και δυνατό.
Kristina shared with you the Terms that she found in the casino and in fact it is exactly what you mentioned. It's also up to the player to familiarize themselves with such things because if you don't look at the terms regarding bonuses, then it can turn out like this.
However, the fact that there is still a withdrawal under review would worry me a bit. Waiting a week without a response, I can't imagine what all the casino has to check.
But a complaint will help if necessary and possible.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.