Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο7Slots Casino - γενική συζήτηση

7Slots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

 από carolmachadocm13
|
19.323 προβολές 100 απαντήσεις |
|
1...4 5 6

Καλημέρα, θέλω να κάνω άλλη μια καταγγελία για μια άλλη πλατφόρμα 7 κουλοχέρηδες έβαλα πίστωση στην πλατφόρμα πήρα 450 από την Κυριακή δεν έχω λάβει τα χρήματα, έχω καν μια εκτύπωση της ημέρας και της ώρας και κανείς δεν απαντά στο μήνυμά μου και δεν ούτε καν να το λύσει

Αυτόματη μετάφραση:

Please read carefully:

You need to click or tap this green link first:

https://casino.guru/complaints/createaaa 👈👈👈

Then follow the steps ahead in order to actually submit the complaint.

I truly hope you can do it.

Είχα μια καλή εμπειρία σε αυτήν την πλατφόρμα και όταν είχα προβλήματα ή/και αμφιβολίες στη συνομιλία, μπόρεσαν να το επιλύσουν για μένα.

Αυτόματη μετάφραση:
CristianB82

That's great to hear! Glad the platform has been helpful for you.

Είχα μια καλή εμπειρία σε αυτήν την πλατφόρμα και όταν είχα προβλήματα ή/και αμφιβολίες στη συνομιλία, μπόρεσαν να το επιλύσουν για μένα.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello, I'm glad you like the casino and have a good feeling here. 

Although, if you had some problems that chat helped you solve, what were they about ? Can you tell us more ? 🙂

Αξιόπιστο καζίνο, πληρωμές και μεταφορές εντός των χρόνων που καθορίζονται στο συμβόλαιο...πάνω από όλα ασφαλή!!

Αυτόματη μετάφραση:
jjaraalvaradosocial

Does this casino offer any bonuses ? If yes, what are they ?

Κέρδισα 180.000 πέσος Χιλής στο καζίνο 7slots, έπαιξα στο κοκτέιλ φρούτων πριν από περισσότερες από 10 ημέρες, έχω τηλεφωνήσει, στείλει μηνύματα, email και κανείς δεν μου απαντά... το όνομά μου είναι José Cifuentes Antilef

Το email μου είναι J .cifuentes40@hotmail.com Τι άλλο πρέπει να κάνω για να πληρωθεί το έπαθλό μου;


Αυτόματη μετάφραση:
jcifuentes40

Hello,

I think you need to get in touch witht the casino to find out what seems to be the problem. Have you requested vithdrawal for instance? Are you allowed to withdraw the balance?

jcifuentes40

Έπαιξα για πολύ καιρό σε 7 κουλοχέρηδες και έβγαλα ποσά έως και 500 λούκα (χρειάστηκαν το πολύ 3 ημέρες) μέχρι που μια μέρα με επεξεργάστηκαν για περίπου ένα μήνα για να με πληρώσουν και η εξυπηρέτηση πελατών είναι τρομερή, στο τέλος ευχαριστώ σε μια καταγγελία που υπέβαλα εδώ στον γκουρού του καζίνο με πλήρωσαν και επέλεξα να μην παίξω άλλο εκεί

Εάν έχετε επαληθεύσει τον λογαριασμό σας και εξακολουθείτε να μην έχετε πληρωθεί, σας συνιστώ να ακυρώσετε την ανάληψη και να το κάνετε ξανά. Εάν περάσουν 3 εργάσιμες ημέρες και δεν πληρωθείτε, κάντε μια καταγγελία εδώ και θα σας βοηθήσουν.

Αυτόματη μετάφραση:

Κακή εμπειρία.

Φόρτωσα 15.000 και κέρδισα 1.000.000.

Μου επιτρέπουν να κάνω ανάληψη 75.000 και "διοικητικά" αφαίρεσαν το υπόλοιπο, δεν μπορώ καν να το παίξω.

Είναι απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
JuanCarlos1077

Hmm, that seems like a strange reason to me, did the casino tell you anything else? Did you play here with any bonus or not?

Could you describe the situation a bit more?

Μου είπαν ότι λόγω των κανόνων του καζίνο δεν μπορούσα να εξαργυρώσω περισσότερο από 5 φορές από ό,τι είχα καταθέσει σύμφωνα με τους κανόνες τους, δηλαδή κατέθεσα 15.000 και μπορούσα να εξαργυρώσω μόνο 75.000 και ότι δεν είχε σημασία πόσα κέρδισα , σύμφωνα με τους κανόνες 27.24.1 και 27.24.2.

Γι' αυτό «αφαίρεσαν διοικητικά» ότι κέρδισα ως διαφορά

Αυτόματη μετάφραση:
JuanCarlos1077

And did you check the terms and conditions? If so, then it would probably be difficult to argue with them about something they have clearly stated there. 

However, since you have a complaint, our team will take a close look at everything necessary and see where it goes. 

Anyway, is it possible for you to at least withdraw what the casino has left for you, or haven't you tried it yet?

Jaro

Δεν ξέρω αν χρειάζεται να εξηγήσω ότι δεν μπορείς να διαφωνήσεις με μια διαδικτυακή εταιρεία. Βρίσκω πραγματικά επιπόλαιο ότι δεν λέγεται ότι αν χρεώσω 10.000 μπορώ να μαζέψω μόνο 50.000 ακόμα κι αν κερδίσω ένα μεγάλο έπαθλο. Δεν ξέρω αν αυτό είναι συμβατό με το τι είναι καζίνο.

Έκανα το αίτημα ανάληψης πριν από 6 ημέρες και δεν έχει υλοποιηθεί ακόμα, αφού είναι ακόμα υπό εξέταση.

Αυτόματη μετάφραση:
JuanCarlos1077

Kristina shared with you the Terms that she found in the casino and in fact it is exactly what you mentioned. It's also up to the player to familiarize themselves with such things because if you don't look at the terms regarding bonuses, then it can turn out like this. 

However, the fact that there is still a withdrawal under review would worry me a bit. Waiting a week without a response, I can't imagine what all the casino has to check. 

But a complaint will help if necessary and possible. 

Και πάλι, πολλοί αργούν πολύ να αποσυρθούν.

Καζίνο 7 κουλοχέρηδες

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
franp

Hey, how long are you waiting for your money? I saw that you've dealt with this casino once before. 

How is it now? 🤔

Jaro

Γεια σας, είμαι εδώ για περίπου 5 ημέρες και το αίτημά μου ακυρώθηκε, οπότε πρέπει να περιμένω λίγες μέρες ακόμα. Και οι άνθρωποι της συνομιλίας μου λένε ότι χρειάζονται 24 ώρες κ.λπ. και αυτό δεν έχει συμβεί ποτέ. Παίζω σε πολλά καζίνο και είναι το μόνο που παίρνει πολύ χρόνο για να αποσυρθεί. Δεν μου δίνουν καν απάντηση γιατί ακύρωσαν το αίτημά μου. Είπαν ότι μπορεί να οφείλεται ακόμη και στην τράπεζά μου και αυτό δεν ισχύει. Είναι πολύ ανόητοι.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
franp

Have you contacted the support by email as well, or just on live chat?

The truth is that the live chat is not always aware of withdrawal issue-related topics, you know.

The best way is finding answers by email, they should always explain why was it rejected.

Try also to check your email for any messages. Even the spam folder, as sometimes these kinds of emails can finish there.

Have you requested a new withdrawal already?

Μου έστειλαν ένα email στο οποίο έβαλα λάθος τα στοιχεία του λογαριασμού μου και έχω 2 αναλήψεις σε εκκρεμότητα.

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα