ΦόρουμΚαζίνο1win Casino - γενική συζήτηση

1win Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 19)

πριν από 2 έτη από oscarhorche14
|
66399 προβολές 522 απαντήσεις ||
1...18 19 20...27
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

1win not allowing users to withdraw funds

felipedeassisbarbosa
πριν από 1 έτος

Hello,

I guess that you used some of the bonuses listed on our website, what happened after that, please?

I can't comprehend what went wrong, anything related to the rules pleases?

Every bonus is provided with at least basic rules associated with each bonus, the rest - "full terms apply" must be checked in the casino's terms and conditions.

Furthermore, there is not a single bonus listed in the 1Win Casino bonus section.

I will wait for further explanation, to make sure I understand.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
vamsimohan75452
πριν από 1 έτος

Hi there,

I'd like to say that many complaints were successfully solved in the end, so I hope yours will be one of them.

🤞


Radka
πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα

Χρησιμοποίησα τα κουπόνια που είναι διαθέσιμα στα επίσημα κανάλια 1win στο telegram και από συνδεδεμένες εταιρείες της 1win στη Βραζιλία και σε άλλες χώρες.

Χρησιμοποιούνται ρωσικά, βραζιλιάνικα, ινδικά, αμερικανικά και άλλα νομίσματα για την τοποθέτηση στοιχημάτων.

Δεν υπάρχουν κανόνες σχετικά με τον περιορισμό της χρήσης κουπονιών, ακόμη και η υποστήριξη του ιστότοπού τους είπε ότι δεν μπορούσαν να με απαγορεύσουν.

Έκανα συνολικά 510,00 R$ (σε πολλά νομίσματα, που έχουν ήδη μετατραπεί σε πραγματικό) αλλά με απαγόρευσαν όταν ζήτησα να τα αποσύρω.

Εάν δεν υπάρχει κανόνας για τη χρήση κουπονιών, γιατί να απαγορεύσετε τους χρήστες που ισχυρίζονται ότι έχουν παραβιάσει έναν κανόνα ενώ δεν το έκαναν;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Στη συνέχεια ήρθε ένας υπάλληλος γκουρού του καζίνο που είπε ότι κάνω λάθος που στοιχηματίζω χρησιμοποιώντας μόνο κουπόνια, οπότε το 1win θα πρέπει να σταματήσει να τα κάνει διαθέσιμα!

Αυτόματη μετάφραση:
felipedeassisbarbosa
πριν από 1 έτος

Since you have not submitted a complaint I do not fully understand, when and where exactly you got in touch with the casino guru employee.

Sadly, it is very dangerous to use multiple coupons no matter where you get those because normally it is strictly against the rules to use more bonuses at the same time.

Be careful using telegram and accepting special affiliate offers provided outside the official casino channels.

If you feel that you were treated unfairly though you play following all terms, you can submit the complaint, and our team will look into it.

πριν από 1 έτος

Money withdraw problem


1win I'd -19359663



It's been six days at 1Win Casino. The money has not come yet and 1win casino is not giving any reply saying that the money will come in 48 hours. Now it has been six days but still my money has not come and they are not giving me any reply

amanpall6090
πριν από 1 έτος

Hello,

I guess that you should wait a bit. It may feel strange, but if you browse this thread you'll soon find out that this casino is not the best choice and you can consider yourself lucky because the casino is still in touch with you. We allow casinos 14 full days to verify the account, and gaming history plus send the winnings, you see? That's why I feel you should wait.

If you come across any issues, let us know of course. I hope your withdrawal will proceed soon!

πριν από 1 έτος

Γεια σας, πρέπει να αλλάξω το email μου

Μίλησα ήδη με την υποστήριξη με μια κλήση και τίποτα δεν χρειάζεται να κάνω ανάληψη των χρημάτων που έχω εκεί για ένα μικρό ορθογραφικό λάθος (Hormail) viliam.v@casino.guru βοηθήστε με

Αυτόματη μετάφραση:
caemartins13
πριν από 1 έτος

Hello,

As far as I can see, Nick is taking care of your complaint. Just wait for an update, please.

I guess that's for the moment.

πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα σε όλους,

Ξεκίνησα το ταξίδι μου με το 1win στις αρχές του τρέχοντος έτους (δεν γνωρίζω τη φήμη του, σοβαρό λάθος μου).

Έκανα καταθέσεις γύρω στις 5 χιλιάδες ευρώ, έπαιζα κανονικά και αυτή τη στιγμή ο λογαριασμός έχει γύρω στα 9/10 χιλιάδες ευρώ αλλά με αρκετά ανοιχτά στοιχήματα.

Στις 13 Ιανουαρίου έστειλα τα πλήρη δικαιολογητικά μου για να προχωρήσω σε αναλήψεις, μετά από περισσότερο από ένα μήνα δεν έλαβα καμία απάντηση από το τμήμα ασφαλείας. Ακόμη πιο ειρωνική ήταν η ακύρωση του λογαριασμού μου πριν από περίπου δύο ημέρες χωρίς προφανή λόγο.

Θα ήθελα να μάθω τη μέθοδο που ακολούθησαν άλλοι παίκτες για να λάβουν απάντηση (έχω ήδη ξεκινήσει μια καταγγελία, δεν υπάρχει ακόμα απάντηση από το 1win και έχω προσπαθήσει δεκάδες φορές να επικοινωνήσω με τις πλατφόρμες υποστήριξης του 1win αλλά χωρίς επιτυχία).

Υπάρχουν ορισμένα νομικά κανάλια για να προχωρήσω σε αυτή την κατάσταση που με ταλανίζει καθημερινά;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Covaneiro
πριν από 1 έτος

I'm having a similar situation with another site (rajabets.com), sent my documents more than a month ago and they are unchecked to this day (withdrawals are also blocked). Have in mind there are risk of betting with these kind of casinos/bookies, one of them is being scammed which happens really often, that's why it's a good idea to avoid Curazao casinos/bookies as much as possible. What I want to say is that sites blocking your withdrawals and voiding your funds or right away closing accounts is sadly normal, if you are going to deposit these big amounts you should only use properly regulated european bookies, specifically those operating under the Gambling Commission, this is a lesson I learned the hard way. Since you already filed a complaint with casino guru, all you can do now is wait or file a complaint with their regulator too

Covaneiro
πριν από 1 έτος

Hello Covaneiro,

as suggested, filling the complaint here on Casino Guru is one way to address the issue. It's good you've made it.

Now we have to wait for whether the casino decides to cooperate.

Just a kind piece of advice, pay attention to the casino's score and complaints, at least. It's better to invest time inspecting the site than spend on complaints 🙁.


πριν από 1 έτος

someone also have problem recover money?

Leonmed
πριν από 1 έτος

What about checking the complaints?

file

https://casino.guru/complaints/in_progress

πριν από 1 έτος

It has been more than 20 days since my account has been withdrawn, but I still haven't received it. It’s been more than 14 days since I sent the kyc document, but 1win didn’t reply me any message, I still can’t get my money, why?My id is 25489663.

anran
πριν από 1 έτος

I noticed you already submitted a complaint so please give our team some time to look into it.

Daniel
πριν από 1 έτος

Thank you,Daniel.

πριν από 1 έτος

Hello please I would like you to help me

change the email address of my 1win account the gold of my registration I

inadvertently inserted another email

address in places of mine I spoke with

customer service yesterday I was told to

wait 24 hours today I asked for the status of

my request they still tell me in 24 hours I

don't know how to do thank you for helping me

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
regisben038
πριν από 1 έτος

Hello.

I'm sorry to say that, but we can't help you with this at the moment. You should remind yourself to the casino again once in a while. Maybe, they are just busy. I'd love to help you, but sadly we are not the casino's employees.

Keep us posted about your progress - give it a few days more. If the issues can't be solved by the casino, come back, and we shall see.


1...18 19 20...27
Μετάβαση στη σελίδααπό 27 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα