Γεια,
Υποθέτω ότι χρησιμοποιήσατε μερικά από τα μπόνους που αναφέρονται στον ιστότοπό μας, τι συνέβη μετά από αυτό, παρακαλώ;
Δεν μπορώ να καταλάβω τι πήγε στραβά, κάτι που σχετίζεται με τους κανόνες ευχαριστεί;
Κάθε μπόνους παρέχεται με τουλάχιστον βασικούς κανόνες που σχετίζονται με κάθε μπόνους, τα υπόλοιπα - "ισχύουν πλήρεις όροι" πρέπει να ελέγχονται στους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο.
Επιπλέον, δεν υπάρχει ούτε ένα μπόνους που αναφέρεται στην ενότητα μπόνους 1Win Casino .
Θα περιμένω περαιτέρω εξηγήσεις, για να βεβαιωθώ ότι κατάλαβα.
Hello,
I guess that you used some of the bonuses listed on our website, what happened after that, please?
I can't comprehend what went wrong, anything related to the rules pleases?
Every bonus is provided with at least basic rules associated with each bonus, the rest - "full terms apply" must be checked in the casino's terms and conditions.
Furthermore, there is not a single bonus listed in the 1Win Casino bonus section.
I will wait for further explanation, to make sure I understand.
Γεια σου,
Θα ήθελα να πω ότι πολλά παράπονα επιλύθηκαν επιτυχώς στο τέλος, οπότε ελπίζω ότι το δικό σας θα είναι ένα από αυτά.
🤞
Hi there,
I'd like to say that many complaints were successfully solved in the end, so I hope yours will be one of them.
🤞
Καλό απόγευμα
Χρησιμοποίησα τα κουπόνια που είναι διαθέσιμα στα επίσημα κανάλια 1win στο telegram και από συνδεδεμένες εταιρείες της 1win στη Βραζιλία και σε άλλες χώρες.
Χρησιμοποιούνται ρωσικά, βραζιλιάνικα, ινδικά, αμερικανικά και άλλα νομίσματα για την τοποθέτηση στοιχημάτων.
Δεν υπάρχουν κανόνες σχετικά με τον περιορισμό της χρήσης κουπονιών, ακόμη και η υποστήριξη του ιστότοπού τους είπε ότι δεν μπορούσαν να με απαγορεύσουν.
Έκανα συνολικά 510,00 R$ (σε πολλά νομίσματα, που έχουν ήδη μετατραπεί σε πραγματικό) αλλά με απαγόρευσαν όταν ζήτησα να τα αποσύρω.
Εάν δεν υπάρχει κανόνας για τη χρήση κουπονιών, γιατί να απαγορεύσετε τους χρήστες που ισχυρίζονται ότι έχουν παραβιάσει έναν κανόνα ενώ δεν το έκαναν;
Good afternoon
I used the vouchers that are available on the official 1win channels on telegram and by 1win affiliates in Brazil and other countries.
Used Russian, Brazilian, Indian, American and other currencies to place bets.
There are no rules about limiting voucher usage, even their site support said they couldn't ban me.
I made a total of R$510.00 (in several currencies, already converted to real) but they banned me when I requested to withdraw them.
if there is no rule for the use of vouchers, why ban users claiming to have broken a rule when they did not?
boa tarde
eu utilizei os vouchers que são disponibilizados nos canais oficiais da 1win no telegram e pelos filiados a 1win do Brasil e de outros países.
Utilizava moedas russas, brasileiras, indianas, americanas e outras para fazer as apostas.
Não existem regras sobre limitações de usos de vouchers, até mesmo o suporte do sites deles disseram que não poderiam me banir.
Fiz um total de R$510,00 ( em diversas moedas, já convertidos para o real ) mas me baniram quando solicitei o saque delas.
se não existe regra para o uso de vouchers pq banem os usuários alegando terem quebrado uma regra sendo que não quebrou?
Στη συνέχεια ήρθε ένας υπάλληλος γκουρού του καζίνο που είπε ότι κάνω λάθος που στοιχηματίζω χρησιμοποιώντας μόνο κουπόνια, οπότε το 1win θα πρέπει να σταματήσει να τα κάνει διαθέσιμα!
Then came a casino guru employee saying that I'm wrong to bet using only vouchers, so 1win should stop making them available!
Aí veio um colaborador da casino guru dizer que estou errado em apostar usando apenas vouchers, então a 1win deveria parar de disponibiliza-los!
Εφόσον δεν έχετε υποβάλει καταγγελία, δεν καταλαβαίνω πλήρως, πότε και πού ακριβώς ήρθατε σε επαφή με τον υπάλληλο του γκουρού του καζίνο.
Δυστυχώς, είναι πολύ επικίνδυνο να χρησιμοποιείτε πολλά κουπόνια από όπου κι αν τα παίρνετε, επειδή συνήθως αντίκειται αυστηρά στους κανόνες να χρησιμοποιείτε περισσότερα μπόνους ταυτόχρονα.
Να είστε προσεκτικοί χρησιμοποιώντας το τηλεγράφημα και αποδεχόμενοι ειδικές προσφορές συνεργατών που παρέχονται εκτός των επίσημων καναλιών του καζίνο.
Εάν πιστεύετε ότι σας φέρθηκαν άδικα παρόλο που παίζετε σύμφωνα με όλους τους όρους, μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία και η ομάδα μας θα το εξετάσει.
Since you have not submitted a complaint I do not fully understand, when and where exactly you got in touch with the casino guru employee.
Sadly, it is very dangerous to use multiple coupons no matter where you get those because normally it is strictly against the rules to use more bonuses at the same time.
Be careful using telegram and accepting special affiliate offers provided outside the official casino channels.
If you feel that you were treated unfairly though you play following all terms, you can submit the complaint, and our team will look into it.
Πρόβλημα ανάληψης χρημάτων
1win I'd -19359663
Έχουν περάσει έξι μέρες στο 1Win Casino. Τα χρήματα δεν έχουν έρθει ακόμα και το 1win casino δεν δίνει καμία απάντηση λέγοντας ότι τα χρήματα θα έρθουν σε 48 ώρες. Τώρα έχουν περάσει έξι μέρες αλλά ακόμα δεν έχουν έρθει τα λεφτά μου και δεν μου δίνουν καμία απάντηση
Money withdraw problem
1win I'd -19359663
It's been six days at 1Win Casino. The money has not come yet and 1win casino is not giving any reply saying that the money will come in 48 hours. Now it has been six days but still my money has not come and they are not giving me any reply
Γεια,
Υποθέτω ότι πρέπει να περιμένετε λίγο. Μπορεί να αισθάνεστε περίεργο, αλλά αν περιηγηθείτε σε αυτό το νήμα θα ανακαλύψετε σύντομα ότι αυτό το καζίνο δεν είναι η καλύτερη επιλογή και μπορείτε να θεωρήσετε τον εαυτό σας τυχερό επειδή το καζίνο εξακολουθεί να είναι σε επαφή μαζί σας. Επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για την επαλήθευση του λογαριασμού και το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών συν την αποστολή των κερδών, βλέπετε; Γι' αυτό πιστεύω ότι πρέπει να περιμένετε.
Αν συναντήσετε κάποιο πρόβλημα, ενημερώστε μας φυσικά. Ελπίζω η απόσυρσή σας να προχωρήσει σύντομα!
Hello,
I guess that you should wait a bit. It may feel strange, but if you browse this thread you'll soon find out that this casino is not the best choice and you can consider yourself lucky because the casino is still in touch with you. We allow casinos 14 full days to verify the account, and gaming history plus send the winnings, you see? That's why I feel you should wait.
If you come across any issues, let us know of course. I hope your withdrawal will proceed soon!
Γεια σας, πρέπει να αλλάξω το email μου
Μίλησα ήδη με την υποστήριξη με μια κλήση και τίποτα δεν χρειάζεται να κάνω ανάληψη των χρημάτων που έχω εκεί για ένα μικρό ορθογραφικό λάθος (Hormail) viliam.v@casino.guru βοηθήστε με
Hello, I need to change my email
I already spoke with support with a call and nothing I need to withdraw the money I have there for a small spelling error (Hormail) viliam.v@casino.guru help me
Olá preciso fazer a alteração do meu e-mail
já falei com suporte com ligação e nada preciso sacar o dinheiro que tenho lá por um pequeno erro de ortografia (Hormail) viliam.v@casino.guru me ajuda
Γειά σου,
Απ' όσο μπορώ να δω, ο Νικ φροντίζει για το παράπονό σου. Απλώς περιμένετε για ενημέρωση, παρακαλώ.
Υποθέτω ότι είναι προς το παρόν.
Hello,
As far as I can see, Nick is taking care of your complaint. Just wait for an update, please.
I guess that's for the moment.
Καλό απόγευμα σε όλους,
Ξεκίνησα το ταξίδι μου με το 1win στις αρχές του τρέχοντος έτους (δεν γνωρίζω τη φήμη του, σοβαρό λάθος μου).
Έκανα καταθέσεις γύρω στις 5 χιλιάδες ευρώ, έπαιζα κανονικά και αυτή τη στιγμή ο λογαριασμός έχει γύρω στα 9/10 χιλιάδες ευρώ αλλά με αρκετά ανοιχτά στοιχήματα.
Στις 13 Ιανουαρίου έστειλα τα πλήρη δικαιολογητικά μου για να προχωρήσω σε αναλήψεις, μετά από περισσότερο από ένα μήνα δεν έλαβα καμία απάντηση από το τμήμα ασφαλείας. Ακόμη πιο ειρωνική ήταν η ακύρωση του λογαριασμού μου πριν από περίπου δύο ημέρες χωρίς προφανή λόγο.
Θα ήθελα να μάθω τη μέθοδο που ακολούθησαν άλλοι παίκτες για να λάβουν απάντηση (έχω ήδη ξεκινήσει μια καταγγελία, δεν υπάρχει ακόμα απάντηση από το 1win και έχω προσπαθήσει δεκάδες φορές να επικοινωνήσω με τις πλατφόρμες υποστήριξης του 1win αλλά χωρίς επιτυχία).
Υπάρχουν ορισμένα νομικά κανάλια για να προχωρήσω σε αυτή την κατάσταση που με ταλανίζει καθημερινά;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας
Good afternoon everybody,
I started my journey with 1win at the beginning of this year (not being aware of its reputation, serious mistake of mine).
I was making deposits of around 5 thousand euros, I was playing regularly and currently the account has around 9/10 thousand euros but with several open bets.
On the 13th of January I sent my complete documentation in order to proceed with withdrawals, after more than a month I received no response from the security department. Even more ironic was the cancellation of my account about two days ago for no apparent reason.
I would like to know the method other players followed in order to obtain a response (I have already started a complaint, still no response from 1win and I have tried dozens of times to contact 1win support platforms but without success).
Are there certain legal channels in order to proceed with this situation that plagues me on a daily basis?
Thank you in advance for your time
Boa tarde a todos,
Inicei a minha jornada com a 1win no início deste ano (não estando ciente da reputação do mesmo, grave lapso meu).
Fui realizando depósitos a rondar os 5 mil euros, fui jogando regularmente sendo que atualmente a conta tem cerca de 9/10 mil euros mas com diversas apostas abertas.
Dia 13 de Janeiro enviei a minha documentação completa de forma a proceder com levantamentos, passado mais de um mês nenhuma resposta obtive por parte do departamento de segurança. Mais irónico ainda foi o cancelamento da minha conta há cerca de dois dias sem motivo aparente.
Gostaria de saber o método que outros jogadores prosseguiram de froma a obter resposta (já inicei uma reclamação, ainda sem resposta da 1win e já tentei dezenas de vezes entrar em contacto com as plataformas de suporte da 1win mas sem sucesso).
Existem determinados canais legais de forma prosseguir com esta situação que vem-me atormentado diariamente?
Obrigado desde já pelo tempo dispensado
Έχω παρόμοια κατάσταση με έναν άλλο ιστότοπο (rajabets.com), έστειλα τα έγγραφά μου πριν από περισσότερο από ένα μήνα και δεν είναι τσεκαρισμένα μέχρι σήμερα (οι αναλήψεις είναι επίσης αποκλεισμένες). Λάβετε υπόψη ότι υπάρχει κίνδυνος να στοιχηματίσετε με αυτού του είδους τα καζίνο/μπουκ, ένα από αυτά είναι η απάτη που συμβαίνει πολύ συχνά, γι' αυτό είναι καλή ιδέα να αποφεύγετε όσο το δυνατόν περισσότερο τα καζίνο/μπουκ στο Curazao. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι οι ιστότοποι που μπλοκάρουν τις αναλήψεις σας και ακυρώνουν τα χρήματά σας ή κλείνουν αμέσως λογαριασμούς είναι δυστυχώς φυσιολογικό. αυτό είναι ένα μάθημα που έμαθα με τον δύσκολο τρόπο. Εφόσον έχετε ήδη υποβάλει μια καταγγελία στον γκουρού του καζίνο, το μόνο που μπορείτε να κάνετε τώρα είναι να περιμένετε ή να υποβάλετε μια καταγγελία και στη ρυθμιστική αρχή τους
I'm having a similar situation with another site (rajabets.com), sent my documents more than a month ago and they are unchecked to this day (withdrawals are also blocked). Have in mind there are risk of betting with these kind of casinos/bookies, one of them is being scammed which happens really often, that's why it's a good idea to avoid Curazao casinos/bookies as much as possible. What I want to say is that sites blocking your withdrawals and voiding your funds or right away closing accounts is sadly normal, if you are going to deposit these big amounts you should only use properly regulated european bookies, specifically those operating under the Gambling Commission, this is a lesson I learned the hard way. Since you already filed a complaint with casino guru, all you can do now is wait or file a complaint with their regulator too
Γεια σου Κοβανέιρο,
όπως προτείνεται, η συμπλήρωση της καταγγελίας εδώ στο Casino Guru είναι ένας τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος. Είναι καλό που τα κατάφερες.
Τώρα πρέπει να περιμένουμε αν το καζίνο αποφασίσει να συνεργαστεί.
Απλά μια ευγενική συμβουλή, δώστε προσοχή στη βαθμολογία και τα παράπονα του καζίνο, τουλάχιστον. Είναι καλύτερα να αφιερώσετε χρόνο στην επιθεώρηση του ιστότοπου παρά σε παράπονα 🙁.
Hello Covaneiro,
as suggested, filling the complaint here on Casino Guru is one way to address the issue. It's good you've made it.
Now we have to wait for whether the casino decides to cooperate.
Just a kind piece of advice, pay attention to the casino's score and complaints, at least. It's better to invest time inspecting the site than spend on complaints 🙁.
Τι γίνεται με τον έλεγχο των καταγγελιών;
What about checking the complaints?
Έχουν περάσει περισσότερες από 20 ημέρες από την ανάληψη του λογαριασμού μου, αλλά ακόμα δεν τον έχω λάβει. Έχουν περάσει περισσότερες από 14 ημέρες από τότε που έστειλα το έγγραφο kyc, αλλά η 1win δεν μου απάντησε κανένα μήνυμα, ακόμα δεν μπορώ να πάρω τα χρήματά μου, γιατί; Το αναγνωριστικό μου είναι 25489663.
It has been more than 20 days since my account has been withdrawn, but I still haven't received it. It’s been more than 14 days since I sent the kyc document, but 1win didn’t reply me any message, I still can’t get my money, why?My id is 25489663.
Παρατήρησα ότι έχετε ήδη υποβάλει ένα παράπονο, οπότε παρακαλώ δώστε λίγο χρόνο στην ομάδα μας να το εξετάσει.
I noticed you already submitted a complaint so please give our team some time to look into it.
Γεια σας παρακαλώ θα ήθελα να με βοηθήσετε
αλλάξω τη διεύθυνση email του λογαριασμού μου στο 1win το χρυσό της εγγραφής μου Ι
εισήγαγε κατά λάθος ένα άλλο email
διεύθυνση στα μέρη μου με τα οποία μίλησα
εξυπηρέτηση πελατών χθες μου είπαν
περιμένετε 24 ώρες σήμερα ζήτησα την κατάσταση του
το αίτημά μου μου λένε ακόμα σε 24 ώρες
δεν ξέρω πώς να κάνω ευχαριστώ που με βοήθησες
Hello please I would like you to help me
change the email address of my 1win account the gold of my registration I
inadvertently inserted another email
address in places of mine I spoke with
customer service yesterday I was told to
wait 24 hours today I asked for the status of
my request they still tell me in 24 hours I
don't know how to do thank you for helping me
Γειά σου.
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε με αυτό αυτή τη στιγμή. Θα πρέπει να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας στο καζίνο ξανά στο τόσο. Ίσως, απλώς είναι απασχολημένοι. Θα ήθελα πολύ να σας βοηθήσω, αλλά δυστυχώς δεν είμαστε υπάλληλοι του καζίνο.
Ενημερώστε μας για την πρόοδό σας - δώστε του λίγες μέρες ακόμα. Εάν τα προβλήματα δεν μπορούν να λυθούν από το καζίνο, επιστρέψτε και θα δούμε.
Hello.
I'm sorry to say that, but we can't help you with this at the moment. You should remind yourself to the casino again once in a while. Maybe, they are just busy. I'd love to help you, but sadly we are not the casino's employees.
Keep us posted about your progress - give it a few days more. If the issues can't be solved by the casino, come back, and we shall see.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.