Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο1win Casino - γενική συζήτηση

1win Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 38)

 από oscarhorche14
|
164.441 προβολές 748 απαντήσεις |
|
1...37 38
andersondutraamaral

Surely keep us informed, though.

Γεια σας καλησπέρα. Έχω κάποιες ερωτήσεις. Συγγνώμη αν σας ενοχλώ με αυτές τις ερωτήσεις. Εάν το καζίνο δεν κάνει δήλωση στην περίπτωσή μου, το παράπονό μου θα παραμείνει άλυτο και δεν θα πάρω τα χρήματά μου πίσω. Το άλλο πράγμα είναι ότι εάν το καζίνο παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία, θα έχω πρόσβαση. Έχω δει επίσης την περίπτωση του φίλου μας Άντερσον, και η υπόθεση απλώς σταματά, προσπαθώντας να κερδίσω χρόνο.

Αυτόματη μετάφραση:
giovannigr133

Good day to you! Ask us anytime, no bothering at all!

It appears the casino has been given a second chance to address your complaint in order to find the solution, which makes you concerned about the complaint's end. Well, so to say, my colleagues always try to stress the importance of cooperation, but if the casino representative decides to ignore that, the complaint might end as unresolved. Not sure what you mean by the second concern, though. In any case, even an unresolved case may still play its role.

Not just that, based on its severity, the Safety Index may drop, but also, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.

To me, it seems the casino is not exactly trying to buy time; that would mean they at least pretend to participate in the resolution.... if you catch my drift. Although I agree they should be more efficient.

This absence of cooperation feels strange to me, because I considered this casino to be quite active. Well, hopefully there is not another communication outside the thread and we shall see some updates soon.


Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σας, πολύ ευγενικοί.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Η δεύτερη ερώτηση είναι ότι εάν το καζίνο στείλει τα στοιχεία που φέρεται ότι έχει μέσω email, εσείς, ως μέρος του προβλήματος, μπορεί να καταλήξετε να δείτε αυτά τα στοιχεία.

Αυτόματη μετάφραση:

Η δεύτερη ερώτηση είναι ότι εάν το καζίνο στείλει τα στοιχεία που φέρεται ότι έχει μέσω email, εσείς, ως μέρος του προβλήματος, μπορεί να καταλήξετε να δείτε αυτά τα στοιχεία.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, πιστεύω ότι τα αποδεικτικά στοιχεία δεν θα παρασχεθούν, υπήρξαν άλλα παράπονα ότι ο χρήστης ζήτησε τα αποδεικτικά στοιχεία και δεν τα έλαβε, η απάντηση ήταν ότι τα στοιχεία θα βοηθούσαν τον παίκτη να παρακάμψει τους κανόνες των καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
andersondutraamaral

Αλλά αυτό είναι το θέμα, θα ήμασταν σε γκρίζα περιοχή, αφού δεν είναι ούτε μαύρο ούτε άσπρο, με την έννοια ότι σε κατηγορούν χωρίς στοιχεία και όταν φτάνει δεν έχεις το δικαίωμα να το δεις, οπότε νομίζω ότι είμαστε στην ίδια κατάσταση, γιατί αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κάποιου είδους απάτη, φυσικά δεν λέω ότι ισχύει.

Αυτόματη μετάφραση:

Η δεύτερη ερώτηση είναι ότι εάν το καζίνο στείλει τα στοιχεία που φέρεται ότι έχει μέσω email, εσείς, ως μέρος του προβλήματος, μπορεί να καταλήξετε να δείτε αυτά τα στοιχεία.

Αυτόματη μετάφραση:

The point of asking the proofs is those proofs are to be directly shared with the mediator in order to proceed to conclusion. It has never been enough to say, "we know we are right, and we won't provide any proofs," by any casino.

My colleagues use many other ways to get details from casinos, not just emails, although I do not know whether this is also a subject of your question.

Γεια σας, πιστεύω ότι τα αποδεικτικά στοιχεία δεν θα παρασχεθούν, υπήρξαν άλλα παράπονα ότι ο χρήστης ζήτησε τα αποδεικτικά στοιχεία και δεν τα έλαβε, η απάντηση ήταν ότι τα στοιχεία θα βοηθούσαν τον παίκτη να παρακάμψει τους κανόνες των καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:

If I may, the evidence can't always be shared with the user; in such cases, that's sadly part of the process. Although, I probably did not understand "the evidence would help the player to circumvent the rules of the casinos."

Can you somehow identify the complaint here, please? We can at least look at details together.

If I may, the evidence can't always be shared with the user; in such cases, that's sadly part of the process. Although, I probably did not understand "the evidence would help the player to circumvent the rules of the casinos."

Can you somehow identify the complaint here, please? We can at least look at details together.

γεια σου Radka, κοίταξα άλλα παράπονα και η απάντηση του διαμεσολαβητή θα ήταν ότι δεν θα έδειχνε τα στοιχεία στον χρήστη, γιατί έτσι θα ήξερε πώς να παρακάμψει τους κανόνες του καζίνο, αλλά η ουσία είναι ότι εγώ και οι άλλοι χρήστες θα θέλαμε να είμαστε σε θέση να υπερασπιστούμε τους εαυτούς μας ενάντια στις κατηγορίες του καζίνο πριν ο διαμεσολαβητής λάβει μια απόφαση, ευνοϊκή για το καζίνο, επειδή δεν γνωρίζουμε ακριβώς τον κανόνα, επειδή δεν αναφέρουμε ακριβώς τον κανόνα επειδή είμαστε κατηγορούμενοι. Το 9.7 καλύπτει πολλά πράγματα και είμαι απολύτως σίγουρος ότι δεν έχω κάνει λάθος, το παράπονό μου είναι υπό ανάλυση εάν θέλετε να ακολουθήσετε το ID 148980

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Γεια σας, με συγχωρείτε, έχω άλλη μια ερώτηση. Εάν, για παράδειγμα, το καζίνο 1win, που είναι αυτό στην περίπτωσή μου, περάσει μια χρονική περίοδο και δεν παρουσιάσει στοιχεία, θα πρέπει να επιστρέψει τα χρήματα που διεκδικούνται; Γνωρίζουμε ότι δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά θα έπρεπε να το κάνουν;

Αυτόματη μετάφραση:

γεια σου Radka, κοίταξα άλλα παράπονα και η απάντηση του διαμεσολαβητή θα ήταν ότι δεν θα έδειχνε τα στοιχεία στον χρήστη, γιατί έτσι θα ήξερε πώς να παρακάμψει τους κανόνες του καζίνο, αλλά η ουσία είναι ότι εγώ και οι άλλοι χρήστες θα θέλαμε να είμαστε σε θέση να υπερασπιστούμε τους εαυτούς μας ενάντια στις κατηγορίες του καζίνο πριν ο διαμεσολαβητής λάβει μια απόφαση, ευνοϊκή για το καζίνο, επειδή δεν γνωρίζουμε ακριβώς τον κανόνα, επειδή δεν αναφέρουμε ακριβώς τον κανόνα επειδή είμαστε κατηγορούμενοι. Το 9.7 καλύπτει πολλά πράγματα και είμαι απολύτως σίγουρος ότι δεν έχω κάνει λάθος, το παράπονό μου είναι υπό ανάλυση εάν θέλετε να ακολουθήσετε το ID 148980

Αυτόματη μετάφραση:

I see, thank you.

As I previously stated, we are not permitted to share evidence that the casino provided because it could be abused to cover actions that violate casino rules. Maybe this analogy will be useful: Police also do not tell every suspect how they investigate them or how the "elimination" process works. This is the same situation; by uncovering the process and the evidence, others may misuse that.

I understand it is not convenient for players, but I believe it makes sense.

Of course, I will gladly stay in touch regarding your complaint; update me here on the forum, please. Hope to see the casino's response very soon!

Γεια σας, με συγχωρείτε, έχω άλλη μια ερώτηση. Εάν, για παράδειγμα, το καζίνο 1win, που είναι αυτό στην περίπτωσή μου, περάσει μια χρονική περίοδο και δεν παρουσιάσει στοιχεία, θα πρέπει να επιστρέψει τα χρήματα που διεκδικούνται; Γνωρίζουμε ότι δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά θα έπρεπε να το κάνουν;

Αυτόματη μετάφραση:

I think I understand the question, but I guess the situation would be quite different.

Follow my thoughts: If any casino decides not to resolve the case or not to provide sufficient evidence supporting their point of view, it pretty much means such a casino is not interested in its reputation here at the Casino Guru website, so it does not actually matter what we demand on your behalf. That would basically be the end. I believe the purpose of the complaint is to find out whether the casino did something unfair and thus whether the player should be paid.

Basically, an ignored complaint does not necessarily mean the player's claims are fair unless something like that can be proved straight away. Yet being familiar with only one side of the story may not be enough to judge. Instead, it pretty much means the casino is not going to explain its position.

I believe we all feel that allowing casinos to ignore players without reasonable explanation is not a practice we would support; ignored or unresolved complaints come with consequences.

Well, apologies for the rather long answer, but I think it is beneficial to explain such matters openly.

Radka

Καλημέρα, νομίζω ότι μπερδεύετε τα πράγματα εκεί, όταν δίνετε το παράδειγμα της Αστυνομίας, γιατί ενώ είναι αλήθεια ότι δεν αποκαλύπτει όλα τα στοιχεία που έχει όταν συλλαμβάνει έναν ύποπτο, αλλά μετά έρχεται η διαδικασία της δίκης αυτού του κρατούμενου όπου η αστυνομία πρέπει να δείξει τα στοιχεία της για να καταλήξει στην κατηγορία του εγκλήματος, γιατί θα ήταν άδικο να καταδικαστεί ο κρατούμενος απλώς επειδή η αστυνομία τους προκάλεσε. καζίνο, και το δικαστήριο είναι εδώ, όταν δεν παρουσιάζονται στοιχεία, αυτά τα σημεία παραμένουν άδεια, σας τα λέω όλα αυτά επειδή είμαι επιστημονικός αστυνομικός στη χώρα μου, είναι σαν να λέω ότι είμαι το FBI στις Ηνωμένες Πολιτείες, σε σύγκριση.

Αυτόματη μετάφραση:
giovannigr133

Γεια σου Giovanni, χαίρομαι που σε γνώρισα, φίλε.

Έχω ένα πολύ παρόμοιο πρόβλημα με το δικό σου. Θα ήθελα να σας μιλήσω μέσω ενός κοινωνικού δικτύου. Δεν ξέρω αν θέλετε να κοινοποιήσετε το email σας ή το όνομα χρήστη του Facebook για να μπορέσουμε να το συζητήσουμε. Δεν μπορώ να βρω τρόπο να στείλω προσωπικό μήνυμα εδώ, οπότε αποφάσισα να γράψω εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
giovannigr133

Hello,

Nice to know you even better. Must be quite a challenging job, I guess. Still, the principle remains more or less the same - you may also take your case to trial and the casino will be forced to present the proofs. We are not just the trial tribunal—we do not represent the highest authority. Instead, we tried to help the player in question, which was not possible.

In any case, I'm glad the casino responded back to your own complaint. Let's see what they have.


1...37 38
Μετάβαση στη σελίδααπό 38 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα