πριν από 1 εβδομάδα
0
Γεια σας καλησπέρα. Έχω κάποιες ερωτήσεις. Συγγνώμη αν σας ενοχλώ με αυτές τις ερωτήσεις. Εάν το καζίνο δεν κάνει δήλωση στην περίπτωσή μου, το παράπονό μου θα παραμείνει άλυτο και δεν θα πάρω τα χρήματά μου πίσω. Το άλλο πράγμα είναι ότι εάν το καζίνο παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία, θα έχω πρόσβαση. Έχω δει επίσης την περίπτωση του φίλου μας Άντερσον, και η υπόθεση απλώς σταματά, προσπαθώντας να κερδίσω χρόνο.
Hello, good evening. I have some questions. Sorry if I bother you with these questions. If the casino doesn't make a statement in my case, my complaint will still be unresolved, and I won't get my money back. The other thing is that if the casino does provide any information, I'll have access. I've also seen the case of our friend Anderson, and the case is just stalling, trying to buy time.
Hola buenas noches, tengo algunas dudas disculpe si molesto con estas pregunta, si en mi caso el casino no se pronuncia igual mi queja queda sin resolver y no recuperaría mi dinero? Lo otro es que si el casino llega a proporcionar alguna información yo tendré acceso, porque también he visto el caso del amigo Anderson y el caso solo le da largas al plazo como ganando tiempo
καλημερα σας! Ρωτήστε μας οποιαδήποτε στιγμή, μην ενοχλείτε καθόλου!
Φαίνεται ότι δόθηκε στο καζίνο μια δεύτερη ευκαιρία να αντιμετωπίσει το παράπονό σας προκειμένου να βρει τη λύση, κάτι που σας κάνει να ανησυχείτε για το τέλος της καταγγελίας. Λοιπόν, ας πούμε, οι συνάδελφοί μου προσπαθούν πάντα να τονίζουν τη σημασία της συνεργασίας, αλλά αν ο εκπρόσωπος του καζίνο αποφασίσει να το αγνοήσει, το παράπονο μπορεί να τελειώσει ως ανεπίλυτο. Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς με τη δεύτερη ανησυχία, όμως. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και μια ανεξιχνίαστη υπόθεση μπορεί να παίξει τον ρόλο της.
Όχι μόνο ότι, με βάση τη σοβαρότητά του, ο Δείκτης Ασφάλειας μπορεί να μειωθεί, αλλά επίσης, εάν το καζίνο θέλει να βελτιώσει την αξιολόγησή του στο μέλλον, θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει το παράπονο, οπότε υπάρχει πιθανότητα η καταγγελία σας να επιλυθεί αργότερα.
Κατά τη γνώμη μου, φαίνεται ότι το καζίνο δεν προσπαθεί ακριβώς να κερδίσει χρόνο. Αυτό θα σήμαινε ότι τουλάχιστον προσποιούνται ότι συμμετέχουν στο ψήφισμα... αν με πιάσεις. Αν και συμφωνώ ότι πρέπει να είναι πιο αποτελεσματικά.
Αυτή η απουσία συνεργασίας μου φαίνεται περίεργη, γιατί θεωρούσα ότι αυτό το καζίνο είναι αρκετά ενεργό. Λοιπόν, ελπίζουμε να μην υπάρξει άλλη επικοινωνία εκτός του νήματος και θα δούμε σύντομα κάποιες ενημερώσεις.
Good day to you! Ask us anytime, no bothering at all!
It appears the casino has been given a second chance to address your complaint in order to find the solution, which makes you concerned about the complaint's end. Well, so to say, my colleagues always try to stress the importance of cooperation, but if the casino representative decides to ignore that, the complaint might end as unresolved. Not sure what you mean by the second concern, though. In any case, even an unresolved case may still play its role.
Not just that, based on its severity, the Safety Index may drop, but also, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
To me, it seems the casino is not exactly trying to buy time; that would mean they at least pretend to participate in the resolution.... if you catch my drift. Although I agree they should be more efficient.
This absence of cooperation feels strange to me, because I considered this casino to be quite active. Well, hopefully there is not another communication outside the thread and we shall see some updates soon.
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σας, πολύ ευγενικοί.
Thank you very much for your information, very kind.
Muchas gracias por su información, muy amable.
Η δεύτερη ερώτηση είναι ότι εάν το καζίνο στείλει τα στοιχεία που φέρεται ότι έχει μέσω email, εσείς, ως μέρος του προβλήματος, μπορεί να καταλήξετε να δείτε αυτά τα στοιχεία.
The second question is that if the casino sends the evidence it allegedly has by email, you, as part of the problem, might end up seeing that evidence.
La segunda duda, es que si el casino manda al correo las evidencias que presuntamente puede tener, uno como parte del problema puede llegar a ver dichas evidencias.
Η δεύτερη ερώτηση είναι ότι εάν το καζίνο στείλει τα στοιχεία που φέρεται ότι έχει μέσω email, εσείς, ως μέρος του προβλήματος, μπορεί να καταλήξετε να δείτε αυτά τα στοιχεία.
The second question is that if the casino sends the evidence it allegedly has by email, you, as part of the problem, might end up seeing that evidence.
La segunda duda, es que si el casino manda al correo las evidencias que presuntamente puede tener, uno como parte del problema puede llegar a ver dichas evidencias.
Γεια σας, πιστεύω ότι τα αποδεικτικά στοιχεία δεν θα παρασχεθούν, υπήρξαν άλλα παράπονα ότι ο χρήστης ζήτησε τα αποδεικτικά στοιχεία και δεν τα έλαβε, η απάντηση ήταν ότι τα στοιχεία θα βοηθούσαν τον παίκτη να παρακάμψει τους κανόνες των καζίνο.
Hello, I believe that the evidence will not be provided, there have been other complaints that the user asked for the evidence and did not receive it, the answer was that the evidence would help the player to circumvent the rules of the casinos.
ola, acredito que não vai ser fornecidas as evidencias, teve outras reclamações que o usuario pediu as evidencias e não recebeu, a resposta foi que as evidencias ajudaria o jogador a burlar as regras dos cassinos
Αλλά αυτό είναι το θέμα, θα ήμασταν σε γκρίζα περιοχή, αφού δεν είναι ούτε μαύρο ούτε άσπρο, με την έννοια ότι σε κατηγορούν χωρίς στοιχεία και όταν φτάνει δεν έχεις το δικαίωμα να το δεις, οπότε νομίζω ότι είμαστε στην ίδια κατάσταση, γιατί αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κάποιου είδους απάτη, φυσικά δεν λέω ότι ισχύει.
But this is the issue, we would be in a gray area, since it is neither black nor white, in the sense that they accuse you without evidence and when it arrives you still do not have the right to see it, so I think we are in the same situation, because that could lead to some kind of scam, of course I am not saying that is the case.
Pero este es el tema, estaríamos en un punto gris, ya que no es ni blanco ni negro, en el sentido que te acusan sin pruebas y cuando llegan igualmente no tienes derecho a verlas entonces pienso que estamos en la misma, debo a que eso se puede prestas para alguna estafa, claro no digo que sea el caso.
Η δεύτερη ερώτηση είναι ότι εάν το καζίνο στείλει τα στοιχεία που φέρεται ότι έχει μέσω email, εσείς, ως μέρος του προβλήματος, μπορεί να καταλήξετε να δείτε αυτά τα στοιχεία.
The second question is that if the casino sends the evidence it allegedly has by email, you, as part of the problem, might end up seeing that evidence.
La segunda duda, es que si el casino manda al correo las evidencias que presuntamente puede tener, uno como parte del problema puede llegar a ver dichas evidencias.
Το ζητούμενο για τις αποδείξεις είναι ότι αυτές οι αποδείξεις πρέπει να κοινοποιηθούν απευθείας στον διαμεσολαβητή για να προχωρήσουμε στο συμπέρασμα. Ποτέ δεν ήταν αρκετό να πούμε, "ξέρουμε ότι έχουμε δίκιο και δεν θα παράσχουμε αποδείξεις", από κανένα καζίνο.
Οι συνάδελφοί μου χρησιμοποιούν πολλούς άλλους τρόπους για να λάβουν λεπτομέρειες από τα καζίνο, όχι μόνο από μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αν και δεν ξέρω αν αυτό είναι επίσης θέμα της ερώτησής σας.
The point of asking the proofs is those proofs are to be directly shared with the mediator in order to proceed to conclusion. It has never been enough to say, "we know we are right, and we won't provide any proofs," by any casino.
My colleagues use many other ways to get details from casinos, not just emails, although I do not know whether this is also a subject of your question.
Γεια σας, πιστεύω ότι τα αποδεικτικά στοιχεία δεν θα παρασχεθούν, υπήρξαν άλλα παράπονα ότι ο χρήστης ζήτησε τα αποδεικτικά στοιχεία και δεν τα έλαβε, η απάντηση ήταν ότι τα στοιχεία θα βοηθούσαν τον παίκτη να παρακάμψει τους κανόνες των καζίνο.
Hello, I believe that the evidence will not be provided, there have been other complaints that the user asked for the evidence and did not receive it, the answer was that the evidence would help the player to circumvent the rules of the casinos.
ola, acredito que não vai ser fornecidas as evidencias, teve outras reclamações que o usuario pediu as evidencias e não recebeu, a resposta foi que as evidencias ajudaria o jogador a burlar as regras dos cassinos
Εάν μου επιτρέπεται, τα στοιχεία δεν μπορούν πάντα να κοινοποιηθούν στον χρήστη. σε τέτοιες περιπτώσεις, αυτό είναι δυστυχώς μέρος της διαδικασίας. Αν και, μάλλον δεν κατάλαβα "τα στοιχεία θα βοηθούσαν τον παίκτη να παρακάμψει τους κανόνες των καζίνο."
Μπορείτε να προσδιορίσετε με κάποιο τρόπο την καταγγελία εδώ, παρακαλώ; Μπορούμε τουλάχιστον να δούμε λεπτομέρειες μαζί.
If I may, the evidence can't always be shared with the user; in such cases, that's sadly part of the process. Although, I probably did not understand "the evidence would help the player to circumvent the rules of the casinos."
Can you somehow identify the complaint here, please? We can at least look at details together.
Εάν μου επιτρέπεται, τα στοιχεία δεν μπορούν πάντα να κοινοποιηθούν στον χρήστη. σε τέτοιες περιπτώσεις, αυτό είναι δυστυχώς μέρος της διαδικασίας. Αν και, μάλλον δεν κατάλαβα "τα στοιχεία θα βοηθούσαν τον παίκτη να παρακάμψει τους κανόνες των καζίνο."
Μπορείτε να προσδιορίσετε με κάποιο τρόπο την καταγγελία εδώ, παρακαλώ; Μπορούμε τουλάχιστον να δούμε λεπτομέρειες μαζί.
If I may, the evidence can't always be shared with the user; in such cases, that's sadly part of the process. Although, I probably did not understand "the evidence would help the player to circumvent the rules of the casinos."
Can you somehow identify the complaint here, please? We can at least look at details together.
γεια σου Radka, κοίταξα άλλα παράπονα και η απάντηση του διαμεσολαβητή θα ήταν ότι δεν θα έδειχνε τα στοιχεία στον χρήστη, γιατί έτσι θα ήξερε πώς να παρακάμψει τους κανόνες του καζίνο, αλλά η ουσία είναι ότι εγώ και οι άλλοι χρήστες θα θέλαμε να είμαστε σε θέση να υπερασπιστούμε τους εαυτούς μας ενάντια στις κατηγορίες του καζίνο πριν ο διαμεσολαβητής λάβει μια απόφαση, ευνοϊκή για το καζίνο, επειδή δεν γνωρίζουμε ακριβώς τον κανόνα, επειδή δεν αναφέρουμε ακριβώς τον κανόνα επειδή είμαστε κατηγορούμενοι. Το 9.7 καλύπτει πολλά πράγματα και είμαι απολύτως σίγουρος ότι δεν έχω κάνει λάθος, το παράπονό μου είναι υπό ανάλυση εάν θέλετε να ακολουθήσετε το ID 148980
hello Radka, I looked at other complaints and the mediator's answer would be that he would not show the evidence to the user, because this way he would know how to circumvent the casino's rules, but the whole point is that I and the other users would like to be able to defend ourselves against the casino's accusations before the mediator makes a decision, favorable to the casino, because at the moment we do not know exactly what we are being accused of, because the rule that the casino mentions 9.7 covers a lot of things and I am absolutely sure that I have not made a mistake, my complaint is under analysis if you want to follow ID 148980
ola Radka, eu olhei outras reclamações e a resposta do mediador seria que não mostraria as evidenicias, para o usuario, pois desta forma ele saberia como burlar as regras do cassino, mas a questão toda e que eu o os outros usuarios gostariamos de poder nos defender das acusações do cassino antes de o mediador tomar uma decisão, favoravel ao cassino, pois no momento não sabemos exatamente do que estamos sendo acusado, pois a regra que o cassino menciona 9.7 abrange muita coisa e eu tenho certeza absoluta que não cometi erro algum, minha reclamação esta em analise se quiser acompanhar ID 148980
Γεια σας, με συγχωρείτε, έχω άλλη μια ερώτηση. Εάν, για παράδειγμα, το καζίνο 1win, που είναι αυτό στην περίπτωσή μου, περάσει μια χρονική περίοδο και δεν παρουσιάσει στοιχεία, θα πρέπει να επιστρέψει τα χρήματα που διεκδικούνται; Γνωρίζουμε ότι δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά θα έπρεπε να το κάνουν;
Hi, excuse me, I have another question. If, for example, the 1win casino, which is the one in my case, goes through a period of time and doesn't present evidence, should they return the money being claimed? We know it's not mandatory, but would they be required to?
Hola, disculpe tengo otra duda, si por ejemplo el casino de 1win q es el q está en mi caso, le pasa el tiempo y no presenta pruebas, ellos deberías regresar el dinero que se esté reclamando? Sabemos que no es obligación pero estaría en el deber ?
γεια σου Radka, κοίταξα άλλα παράπονα και η απάντηση του διαμεσολαβητή θα ήταν ότι δεν θα έδειχνε τα στοιχεία στον χρήστη, γιατί έτσι θα ήξερε πώς να παρακάμψει τους κανόνες του καζίνο, αλλά η ουσία είναι ότι εγώ και οι άλλοι χρήστες θα θέλαμε να είμαστε σε θέση να υπερασπιστούμε τους εαυτούς μας ενάντια στις κατηγορίες του καζίνο πριν ο διαμεσολαβητής λάβει μια απόφαση, ευνοϊκή για το καζίνο, επειδή δεν γνωρίζουμε ακριβώς τον κανόνα, επειδή δεν αναφέρουμε ακριβώς τον κανόνα επειδή είμαστε κατηγορούμενοι. Το 9.7 καλύπτει πολλά πράγματα και είμαι απολύτως σίγουρος ότι δεν έχω κάνει λάθος, το παράπονό μου είναι υπό ανάλυση εάν θέλετε να ακολουθήσετε το ID 148980
hello Radka, I looked at other complaints and the mediator's answer would be that he would not show the evidence to the user, because this way he would know how to circumvent the casino's rules, but the whole point is that I and the other users would like to be able to defend ourselves against the casino's accusations before the mediator makes a decision, favorable to the casino, because at the moment we do not know exactly what we are being accused of, because the rule that the casino mentions 9.7 covers a lot of things and I am absolutely sure that I have not made a mistake, my complaint is under analysis if you want to follow ID 148980
ola Radka, eu olhei outras reclamações e a resposta do mediador seria que não mostraria as evidenicias, para o usuario, pois desta forma ele saberia como burlar as regras do cassino, mas a questão toda e que eu o os outros usuarios gostariamos de poder nos defender das acusações do cassino antes de o mediador tomar uma decisão, favoravel ao cassino, pois no momento não sabemos exatamente do que estamos sendo acusado, pois a regra que o cassino menciona 9.7 abrange muita coisa e eu tenho certeza absoluta que não cometi erro algum, minha reclamação esta em analise se quiser acompanhar ID 148980
Βλέπω, ευχαριστώ.
Όπως ανέφερα προηγουμένως, δεν επιτρέπεται να κοινοποιούμε αποδεικτικά στοιχεία που παρείχε το καζίνο, επειδή θα μπορούσε να γίνει κατάχρηση για την κάλυψη ενεργειών που παραβιάζουν τους κανόνες του καζίνο. Ίσως αυτή η αναλογία να είναι χρήσιμη: Η αστυνομία επίσης δεν λέει σε κάθε ύποπτο πώς τους ερευνά ή πώς λειτουργεί η διαδικασία «εξάλειψης». Αυτή είναι η ίδια κατάσταση. αποκαλύπτοντας τη διαδικασία και τα αποδεικτικά στοιχεία, άλλοι μπορεί να το κάνουν κατάχρηση.
Καταλαβαίνω ότι δεν είναι βολικό για τους παίκτες, αλλά πιστεύω ότι είναι λογικό.
Φυσικά, θα μείνω ευχαρίστως σε επαφή σχετικά με το παράπονό σας. ενημερώστε με εδώ στο φόρουμ, παρακαλώ. Ελπίζουμε να δούμε την απάντηση του καζίνο πολύ σύντομα!
I see, thank you.
As I previously stated, we are not permitted to share evidence that the casino provided because it could be abused to cover actions that violate casino rules. Maybe this analogy will be useful: Police also do not tell every suspect how they investigate them or how the "elimination" process works. This is the same situation; by uncovering the process and the evidence, others may misuse that.
I understand it is not convenient for players, but I believe it makes sense.
Of course, I will gladly stay in touch regarding your complaint; update me here on the forum, please. Hope to see the casino's response very soon!
Γεια σας, με συγχωρείτε, έχω άλλη μια ερώτηση. Εάν, για παράδειγμα, το καζίνο 1win, που είναι αυτό στην περίπτωσή μου, περάσει μια χρονική περίοδο και δεν παρουσιάσει στοιχεία, θα πρέπει να επιστρέψει τα χρήματα που διεκδικούνται; Γνωρίζουμε ότι δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά θα έπρεπε να το κάνουν;
Hi, excuse me, I have another question. If, for example, the 1win casino, which is the one in my case, goes through a period of time and doesn't present evidence, should they return the money being claimed? We know it's not mandatory, but would they be required to?
Hola, disculpe tengo otra duda, si por ejemplo el casino de 1win q es el q está en mi caso, le pasa el tiempo y no presenta pruebas, ellos deberías regresar el dinero que se esté reclamando? Sabemos que no es obligación pero estaría en el deber ?
Νομίζω ότι καταλαβαίνω την ερώτηση, αλλά υποθέτω ότι η κατάσταση θα ήταν εντελώς διαφορετική.
Ακολουθήστε τις σκέψεις μου: Εάν κάποιο καζίνο αποφασίσει να μην επιλύσει την υπόθεση ή να μην παράσχει επαρκή στοιχεία που να υποστηρίζουν την άποψή του, σημαίνει ότι ένα τέτοιο καζίνο δεν ενδιαφέρεται για τη φήμη του εδώ στον ιστότοπο του Casino Guru, επομένως δεν έχει σημασία τι ζητάμε για λογαριασμό σας. Αυτό θα ήταν βασικά το τέλος. Πιστεύω ότι ο σκοπός της καταγγελίας είναι να μάθουμε εάν το καζίνο έκανε κάτι άδικο και συνεπώς εάν ο παίκτης πρέπει να πληρωθεί.
Βασικά, ένα παράπονο που αγνοείται δεν σημαίνει απαραίτητα ότι οι αξιώσεις του παίκτη είναι δίκαιες, εκτός εάν κάτι τέτοιο μπορεί να αποδειχθεί αμέσως. Ωστόσο, η εξοικείωση μόνο με τη μία πλευρά της ιστορίας μπορεί να μην είναι αρκετή για να κρίνει κανείς. Αντίθετα, σημαίνει ότι το καζίνο δεν πρόκειται να εξηγήσει τη θέση του.
Πιστεύω ότι όλοι πιστεύουμε ότι το να επιτρέπουμε στα καζίνο να αγνοούν τους παίκτες χωρίς λογική εξήγηση δεν είναι μια πρακτική που θα υποστηρίξαμε. Τα παράπονα που αγνοούνται ή δεν επιλύονται έχουν συνέπειες.
Λοιπόν, συγγνώμη για τη σχετικά μακροσκελή απάντηση, αλλά νομίζω ότι είναι ωφέλιμο να εξηγήσουμε τέτοια θέματα ανοιχτά.
I think I understand the question, but I guess the situation would be quite different.
Follow my thoughts: If any casino decides not to resolve the case or not to provide sufficient evidence supporting their point of view, it pretty much means such a casino is not interested in its reputation here at the Casino Guru website, so it does not actually matter what we demand on your behalf. That would basically be the end. I believe the purpose of the complaint is to find out whether the casino did something unfair and thus whether the player should be paid.
Basically, an ignored complaint does not necessarily mean the player's claims are fair unless something like that can be proved straight away. Yet being familiar with only one side of the story may not be enough to judge. Instead, it pretty much means the casino is not going to explain its position.
I believe we all feel that allowing casinos to ignore players without reasonable explanation is not a practice we would support; ignored or unresolved complaints come with consequences.
Well, apologies for the rather long answer, but I think it is beneficial to explain such matters openly.
Καλημέρα, νομίζω ότι μπερδεύετε τα πράγματα εκεί, όταν δίνετε το παράδειγμα της Αστυνομίας, γιατί ενώ είναι αλήθεια ότι δεν αποκαλύπτει όλα τα στοιχεία που έχει όταν συλλαμβάνει έναν ύποπτο, αλλά μετά έρχεται η διαδικασία της δίκης αυτού του κρατούμενου όπου η αστυνομία πρέπει να δείξει τα στοιχεία της για να καταλήξει στην κατηγορία του εγκλήματος, γιατί θα ήταν άδικο να καταδικαστεί ο κρατούμενος απλώς επειδή η αστυνομία τους προκάλεσε. καζίνο, και το δικαστήριο είναι εδώ, όταν δεν παρουσιάζονται στοιχεία, αυτά τα σημεία παραμένουν άδεια, σας τα λέω όλα αυτά επειδή είμαι επιστημονικός αστυνομικός στη χώρα μου, είναι σαν να λέω ότι είμαι το FBI στις Ηνωμένες Πολιτείες, σε σύγκριση.
Good morning, I think you are confusing things there, when you give the example of the Police, because while it is true that they do not reveal all the evidence they have when they arrest a suspect, but then comes the trial process of that detainee where the police do have to show their evidence to reach the charge of the Crime, because it would be unfair to sentence the detainee just because the police provoked them and did not present evidence, that is what is happening with us, the police are the casino, and the court is here, when no evidence is shown, those points remain empty, I tell you all this because I am a scientific police officer in my country, it is like saying that I am the FBI in the United States, in comparison.
Buenos días, allí creo q confunden las cosas, cuando das el ejemplo de la Policía, debido a que si bien es cierto ellos no dicen toda las pruebas que tienen cuando arrestan a un sospechoso, pero, después viene el proceso de juicio de ese detenido donde la policía si tiene que mostrar sus pruebas para llegar a imputar el Delito, porque sería injusto que sentencie al detenido solo porque la policía le provocó y no presento pruebas, eso es lo que está pasando con nosotros, la policía es el casino, y el tribunal es aquí, cuando no se muestran pruebas, igualmente quedan esos puntos vacíos, todo esto te lo digo porque soy policía científico en mi país es como decir que soy el FBI en estado Unidos, en comparación.
Γεια σου Giovanni, χαίρομαι που σε γνώρισα, φίλε.
Έχω ένα πολύ παρόμοιο πρόβλημα με το δικό σου. Θα ήθελα να σας μιλήσω μέσω ενός κοινωνικού δικτύου. Δεν ξέρω αν θέλετε να κοινοποιήσετε το email σας ή το όνομα χρήστη του Facebook για να μπορέσουμε να το συζητήσουμε. Δεν μπορώ να βρω τρόπο να στείλω προσωπικό μήνυμα εδώ, οπότε αποφάσισα να γράψω εδώ.
Hello Giovanni, nice to meet you, friend.
I have a very similar problem to yours. I'd like to talk to you through a social network. I don't know if you'd like to share your email or Facebook user name so we can talk about it. I can't find a way to send a private message here, so I decided to write here.
Hola Giovanni un gusto amigo
Tengo un problema muy similar al tuyo me gustaría hablar contigo mediante alguna red social, no se si me compartes tu correo o usuario de fb para que conversemos sobre el tema, no encuentro como enviar un mensaje privado por acá y se me ocurrió escribir por aquí.
Γειά σου,
Χαίρομαι που σε γνωρίζω ακόμα καλύτερα. Πρέπει να είναι μια αρκετά απαιτητική δουλειά, υποθέτω. Ωστόσο, η αρχή παραμένει λίγο πολύ η ίδια - μπορείτε επίσης να παραπέμψετε σε δίκη και το καζίνο θα αναγκαστεί να παρουσιάσει τις αποδείξεις. Δεν είμαστε μόνο το δικαστικό δικαστήριο—δεν εκπροσωπούμε την ανώτατη αρχή. Αντίθετα, προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε τον εν λόγω παίκτη, κάτι που δεν κατέστη δυνατό.
Σε κάθε περίπτωση, χαίρομαι που το καζίνο απάντησε στο δικό σας παράπονο. Ας δούμε τι έχουν.
Hello,
Nice to know you even better. Must be quite a challenging job, I guess. Still, the principle remains more or less the same - you may also take your case to trial and the casino will be forced to present the proofs. We are not just the trial tribunal—we do not represent the highest authority. Instead, we tried to help the player in question, which was not possible.
In any case, I'm glad the casino responded back to your own complaint. Let's see what they have.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.