Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο1win Casino - γενική συζήτηση

1win Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 18)

πριν από 3 έτη από oscarhorche14
|
135.782 προβολές 723 απαντήσεις |
|
1...17 18 19...37
πριν από 1 έτος

file

αφού έστειλαν όλα τα έγγραφα που μου ζήτησαν, αυτό σήμερα, είπαν ότι έστειλαν αίτημα να αλλάξουν το email, να περιμένουν από 1 έως 24 ώρες, οπότε ας περιμένουμε

Αυτόματη μετάφραση:
pavanidaniela1
πριν από 1 έτος

I'd say that this can be called progress. I would love to know what exactly happened with your account details, but I can read in Portugal 🙁.

Can you please put the text right into the post, so it can be auto-translated, please?

Thank you and waiting for next update. 🤞

πριν από 2 έτη

Well,


it is not so rare that the KYC is triggered by a certain amount, so the casino does not have to verify each player asking for lower sums, especially during holidays when lots of employees are on vacation.


When it comes to creating multiple accounts, the casino should decide whether you gained an unfair advantage over them by creating these accounts. 


When it comes to the forbidden software usage or any related matters, the casino should present some proof, I'd say.


If you feel you have not done anything wrong or against rules, submit a complaint. We may be able to help you or explain what you should avoid in the future.

πριν από 1 έτος

Hello dear,

The casino stated that I was seen using multiple accounts that overlaps in details.

I was wondering if someone with thesame name as mine had created an account with them or they found out 2 accounts had been created or logged in through same device.

If someone had similar name as mine I.d card and adress can easily proof my genuineness.

Abadul
πριν από 1 έτος

Hello, Abadul

to get such an answer you have to wait for your complaint to develop further, these proofs can vary. So unless we receive the proper explanation from the casino, it's hard to tell.

Basically, the casinos can track the IP address, emails, and credentials, in case of similarities accounts are flagged, the next stage is whether both accounts use the same payment option, deposited the same amounts, played the same games with the same bets, and of course when exactly those accounts were active.


We also ask the casinos whether the player gains some sort of unfair advantage over the casino by creating a second account.

I wish you luck with that 🤞

Radka
πριν από 1 έτος

I am in a serious mess🤦‍♂️


Sincerely I made an honest mistake.

Abadul
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm not sure what mistake you're talking about now. Is it about the used mobile phone you bought? I'm just guessing, though.

I think that the most important aspect is to find out whether you have gained any unfair advantage, we'll take care of that in the complaint. So try to calm down a bit. I will not hide that this casino has ignored a few similar complaints in the past, but the complaint team will do its best to support you.🤞

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Thank you so much, but this mistake, I would have lost the whole of my withdrawals.

I'm into crypto P2P exchanges/transactions,

You can't imagine I mistakenly pasted someone else's crypto wallet adress instead of mine.

I sent them Tron(the customer), after the transaction, and I also initiated withdrawals to my Tron wallet, unknowingly I pasted the customer's wallet adress instead of mine.

I didn't notice sincerely, I just viewed my wallet adress and that I withdrawn to,they contradicted.

I just hope the casino will understand this mistake.


Abadul
πριν από 1 έτος

Hi there,

Oh I see now.

That is truly unfortunate, but let's just wait for the casino to respond. Try to stay calm in the meantime. I honestly wish you a fair conclusion.🤞

Radka
πριν από 1 έτος

Thank you dear, I truly appreciate your kind words.

Abadul
πριν από 1 έτος

No need to thank me 🙂, I'm still amazed at how unbelievably honest you are, can imagine that not every player would act like you did.

Stey well, stay positive 🤞

Radka
πριν από 1 έτος

Thank you😊

You should take care too.

πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα

Θα ήθελα να επισημοποιήσω μια αξίωση έναντι του 1win.

Έχω μπλοκάρει αρκετές αναλήψεις, θα ήθελα τη βοήθειά σας για να προσπαθήσω να κάνω ανάληψη των ποσών, τα οποία απέκτησα στο καζίνο και τα αθλητικά στοιχήματα, μου έδωσαν 14 ημέρες για να επαληθεύσω τα έγγραφα και έχουν ήδη περάσει 19. Μέχρι σήμερα το πρωί είχα πρόσβαση στον λογαριασμό μου κανονικά, τώρα το απόγευμα δεν μπορώ να το κάνω πια. Η υποστήριξη μου ζήτησε να επικοινωνήσω με το security@1win.xyz καθώς ο λογαριασμός μου διερευνάται. Η υποστήριξη δεν μου έδωσε λεπτομέρειες, είπε ότι ήταν να επικοινωνήσει μαζί μου μέσω email που θα με περάσουν.

Έστειλα ήδη το email στην ασφάλεια πριν από 19 μέρες και δεν έλαβα απάντηση από αυτούς, θα πρέπει να στείλω περισσότερα email για να περιμένω όλο και περισσότερες μέρες;

Βοηθήστε με, παρακαλώ, υποστήριξη γκουρού του καζίνο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Εκσυγχρονίζω

επέστρεψαν άλλο ένα email που έστειλα ισχυριζόμενος ότι παραβίασα τον κανόνα 9.7.

Είμαι σίγουρος ότι δεν παραβίασα αυτόν τον κανόνα. Είδα αρκετούς παίκτες να λένε ότι αποκλείστηκαν από τον ίδιο κανόνα, νομίζω ότι τον χρησιμοποιούν όταν δεν έχουν εύλογο λόγο να μπλοκάρουν παίκτες που έχουν την τύχη να κάνουν σωστές καταχωρήσεις σε ένα παιχνίδι ή ακόμη και να έχουν υψηλή απόδοση σε αθλητικά παιχνίδια .

Θα κάνω μια επίσημη καταγγελία για να προσπαθήσω να αποσύρω το υπόλοιπο που είχα στη διάθεσή μου ή να στείλω τα «αποδεικτικά στοιχεία» που λένε ότι έχουν στην ομάδα του καζίνο του γκουρού, ώστε να με αποκλείσουν επειδή παραβίασα αυτόν τον κανόνα.

Αυτόματη μετάφραση:
felipedeassisbarbosa
πριν από 1 έτος

If your game played is related to sports, I'm afraid the guru's will not be able to help you.

I pray you get your money out.

Abadul
πριν από 1 έτος

Αδερφέ, αν διάβασες όλο το κείμενο, μπήκα και στα αθλητικά στοιχήματα και στο καζίνο, σε κουλοχέρηδες και crash games. Δεν κάνω μόνο αθλητικό στοίχημα.

Αυτόματη μετάφραση:
felipedeassisbarbosa
πριν από 1 έτος

Alright then, all the best....I hope you get your money out soon.

πριν από 1 έτος

Εκσυγχρονίζω

επέστρεψαν άλλο ένα email που έστειλα ισχυριζόμενος ότι παραβίασα τον κανόνα 9.7.

Είμαι σίγουρος ότι δεν παραβίασα αυτόν τον κανόνα. Είδα αρκετούς παίκτες να λένε ότι αποκλείστηκαν από τον ίδιο κανόνα, νομίζω ότι τον χρησιμοποιούν όταν δεν έχουν εύλογο λόγο να μπλοκάρουν παίκτες που έχουν την τύχη να κάνουν σωστές καταχωρήσεις σε ένα παιχνίδι ή ακόμη και να έχουν υψηλή απόδοση σε αθλητικά παιχνίδια .

Θα κάνω μια επίσημη καταγγελία για να προσπαθήσω να αποσύρω το υπόλοιπο που είχα στη διάθεσή μου ή να στείλω τα «αποδεικτικά στοιχεία» που λένε ότι έχουν στην ομάδα του καζίνο του γκουρού, ώστε να με αποκλείσουν επειδή παραβίασα αυτόν τον κανόνα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

if you browse this whole thread you'll get an idea about how this casino operates, I'm afraid. Do not hesitate to browse open complaints as well.

Abadul is correct, if sports betting is involved, there is a chance that we will not be able to help, even if you played casino games. Furthermore, your complaint is just waiting for review, so no one can see any details just yet.

I wish you the best of luck with the complaint. 🤞

Next time, please mind the casino's reputation in advance, so you can spare yourself possible troubles

https://casino.guru/1win-casino-review

Even though this site recently decided to finally address players' complaints, the reputation is still bad. 🙁


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

I had the opportunity to get on these scammers 1 year ago.

I did not know about the existence of the forum, I no longer hoped to withdraw my money.

Support always said wait, but waited for a blocked account.


wild.liam
πριν από 1 έτος

Do I get it correctly that there is still an active balance on your casino account?

Just recently we were talking about such a deadline for complaints, though it was just an early stadium, so I think you should try to submit one. I believe he handled even older issues. 🤔

The worst that can happen is that complaint will be rejected.

If you are up for one, just click/tap this link.

πριν από 1 έτος

Επαίσχυντος.

Ο γκουρού του καζίνο δεν θέλει να με βοηθήσει γιατί πήρα τις πραγματικές αξίες σε κουπόνια που διατίθενται ελεύθερα και αυθόρμητα από την πλατφόρμα, χωρίς περιορισμούς χρήσης, χωρίς περιορισμούς χρήσης.

Αν δώσουν το κουπόνι χωρίς να επιβάλλουν κανόνες για να το χρησιμοποιήσουμε, μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε όπως θέλουμε. Αν δεν είναι υποχρεωτικό να κάνουμε κατάθεση για να παίξουμε, μπορούμε να παίξουμε μόνο με κουπόνια.

Έκανα τις σωστές καταχωρίσεις και συσσώρευσα υπόλοιπο 500,00 R$ για να αποκλειστεί άδικα.

Αυτόματη μετάφραση:
1...17 18 19...37
Μετάβαση στη σελίδααπό 37 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα