ΦόρουμΚαζίνο1Bet Casino - γενική συζήτηση

1Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από HelmeHU
|
7395 προβολές 52 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες

Yes that’s the casino

Jaro
πριν από 5 μήνες

Yes I have a verified account. The issues has been going on for like a month now


euginepefung
πριν από 5 μήνες

Thanks for the clarification, I moved our posts under the casino in question.

However, the casino didn't explain to you why there are delays ? 

Additionally, in this case I suggest you file a complaint because a month is a long time for the casino to resolve such a situation. You can file a complaint here on this link and our team will try to help you as best as they can. Are you in ? 

πριν από 1 μήνα

Έχω την πρώτη ανάληψη σε αναμονή με το 1bet για μια νίκη στο καζίνο, αλλά παρόλο που έχω στείλει όλα τα έγγραφα και επαληθεύσα τον λογαριασμό τα χρήματα δεν έχουν φτάσει, πάντα λέει ότι η ανάληψη είναι υπό επεξεργασία, δηλώνω ότι έχουν περάσει μόνο 2 ημέρες, αλλά διαβάζοντας το κριτικές του ιστότοπου θα αρχίσω να ανησυχώ Σας εμπιστεύομαι να λύσετε το πρόβλημα σας ευχαριστώ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα για 24 ώρες αν και όλα είναι εντάξει με την τεκμηρίωση δεν είναι ξεκλείδωτο το καζίνο είναι το 1bet μπορείς να με βοηθήσεις ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Domenico.sisti
πριν από 1 μήνα

Hey! Try to calm down.

It's not necessary to stress yourself unless there are some real concerns, don't you think?

How about helping me understand the situation better?

For example, what do you mean by "it is not unlocked"? Does it refer to your account or the withdrawal, perhaps? Don't worry, I'm just trying to figure out some more details.

I'm here for you.


Radka
πριν από 1 μήνα

Ξεκλείδωμα με την έννοια ότι δεν υποβάλλεται σε επεξεργασία επομένως πάντα υπό αξιολόγηση πάντως θα περιμένω ευχαριστώ όχι ο λογαριασμός επαληθεύτηκε τα έγγραφα είναι εντάξει

Αυτόματη μετάφραση:
Domenico.sisti
πριν από 1 μήνα

Please keep us updated, for sure.🙏🙂

Romi
πριν από 1 μήνα

Μέχρι σήμερα δεν έχει έρθει η μεταφορά, η ανάληψη είναι ακόμα υπό επεξεργασία, ζητώ τη βοήθειά σας, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Domenico.sisti
πριν από 1 μήνα

Well, I'm sorry about that. Have you tried asking the casino why this is so and you still don't have the money ? Do you have any update or not ? 

Besides, we give casinos 14 days and since you are still in the middle of it, our team will investigate the whole situation after that time. So be patient and if nothing happens by then, we will try to help you. 

What do you say ? 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Ναι προσπάθησα να ρωτήσω το καζίνο και τίποτα δεν λένε να περιμένουμε πάντως ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας θα περιμένουμε αυτή τη φορά και μετά μπείτε στο παιχνίδι αν δεν πληρώσουν

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Όλα εντάξει λύθηκαν ευχαριστώ πάντως

Αυτόματη μετάφραση:
Domenico.sisti
πριν από 1 μήνα

Great, I'm glad for the good news you brought. 🎉🤗

How did it get resolved in the end ? Did the casino write you something or did they just send you the money ? 

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα