Ναι, έχω επαληθευμένο λογαριασμό. Τα ζητήματα συνεχίζονται εδώ και ένα μήνα
Yes I have a verified account. The issues has been going on for like a month now
Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση, μετακίνησα τις αναρτήσεις μας κάτω από το εν λόγω καζίνο.
Ωστόσο, το καζίνο δεν σας εξήγησε γιατί υπάρχουν καθυστερήσεις;
Επιπλέον, σε αυτήν την περίπτωση προτείνω να υποβάλετε καταγγελία γιατί ένας μήνας είναι πολύς χρόνος για να επιλύσει το καζίνο μια τέτοια κατάσταση.Μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει όσο καλύτερα μπορεί. Είσαι μέσα ?
Thanks for the clarification, I moved our posts under the casino in question.
However, the casino didn't explain to you why there are delays ?
Additionally, in this case I suggest you file a complaint because a month is a long time for the casino to resolve such a situation. You can file a complaint here on this link and our team will try to help you as best as they can. Are you in ?
Έχω την πρώτη ανάληψη σε αναμονή με το 1bet για μια νίκη στο καζίνο, αλλά παρόλο που έχω στείλει όλα τα έγγραφα και επαληθεύσα τον λογαριασμό τα χρήματα δεν έχουν φτάσει, πάντα λέει ότι η ανάληψη είναι υπό επεξεργασία, δηλώνω ότι έχουν περάσει μόνο 2 ημέρες, αλλά διαβάζοντας το κριτικές του ιστότοπου θα αρχίσω να ανησυχώ Σας εμπιστεύομαι να λύσετε το πρόβλημα σας ευχαριστώ
I have the first withdrawal waiting with 1bet for a win at the casino but despite having sent all the documents and verified the account the money has not arrived, it always says withdrawal being processed, I state that only 2 days have passed but by reading the reviews of the site I will start to be worried I trust you to solve the problem thank you
Ho il primo prelievo in attesa con 1bet di una vincita al casinò ma nonostante ho mandato tutti I documenti e verificato il conto I soldi non sono arrivati , dice sempre prelievo in elaborazione , premetto che sono passati solo 2 giorni ma leggendo le recensioni del sito comincio a essere preoccupato confido in voi per risolvere il problema grazie
Έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα για 24 ώρες αν και όλα είναι εντάξει με την τεκμηρίωση δεν είναι ξεκλείδωτο το καζίνο είναι το 1bet μπορείς να με βοηθήσεις ευχαριστώ
I have a withdrawal pending for 24 hours although everything is ok with the documentation it is not unlocked the casino is the 1bet one can you help me thanks
Ho un prelievo in sospeso da 24 ore nonostante sia tutto ok con la documentazione non si sblocca il casinò è quello 1bet sapete aiutarmi grazie
Γεια σου! Προσπαθήστε να ηρεμήσετε.
Δεν είναι απαραίτητο να αγχώνεστε εκτός και αν υπάρχουν πραγματικές ανησυχίες, δεν νομίζετε;
Τι θα λέγατε να με βοηθήσετε να κατανοήσω καλύτερα την κατάσταση;
Για παράδειγμα, τι εννοείς "δεν είναι ξεκλείδωτο"; Αναφέρεται στον λογαριασμό σας ή ίσως στην ανάληψη; Μην ανησυχείς, απλά προσπαθώ να καταλάβω κάποιες περισσότερες λεπτομέρειες.
Είμαι εδώ για σένα.
Hey! Try to calm down.
It's not necessary to stress yourself unless there are some real concerns, don't you think?
How about helping me understand the situation better?
For example, what do you mean by "it is not unlocked"? Does it refer to your account or the withdrawal, perhaps? Don't worry, I'm just trying to figure out some more details.
I'm here for you.
Ξεκλείδωμα με την έννοια ότι δεν υποβάλλεται σε επεξεργασία επομένως πάντα υπό αξιολόγηση πάντως θα περιμένω ευχαριστώ όχι ο λογαριασμός επαληθεύτηκε τα έγγραφα είναι εντάξει
Unlock in the sense that it is not processed therefore always under evaluation anyway I'll wait thanks no the account is verified the documents are ok
Sbloccare nel senso che non viene elaborato quindi sempre in valutazione lo da cmq attendo grazie no il conto è verificato documenti sono ok
Μέχρι σήμερα δεν έχει έρθει η μεταφορά, η ανάληψη είναι ακόμα υπό επεξεργασία, ζητώ τη βοήθειά σας, ευχαριστώ
To this day, the transfer has not arrived, the withdrawal is still being processed, I ask for your help, thank you
Ancora ad oggi bonifico non arrivato sempre prelievo in elaborazione chiedo il vostro aiuto grazie
Λοιπόν, λυπάμαι γι' αυτό. Έχετε δοκιμάσει να ρωτήσετε το καζίνο γιατί συμβαίνει αυτό και ακόμα δεν έχετε τα χρήματα; Έχετε κάποια ενημέρωση ή όχι;
Εξάλλου, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες και αφού είστε ακόμα στη μέση, η ομάδα μας θα ερευνήσει την όλη κατάσταση μετά από αυτό το διάστημα. Επομένως, κάντε υπομονή και αν δεν συμβεί τίποτα μέχρι τότε, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Τι λες ?
Well, I'm sorry about that. Have you tried asking the casino why this is so and you still don't have the money ? Do you have any update or not ?
Besides, we give casinos 14 days and since you are still in the middle of it, our team will investigate the whole situation after that time. So be patient and if nothing happens by then, we will try to help you.
What do you say ?
Ναι προσπάθησα να ρωτήσω το καζίνο και τίποτα δεν λένε να περιμένουμε πάντως ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας θα περιμένουμε αυτή τη φορά και μετά μπείτε στο παιχνίδι αν δεν πληρώσουν
Yes I tried to ask the casino and nothing they say to wait anyway thanks for your interest we will wait this time and then you come into play if they don't pay
Si ho provato a chiedere al casinò e niente dicono di aspettare cmq grazie del vostro interessamento aspettiamo questo tempo e dopodiché entrate in campo voi se non pagano
Τέλεια, χαίρομαι για τα καλά νέα που έφερες. 🎉🤗
Πώς λύθηκε τελικά; Σου έγραψε κάτι το καζίνο ή απλά σου έστειλαν τα χρήματα;
Great, I'm glad for the good news you brought. 🎉🤗
How did it get resolved in the end ? Did the casino write you something or did they just send you the money ?
Γεια σας, χρειάζομαι τη βοήθειά σας για να ανακτήσω 1710€.
Έχω ένα παρορμητικό πρόβλημα με τον τζόγο, έχω ήδη αποκλειστεί από πολλά καζίνο, αλλά αυτό αγνόησε το αίτημά μου να κλείσω τον λογαριασμό μου.
Εγγράφηκα σε αυτό το καζίνο και μετά τις πρώτες λίγες απώλειες, μπήκα στο chat και ζήτησα να κλείσω για λόγους εθισμού. Αγνοήθηκα και έκανα συνολικά 1710€ σε καταθέσεις.
Οι χρονοβόρες αναλήψεις με οδήγησαν να ακυρώσω τις περισσότερες από αυτές.
Hello, I need your help to recover 1710€.
I have an impulsive problem with gambling, I have already excluded myself from several casinos, but this one ignored my request to close my account.
I signed up at this casino and after the first few losses, I logged into the chat and requested closure for addiction reasons. I was ignored and made a total of 1710€ in deposits.
The time-consuming withdrawals led me to cancel most of them.
Olá, preciso da vossa ajuda para recuperar 1710€.
Tenho um problema impulsivo com o jogo, já me auto exclui de vários casinos, mas este ignorou o meu pedido de encerramento de conta.
Inscrevi-me neste casino e logo após as primeiras perdas, entrei no chat e solicitei o encerramento por motivos de vício. Fui ignorado, fiz um total de 1710€ em depósitos.
Os saques sempre demorados levaram me a cancelar grande parte deles .
Γειά σου. Λυπάμαι πραγματικά που πρέπει να περάσετε αυτή τη δύσκολη κατάσταση.
Κάθε καζίνο πρέπει να μπλοκάρει τον λογαριασμό του παίκτη με προβλήματα τζόγου αμέσως όταν ο παίκτης του το αναφέρει και να μην περιμένει καθόλου. Θα πρέπει να λάβουν αυτό το είδος θέματος πολύ σοβαρά.
Ας ελπίσουμε ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει με το παράπονό σας και να επιλύσει αυτήν την υπόθεση.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου κλειστά και ελπίζω ότι το καζίνο θα επικοινωνήσει μαζί μας σχετικά με το παράπονό σας.🤞
Hello. I am really sorry that you have to go through this tough situtaion.
Every casino should block the account of the player with gambling problems right away when the player mentions it to them and not wait at all. They should take this kind of issue very seriously.
Hopefully, our team will be able to help you out with your complaint and get this case resolved.
I will keep my fingers closed and hope the casino will communicate with us regarding your complaint.🤞
Γεια!
Παρακαλώ, εάν έχετε αποδείξεις ότι ζητήσατε το κλείσιμο του λογαριασμού σας στην 1bet.com αλλά αγνοήθηκε, στείλτε μου ένα email στο hkrisztian007@proton.me . Μπορώ να σας συνδέσω με τον δικηγόρο μου (δεν απαιτείται πληρωμή) και μπορούμε να συνδυάσουμε την υπόθεσή σας με τη δική μου. Η 1Bet.com ανήκει στην Delasport μέσω ενός πολύπλοκου δικτύου εταιρειών, με Ισραηλινούς ιδιοκτήτες που εξαπατούν χρήματα σε κρυπτονομίσματα. Υπάρχουν πολλά στοιχεία εναντίον τους, και ερευνούμε για περισσότερα από δύο χρόνια. Οι αρχές έχουν πλέον ενταχθεί στην έρευνα. Στην υπόθεση εμπλέκονται και ερευνητικές δημοσιογραφικές ομάδες, συμπεριλαμβανομένου ενός δημοσιογράφου που έχει βραβευτεί δύο φορές με Πούλιτζερ.
Hi!
Please, if you have any evidence that you requested the closure of your account on 1bet.com but it was ignored, send me an email at hkrisztian007@proton.me. I can connect you with my lawyer (no payment required), and we can combine your case with mine. 1Bet.com is owned by Delasport through a complex network of companies, with Israeli owners who are defrauding money in cryptocurrency. There is a lot of evidence against them, and we've been investigating for more than two years. Authorities have now joined the investigation. Investigative journalist groups are also involved in the case, including a two-time Pulitzer Prize-winning journalist.
Διάβασα για την περίπτωσή σου! Τόσο καιρό συνεχίζεται χωρίς καμία λύση;
I've been reading about your case! Has it been going on for so long without any resolution?
Estive a ler sobre o seu caso! Continua á tanto tempo sem qualquer resoluçao?
Γεια!
Παρακαλώ, εάν έχετε αποδείξεις ότι ζητήσατε το κλείσιμο του λογαριασμού σας στην 1bet.com αλλά αγνοήθηκε, στείλτε μου ένα email στο hkrisztian007@proton.me . Μπορώ να σας συνδέσω με τον δικηγόρο μου (δεν απαιτείται πληρωμή) και μπορούμε να συνδυάσουμε την υπόθεσή σας με τη δική μου. Η 1Bet.com ανήκει στην Delasport μέσω ενός πολύπλοκου δικτύου εταιρειών, με Ισραηλινούς ιδιοκτήτες που εξαπατούν χρήματα σε κρυπτονομίσματα. Υπάρχουν πολλά στοιχεία εναντίον τους, και ερευνούμε για περισσότερα από δύο χρόνια. Οι αρχές έχουν πλέον ενταχθεί στην έρευνα. Στην υπόθεση εμπλέκονται και ερευνητικές δημοσιογραφικές ομάδες, συμπεριλαμβανομένου ενός δημοσιογράφου που έχει βραβευτεί δύο φορές με Πούλιτζερ.
Hi!
Please, if you have any evidence that you requested the closure of your account on 1bet.com but it was ignored, send me an email at hkrisztian007@proton.me. I can connect you with my lawyer (no payment required), and we can combine your case with mine. 1Bet.com is owned by Delasport through a complex network of companies, with Israeli owners who are defrauding money in cryptocurrency. There is a lot of evidence against them, and we've been investigating for more than two years. Authorities have now joined the investigation. Investigative journalist groups are also involved in the case, including a two-time Pulitzer Prize-winning journalist.
Κατά τη διάρκεια του χρόνου που περιγράφετε, έχει ανακαλυφθεί κάποια νέα πληροφορία και έχει προχωρήσει με οποιονδήποτε τρόπο; Είδα ότι η καταγγελία δεν πέτυχε σε εμάς, γι' αυτό ρωτάω.
Τέλος πάντων, ελπίζω να καταφέρεις να πετύχεις ένα θετικό αποτέλεσμα και όλα να πάνε καλά.
During the time you describe, has any new information been discovered and has it moved forward in any way ? I saw that the complaint was not successful with us, so that's why I'm asking.
Anyway, I hope that you will be able to achieve a positive result and everything will turn out well.
Ενημερώθηκα ότι δεν πρέπει να μοιράζομαι συγκεκριμένες πληροφορίες εδώ επειδή το CasinoGuru έχει σχέση συνδεδεμένης με την Bellona NV και μερικές φορές πραγματοποιείται ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ τους.
Με λίγα λόγια: έχουν μεγάλο μπελά. Το δικηγορικό γραφείο VANEPS τερμάτισε ακόμη και την εκπροσώπησή τους σε μια υπόθεση επειδή αρνήθηκαν να πληρώσουν παρά την απόφαση του δικαστηρίου στο Κουρασάο. Πλήρωναν μόνο υπό την πίεση των Antillephone.
I've been informed that I shouldn't share specific information here because CasinoGuru has an affiliate relationship with Bellona NV, and information exchange sometimes occurs between them.
In short: they are in big trouble. The VANEPS law firm even terminated their representation in one case because they refused to pay despite a court ruling in Curaçao. They only paid under pressure from Antillephone.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.