Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο1Bet Casino - γενική συζήτηση

1Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από HelmeHU
|
15.054 προβολές 65 απαντήσεις |
|
12 3 4
πριν από 1 έτος

Yes that’s the casino

Jaro
πριν από 1 έτος

Yes I have a verified account. The issues has been going on for like a month now


euginepefung
πριν από 1 έτος

Thanks for the clarification, I moved our posts under the casino in question.

However, the casino didn't explain to you why there are delays ? 

Additionally, in this case I suggest you file a complaint because a month is a long time for the casino to resolve such a situation. You can file a complaint here on this link and our team will try to help you as best as they can. Are you in ? 

πριν από 9 μήνες

Έχω την πρώτη ανάληψη σε αναμονή με το 1bet για μια νίκη στο καζίνο, αλλά παρόλο που έχω στείλει όλα τα έγγραφα και επαληθεύσα τον λογαριασμό τα χρήματα δεν έχουν φτάσει, πάντα λέει ότι η ανάληψη είναι υπό επεξεργασία, δηλώνω ότι έχουν περάσει μόνο 2 ημέρες, αλλά διαβάζοντας το κριτικές του ιστότοπου θα αρχίσω να ανησυχώ Σας εμπιστεύομαι να λύσετε το πρόβλημα σας ευχαριστώ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα για 24 ώρες αν και όλα είναι εντάξει με την τεκμηρίωση δεν είναι ξεκλείδωτο το καζίνο είναι το 1bet μπορείς να με βοηθήσεις ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Domenico.sisti
πριν από 9 μήνες

Hey! Try to calm down.

It's not necessary to stress yourself unless there are some real concerns, don't you think?

How about helping me understand the situation better?

For example, what do you mean by "it is not unlocked"? Does it refer to your account or the withdrawal, perhaps? Don't worry, I'm just trying to figure out some more details.

I'm here for you.


Radka
πριν από 9 μήνες

Ξεκλείδωμα με την έννοια ότι δεν υποβάλλεται σε επεξεργασία επομένως πάντα υπό αξιολόγηση πάντως θα περιμένω ευχαριστώ όχι ο λογαριασμός επαληθεύτηκε τα έγγραφα είναι εντάξει

Αυτόματη μετάφραση:
Domenico.sisti
πριν από 9 μήνες

Please keep us updated, for sure.🙏🙂

Romi
πριν από 9 μήνες

Μέχρι σήμερα δεν έχει έρθει η μεταφορά, η ανάληψη είναι ακόμα υπό επεξεργασία, ζητώ τη βοήθειά σας, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Domenico.sisti
πριν από 9 μήνες

Well, I'm sorry about that. Have you tried asking the casino why this is so and you still don't have the money ? Do you have any update or not ? 

Besides, we give casinos 14 days and since you are still in the middle of it, our team will investigate the whole situation after that time. So be patient and if nothing happens by then, we will try to help you. 

What do you say ? 

Jaro
πριν από 9 μήνες

Ναι προσπάθησα να ρωτήσω το καζίνο και τίποτα δεν λένε να περιμένουμε πάντως ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας θα περιμένουμε αυτή τη φορά και μετά μπείτε στο παιχνίδι αν δεν πληρώσουν

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Όλα εντάξει λύθηκαν ευχαριστώ πάντως

Αυτόματη μετάφραση:
Domenico.sisti
πριν από 9 μήνες

Great, I'm glad for the good news you brought. 🎉🤗

How did it get resolved in the end ? Did the casino write you something or did they just send you the money ? 

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, χρειάζομαι τη βοήθειά σας για να ανακτήσω 1710€.


Έχω ένα παρορμητικό πρόβλημα με τον τζόγο, έχω ήδη αποκλειστεί από πολλά καζίνο, αλλά αυτό αγνόησε το αίτημά μου να κλείσω τον λογαριασμό μου.


Εγγράφηκα σε αυτό το καζίνο και μετά τις πρώτες λίγες απώλειες, μπήκα στο chat και ζήτησα να κλείσω για λόγους εθισμού. Αγνοήθηκα και έκανα συνολικά 1710€ σε καταθέσεις.

Οι χρονοβόρες αναλήψεις με οδήγησαν να ακυρώσω τις περισσότερες από αυτές.

Αυτόματη μετάφραση:
cgouveia
πριν από 4 μήνες

Hello. I am really sorry that you have to go through this tough situtaion.

Every casino should block the account of the player with gambling problems right away when the player mentions it to them and not wait at all. They should take this kind of issue very seriously.

Hopefully, our team will be able to help you out with your complaint and get this case resolved.

I will keep my fingers closed and hope the casino will communicate with us regarding your complaint.🤞

cgouveia
πριν από 4 μήνες

Hi!

Please, if you have any evidence that you requested the closure of your account on 1bet.com but it was ignored, send me an email at hkrisztian007@proton.me. I can connect you with my lawyer (no payment required), and we can combine your case with mine. 1Bet.com is owned by Delasport through a complex network of companies, with Israeli owners who are defrauding money in cryptocurrency. There is a lot of evidence against them, and we've been investigating for more than two years. Authorities have now joined the investigation. Investigative journalist groups are also involved in the case, including a two-time Pulitzer Prize-winning journalist.

HelmeHU
πριν από 4 μήνες

Διάβασα για την περίπτωσή σου! Τόσο καιρό συνεχίζεται χωρίς καμία λύση;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hi!

Please, if you have any evidence that you requested the closure of your account on 1bet.com but it was ignored, send me an email at hkrisztian007@proton.me. I can connect you with my lawyer (no payment required), and we can combine your case with mine. 1Bet.com is owned by Delasport through a complex network of companies, with Israeli owners who are defrauding money in cryptocurrency. There is a lot of evidence against them, and we've been investigating for more than two years. Authorities have now joined the investigation. Investigative journalist groups are also involved in the case, including a two-time Pulitzer Prize-winning journalist.

πριν από 4 μήνες

During the time you describe, has any new information been discovered and has it moved forward in any way ? I saw that the complaint was not successful with us, so that's why I'm asking.

Anyway, I hope that you will be able to achieve a positive result and everything will turn out well.

Jaro
πριν από 4 μήνες

I've been informed that I shouldn't share specific information here because CasinoGuru has an affiliate relationship with Bellona NV, and information exchange sometimes occurs between them.

In short: they are in big trouble. The VANEPS law firm even terminated their representation in one case because they refused to pay despite a court ruling in Curaçao. They only paid under pressure from Antillephone.

HelmeHU
πριν από 4 μήνες

Πώς μπορούμε να προχωρήσουμε;

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα