Ναι, έχω επαληθευμένο λογαριασμό. Τα ζητήματα συνεχίζονται εδώ και ένα μήνα
Yes I have a verified account. The issues has been going on for like a month now
Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση, μετακίνησα τις αναρτήσεις μας κάτω από το εν λόγω καζίνο.
Ωστόσο, το καζίνο δεν σας εξήγησε γιατί υπάρχουν καθυστερήσεις;
Επιπλέον, σε αυτήν την περίπτωση προτείνω να υποβάλετε καταγγελία γιατί ένας μήνας είναι πολύς χρόνος για να επιλύσει το καζίνο μια τέτοια κατάσταση.Μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει όσο καλύτερα μπορεί. Είσαι μέσα ?
Thanks for the clarification, I moved our posts under the casino in question.
However, the casino didn't explain to you why there are delays ?
Additionally, in this case I suggest you file a complaint because a month is a long time for the casino to resolve such a situation. You can file a complaint here on this link and our team will try to help you as best as they can. Are you in ?
Έχω την πρώτη ανάληψη σε αναμονή με το 1bet για μια νίκη στο καζίνο, αλλά παρόλο που έχω στείλει όλα τα έγγραφα και επαληθεύσα τον λογαριασμό τα χρήματα δεν έχουν φτάσει, πάντα λέει ότι η ανάληψη είναι υπό επεξεργασία, δηλώνω ότι έχουν περάσει μόνο 2 ημέρες, αλλά διαβάζοντας το κριτικές του ιστότοπου θα αρχίσω να ανησυχώ Σας εμπιστεύομαι να λύσετε το πρόβλημα σας ευχαριστώ
I have the first withdrawal waiting with 1bet for a win at the casino but despite having sent all the documents and verified the account the money has not arrived, it always says withdrawal being processed, I state that only 2 days have passed but by reading the reviews of the site I will start to be worried I trust you to solve the problem thank you
Ho il primo prelievo in attesa con 1bet di una vincita al casinò ma nonostante ho mandato tutti I documenti e verificato il conto I soldi non sono arrivati , dice sempre prelievo in elaborazione , premetto che sono passati solo 2 giorni ma leggendo le recensioni del sito comincio a essere preoccupato confido in voi per risolvere il problema grazie
Έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα για 24 ώρες αν και όλα είναι εντάξει με την τεκμηρίωση δεν είναι ξεκλείδωτο το καζίνο είναι το 1bet μπορείς να με βοηθήσεις ευχαριστώ
I have a withdrawal pending for 24 hours although everything is ok with the documentation it is not unlocked the casino is the 1bet one can you help me thanks
Ho un prelievo in sospeso da 24 ore nonostante sia tutto ok con la documentazione non si sblocca il casinò è quello 1bet sapete aiutarmi grazie
Γεια σου! Προσπαθήστε να ηρεμήσετε.
Δεν είναι απαραίτητο να αγχώνεστε εκτός και αν υπάρχουν πραγματικές ανησυχίες, δεν νομίζετε;
Τι θα λέγατε να με βοηθήσετε να κατανοήσω καλύτερα την κατάσταση;
Για παράδειγμα, τι εννοείς "δεν είναι ξεκλείδωτο"; Αναφέρεται στον λογαριασμό σας ή ίσως στην ανάληψη; Μην ανησυχείς, απλά προσπαθώ να καταλάβω κάποιες περισσότερες λεπτομέρειες.
Είμαι εδώ για σένα.
Hey! Try to calm down.
It's not necessary to stress yourself unless there are some real concerns, don't you think?
How about helping me understand the situation better?
For example, what do you mean by "it is not unlocked"? Does it refer to your account or the withdrawal, perhaps? Don't worry, I'm just trying to figure out some more details.
I'm here for you.
Ξεκλείδωμα με την έννοια ότι δεν υποβάλλεται σε επεξεργασία επομένως πάντα υπό αξιολόγηση πάντως θα περιμένω ευχαριστώ όχι ο λογαριασμός επαληθεύτηκε τα έγγραφα είναι εντάξει
Unlock in the sense that it is not processed therefore always under evaluation anyway I'll wait thanks no the account is verified the documents are ok
Sbloccare nel senso che non viene elaborato quindi sempre in valutazione lo da cmq attendo grazie no il conto è verificato documenti sono ok
Μέχρι σήμερα δεν έχει έρθει η μεταφορά, η ανάληψη είναι ακόμα υπό επεξεργασία, ζητώ τη βοήθειά σας, ευχαριστώ
To this day, the transfer has not arrived, the withdrawal is still being processed, I ask for your help, thank you
Ancora ad oggi bonifico non arrivato sempre prelievo in elaborazione chiedo il vostro aiuto grazie
Λοιπόν, λυπάμαι γι' αυτό. Έχετε δοκιμάσει να ρωτήσετε το καζίνο γιατί συμβαίνει αυτό και ακόμα δεν έχετε τα χρήματα; Έχετε κάποια ενημέρωση ή όχι;
Εξάλλου, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες και αφού είστε ακόμα στη μέση, η ομάδα μας θα ερευνήσει την όλη κατάσταση μετά από αυτό το διάστημα. Επομένως, κάντε υπομονή και αν δεν συμβεί τίποτα μέχρι τότε, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Τι λες ?
Well, I'm sorry about that. Have you tried asking the casino why this is so and you still don't have the money ? Do you have any update or not ?
Besides, we give casinos 14 days and since you are still in the middle of it, our team will investigate the whole situation after that time. So be patient and if nothing happens by then, we will try to help you.
What do you say ?
Ναι προσπάθησα να ρωτήσω το καζίνο και τίποτα δεν λένε να περιμένουμε πάντως ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας θα περιμένουμε αυτή τη φορά και μετά μπείτε στο παιχνίδι αν δεν πληρώσουν
Yes I tried to ask the casino and nothing they say to wait anyway thanks for your interest we will wait this time and then you come into play if they don't pay
Si ho provato a chiedere al casinò e niente dicono di aspettare cmq grazie del vostro interessamento aspettiamo questo tempo e dopodiché entrate in campo voi se non pagano
Τέλεια, χαίρομαι για τα καλά νέα που έφερες. 🎉🤗
Πώς λύθηκε τελικά; Σου έγραψε κάτι το καζίνο ή απλά σου έστειλαν τα χρήματα;
Great, I'm glad for the good news you brought. 🎉🤗
How did it get resolved in the end ? Did the casino write you something or did they just send you the money ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.