Γεια!
Βλέπω ότι είσαι και Ούγγρος. Διάβασα το παράπονό σου. Βρήκαμε έναν δικηγόρο στο Κουρασάο, αυτή τη στιγμή χειρίζεται την υπόθεσή μας, υπάρχει επίσης ένας άλλος Ούγγρος που έχει επίσης το ίδιο πρόβλημα με εσάς. Υπάρχουν επί του παρόντος 5 υποθέσεις εναντίον της Bellona μόνο με αυτόν τον δικηγόρο. Έχω κάνει ήδη καταγγελία στην EM group, από τότε ήρθε ο δικηγόρος της Bellona.
Είμαι ήδη στο στάδιο που καταθέσαμε αναφορά στην αστυνομία στο Κουρασάο για πλαστογραφία, γιατί παρόλο που έλαβα αντίγραφο της αλληλογραφίας, ήταν πλαστογραφημένη με τον τελευταίο βρόμικο τρόπο. Τώρα προσπαθούμε να πείσουμε τη Zendesk (τον χειριστή της πλατφόρμας συνομιλίας) να πει ότι αυτό δεν είναι αυθεντικό αντίγραφο.
Προς το παρόν, ούτε η VANEPS (δικηγορική εταιρεία της Bellona), η Antillephone (είναι ο κάτοχος της κύριας άδειας), ούτε οι αρχές του Κουρασάο δεν απαντούν, επομένως τις ανέφερα στις αρχές προστασίας δεδομένων της Ουγγαρίας και της Μάλτας πριν από 1 εβδομάδα.
Ο επόμενος γύρος είναι η υποβολή αναφοράς για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος, επειδή σε αρκετές περιπτώσεις το ποσό δεν έφθασε στην Bellona NV, αλλά έφθασε σε κινεζικά διαδικτυακά καταστήματα και το ποσό δεν αφαιρέθηκε σε ευρώ ή σε δολάρια, αλλά σε κινεζικό γουάν.
Εάν πιστεύετε ότι μπορείτε να συμμετάσχετε μαζί μας, ο δικηγόρος εργάζεται έναντι αμοιβής επιτυχίας.
Hi!
I see you are also Hungarian. I read your complaint. We found a lawyer in Curacao, he is currently handling our case, there is also another Hungarian who also has the same problem as you. There are currently 5 cases against Bellona with this lawyer alone. I have already filed a complaint with EM group, since then Bellona's lawyer has come.
I am already at the stage where we filed a police report in Curacao for forgery, because although I received a copy of the correspondence, it was forged in the last dirty way. We are now trying to get Zendesk (the operator of the chat platform) to say that this is not an authentic copy.
Currently, neither VANEPS (Bellona's law firm), Antillephone (they are the master license holder), nor the Curacao authorities are responding, so I reported them to the Hungarian and Maltese data protection authorities 1 week ago.
The next round is to file a report for money laundering, because in several cases the amount did not arrive at Bellona NV, but instead landed at Chinese webshops, and the amount was not deducted in euros or dollars, but in Chinese yuan.
If you think you can join us, the lawyer works for a success fee.
Szia!
Úgy látom Te is magyar vagy. Olvastam a panaszodat. Találtunk Curacaoban ügyvédet, jelenleg intézi az ügyünket, van még egy másik magyar is akinek szintén hasonló problémája van mint neked. A Bellona ellen jelenleg 5 ügy csak ennél az ügyvédnél. Az EM group-nál már tettem panaszt, azóta jött a Bellona ügyvédje.
Én már olyan szakaszban vagyok, hogy Curacaoban rendőrségi feljelentést tettünk okirathamisítás miatt, mert bár megkaptam a levelezés másolatát, de utolsó szemét módon meghamisították. Most próbáljuk elérni, hogy a Zendesk (a chat platform üzemeltetője) megmondja, hogy ez nem hiteles másolat.
Jelenleg sem a VANEPS (a Bellona ügyvédi irodája), sem az Antillephone (ők a master licence holder), sem pedig a Curacaoi hatóság nem válaszol, így 1 hete feljelentettem őket a magyarországi és a máltai adatvédelmi hatóságnál.
A következő kör, hogy feljelentést teszünk pénzmosás miatt, mert több esetben esetben nem a Bellona NV-hez érkezett meg az összeg, hanem kínai webshopoknál landolt a befizetett összeg, és nem euróban vagy dollárban vonták le az összeget, hanem kínai yüanban.
Ha gondolod csatlakozhatsz hozzánk, az ügyvéd sikerdíjért dolgozik.
Αυτόματη μετάφραση: