Ενημερώθηκα ότι δεν πρέπει να μοιράζομαι συγκεκριμένες πληροφορίες εδώ επειδή το CasinoGuru έχει σχέση συνδεδεμένης με την Bellona NV και μερικές φορές πραγματοποιείται ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ τους.
Με λίγα λόγια: έχουν μεγάλο μπελά. Το δικηγορικό γραφείο VANEPS τερμάτισε ακόμη και την εκπροσώπησή τους σε μια υπόθεση επειδή αρνήθηκαν να πληρώσουν παρά την απόφαση του δικαστηρίου στο Κουρασάο. Πλήρωναν μόνο υπό την πίεση των Antillephone.
I've been informed that I shouldn't share specific information here because CasinoGuru has an affiliate relationship with Bellona NV, and information exchange sometimes occurs between them.
In short: they are in big trouble. The VANEPS law firm even terminated their representation in one case because they refused to pay despite a court ruling in Curaçao. They only paid under pressure from Antillephone.
Εντάξει τότε, οπότε αν θέλετε να εμπιστευτείτε ή να βοηθήσετε τους παίκτες με την περίπτωσή σας, εάν είναι στο τέλος και ούτως ή άλλως αποδειχθεί, θα έχετε μια ευκαιρία. Καλή τύχη με την κατάστασή σου. ☘️
Okay then, so if you ever want to confide or help players with your case if it's at the end and it turns out anyway, you'll have a chance. Good luck with your situation. ☘️
Γειά σου!
Το CasinoGuru δημιουργήθηκε για να βοηθάει ο ένας τον άλλον. Υπάρχουν δύο παίκτες που έπαιξαν στην 1bet.com. Προσπάθησες να λύσεις το πρόβλημά τους και κατέληξες στο συμπέρασμα ότι οι παίκτες είχαν δίκιο.
Κατανοώ ότι, βάσει του GDPR, δεν είναι δυνατή η αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων, αλλά υπάρχει κάποιος τρόπος για να επικοινωνήσω με αυτούς τους παίκτες; Έχω μια συγκεκριμένη, δωρεάν λύση να προτείνω, συμπεριλαμβανομένου ενός δικηγόρου που μπορεί να τους βοηθήσει. Στον αγώνα εναντίον της Bellona NV, είναι σημαντικό να μπορώ να προσεγγίσω αυτούς τους παίκτες.
Φυσικά, αν αρνηθούν τη βοήθεια, καταλαβαίνω απόλυτα, αλλά υπάρχει κάποιος τρόπος να μας συνδέσετε;
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/1bet-casino-responsible-gaming-and-self-exclusion
https://casino.guru/1bet-casino-player-s-request-for-account-closure-is
Και μια πρόσφατη ερώτηση: αν υπάρχουν τόσα πολλά παράπονα κατά της 1bet.com, γιατί ο ιστότοπος δεν βρίσκεται σε μαύρη λίστα;
Hello!
CasinoGuru was created to help each other. There are two players who played on 1bet.com. You tried to solve their problem and even concluded that the players were in the right.
I understand that, under GDPR, it’s not possible to disclose personal information, but is there any way for me to contact these players? I have a specific, free solution to suggest, including a lawyer who can assist them. In the fight against Bellona NV, it’s crucial that I can reach out to these players.
Of course, if they decline the assistance, I completely understand, but is there any way you could connect us?
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/1bet-casino-responsible-gaming-and-self-exclusion
https://casino.guru/1bet-casino-player-s-request-for-account-closure-is
And a recent question: if there are so many complaints against 1bet.com, why isn’t the site on a blacklist?
Γεια, θα ήθελα να ξεκινήσω από το τέλος, για να μπορώ να ρωτήσω για τη μαύρη λίστα, αλλά είναι η πρώτη φορά που βλέπω ένα καζίνο που έχει δείκτη ασφάλειας 0,0.
Δυστυχώς, όσον αφορά την επικοινωνία με τους παίκτες, όπως λέτε πρέπει να εφαρμοστεί ο GDPR σε αυτήν την περίπτωση και δεν μπορώ να μοιραστώ καμία πληροφορία για αυτούς. Εκτός αν δημοσιεύσουν σε αυτό το νήμα και απαντήσετε μέσω του κουμπιού απάντησης και επιστρέψετε σε αυτούς. Αναρωτιόμουν αν είδατε στοιχεία επικοινωνίας παίκτη στην καταγγελία που στείλατε, αλλά αν όχι, τότε το φόρουμ είναι ίσως η μόνη επιλογή.
Hi, I would like to start from the end, so I can ask about the blacklist, but this is the first time I have seen a casino that has a safety index of 0.0.
Unfortunately, as far as contacting players is concerned, as you say GDPR needs to be applied in this case and I cannot share any information about them. Unless they post in this thread and you reply via the reply button and get back to them. I was wondering if you saw any player contact information in the complaint you sent, but if not, then the forum is probably the only option.
Γεια,
Δυστυχώς, αυτό το φόρουμ δεν παρέχει αυτήν την επιλογή. Ήταν μόνο για χειρισμό παραπόνων.
Θα μπορούσατε να επικοινωνήσετε με τον παίκτη και να του δώσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου εάν δώσω τη συγκατάθεσή μου; Με αυτόν τον τρόπο, εάν ενδιαφέρονται για τη βοήθειά μου, μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας μαζί μου, και αν όχι, δεν χρειάζεται.
Ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση γιατί το καζίνο δεν είναι στη μαύρη λίστα.
Hi,
Unfortunately, this forum doesn’t provide that option. It was only for complaint handling.
Would it be possible for you to reach out to the player and provide them with my email address if I give my consent? This way, if they are interested in my assistance, they can contact me directly, and if not, they don’t have to.
I still haven’t received an answer to why the casino isn’t on the blacklist.
Θα μπορούσα να ξέρω ακόμα πώς θα θέλατε να τους βοηθήσετε; Πώς καταφέρατε να λύσετε την υπόθεσή σας; Τι σημαίνει "δωρεάν λύση", πιστεύετε ότι το καζίνο θα λύσει κάτι εάν ο δείκτης ασφάλειας είναι 0; Προσπάθησε να εξηγήσεις λίγο περισσότερο και μετά θα δούμε αν μπορεί να γίνει κάτι. Τέλος πάντων, είδα ότι κοινοποίησες ένα παράπονο από την AskGamblers και δεν βρήκα τέτοιο παίκτη εδώ.
Όσο για τη μαύρη λίστα, αυτό είναι ένα καλό σημείο και ρώτησα την ομάδα μας γι 'αυτό και μου είπαν ότι θα το εξετάσουν σήμερα και όταν μάθω περισσότερες πληροφορίες θα σας ενημερώσω.
Could I still know how you would like to help them? How did you manage to solve your case? What does "free solution" mean, do you think the casino will solve something if the safety index is 0? Try to explain a bit more and then we will see if something can be done. Anyway, I saw that you shared a complaint from AskGamblers and I didn't find such a player here.
As for the blacklist, that's a good point and I asked our team about it and they said they will look into it today and when I know more information I will let you know.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.