Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Legiano Casino δεν επαληθεύει και διατηρεί τα χρήματά σας

Το Legiano Casino δεν επαληθεύει και διατηρεί τα χρήματά σας (σελίδα 6)

πριν από 2 μήνες από beruco-26
|
12.619 προβολές 226 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...12
πριν από 1 μήνα

Παρακαλώ, αν κάποιος ισχυριστεί ότι έλαβε απόσυρση από τη Λεγιάνο που ζήτησε τον Νοέμβριο, να μας ενημερώσει.

Έχω ένα σε εκκρεμότητα από 30/10.

Αυτόματη μετάφραση:
barttxz
πριν από 1 μήνα

Σημειώστε πότε ζητήσατε αυτές τις αναλήψεις;

Έχω μια εκκρεμότητα από 30/10 και δεν έχω λάβει τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26
πριν από 1 μήνα

I am waiting since 26.10. For 200€

beruco-26
πριν από 1 μήνα

Οι αναλήψεις μου είναι από 3/4/5.11 και τις επεξεργάστηκαν σήμερα και δήθεν τις έκαναν, περιμένω να πιστωθούν στον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
barttxz
πριν από 1 μήνα

Παρακαλώ ενημερώστε με εάν λάβετε τα χρήματα.

Σας ευχαριστώ


Είσαι πολύ καιρό στο καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
barttxz
πριν από 1 μήνα

Έχω αναλήψεις από 3/11 και δεν έχουν διεκπεραιωθεί. Φαίνεται ότι κάνουν επιλεκτικές πληρωμές. Δεν μου αρέσει αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26
πριν από 1 μήνα

περίπου 3 εβδομάδες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα


Μόλις έλαβα εμβάσματα 2Χ460 ευρώ 1Χ450. Νόμιζα ότι δεν θα έπαιρνα τα χρήματα αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία 😀

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Αξίζει να προσθέσετε αυτό το καζίνο στη μαύρη λίστα λαμβάνοντας υπόψη τον τρόπο με τον οποίο δίνουν χρήματα και αναλήψεις

Αυτόματη μετάφραση:
barttxz
πριν από 1 μήνα

Ποια ημερομηνία τους ζητήσατε;

Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26
πριν από 1 μήνα

Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση. Οι ημερομηνίες παραγγελίας ήταν 3/4/5.11 κάθε μέρα η απάντηση από την LC ήταν ότι έχουν πολλές πληρωμές και ότι πρέπει να περιμένετε

Αυτόματη μετάφραση:
barttxz
πριν από 1 μήνα

Πόσο καιρό είστε στο καζίνο; Είσαι νέος;

Έχετε επαληθεύσει;

Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26
πριν από 1 μήνα

Δημιούργησα τον λογαριασμό πριν από 3 εβδομάδες και χωρίς επαλήθευση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Rabidi N.V. is Legiano's operator, therefore everything is probably OK. Everyone in the industry knows that this firm has been around for a while and runs a bunch of prominent websites. Since the company seems to be depending on keeping a good reputation for everyone, this only further reassures us.

Regarding licensing, Curacao is an offshore option that provides wide-ranging global service and the capability to deal in cryptocurrencies. The dependability has just lately been getting better, so there's no need to worry about the level of security supplied by it, even if past data shows otherwise. We are thrilled to note that Curacao's efforts to position itself as a preferred licensing choice have been positively impacting the licensing oversight's reputation.

πριν από 1 μήνα

Thank you for the information.

Our data team has not found any information regarding the casino license and therefore it is set to "no license". Hopefully soon we will have some updates regarding this.

Right now we are still learning more about this casino, as it is quite a new one. So let's see how they act regarding all the withdrawals made and how they resolve the complaints as well.

πριν από 1 μήνα


Μόλις έλαβα εμβάσματα 2Χ460 ευρώ 1Χ450. Νόμιζα ότι δεν θα έπαιρνα τα χρήματα αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία 😀

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

That is great§

May I ask which payment method you used?

πριν από 1 μήνα

Αξίζει να προσθέσετε αυτό το καζίνο στη μαύρη λίστα λαμβάνοντας υπόψη τον τρόπο με τον οποίο δίνουν χρήματα και αναλήψεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

We have to wait a bit to see how they will prove themselves in the future and if they will be able to fix all this.

It is not that simple to put someone on a blacklist, and we don't do it. If a complaint filed for this casino is unresolved, they get black points, which negatively affects their rating on our website, and the safety index goes down.

πριν από 1 μήνα

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει πώς μπορώ να μηνύσω αυτό το Καζίνο;

Έχω 2000€ στο λογαριασμό και 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα από 30/10


Κάθε μέρα έρχομαι σε επαφή με το chat και με και μου λένε ότι λυπούνται για την καθυστέρηση αλλά πρέπει να περιμένω.


Έχω περάσει τη διαδικασία επαλήθευσης, όλα είναι νόμιμα και σωστά.


Τι μπορώ να κάνω; Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Τους έχω ήδη προειδοποιήσει ότι θα τους κάνω μήνυση αν δεν μου πληρώσουν τα χρήματά μου αλλά πιστεύω ότι είναι απάτη πυραμίδας.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Εχω το ιδιο προβλημα. Καθυστερουν την αναληψη μου. 10 μερες τιποτα ακομη. Το support ολο λεει να περιμενω. Τα χρηματα δε μπαινουν ποτε. Ελπιζω καποιος αρμοδιος να πιεσει να παρουμε τα χρηματα μας.

πριν από 1 μήνα

Επισης να αναφερω οτι την πρωτη μου αναληψη την εκαναν κανονικα σς 2 μερες και βλεπω ημερομηνιες που αλλοι ηδη περιμεναν 2 βδομαδες. Αρα επιλεκτικα το legiano πληρωνει αυτους που κανουν πρωτη φορα αναληψη. Μετα στη δευτερη οχι. Ελπιζω να μας πληρωσουν και να υπαρχει καποια εξηγηση.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
mailo129234
πριν από 1 μήνα

Εάν έχετε κερδίσει, δεν θα πληρωθείτε. Όπως και η περίπτωσή μου...


Θα απλώσω όλα όσα έχω πάνω τους για να δουν ότι δεν λέω ψέματα.


Δεν πειράζει αν τους αναφέρεις γιατί δεν έχουν άδεια...αλλά τουλάχιστον θα φροντίσω να μην εγγραφούν οι άνθρωποι.

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 7...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα