Εάν έχετε κερδίσει, δεν θα πληρωθείτε. Όπως και η περίπτωσή μου...
Θα απλώσω όλα όσα έχω πάνω τους για να δουν ότι δεν λέω ψέματα.
Δεν πειράζει αν τους αναφέρεις γιατί δεν έχουν άδεια...αλλά τουλάχιστον θα φροντίσω να μην εγγραφούν οι άνθρωποι.
If you have won, you will not be paid. As is my case...
I'm going to lay out everything I have on them so they can see that I'm not lying.
It doesn't matter if you report them because they don't have a license...but at least I'll make sure people don't register.
Si has ganado no te van a pagar. Como es mi caso....
Voy a exponer todo lo que tengo sobre ellos para que vean que no miento.
Da igual que les denuncies porque no tienen licencia...pero por lo menos haré que la gente no se registre
Yes, I don't think they have permission. So I don't know what we can do. They owed me a little, but I see a lot of people. Someone in charge to intervene. So many people are not lying. They do everything they can to delay withdrawals or not pay. Disappointment
Ναι δε νομιζω να εχουν αδεια. Οποτε δε ξερω τι μπορουμε να κανουμε. Εμενα λιγα μου χρωστανε αλλα βλεπω καποιους πολλα. Καποιος αρμοδιος να επεμβει. Τοσα ατομα δε λεμε ψεματα.κανουν οτι μπορουν για να καθυστερουν αναληψεις η να μη πληρωνουν. Απογοητευση
Γι' αυτό ρωτάω, τι μπορούμε να κάνουμε και ποιον να αναφέρουμε;
Και εξακολουθώ να εκπλήσσομαι με την υψηλή βαθμολογία που του δίνει αυτός ο GURU του CASINO!! Είστε συνεργοί τους;
Εγγράφηκα σε αυτό το καζίνο εξαιτίας σου όταν είδα την υψηλή βαθμολογία και τώρα βλέπω ότι ήταν απάτη
That's why I ask, what can we do and who can we report?
And I'm still surprised at the high rating this CASINO GURU gives it!! Are you their accomplices?
I registered at this casino because of you when I saw the high rating and now I see that it was a fraud
Por eso pregunto que podemos hacer y a quien denunciar?
Y todavía sigo sorprendido de la calificación que este GURU CASINO le da tan alto!! Sois cómplices de ellos?
Yo me registre en este casino por vuestra culpa al ver la calificación tan alta y ahora veo que era un fraude
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει πώς μπορώ να μηνύσω αυτό το Καζίνο;
Έχω 2000€ στο λογαριασμό και 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα από 30/10
Κάθε μέρα έρχομαι σε επαφή με το chat και με και μου λένε ότι λυπούνται για την καθυστέρηση αλλά πρέπει να περιμένω.
Έχω περάσει τη διαδικασία επαλήθευσης, όλα είναι νόμιμα και σωστά.
Τι μπορώ να κάνω; Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;
Τους έχω ήδη προειδοποιήσει ότι θα τους κάνω μήνυση αν δεν μου πληρώσουν τα χρήματά μου αλλά πιστεύω ότι είναι απάτη πυραμίδας.
Can someone help me how I can sue this Casino?
I have €2000 in the account and 3 pending withdrawals since 10/30
Every day I get in touch with the chat and with and they tell me they are sorry for the delay but I have to wait.
I have passed the verification process, everything is legal and correct.
What can I do? Can anyone help me?
I have already warned them that I will sue them if they do not pay me my money but I believe that they are a pyramid scam.
Alguien me puede ayudar como tengo que hacer para demandar a este Casino?
Tengo en la cuenta 2000€ y 3 retiros pendientes desde el día 30/10
Todos los días me pongo en contacto con el chat y con support@legiano.com y me dicen que lo sienten por el retraso pero tengo que esperar.
He superado el proceso de verificación, lo tengo todo legal y correcto.
Que puedo hacer? Alguien me puede ayudar?
Ya les he avisado que les voy a demandar si no me pagan mi dinero pero creo que son una estafa piramidal.
Γεια,
Σας συμβουλεύω ανεπιφύλακτα να ενημερώσετε τη συμμόρφωσή σας. Αυτή τη στιγμή, είναι ένας τρόπος να τακτοποιηθούν τα πράγματα.
https://casino.guru/legiano-casino-player-s-withdrawal-is-significantly 👈👈
Δοκιμάστε το, παρακαλώ.
Hi,
I strongly advise you to update your compliant. At this moment, it is a way to sort things out.
https://casino.guru/legiano-casino-player-s-withdrawal-is-significantly 👈👈
Try that, please.
I should also mention that my first ascension was done normally in 2 days and I see dates that others already waited 2 weeks for. Well, legiano selectively pays those who make a first ascent. After the second one, no. I hope we get paid and there is some explanation.
Επισης να αναφερω οτι την πρωτη μου αναληψη την εκαναν κανονικα σς 2 μερες και βλεπω ημερομηνιες που αλλοι ηδη περιμεναν 2 βδομαδες. Αρα επιλεκτικα το legiano πληρωνει αυτους που κανουν πρωτη φορα αναληψη. Μετα στη δευτερη οχι. Ελπιζω να μας πληρωσουν και να υπαρχει καποια εξηγηση.
Γεια!
Όπως μπορείτε να δείτε, άλλοι παίκτες έχουν περιγράψει το ίδιο πράγμα. Αν μπορώ να το πω, το καζίνο αντιμετωπίζει καθυστέρηση, κάτι που δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχετε εξαπατηθεί. Προσπαθήστε να χαλαρώσετε, στη συνέχεια ακολουθήστε άλλους παίκτες και υποβάλετε μια άλλη καταγγελία, ώστε να μπορέσουμε να εξετάσουμε σωστά το θέμα.
https://casinoguru-gr.com/parapona/ivooli 👈
Ακόμη και η καλύτερη εταιρεία στον κόσμο μπορεί να αντιμετωπίσει απροσδόκητες καθυστερήσεις, ειδικά αυτές που προκαλούνται από τρίτους, κάτι που δυστυχώς είναι πολύ συνηθισμένο για ρυθμιζόμενες χώρες όπως η Ελλάδα, για παράδειγμα.
Τι θα λέγατε να περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθούν τα παράπονα και μετά να συζητήσουμε πιθανή απάτη;
Hi!
As you can see, other players have been describing the same thing. If I may say so, the casino is experiencing a delay, which does not necessarily mean that you have been scammed. Please try to relax, then follow other players and file another complaint so that we can properly look into the matter.
https://casinoguru-gr.com/parapona/ipovoli 👈
Even the best company in the world may face unexpected delays, especially those caused by third parties, which is sadly very common for regulated countries such as Greece, for example.
How about we wait to see how the complaints develop, and then we can discuss possible fraud?
ΜΟΛΙΣ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑ!
350 και 150 που ζητήθηκαν στις 12.11 ακόμα περιμένουν 300€ εδώ είναι η απόδειξη συν τα χρήματα που ήρθαν ήδη στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Ούτε καν ζητήθηκε επαλήθευση.
I JUST GOT PAID!
350 and 150 requested on 12.11 still waiting for 300€ here is the proof plus money came on my bank account already. Didn’t even get requested a verification.
Γι' αυτό ρωτάω, τι μπορούμε να κάνουμε και ποιον να αναφέρουμε;
Και εξακολουθώ να εκπλήσσομαι με την υψηλή βαθμολογία που του δίνει αυτός ο GURU του CASINO!! Είστε συνεργοί τους;
Εγγράφηκα σε αυτό το καζίνο εξαιτίας σου όταν είδα την υψηλή βαθμολογία και τώρα βλέπω ότι ήταν απάτη
That's why I ask, what can we do and who can we report?
And I'm still surprised at the high rating this CASINO GURU gives it!! Are you their accomplices?
I registered at this casino because of you when I saw the high rating and now I see that it was a fraud
Por eso pregunto que podemos hacer y a quien denunciar?
Y todavía sigo sorprendido de la calificación que este GURU CASINO le da tan alto!! Sois cómplices de ellos?
Yo me registre en este casino por vuestra culpa al ver la calificación tan alta y ahora veo que era un fraude
Ξέρετε, κατανοώ εν μέρει τον τρόπο που σκέφτεστε για τον τρέχοντα Δείκτη Ασφαλείας.
Από την άλλη πλευρά, ελπίζω να καταλαβαίνετε επίσης ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε τις τιμές επειδή η πληρωμή σας έχει καθυστερήσει. Πρώτον, η αθέμιτη πρακτική πρέπει να αποκαλυφθεί και να αποδειχθεί. μόνο μετά από αυτό μπορούμε να τιμωρήσουμε το καζίνο. Για να το αποδείξουμε αυτό, έχουμε τη διαδικασία καταγγελίας, για παράδειγμα. Ελπίζω, λοιπόν, να αντιμετωπίσετε το παράπονό σας σύντομα.
Σκεφτείτε το, σας παρακαλώ 🙏
Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει: "Πώς επιλύουμε τα παράπονα καζίνο και γιατί" 👈👈
Βήμα 1 : Ο παίκτης συμπληρώνει μια φόρμα καταγγελίας και την υποβάλλει.
Βήμα 2 : Αναλύουμε το παράπονο και τις απαντήσεις του παίκτη στη φόρμα και ρίχνουμε μια ματιά στο καζίνο και τους Όρους και Προϋποθέσεις του.
Βήμα 3 : Γράφουμε μια περιγραφή παραπόνων για το σύστημά μας και κάνουμε στον παίκτη τυχόν πρόσθετες ερωτήσεις για να κατανοήσουμε τα πάντα καλά.
Βήμα 4 : Με βάση όλα όσα γνωρίζουμε, προσπαθούμε να δώσουμε συμβουλές στον παίκτη για να δούμε αν η κατάσταση μπορεί να επιλυθεί εύκολα, χωρίς να επικοινωνήσουμε με το καζίνο.
Βήμα 5 : Εάν χρειάζεται, προσκαλούμε το καζίνο να συμμετάσχει στη συζήτηση και να δώσει την δική του πλευρά της ιστορίας.
Βήμα 6 : Με βάση το αποτέλεσμα, κλείνουμε και ταξινομούμε την καταγγελία, η οποία θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο θα επηρεαστεί ο Δείκτης Ασφάλειας του καζίνο.
You know, I partially understand the way you think about the current Safety Index.
On the other hand, I hope you also understand we just can't change the values because your payment is delayed. First, the unfair practice must be revealed and proved; only after that can we punish the casino. To prove that, we have the complaint process, for example. So, I hope you will address your complaint soon.
Think about that, please 🙏
This might help you out: "How We Resolve Casino Complaints and Why" 👈👈
Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.
Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.
Είμαι υπομονετικός και θα περιμένω. Ας ελπίσουμε ότι θα το φτιάξουν σύντομα. Προσπαθώ να σκέφτομαι θετικά. Αλλά παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί τους
Im patient and i will wait. Hopefully they will fix it soon. I try to think positive. But please contact them
Δεν έχεις πάει πολύ καιρό στο καζίνο, σωστά;
Οι αρχάριοι πληρώνονται νωρίς, ώστε να σας εμπιστεύονται.
You haven't been at the casino for long, right?
Newbies are paid early so they will trust you.
Llevas poco tiempo en el casino verdad ?
A los nuevos les pagan pronto para que se confíen
Έχετε δίκιο. Ευτυχώς που δεν έχασα πολλά. Αν με πληρώσουν άρρωστο να σε ενημερώσουν.
You are right. Good thing i didnt lose much. If they pay me ill let you know.
Έχει λάβει κανείς κάποια πληρωμή; Η εβδομάδα τελείωσε και ακόμα δεν έχω λάβει την πληρωμή μου! Φαίνεται ότι κάνουν «επιλεκτικές» πληρωμές για να μην δημιουργούν φόβο. Αλλά αυτό δεν με πείθει, κάτι δεν πάει καλά. Ελπίζω να κάνω λάθος. Πάνω από 2 εβδομάδες και τίποτα!
Has anyone received any payment? The week is over and I still haven't received my payment! It seems that they are making "selective" payments so as not to create fear. But this doesn't convince me, something looks wrong. I hope I'm wrong. More than 2 weeks and nothing!
Alguien ha recibido algun pago? ya termino la semana y nada que recibo mi pago! parece que estan haciendo pagos ''selectivos'' para no generar miedo. pero esto no me convence algo pinta mal. espero equivocarme. mas de 2 semanas y nada!
What can I tell you, my friend? Me too and all the excuses. I'm sure many others have the same issue. 10 days and I and nothing. I'll wait a little longer but I'm not hoping for much. Nobody does anything. On a discord server, I see others writing that they haven't received their money yet. We are many.
Τι να σου πω φίλε μου. Και εγώ το ίδιο και όλο δικαιολογίες. Σίγουρα πολλοί αλλοι έχουν το ίδιο θεμα. 10 μέρες και εγώ και τίποτα. Θα περιμένω λιγο ακόμα αλλα δεν ελπίζω και πολλά. Κανείς δεν κανει τίποτα. Σε ένα server στο discord Βλεπω και αλλοι γραφουν οτι δε πηραν ακόμα τα λεφτα τους. Είμαστε πολλοί.
ΜΟΛΙΣ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑ!
350 και 150 που ζητήθηκαν στις 12.11 ακόμα περιμένουν 300€ εδώ είναι η απόδειξη συν τα χρήματα που ήρθαν ήδη στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Ούτε καν ζητήθηκε επαλήθευση.
I JUST GOT PAID!
350 and 150 requested on 12.11 still waiting for 300€ here is the proof plus money came on my bank account already. Didn’t even get requested a verification.
Αυτά λοιπόν αρχίζουν να είναι καλά νέα. Βλέπω ότι αυτό το νήμα έχει γίνει αρκετά μεγάλο, καθώς πολλοί παίκτες εδώ αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την καθυστέρηση στις αποσύρσεις τους. Πιστεύω πραγματικά ότι όλοι θα καταφέρουν τελικά να κάνουν ανάληψη και ότι το καζίνο έχει απλώς κάποιες ουρές και πολλές από αυτές.
Τέλος πάντων, έκανες ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα; 🤔☘️
So this is starting to be good news. I see that this thread has gotten pretty big, as a lot of players here are having trouble with delay in their withdrawals. I truly believe that everyone will eventually manage to make a withdrawal and that the casino just has some queue and a lot of them.
Anyway, did you withdraw by bank transfer? 🤔☘️
Αυτό θα είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε προς το παρόν. Η υπομονή συχνά οδηγεί στο να γράφουν οι παίκτες ότι πήραν τα χρήματά τους. Μετά από όλα, ο παίκτης πριν από εσάς, το οποίο είναι ένα καλό σημάδι.
Όσον αφορά την επικοινωνία, καταφεύγουμε σε αυτό όταν περάσουν 14 ημέρες και το καζίνο δεν έχει πληρώσει τον παίκτη και ο παίκτης έχει παράπονο εναντίον του καζίνο. Αλλά προς το παρόν θα ακολουθούσα τις οδηγίες της Radka και θα δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. 🤞
That will be the best you can do for now. Patience often leads to players writing that they got their money. After all, the player before you did, which is a good sign.
As far as contacting is concerned, we resort to that when 14 days pass and the casino has not paid the player and the player has a complaint against the casino. But for now I would follow Radka's instructions and we will see what happens next.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Έχει λάβει κανείς κάποια πληρωμή; Η εβδομάδα τελείωσε και ακόμα δεν έχω λάβει την πληρωμή μου! Φαίνεται ότι κάνουν «επιλεκτικές» πληρωμές για να μην δημιουργούν φόβο. Αλλά αυτό δεν με πείθει, κάτι δεν πάει καλά. Ελπίζω να κάνω λάθος. Πάνω από 2 εβδομάδες και τίποτα!
Has anyone received any payment? The week is over and I still haven't received my payment! It seems that they are making "selective" payments so as not to create fear. But this doesn't convince me, something looks wrong. I hope I'm wrong. More than 2 weeks and nothing!
Alguien ha recibido algun pago? ya termino la semana y nada que recibo mi pago! parece que estan haciendo pagos ''selectivos'' para no generar miedo. pero esto no me convence algo pinta mal. espero equivocarme. mas de 2 semanas y nada!
Περιμένατε τις αναλήψεις σας για περισσότερες από 2 εβδομάδες; Ρωτάω γιατί αυτό ακριβώς είναι το χρονικό διάστημα που δίνουμε στα καζίνο για να πληρώσουν έναν παίκτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις προτείνω να ανοίξετε μια καταγγελία, αλλά φυσικά μόνο αφού περάσει αυτό το χρονικό διάστημα. Είδα ότι ο παίκτης που έγραψε μερικές αναρτήσεις πριν σου πήρε τα χρήματα, οπότε θα ήμουν πιο θετικός.
Τέλος πάντων, είστε σε επαφή με το καζίνο και ενημερωθείτε για την απόσυρσή σας ή όχι;
Have you been waiting for your withdrawals for more than 2 weeks? I ask because that's exactly how long we give the casinos to pay out a player. In such cases I recommend to open a complaint, but of course only after this time has passed. I saw that the player who wrote a few posts before you got the money, so I would be more positive.
Anyway, are you in contact with the casino and informed about your withdrawal or not?
Το αίτημά μου είναι από 30/10 και δεν έχω λάβει καμία πληρωμή.
Έχω περάσει τη διαδικασία επαλήθευσης και έχω υποβάλει μια καταγγελία εδώ.
Ο LEGIANO μου λέει να μείνω ήρεμος γιατί έχουν πολλά αιτήματα.
Περιμένω όμως πάνω από 17 μέρες και 2000€ στον λογαριασμό μου.
Τους είπα ότι θα τους αναφέρω, αλλά με γέλασαν γιατί ήξεραν ότι δεν μπορούσα να κάνω τίποτα γι' αυτό...
Συμπέρασμα, πάνε να κλέψουν 2190€ που έχω κερδίσει...
My request is from 10/30 and I have not received any payment.
I have passed the verification process and have filed a complaint here.
LEGIANO tells me to stay calm because they have many requests.
But I've been waiting for more than 17 days and €2000 in my account.
I told them that I was going to report them, but they laughed at me because they knew I couldn't do anything about it...
Conclusion, they are going to steal €2190 that I have won...
Mi solicitud es del día 30/10 y no he cobrado.
He superado el proceso de verificación y he puesto una queja aquí.
Desde LEGIANO me dicen que tranquilo que tienen muchas solicitudes.
Pero llevo más de 17 días esperando y 2000€ en mi cuenta.
Les he dicho que les voy a denunciar pero se ríen de mi porque saben que no les puedo hacer nada...
Conclusión, me van a robar 2190€ que he ganado...
Έκανα ανάληψη απευθείας στη βίζα μου, δεν είμαι σίγουρος αν είναι το ίδιο με τραπεζικό έμβασμα
ακόμα περιμένω για επιπλέον 300 € που έκανα αίτημα ανάληψης 2 ημέρες αργότερα.
I made withdrawal directly to my visa not sure if it’s the same as bank transfer
still waiting for additional 300€ that I made withdrawal request 2 days later.
Μόλις μου έστειλαν τα λεφτά μου. Καλά νέα παιδιά. Δεν ξέρω πώς είναι δυνατόν την Κυριακή, αλλά το κατάλαβα. Να είστε υπομονετικοί μπορεί να έχουν καθυστερήσεις και χρησιμοποιήστε τη σωστή μέθοδο. Ευχαριστώ αν κάποιος εδώ βοήθησε ή επικοινώνησε μαζί του. Λειτούργησε
They just sent me my money. Good news guys. I dont know how it is possible on sunday but i got it. Be patient they might have delays and use right method. Thanks if anyone here helped or contacted them. It worked
Καλά νέα ναι, ακύρωσα την ανάληψη που περίμενα από τις 26.10, έκανα 110€ περισσότερα ευρώ και τώρα περιμένω 310€ από την Παρασκευή 15.11., θα δούμε τι θα γίνει μετά🤗επίσης ένας φίλος μου έκανε 250 € σήμερα, δεν έχει παίξει σε αυτό το καζίνο στο παρελθόν, έκανε ανάληψη σήμερα και θα δούμε ποιος θα το λάβει πρώτος🤣
Good news yes, i canceled my withdrawal which i have been waiting since 26.10., i made 110€ more euros and now i am waiting for 310€ since friday 15.11., we will see what happens next🤗also one of my friends made 250€ today, he has not played in this casino before, he made withdrawal today and we will se who receives it first🤣
Πότε ζητήσατε το αίτημα ανάληψης;
Περιμένω από 30/11
When did you request the withdrawal request?
I've been waiting since 11/30
Cuando pediste la solicitud de retiro?
Yo estoy esperando desde el día 30/11
12/11 υπέβαλε αίτημα. Πληρωθήκαμε σήμερα 17/11. 5 μέρες. Άλλαξα τη μέθοδο ανάληψης με συμβουλές από την υποστήριξη. αλλά ναι, θα πάρετε τα χρήματά σας. Να είστε υπομονετικοί. Καλή τύχη παιδιά
12/11 made request. Got paid today 17/11. 5 days. I changed withdrawal method with advice from support.but yea u will get your money. Be patient. Good luck guys
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.