ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Legiano Casino δεν επαληθεύει και διατηρεί τα χρήματά σας

Το Legiano Casino δεν επαληθεύει και διατηρεί τα χρήματά σας (σελίδα 7)

πριν από 3 εβδομάδες από beruco-26
|
2899 προβολές 135 απαντήσεις |
|
1...6 7
Προσθήκη ανάρτησης
χθες

Εάν έχετε κερδίσει, δεν θα πληρωθείτε. Όπως και η περίπτωσή μου...


Θα απλώσω όλα όσα έχω πάνω τους για να δουν ότι δεν λέω ψέματα.


Δεν πειράζει αν τους αναφέρεις γιατί δεν έχουν άδεια...αλλά τουλάχιστον θα φροντίσω να μην εγγραφούν οι άνθρωποι.

Αυτόματη μετάφραση:
χθες

Ναι δε νομιζω να εχουν αδεια. Οποτε δε ξερω τι μπορουμε να κανουμε. Εμενα λιγα μου χρωστανε αλλα βλεπω καποιους πολλα. Καποιος αρμοδιος να επεμβει. Τοσα ατομα δε λεμε ψεματα.κανουν οτι μπορουν για να καθυστερουν αναληψεις η να μη πληρωνουν. Απογοητευση

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη χθες
mailo129234
χθες

Γι' αυτό ρωτάω, τι μπορούμε να κάνουμε και ποιον να αναφέρουμε;


Και εξακολουθώ να εκπλήσσομαι με την υψηλή βαθμολογία που του δίνει αυτός ο GURU του CASINO!! Είστε συνεργοί τους;

Εγγράφηκα σε αυτό το καζίνο εξαιτίας σου όταν είδα την υψηλή βαθμολογία και τώρα βλέπω ότι ήταν απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
χθες

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει πώς μπορώ να μηνύσω αυτό το Καζίνο;

Έχω 2000€ στο λογαριασμό και 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα από 30/10


Κάθε μέρα έρχομαι σε επαφή με το chat και με και μου λένε ότι λυπούνται για την καθυστέρηση αλλά πρέπει να περιμένω.


Έχω περάσει τη διαδικασία επαλήθευσης, όλα είναι νόμιμα και σωστά.


Τι μπορώ να κάνω; Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Τους έχω ήδη προειδοποιήσει ότι θα τους κάνω μήνυση αν δεν μου πληρώσουν τα χρήματά μου αλλά πιστεύω ότι είναι απάτη πυραμίδας.



Αυτόματη μετάφραση:
χθες

Hi,

I strongly advise you to update your compliant. At this moment, it is a way to sort things out.

https://casino.guru/legiano-casino-player-s-withdrawal-is-significantly 👈👈

Try that, please.

χθες

Επισης να αναφερω οτι την πρωτη μου αναληψη την εκαναν κανονικα σς 2 μερες και βλεπω ημερομηνιες που αλλοι ηδη περιμεναν 2 βδομαδες. Αρα επιλεκτικα το legiano πληρωνει αυτους που κανουν πρωτη φορα αναληψη. Μετα στη δευτερη οχι. Ελπιζω να μας πληρωσουν και να υπαρχει καποια εξηγηση.

χθες

Hi!

As you can see, other players have been describing the same thing. If I may say so, the casino is experiencing a delay, which does not necessarily mean that you have been scammed. Please try to relax, then follow other players and file another complaint so that we can properly look into the matter.

https://casinoguru-gr.com/parapona/ipovoli 👈

Even the best company in the world may face unexpected delays, especially those caused by third parties, which is sadly very common for regulated countries such as Greece, for example.

How about we wait to see how the complaints develop, and then we can discuss possible fraud?

χθες

I JUST GOT PAID!

350 and 150 requested on 12.11 still waiting for 300€ here is the proof plus money came on my bank account already. Didn’t even get requested a verification.

filefile

χθες

Γι' αυτό ρωτάω, τι μπορούμε να κάνουμε και ποιον να αναφέρουμε;


Και εξακολουθώ να εκπλήσσομαι με την υψηλή βαθμολογία που του δίνει αυτός ο GURU του CASINO!! Είστε συνεργοί τους;

Εγγράφηκα σε αυτό το καζίνο εξαιτίας σου όταν είδα την υψηλή βαθμολογία και τώρα βλέπω ότι ήταν απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
χθες

You know, I partially understand the way you think about the current Safety Index.

On the other hand, I hope you also understand we just can't change the values because your payment is delayed. First, the unfair practice must be revealed and proved; only after that can we punish the casino. To prove that, we have the complaint process, for example. So, I hope you will address your complaint soon.

Think about that, please 🙏

This might help you out: "How We Resolve Casino Complaints and Why" 👈👈

Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.

Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.

Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.

Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.

Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.

Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.


Radka
χθες

Im patient and i will wait. Hopefully they will fix it soon. I try to think positive. But please contact them

uxny
χθες

Δεν έχεις πάει πολύ καιρό στο καζίνο, σωστά;

Οι αρχάριοι πληρώνονται νωρίς, ώστε να σας εμπιστεύονται.

Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26
χθες

You are right. Good thing i didnt lose much. If they pay me ill let you know.

πριν από 16 ώρες

Έχει λάβει κανείς κάποια πληρωμή; Η εβδομάδα τελείωσε και ακόμα δεν έχω λάβει την πληρωμή μου! Φαίνεται ότι κάνουν «επιλεκτικές» πληρωμές για να μην δημιουργούν φόβο. Αλλά αυτό δεν με πείθει, κάτι δεν πάει καλά. Ελπίζω να κάνω λάθος. Πάνω από 2 εβδομάδες και τίποτα!

Αυτόματη μετάφραση:
LeonardoLC
πριν από 15 ώρες

Τι να σου πω φίλε μου. Και εγώ το ίδιο και όλο δικαιολογίες. Σίγουρα πολλοί αλλοι έχουν το ίδιο θεμα. 10 μέρες και εγώ και τίποτα. Θα περιμένω λιγο ακόμα αλλα δεν ελπίζω και πολλά. Κανείς δεν κανει τίποτα. Σε ένα server στο discord Βλεπω και αλλοι γραφουν οτι δε πηραν ακόμα τα λεφτα τους. Είμαστε πολλοί.

χθες

I JUST GOT PAID!

350 and 150 requested on 12.11 still waiting for 300€ here is the proof plus money came on my bank account already. Didn’t even get requested a verification.

filefile

πριν από 14 ώρες

So this is starting to be good news. I see that this thread has gotten pretty big, as a lot of players here are having trouble with delay in their withdrawals. I truly believe that everyone will eventually manage to make a withdrawal and that the casino just has some queue and a lot of them. 

Anyway, did you withdraw by bank transfer? 🤔☘️

χθες

Im patient and i will wait. Hopefully they will fix it soon. I try to think positive. But please contact them

πριν από 14 ώρες

That will be the best you can do for now. Patience often leads to players writing that they got their money. After all, the player before you did, which is a good sign. 

As far as contacting is concerned, we resort to that when 14 days pass and the casino has not paid the player and the player has a complaint against the casino. But for now I would follow Radka's instructions and we will see what happens next. 

I will keep my fingers crossed. 🤞

πριν από 16 ώρες

Έχει λάβει κανείς κάποια πληρωμή; Η εβδομάδα τελείωσε και ακόμα δεν έχω λάβει την πληρωμή μου! Φαίνεται ότι κάνουν «επιλεκτικές» πληρωμές για να μην δημιουργούν φόβο. Αλλά αυτό δεν με πείθει, κάτι δεν πάει καλά. Ελπίζω να κάνω λάθος. Πάνω από 2 εβδομάδες και τίποτα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 14 ώρες

Have you been waiting for your withdrawals for more than 2 weeks? I ask because that's exactly how long we give the casinos to pay out a player. In such cases I recommend to open a complaint, but of course only after this time has passed. I saw that the player who wrote a few posts before you got the money, so I would be more positive. 

Anyway, are you in contact with the casino and informed about your withdrawal or not?

πριν από 9 ώρες

Το αίτημά μου είναι από 30/10 και δεν έχω λάβει καμία πληρωμή.

Έχω περάσει τη διαδικασία επαλήθευσης και έχω υποβάλει μια καταγγελία εδώ.


Ο LEGIANO μου λέει να μείνω ήρεμος γιατί έχουν πολλά αιτήματα.

Περιμένω όμως πάνω από 17 μέρες και 2000€ στον λογαριασμό μου.

Τους είπα ότι θα τους αναφέρω, αλλά με γέλασαν γιατί ήξεραν ότι δεν μπορούσα να κάνω τίποτα γι' αυτό...


Συμπέρασμα, πάνε να κλέψουν 2190€ που έχω κερδίσει...


Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 8 ώρες

I made withdrawal directly to my visa not sure if it’s the same as bank transfer

still waiting for additional 300€ that I made withdrawal request 2 days later.

1...6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα