πριν από 3 μήνες
Ποια μέθοδος απόσυρσης είναι πιο χρήσιμη;
Έχω με τραπεζικό έμβασμα
Which withdrawal method is most useful?
I have by bank transfer
Que método de retiro es más útil?
Yo tengo por trasferencia bancaria
0
Ποια μέθοδος απόσυρσης είναι πιο χρήσιμη;
Έχω με τραπεζικό έμβασμα
Which withdrawal method is most useful?
I have by bank transfer
Que método de retiro es más útil?
Yo tengo por trasferencia bancaria
Το αίτημά μου είναι από 30/10 και δεν έχω λάβει καμία πληρωμή.
Έχω περάσει τη διαδικασία επαλήθευσης και έχω υποβάλει μια καταγγελία εδώ.
Ο LEGIANO μου λέει να μείνω ήρεμος γιατί έχουν πολλά αιτήματα.
Περιμένω όμως πάνω από 17 μέρες και 2000€ στον λογαριασμό μου.
Τους είπα ότι θα τους αναφέρω, αλλά με γέλασαν γιατί ήξεραν ότι δεν μπορούσα να κάνω τίποτα γι' αυτό...
Συμπέρασμα, πάνε να κλέψουν 2190€ που έχω κερδίσει...
My request is from 10/30 and I have not received any payment.
I have passed the verification process and have filed a complaint here.
LEGIANO tells me to stay calm because they have many requests.
But I've been waiting for more than 17 days and €2000 in my account.
I told them that I was going to report them, but they laughed at me because they knew I couldn't do anything about it...
Conclusion, they are going to steal €2190 that I have won...
Mi solicitud es del día 30/10 y no he cobrado.
He superado el proceso de verificación y he puesto una queja aquí.
Desde LEGIANO me dicen que tranquilo que tienen muchas solicitudes.
Pero llevo más de 17 días esperando y 2000€ en mi cuenta.
Les he dicho que les voy a denunciar pero se ríen de mi porque saben que no les puedo hacer nada...
Conclusión, me van a robar 2190€ que he ganado...
Αγαπητέ παίχτη,
Τίποτα δεν έχει χαθεί, αλλά το παράπονό σας χρειάζεται επειγόντως την προσοχή σας τώρα. Η υποβολή του αιτήματος για βοήθεια είναι μόνο η αρχή, αλλά χωρίς τη συνεργασία σας, το παράπονο δεν θα σας ωφελήσει.
Παρακαλώ πατήστε 👉 αυτόν τον πράσινο σύνδεσμο 👈 και ενημερώστε τον Nick για τα τελευταία γεγονότα, παρακαλώ.
Δώστε του την ευκαιρία να σας βοηθήσει να επιλύσετε το θέμα.
Dear player,
Nothing has been lost, but your complaint urgently needs your attention now. Submitting the request for help is just the beginning, but without your cooperation, the complaint won't be of any use to you.
Kindly hit 👉 this green link 👈 and inform Nick about the latest events, please.
Give him a chance to help you resolve the matter.
Έκανα ανάληψη απευθείας στη βίζα μου, δεν είμαι σίγουρος αν είναι το ίδιο με τραπεζικό έμβασμα
ακόμα περιμένω για επιπλέον 300 € που έκανα αίτημα ανάληψης 2 ημέρες αργότερα.
I made withdrawal directly to my visa not sure if it’s the same as bank transfer
still waiting for additional 300€ that I made withdrawal request 2 days later.
Γεια!
Εάν θυμάμαι σωστά και μη διστάσετε να με διορθώσετε αν δεν το θυμάμαι, οι αναλήψεις δεν υποβάλλονται σε επεξεργασία τα Σαββατοκύριακα. Είναι έτσι;
Θα του έδινα μερικές εργάσιμες μέρες ακόμα. Χαίρομαι που βλέπω μερικά από τα χρήματα να έχουν καταφέρει! Ας ελπίσουμε ότι τα υπόλοιπα είναι στο δρόμο τους.
Hi!
If I recall correctly, and please feel free to correct me if I did not, withdrawals are not proccessed during the weekends. Is that so?
I would give it a few more working days. I'm glad to see some of the money has made it through! Hopefully the rest is on its way.
Γειά σου.
Προσπαθήστε να περιηγηθείτε σε παλαιότερες σελίδες σε αυτό το νήμα, αν δεν σας πειράζει.
Έχουν γίνει πάρα πολλές αναρτήσεις, οπότε, για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω την απάντηση....
Hello.
Try to browse older pages in this thread, if you don't mind.
There have been far too many posts, so, to be honest, I do not know the answer....
Christos, they put them on me. Make a withdrawal request by bank transfer to a Greek bank. They may also be late sometimes. Do not cancel withdrawal. Leave it until they see it
Χρηστο εμενα μου τα εβαλαν. Κανε αιτημα αναληψης με bank transfer προς ελληνικη τραπεζα. Επισης ενδεχεται να αργουν μερικες φορες. Μη κανεις ακυρωση αναληψης. Αφησε το μεχρι να το δουν
Γεια, βλέπω ότι άλλος παίκτης σας έχει ήδη συμβουλέψει και ξέρω ότι είχε και αυτός πρόβλημα με την απόσυρση. Σίγουρα μην ακυρώσετε και προσπαθήστε να μείνετε εκεί και να είστε υπομονετικοί αν περιμένετε. Μπορεί να πάρει το καζίνο λίγο περισσότερο από όσο πιστεύαμε, αλλά θα πρόσθετα επίσης ότι τους δίνουμε 14 ημέρες για να διευθετήσουν όλα όσα πρέπει να διευθετηθούν. Εάν δεν το κάνουν, τότε μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Τέλος πάντων, είναι η πρώτη σας απόσυρση που περιμένετε; Εκμεταλλευτήκατε κάποια μπόνους ή όχι;
Hi, I see that another player has already advised you and I know that he also had a problem with the withdrawal. Definitely don't cancel and try to hang in there and be patient if you're waiting. It may take the casino a little longer than we thought, but I would also add that we are giving them 14 days to sort out everything that needs to be sorted out. If they don't, then you can file a complaint and we will try to help you.
Anyway, is this your first withdrawal you're waiting for? Did you take advantage of any bonuses or not?
Ναι, είναι η πρώτη μου απόσυρση. Αλλά από τα σχόλια βλέπω ότι για αυτό το xasino είναι ρουτίνα να κάνει τη ζωή των πελατών δύσκολη
Yea it is my first withdrawal.But from the comments i see that for this xasino is routine to make the life of the clients difficult
Λοιπόν, τουλάχιστον μάλλον τους παίρνει περισσότερο χρόνο από κάποια άλλα καζίνο. Για μένα προσωπικά θα ήταν το πιο σημαντικό αν έπαιρνα τα χρήματα αλλά και σε εύλογο χρόνο και δεν θα ήθελα να περιμένω πολύ.
Έτσι, εάν περάσουν οι 14 ημέρες και δεν έχετε νέα στοιχεία ή χρήματα, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Well, at least it probably takes them longer than some other casinos. For me personally it would be the most important if I got the money but also in a reasonable time and I would not want to wait very long.
So if the 14 days pass and you have no new info or money, we will try to assist you.
Δεν θέλω να σας τρομάξω, αλλά αν δεν κάνω λάθος, χρειάστηκε περισσότερο από μια εβδομάδα. Τουλάχιστον για κάποιους παίκτες.
Περιηγήσατε αυτό το νήμα, παρακαλώ; Δοκιμάστε το, αν μπορείτε. Η άλλη επιλογή είναι να ακολουθήσετε τα παράπονα, αν και μπορεί να είναι πιο ευαίσθητα στο χρόνο. Λοιπόν, δοκιμάστε τα λυμένα - αυτοί οι παίκτες πληρώθηκαν 👈
Ελπίζω να βοηθήσει. Παρακαλούμε ενημερώστε μας πώς τα πηγαίνετε με την απόσυρση!
I don't want to scare you out, but if I'm not mistaken, it took more than a week. At least for some players.
Did you browse this thread, please? Try that, if you can. The other option is to follow the complaints, though they may be more time-sensitive. Well, try the resolved ones - those players were paid 👈
Hope it helps. Please let us know how you fare with the withdrawal!
It's true.
After 6 days of waiting they don't give me my money either
first they locked me out of Live Support when I entered and scolded them for this delay,
I sent them an email that I would take legal action and they simply locked me out of my account!!
I'm begging you, let's ALL those who owe us money get together to collect money for a lawyer so that a complaint and a lawsuit can be filed against this casino and it SHUTS down once and for all!!!!
It is CLEAR that all these casinos (Spinsy, Legiano) are owned by this Rabbid NV scammer who steals the world's money without fail and should be imprisoned for life!
Ειναι αληθεια.
Μετα απο 6 ημερες αναμονης δεν μου δινουν Ουτε εμενα τα χρηματα μου,
πρωτα με κλειδωσαν απο το Live Support που εμπαινα και τους εκραζα για την καθυστερηση αυτη,
τους εστελνα mail οτι θα κινηθω νομικα και απλα με κλειδωσαν απο το λογαριασμο μου !!
Σας παρακαλω πολυ ας μαζευτουμε ΟΛΟΙ οσοι μας χρωστανε λεφτα να μαζεψουμε χρηματα για ενα δικηγορο ετσι ωστε να γινει καταγγελια και μηνυση σε αυτο το καζινο και να ΚΛΕΙΣΕΙ μια για παντα !!!!
Ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ οτι ολα αυτα τα καζινο (Spinsy, Legiano) ειναι ιδιοκτησια αυτουνου του απατεωνα του Rabbid NV ο οποιος και κλεβει τα λεφτα του κοσμου αβερτα και πρεπει να μπει φυλακη ισοβια !
Μου χρωστάνε και λεφτά.
Περιμένω ανάληψη 9 μέρες και για την προηγούμενη ανάληψη περίμενα 30 μέρες.
Ελπίζω το Guru Casino να μειώσει την αξιολόγηση επειδή η αξιολόγησή του δεν είναι πραγματική.
They owe me money too.
I have been waiting for a withdrawal for 9 days, and for the previous withdrawal I was waiting 30 days.
I hope Guru Casino lowers the rating because its rating is not real.
A mí también me deben dinero.
Llevo 9 días esperando un retiro, y el anterior retiro estuve 30 días esperando.
Espero que Gurú casino le baje la nota porque no es real su calificación.
It's true.
After 6 days of waiting they don't give me my money either
first they locked me out of Live Support when I entered and scolded them for this delay,
I sent them an email that I would take legal action and they simply locked me out of my account!!
I'm begging you, let's ALL those who owe us money get together to collect money for a lawyer so that a complaint and a lawsuit can be filed against this casino and it SHUTS down once and for all!!!!
It is CLEAR that all these casinos (Spinsy, Legiano) are owned by this Rabbid NV scammer who steals the world's money without fail and should be imprisoned for life!
Ειναι αληθεια.
Μετα απο 6 ημερες αναμονης δεν μου δινουν Ουτε εμενα τα χρηματα μου,
πρωτα με κλειδωσαν απο το Live Support που εμπαινα και τους εκραζα για την καθυστερηση αυτη,
τους εστελνα mail οτι θα κινηθω νομικα και απλα με κλειδωσαν απο το λογαριασμο μου !!
Σας παρακαλω πολυ ας μαζευτουμε ΟΛΟΙ οσοι μας χρωστανε λεφτα να μαζεψουμε χρηματα για ενα δικηγορο ετσι ωστε να γινει καταγγελια και μηνυση σε αυτο το καζινο και να ΚΛΕΙΣΕΙ μια για παντα !!!!
Ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ οτι ολα αυτα τα καζινο (Spinsy, Legiano) ειναι ιδιοκτησια αυτουνου του απατεωνα του Rabbid NV ο οποιος και κλεβει τα λεφτα του κοσμου αβερτα και πρεπει να μπει φυλακη ισοβια !
Είναι πραγματικά δύσκολο να δεις τόσους πολλούς παίκτες με καθυστερημένες πληρωμές. Εάν το καζίνο έχει κάποιες δυσκολίες, θα περίμενα ότι πρέπει πρώτα να τις επιλύσουν και μετά οι πληρωμές θα αρχίσουν να εμφανίζονται ξανά. Αλλά ειλικρινά, αυτό είναι ανησυχητικό.
Εάν το καζίνο δεν πληρώσει εντός 14 ολόκληρων ημερών, υποβάλετε το δικό σας παράπονο. Μπορεί να είναι χρήσιμο, όχι μόνο για εσάς. Προς το παρόν, σας ευχαριστώ που μοιραστήκατε τις εμπειρίες σας.
Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω πιο αποτελεσματικά.
It is really hard to see so many players with delayed payments. If the casino has some difficulties, I would expect they must resolve them first, and then the payouts should start occurring again. But honestly, this is worrisome.
If the casino fails to pay out within 14 full days, please submit your own complaint. It might be helpful, not just for you. For now, thank you for sharing your experiences.
I wish I could help you more effectively.
Παρακαλώ ακολουθήστε αυτό το νήμα για να δείτε τα πρώτα σημάδια βελτίωσης, που ελπίζω ότι πρόκειται να έρθουν! Πολλοί παίκτες πριν από εσάς φάνηκε να περιγράφουν την ίδια κατάσταση. 🙁
Αν μόνο κάποιος εκπρόσωπος του καζίνο μπήκε στο φόρουμ για να αντιμετωπίσει όλες τις ανησυχίες! Θα ρωτήσω τους συναδέλφους μου αν μπορούμε να ρίξουμε το βλέμμα του καζίνο σε αυτό το νήμα με κάποιο τρόπο!
Please follow this thread so you can see the first signs of improvement, which I hope is about to come! Many players before you seemed to describe the same situation. 🙁
If only some casino rep joined the forum to address all the concerns! I'll ask my colleagues whether we can point the casinos eye on this thread somehow!
Είμαι από 21/11
Και μου απαντούν πάντα το ίδιο πράγμα από το τσατ.
Νομίζω ότι θα χάσω τα χρήματά μου.
Ελπίζω να μπορείτε να δείτε καθαρά από τον Γκουρού τι συμβαίνει.
I have been since 11/21
And they always answer me the same thing from the chat.
I think I'm going to lose my money.
I hope you can see clearly from Guru what is happening.
Yo llevo desde el día 21/11
Y siempre me contestan lo mismo desde el chat.
Creo que voy a perder mi dinero.
Espero que vean bien desde Gurú lo que está pasando
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.