Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Legiano Casino δεν επαληθεύει και διατηρεί τα χρήματά σας

Το Legiano Casino δεν επαληθεύει και διατηρεί τα χρήματά σας (σελίδα 9)

πριν από 2 μήνες από beruco-26
|
17.750 προβολές 281 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...15
πριν από 1 μήνα

Ζήτησα ανάληψη στις 21/11 και δεν έχω λάβει τίποτα.

Νομίζω ότι θα κρατήσουν τα χρήματά μου. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Ζήτησα ανάληψη στις 21/11 και δεν έχω λάβει τίποτα.

Νομίζω ότι θα κρατήσουν τα χρήματά μου. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Είμαι σε σοκ, είναι πιθανό να μην υπάρχουν χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Είμαι από 21/11

file

Και μου απαντούν πάντα το ίδιο πράγμα από το τσατ.

Νομίζω ότι θα χάσω τα χρήματά μου.

Ελπίζω να μπορείτε να δείτε καθαρά από τον Γκουρού τι συμβαίνει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Still no news, right?

Last time the casino resolved the issue and paid you out, as we can see in your complaint, so are you thinking of going the same way once again and filing a complaint maybe?🤔

Romi
πριν από 1 μήνα

Goodmorning Romi still i don't have news from Thomas about Leon casino i know that is early just an information at which stage is the complain

xristos25031984
πριν από 1 μήνα

Hey. Tomas is actually waiting for you to reply to his questions in your complaint here.

Do so please before your timer expires. He is not able to move forward without the information needed from you.

Romi
πριν από 1 μήνα

I already stn all the docs that he ask at his email.tomas@casino.guru is not this his email???

πριν από 1 μήνα

Lets get back to start for Legiano casino 2 withdrawals both of them in pending mode since Wednesday i contact with them .As always bot at help center and at the mails the excuses to busy.They apologise to me the want to ebsure me thath the money are safe and all this bullshits!!!What is going on with this casino by the way.Does anyone know In order the players start avoid deposit there because the casino make such an easy move (withdraw) complicated for the players!!!My opinion start the negative reviews at trust pilot

πριν από 1 μήνα

I already stn all the docs that he ask at his email.tomas@casino.guru is not this his email???

πριν από 1 μήνα

Please post your reply into the complaint thread so he is notified of that.

πριν από 1 μήνα

Τι θα κανουμε με αυτους τους απατεωνες ; Καθε φορα περιμενω 2 βδομαδες και παραπανω για να εγκρινουν τις αναληψεις,προφανως και το κανουν εσκεμενα αυτο και οσες δικαιολογιες λενε ειναι ψεματα, το casino guru συνεχιζει να εχει καλες κριτικες για αυτους τους απατεωνες,λογικα τα τσεπωνει καλα 😉

Johnytsouk
πριν από 1 μήνα

Σου τις κάνουν τις αναλήψεις???Στο trust pilot σχόλιο για κάθε μέρα που καθυστερούν!!!Εγώ έκανα χτες κριτική και επειδή και σήμερα δεν θα μπουν θα κάνω και σήμερα και κάθε που θα περνάει θα προσθέτω και μια μετρώντας τις μερες

πριν από 1 μήνα

Πότε ζητήσατε την απόσυρση;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Στην υπόθεση την δική μου η ανάληψη έγινε την προηγούμενη Τετάρτη πράγμα που σημαίνει ότι είμαστε ήδη στις 7 μέρες και ακόμα μετράμε!!!Τέλος κάνω την τελευταία ανάληψη και κλείνω τον λογαριασμό δεν ξαναμπλεκω με τους απατεώνες!!!Και όλο αυτό γίνεται γιατί όταν έχεις εκκρεμές ποσό το 90% των περιπτώσεων τα ξαναπαιζουν και τα χάνουν!!!

πριν από 1 μήνα

Τι θα κανουμε με αυτους τους απατεωνες ; Καθε φορα περιμενω 2 βδομαδες και παραπανω για να εγκρινουν τις αναληψεις,προφανως και το κανουν εσκεμενα αυτο και οσες δικαιολογιες λενε ειναι ψεματα, το casino guru συνεχιζει να εχει καλες κριτικες για αυτους τους απατεωνες,λογικα τα τσεπωνει καλα 😉

πριν από 1 μήνα

Unfortunately, we can't do much regarding lowering the safety index. If the complaint submitted is resolved, we can't lower it. Only if a complaint is unresolved will it negatively affect the casino safety index.

If we see that the casino, or any casino really delays the withdrawals on purpose, we'll put a warning regarding this on the review, for sure, so all the users are warned.

Romi
πριν από 1 μήνα

Αυτό που κάνουν είναι να το ξανανοίξουν όταν μείνει λίγο και έτσι τα έχουν πάντα ανοιχτά.


Ποτέ μην σπαταλάτε ένα παράπονο για να πάρετε χαμηλότερο βαθμό.

Μου έχει συμβεί

Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26
πριν από 1 μήνα

We only need to wait and see how it will all go now.

I am keeping my fingers crossed. 🤞

Romi
πριν από 1 μήνα

The problem is that the complains about this specific casino too many in order to leave it on the side only the last month i count a lot of complain about the procedure of withdraw!!!Tere is also one person here that he admits that he is closing a month with this procedure and they are still playing with him like cat and mouse!!!

πριν από 1 μήνα

filefileΑλλαξανε το τροπάρια πάντως!!!Μια εβδομάδα χτες μίλησα και μου είπαν πως είναι σε σειρά προτεραιότητας για ένα επεξεργαστεί και σήμερα μου είπαν ότι τόσες μέρες ότι είχα θέμα με τις αναλήψεις για αυτό και καθυστέρησαν .Οι τύποι πλέον ξεπερνάνε κάθε όριο γελοίοι !!!

xristos25031984
πριν από 1 μήνα

So after all this, did they tell you when you will receive the payment at least?

Or they didn't provide anything regarding?

Romi
πριν από 1 μήνα

They don't provide any information every day different story.I think its time to change the status and protect the players

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
xristos25031984
πριν από 1 μήνα

Now we need to focus on your complaint and see what the outcome will be.

Please wait until your complaint resolver informs you regarding the next steps. The timer is ticking.

1...8 9 10...15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα