πριν από 6 ημέρες
Λαμβάνω ένα μήνυμα από τον Στέφαν είναι το άτομο που διαχειρίζεται την υπόθεση του προβλήματός μου με τη Λεγιάνο;
I receive one mail from Stefan is yhat the person who is running the case of my provlem with Legiano?
0
Λαμβάνω ένα μήνυμα από τον Στέφαν είναι το άτομο που διαχειρίζεται την υπόθεση του προβλήματός μου με τη Λεγιάνο;
I receive one mail from Stefan is yhat the person who is running the case of my provlem with Legiano?
Change the fairy tale in a text problem all over Europe and the right to check everything and it's up to the casino when they will credit them!!! Anyway I will continue the tanning in Trust Pilot from Wednesday I also put a review writing even the ridiculous excuses they find every time!!!!
Αλλαξε το παραμύθι μέσα σε ένα κείμενο πρόβλημα σε όλη την Ευρώπη και το δικαίωμα να ελέγξουν τα πάντα και είναι στο χέρι του καζίνο το πότε θα τα πιστωσουν!!!Εγώ πάντως θα συνεχίσω το μαύρισμα στο Trust Pilot από την Τετάρτη βάζω και μια κριτική γράφοντας μάλιστα και τις γελοίες δικαιολογίες που βρίσκουν κάθε φορά!!!!
The first was Wednesday and the other was Thursday. The previous week
Η πρώτη ήταν Τετάρτη και η άλλη Πεμπτη .Την προηγούμενη εβδομαδα
Τώρα μόλις παρατήρησα ότι το παράπονό σας δεν είναι για το Legiano αλλά για το Leon Casino. Υπάρχει κάποιο λάθος;
Γιατί ο Tomas είναι ο επίλυσης παραπόνων σας, όχι ο Stefan, όπως μπορώ να δω.🤔
Now I just noticed that your complaint is not for Legiano but for Leon Casino. Is there some mistake?
Because Tomas is your complaint resolver, not Stefan, as I can see.🤔
Ο Τόμας είναι ανοιχτός για την υπόθεση του καζίνο leon είναι η περίπτωση με το μπόνους που στοιχηματίζω το ποσό των 8000 και ανεβάζω 1.320 και όταν τελειώσω το ποντάρισμα διαγράφουν το ποσό των 1000 ευρώ με το σχόλιο υπερέβη το ποσό του μπόνους και μου έδωσαν πίσω 200 ευρώ με τη δικαιολογία ότι σκοπός του μπόνους είναι να στοιχηματίσετε 8000 ευρώ για να πάρετε πίσω το ποσό της κατάθεσης ×2 σαν τίμημα. Και χθες εγώ λάβετε ένα email από τον Stefan πιθανώς επειδή διάβασε τις κριτικές σχετικά με το καζίνο legiano και τις αναλήψεις!!! Οι 2 διαφορετικές περιπτώσεις του.
Tomas is on for leon casino case its the case with the bonus thath i was wagering the amount of 8000 i wa up 1.320 and when i finish the wagering they delete the amount of 1000 euros with the comment exceeded amount of bonus and they gave back 200 euros with the excuse that purpose of the bonus is to wager 8000 euros in order to take back the deposit amount ×2 like a pricr.And yesterday i receive an email from Stefan probably because he read the reviews about the legiano casino and the withdrawals!!!Its 2 different cases.For Legiano we didn't open a complain they contact straight by email mr Stefan
Επομένως, πρέπει να είναι κάποιος από το καζίνο, όχι από την ομάδα παραπόνων μας τότε. Δικαίωμα;
So, it must be someone from the casino, not from our complaints team then. Right?
Η αλληλογραφία του είναι άρα είναι από τη σελίδα σας όχι από τη Legiano
His mail its stefan.m@casinoguru so its from your page not from Legiano
Καλησπέρα ο stefan ανήκει στο site σας???Δουλεύει για αποχώρηση από το legiano???
Goodafternoon does stefan belongs to your site???Is he working on withdraw from legiano???
Ναι, το κάνει. Καμία ανησυχία. Προσπαθούσα να επικοινωνήσω μαζί του σχετικά με αυτό, αλλά δεν είχα την τύχη να λάβω την απάντηση ακόμα. Θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τη Δευτέρα. Καλά;
Yes, he does. No worries. I was trying to contact him regarding this but was not lucky in getting the answer yet. We'll need to wait till Monday. Okay?
I saw on the complaints page that one took the profits of €45 today, while I had made a withdrawal request on 3/12, I am waiting for withdrawals from 23/11, like many others, they are obviously making fun of us, they are clearly scammers
Ειδα στη σελιδα παραπονων οτι ενα πηρε τα κερδη το 45€ σημερα,ενω ειχα κανει αιτημα αναληψης στις 3/12, εγω περιμενω αναληψεις απο 23/11 ,οπως κ πολλοι αλλοι,προφανως και μας κοροιδευουν ,ειναι απατεωνες ξεκαθαρα
Me since the previous Wednesday the 27th, but every day that passes I also put an ace in the trust pilot
Εγώ από την προηγούμενη Τετάρτη 27 αλλά κάθε μέρα που περνάει βάζω και έναν άσσο στο trust pilot
I saw on the complaints page that one took the profits of €45 today, while I had made a withdrawal request on 3/12, I am waiting for withdrawals from 23/11, like many others, they are obviously making fun of us, they are clearly scammers
Ειδα στη σελιδα παραπονων οτι ενα πηρε τα κερδη το 45€ σημερα,ενω ειχα κανει αιτημα αναληψης στις 3/12, εγω περιμενω αναληψεις απο 23/11 ,οπως κ πολλοι αλλοι,προφανως και μας κοροιδευουν ,ειναι απατεωνες ξεκαθαρα
Είδα ότι στην καταγγελία ο Tomas έκανε κάποιες ερωτήσεις για να προχωρήσει η υπόθεση. Του έστειλες email ή όχι; Είναι σημαντικό να προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε με το καζίνο και να προσπαθήσουμε να επιλύσουμε την όλη κατάσταση.
Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, καλό θα ήταν να αφιερώσετε χρόνο για να το κάνετε.
I saw that in the complaint Tomas was asking some questions to move forward with the case. Did you email him or not? It's important that we try to contact the casino and try to resolve the whole situation.
If you haven't already done so, it would be good to take the time to do so.
Το Legiano Casino προσφέρει μια μαγευτική εμπειρία gaming, με τον κουλοχέρη Green Chili 2 να είναι πραγματικά αποκορύφωμα. Τα μοναδικά χαρακτηριστικά και ο καθηλωτικός σχεδιασμός του δημιουργούν μια ελκυστική ατμόσφαιρα για τους παίκτες. Οι συναρπαστικοί μηχανισμοί του παιχνιδιού και οι γενναιόδωρες ανταμοιβές κάνουν κάθε συνεδρία απολαυστική και αξίζει να επιστρέψετε.
Legiano Casino offers a captivating gaming experience, with the Green Chili 2 slot game being a real highlight. Its unique features and immersive design create an engaging atmosphere for players. The game’s exciting mechanics and generous rewards make every session enjoyable and worth returning to.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.