πριν από 1 εβδομάδα
Ok, I'll do one of the same. If they pay me, I'll send you a message.
Οκ και εγώ μια από τα ίδια.Αμα με πληρώσουν θα σου στείλω μύνημα.
Ok, I'll do one of the same. If they pay me, I'll send you a message.
Οκ και εγώ μια από τα ίδια.Αμα με πληρώσουν θα σου στείλω μύνημα.
Γειά σου,
Ονομάζομαι Βασίλης, είμαι από την Ελλάδα και έγραψα στο Legiano στις 24 Δεκεμβρίου 2024. Δεν απαιτείται επαλήθευση εκτός από τον αριθμό τηλεφώνου και το email μου.
Αυτήν τη στιγμή έχω εκκρεμή αιτήματα ανάληψης για 500 € το καθένα, με ημερομηνία 25, 26 και 27 Δεκεμβρίου. Ο λογαριασμός μου εξακολουθεί να εμφανίζει υπόλοιπο 2.500 €, δηλαδή συνολικά 4.000 €.
Στη συνομιλία, συνεχίζουν να απαντούν με τα ίδια αυτοματοποιημένα και φαινομενικά ψευδή μηνύματα, υποστηρίζοντας ότι το οικονομικό τμήμα έχει κατακλυστεί από αιτήματα ανάληψης και ζητώντας μου να κάνω υπομονή.
Δεν χρησιμοποίησα ποτέ κανένα είδος μπόνους.
Υποψιάζομαι ότι είναι απατεώνες. Παρακαλώ βοηθήστε με να ανακτήσω τα χρήματά μου.
Hello,
My name is Vasilis, I am from Greece, and I registered on Legiano on December 24, 2024. No verification was required apart from my phone number and email.
I currently have pending withdrawal requests for €500 each, dated December 25, 26, and 27. My account still shows a balance of €2,500, making a total of €4,000.
In the chat, they keep responding with the same automated and seemingly false messages, claiming that the finance department is overwhelmed with withdrawal requests and asking me to be patient.
I never used any kind of bonus.
I suspect they are scammers. Please help me retrieve my money.
Me but I did close to 12:days and after a lot of pressure??? Have you ever made a withdrawal???
Εγώ αλλά έκανα κοντά στις 12:μέρες και μετά από πολύ πίεση???Ποτέ έκανες ανάληψη???
I made a withdrawal on 26.12!!! So we have a way.......
26.12 έκανα ανάληψη!!! Άρα έχουμε δρόμο.......
Christos, you withdrew 2500 in 2 weeks? How did you manage it??
Wait, I won't get the 4K.
Χρήστο έκανες ανάληψη 2500 σε 2 βδομάδες; πως τα κατάφερες;;
Σιγά μην πάρω τα 4Κ εγώ
1 month on ice. Something smells really bad.
1 μήνα στον πάγο. Κάτι βρωμάει πολύ άσχημα
Γειά σου,
Ονομάζομαι Βασίλης, είμαι από την Ελλάδα και έγραψα στο Legiano στις 24 Δεκεμβρίου 2024. Δεν απαιτείται επαλήθευση εκτός από τον αριθμό τηλεφώνου και το email μου.
Αυτήν τη στιγμή έχω εκκρεμή αιτήματα ανάληψης για 500 € το καθένα, με ημερομηνία 25, 26 και 27 Δεκεμβρίου. Ο λογαριασμός μου εξακολουθεί να εμφανίζει υπόλοιπο 2.500 €, δηλαδή συνολικά 4.000 €.
Στη συνομιλία, συνεχίζουν να απαντούν με τα ίδια αυτοματοποιημένα και φαινομενικά ψευδή μηνύματα, υποστηρίζοντας ότι το οικονομικό τμήμα έχει κατακλυστεί από αιτήματα ανάληψης και ζητώντας μου να κάνω υπομονή.
Δεν χρησιμοποίησα ποτέ κανένα είδος μπόνους.
Υποψιάζομαι ότι είναι απατεώνες. Παρακαλώ βοηθήστε με να ανακτήσω τα χρήματά μου.
Hello,
My name is Vasilis, I am from Greece, and I registered on Legiano on December 24, 2024. No verification was required apart from my phone number and email.
I currently have pending withdrawal requests for €500 each, dated December 25, 26, and 27. My account still shows a balance of €2,500, making a total of €4,000.
In the chat, they keep responding with the same automated and seemingly false messages, claiming that the finance department is overwhelmed with withdrawal requests and asking me to be patient.
I never used any kind of bonus.
I suspect they are scammers. Please help me retrieve my money.
Γεια.
Όπως το βλέπω, έχετε ήδη συναντήσει τους άλλους παίκτες που αγωνίζονται με το καζίνο. Λυπάμαι που έπρεπε να το ανακαλύψεις έτσι. Σε κάθε περίπτωση, πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσει και η υποβολή καταγγελίας.
Δεν θα πάρει πολύ χρόνο και θα μπορούσε να αποτελέσει μια ευκαιρία να σας βοηθήσουμε. Ξεκινήστε χρησιμοποιώντας αυτόν τον σύνδεσμο 👈👈, παρακαλώ.
Υποψιάζομαι ότι το καζίνο έχει γίνει σχεδόν ανενεργό, αλλά όσο περισσότερα παράπονα υποβάλλονται τόσο το καλύτερο.
Hi.
As I see it, you have already met the other players struggling with the casino. I'm sorry you had to find it out like this. In any case, I believe it might help to submit a complaint too.
It won't take too long and could represent a chance for helping you out. Start by using this link 👈👈, please.
I suspect the casino has become almost inactive, but the more complaints submitted the better.
What do you mean the casino has become almost inactive?
Τι εννοείτε το καζίνο έχει γίνει σχεδόν ανενεργό.;
Νομίζω ότι θα ρωτήσω τους συναδέλφους μου αν μπορούν να έρθουν σε επαφή με κάποιον από το καζίνο. Αν και μπορεί να μην είναι τόσο χρήσιμο, θα μπορούσε να είναι μια ένδειξη. Απ' όσο μπορώ να δω, το καζίνο έβγαλε άδειες τον Νοέμβριο, οπότε δεν φαίνεται να έχουν προγραμματίσει να είναι ανενεργό...
I think I will ask my colleagues whether they can get in touch with anyone from the casino. Though it might not be that helpful, it could be a clue. As far as I can see, the casino swipped licenses in November, so it does not seem like they have planned to be inactive...
Indication that the casino is a scam and that we are not going to get our money? Then why do you still have a high rating for this casino?
Ένδειξη ότι το καζινο είναι απάτη και ότι δεν πρόκειται να πάρουμε τα χρήματα μας ;Και τότε γιατί έχετε ακόμα υψηλη βαθμολογία για αυτό το καζίνο.;
Φαντάζομαι ότι αυτό είναι δύσκολο να το αντέξω, αλλά οι ενδείξεις δεν είναι αποδείξεις. Πρώτον, οι καταγγελίες πρέπει να αποκαλύψουν τι συμβαίνει. Πρέπει να δώσουμε στο καζίνο την ευκαιρία να απαντήσει στο θέμα.
I imagine this is hard to bear, but indications are not proofs. First, the complaints must reveal what is going on. We have to give the casino a chance to respond to the issue.
Yes, you still can't give them an extension on all this. I have been filing a complaint on your site for 9 days now, while 19 days have passed since I made a withdrawal, and all you did was send me after 8 days that you had assigned the matter to another representative of yours.
Ναι δεν γίνετε και εσείς ακόμα να τους δίνετε παράταση σε όλο αυτό,εγώ έχω κάνει καταγγελία εδώ και 9 ημέρες στο site σας ενώ είχανε περάσει 19 ημέρες από τότε που έκανα ανάληψη και το μόνο που κανατε είναι μετά από 8 ημέρες να μου στείλετε ότι αναθέσατε σε έναν άλλο εκπροσωπο σας το θέμα.
Kostas!!! Wait, that's what I thought too. Today they put 2 out of 3 withdrawals in my account!!!
Kostas!!! Περίμενε, έτσι νόμιζα και γω. Σήμερα μου έβαλαν τις 2 από τις 3 αναλήψεις!!!
26.12 2 withdrawals which were approved today!!! And I have another one pending on 30.12. So maybe it's because of the holidays?? What can I say??? I was disappointed too.
26.12 2 αναλήψεις οι οποίες εγκρίθηκαν σήμερα!!! Και έχω άλλη μια 30.12 εκρεμμει. Άρα μήπως λόγο γιορτών;; Τι να πω;;;; Και γω είχα απογοητευτει.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.