Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Legiano Casino δεν επαληθεύει και διατηρεί τα χρήματά σας

Το Legiano Casino δεν επαληθεύει και διατηρεί τα χρήματά σας (σελίδα 14)

 από beruco-26
|
36.423 προβολές 379 απαντήσεις |
|
1...13 14 15...20

Εμενα εγκριθηκαν χθες μετα απο 3 βδομαδες ,γενικα παντα τοσο κανουν περιπου 2-3 βδομαδες,θελει ομως να τους πιεζεις στο τσατ καθε μερα,τα παραπονα εδω δεν βοηθανε,μην ασχολειστε με αυτους,μονο αναμεταξυ οταν συννενοουμαστε εδω στο φορουμ, ετσι κι αλλιως μετα απο τοσες καταγγελιες και δεν ριχνουν την βαθμολογια για το συγκεκριμενο καζινο

Και μένα μου έβαλαν σήμερα 3*500.

Το θέμα είναι ότι έχω μέσα άλλα 2500 και μου έκλεισαν το λογαριασμό επειδή τους απείλησα.

Vasilakis93

Πω ρε φίλε κρίμα.

Μόλις μου βάλανε 500 από την ανάληψη 6/12 πιστεύω μέσα στην άλλη εβδομάδα θα μου βάλουνε και από της άλλες 2 αναληψεις

Καλησπέρα και από εμένα. Περιμένω από 12/12 είχα κάνει ανάληψη μέσω visa. Από slotshub που μίλησα Μ είπαν να κάνω μέσω iban. Και ακόμα περιμένω μέ τι τρόπο είχατε κάνει εσείς?

Gianki

Εγώ με visa έχω κάνει κατάθεση και αναληψη

What’s the best time to play slots? Day or night?

Vasilakis93

Όταν λες τους απειλήσες???

stefaniiis95

Don't play at all to Legiano casino!!!All the coments on top are for delays!!!

I’m trying to decide between playing slots or live games – which do you think has better odds? Would appreciate any tips!


All’s well that ends well.

I created an account on Legiano on December 24th. There was no need for identity verification—just a phone number and email. I ended up winning €4,000 (without any bonus).


I had three pending withdrawal requests of €500 each. Although they claimed withdrawals would be processed within three business days, that never happened. Based on everything I had read on this forum, I became convinced they were either scammers or intentionally delaying withdrawals. On January 2nd, I started threatening and insulting them. As a result, they closed my account.


At first, I was worried and thought I’d lose my money. However, they immediately processed my three pending €500 withdrawals to my card, and today they transferred the remaining €2,500 to my bank account.


Conclusion: Legiano is not a scam, but it handles payments in a deceptive manner, which makes it unreliable. Avoid playing at this casino.


Έγινε επεξεργασία

Ναι δεν γίνετε και εσείς ακόμα να τους δίνετε παράταση σε όλο αυτό,εγώ έχω κάνει καταγγελία εδώ και 9 ημέρες στο site σας ενώ είχανε περάσει 19 ημέρες από τότε που έκανα ανάληψη και το μόνο που κανατε είναι μετά από 8 ημέρες να μου στείλετε ότι αναθέσατε σε έναν άλλο εκπροσωπο σας το θέμα.

Hello, yes. This is the procedure. Kindly note that we also informed you that:

"Due to the increased volume of complaints during this time of year, we kindly request your patience while awaiting our responses. We aim to publish each complaint within 48 hours of submission but reserve up to 7 days to reply to any subsequent comments. Additionally, please be aware that it might take a bit longer for your complaint to be assigned to a resolver, as we are currently managing over 900 complaints.

Your understanding is greatly appreciated. Wishing you a delightful holiday season, and we will get back to you as soon as possible."

Not to mention even we have to leave for vacation; it was Christmas time, and nothing works smoothly during this part of the year, I'd say.

Complaining takes time. I'm sorry.

Vasilakis93

Πάλι καλά φίλε που τα πήρες.!

Έχει εγκριθεί σε κάποιον αυτή τη βδ η ανάληψη του;;;; Αν ναι ας μας ενημερώσει!!

Έχει εγκριθεί σε κάποιον αυτή τη βδ η ανάληψη του;;;; Αν ναι ας μας ενημερώσει!!

Where do you stand? Have you been waiting long? Sorry if you've mentioned it somewhere, I'm asking because I know a lot of players have written here.

Σήμερα μου βάλανε και την δεύτερη ανάληψη 500 ευρώ και πήγανε να μου βάλουνε και τα άλλα 500 αλλά το ακύρωσε μου είπανε η εθνική τράπεζα και όντως πρέπει να ισχύει γιατι πηγα να κάνω ανάληψη και από ένα άλλο καζίνο και αυτό εκτός Ελλάδος και μου το ακυρώνει η τράπεζα και ως μεταφορά στο λογαριασμό και ως μεταφορά σε κάρτα.Ξερετε γιατι το κάνει αυτό η εθνική τράπεζα και αν υπαρχει κάποιος τρόπος να το αλλαξω αυτό.;

Ποιο παλιά από την ίδια εταιρία που έκανα ανάληψη μετά δεν είχα πρόβλημα.

kostis2209

Από πόσο του μηνός ήταν αυτή η ανάληψη που σου έβαλαν σήμερα;

Linara

Ναι απο 7/12

Σήμερα μου βάλανε και την δεύτερη ανάληψη 500 ευρώ και πήγανε να μου βάλουνε και τα άλλα 500 αλλά το ακύρωσε μου είπανε η εθνική τράπεζα και όντως πρέπει να ισχύει γιατι πηγα να κάνω ανάληψη και από ένα άλλο καζίνο και αυτό εκτός Ελλάδος και μου το ακυρώνει η τράπεζα και ως μεταφορά στο λογαριασμό και ως μεταφορά σε κάρτα.Ξερετε γιατι το κάνει αυτό η εθνική τράπεζα και αν υπαρχει κάποιος τρόπος να το αλλαξω αυτό.;

Ποιο παλιά από την ίδια εταιρία που έκανα ανάληψη μετά δεν είχα πρόβλημα.

I believe I mentioned the payment processors and national gmabling limitations. Perhaps the gambling legislation brought more restrictions to the industry, and the casino's ability to deal with it is limited. But I still believe the casino should be more transparent. Even though it may be tricky if you are caught by surprise, for instance. Just thinking aloud.

I guess we are all grateful for your update!

Καλησπέρα!!! Έχει τύχει σε κάποιον να ακυρώνουν την ανάληψη χωρίς κάποια αιτία και ότι ωφειλεται σε τεχνικό πρόβλημα;;;;


1...13 14 15...20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα