Έχει ανακτηθεί ο κωδικός πρόσβασής σας;
Τέλος πάντων, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε λέξεις, παρακαλώ. Τέτοιες αναρτήσεις είναι πραγματικά ανούσιες, δεν συμφωνείτε;
Has your password been recovered?
Anyway, try to use words, please. Such posts are truly meaningless, don't you agree?
Οι πάροχοι παιχνιδιών Evolution / ezugi / δεν έχουν καμία σχέση με αυτό.
Θα σας πουν να επικοινωνήσετε με το betstar555.com
Το Betstar555.com είναι το καζίνο σας, πρέπει να το ενημερώσετε σύμφωνα με τα δικαιώματά σας και όχι από τον πάροχο των παιχνιδιών.
Games providers Evolution / ezugi / netent nothing to with this.
They will tell you to contact betstar555.com
Betstar555.com is your casino you must tell them under your rights and not the games provider.
dude, you know they did it to me. I said it was 1050 usd and I clicked on refund and they wanted me to make a deposit of 10 euro first with cryptocurrency. As a result I continued to play and of course I lost everything. The casino was sunrise.
φηλε ξερεις τη μου εκαναν εμενα.το πειγα 1050 usd και παταω αναλυψη και θελανε να κανω πρωτα καταθεση 10 ευρο με κρυπτονομησμα .με αποτελεσμα να συνεχηζω να παιζω και φυσικα τα εχασα ο΄΄λλα.το καζινο εινε το sunrise.
Γεια, το καζίνο είχε κάποιο λόγο για τον οποίο δεν σας πλήρωσε τα χρήματα; Σε τέτοιες περιπτώσεις, εάν έχετε πρόβλημα με το καζίνο, μπορείτε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, αλλά δεν είναι καλύτερο να συνεχίσετε να παίζετε με τα χρήματα γιατί χρειάζονται μερικές ημέρες για να τα αποσύρετε. Όταν το χάσεις, είναι δύσκολο να βοηθήσεις. 😕
Hi, did the casino have any reason why they didn't pay you the money ? In such cases if you have a problem with the casino you can try to contact us, but it's not best to keep playing with the funds because it takes a few days to withdraw them. When you lose it, it is hard to help. 😕
Δεν είναι το email τους. Που το βρήκες?
Αυτός ο εκδότης της άδειας δεν απαντά καθόλου.
It’s not their email. Where did you find it?
This license issuer doesn’t answer at all.
Αν κάποιος χρειάζεται βοήθεια με ένα παράπονο σε μια στοιχηματική εταιρεία επικοινωνήστε μαζί μου στο Aldrigspela@Outlook.com
Έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με εταιρείες τυχερών παιχνιδιών.
If anyone needs help with a complaint to a betting company contact me at Aldrigspela@Outlook.com
Has previously worked with gambling companies.
Om någon behöver hjälp med ett klagomål till spelbolag kontakta mig på Aldrigspela@Outlook.com
Har tidigare jobbat med spelbolag.
Έλαβα πολλά email από αυτούς. Πού είναι τα 100 ευρώ μου;
I received many emails from them. Where is my 100 euros?
Ευχαριστώ Romi 😉
αν και είναι οι χειρότεροι στην ιστορία του τζόγου. Απάντησαν στο email μου ακριβώς μετά από 15 μήνες και δεν απάντησαν ποτέ
Thank you Romi 😉
although they are the worst in the history of gambling. They replied to my email exactly after 15 months and they never replied back
Χμμ, χρειάστηκαν 15 μήνες για να λάβω μία μόνο απάντηση και μετά τελείωσε. Αυτό στέλνει πραγματικά ένα μήνυμα. 🤔
Απλώς για να μείνουμε στο έργο, πρόκειται για την αδειοδοτούσα αρχή Αντιλλήλων; Εντόπισα επίσης μια αναφορά για τον πάροχο του παιχνιδιού, οπότε θα προτιμούσα να σας ρωτήσω απευθείας. Συγγνώμη αν έχασα κάτι.
Hmm, so it took 15 months to get a single reply, and then it was over. That truly sends a message. 🤔
Just to stay in the play, is it about the Antillephone licensing authority? I also spotted a mention about the game provider, so I would rather ask you directly. Sorry if I missed something.
Ναι σχετικά με την αρχή αδειοδότησης αντιτηλεφώνου. Μου ζήτησαν στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι το καζίνο είναι λάθος και τους έστειλα μια απάντηση τον Ιανουάριο του 2024. Μέχρι σήμερα, δεν είπαν ποτέ τίποτα, αν και τους έχω στείλει πολλές υπενθυμίσεις
Yes about the antillephone licensing authority. They asked me for an evidence to show that the casino is wrong, and i did send them an answer on january 2024. Until this day, they never said anything although i have sent them many reminders
Τώρα με έχεις μπερδέψει πραγματικά. Είπατε 15 μήνες και τώρα λέτε Ιανουάριος 2024.🤷♀️ Προσπαθήστε να είστε πιο συγκεκριμένοι, αν είναι δυνατόν, για να το καταλάβουμε πραγματικά. Σας ευχαριστώ. 🙂
Now you have me really confused. You said 15 months, and now you're saying January 2024.🤷♀️ Try to be more specific, if possible, so we can really understand it. Thank you.🙂
Πριν από 15 μήνες τους έκανα καταγγελία. Τον Ιανουάριο του 2024, απάντησαν στην καταγγελία μου και ζήτησαν στιγμιότυπα οθόνης και στοιχεία.
15 months ago, i submitted a complaint to them. In january 2024, they answered my complaint and asked for screenshots and evidence.
Ναι σωστά, και τίποτα από την τελευταία απάντησή σας. Νομίζω ότι αυτό λέει πολλά για την εξουσία και ένας Θεός ξέρει αν θα επικοινωνήσουν μαζί σου και θα σου απαντήσουν ξανά ή όχι. Τουλάχιστον θα ήταν καλό να ξέρουμε αν ερευνούν γιατί είναι είτε είτε.
Ωστόσο, δεν μπορούμε να κάνουμε περισσότερα από το να περιμένουμε, οπότε υποθέτω ότι έτσι θα το συνόψισα. 😕
Yeah right, and nothing since the last your reply. I think that speaks volumes about authority and God knows if they'll get back to you and answer you again or not. At least it would be good to know if they're investigating because it's either or.
However, we can't do more than wait, so I guess that's how I would sum it up. 😕
Εάν κάποιος έχει στοιχηματίσει τις καθαρές καταθέσεις που θα ήθελε να έχει αποζημιώσει, υπάρχει μια πιθανότητα για αυτό.
Θα χρειαστεί λίγη δουλειά όμως.
Αλλά αν νιώθετε ότι κάποιο καζίνο σας έχει εκμεταλλευτεί, καλώς ήρθατε να επικοινωνήσετε με το Aldrigspela@Outlook.com και θα κάνω μια αξιολόγηση εάν θα μπορούσα να βοηθήσω.
Καθώς είναι πολύ χρονοβόρο και πολύ απασχολημένο, μπορώ να διαλέξω μόνο μερικά.
Για βοήθεια επιστροφής χρημάτων: Aldrigspela@Outlook.com
Μερικές αναφορές παρακάτω, έχω ένα ολόκληρο αρχείο με επιτυχείς επιστροφές χρημάτων που μπορείτε να ζητήσετε για αναφορές. Ορισμένα είναι υπό διακανονισμό και δεν μπορούν να εμφανιστούν. Αλλά αυτό είναι μόνο για να δώσω ένα παράδειγμα.
Σημείωση: Δεν έχει καμία σχέση με πληρωμές τρίτων, μάλλον όσον αφορά την επιστροφή χρημάτων για υπεύθυνο παιχνίδι.
If anyone have gambled away net deposits they would wish to have reimbursed there is a chance for that.
It will need some work though.
But if you feel like any casino have exploited you, more than welcome contacting Aldrigspela@Outlook.com and I will do a evaluation if I would be eligible to help.
As It's very time consuming and being very busy I can only pick a few.
For refund help: Aldrigspela@Outlook.com
Some references below, I have a whole archive with sucessful refunds which you can ask for references. Some are under settle of agreement and can't be shown. But this is just to give an example.
Note: It has nothing with third party payments to do rather regarding responsible gaming-refund.
Επικοινώνησα μαζί σου μέσω email και ζήτησες χρήματα χωρίς καν να κάνεις τίποτα! Βοηθήστε με και αν λάβω την επιστροφή χρημάτων, θα σας δώσω μια τεράστια προμήθεια
I contacted you via email and you asked for money without even doing anything! Help me and if i get the refund , i will give you a huge commission
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.