Γειά σου.
Βάζω στοίχημα ότι θα πρέπει να δοκιμάσετε να κάνετε τις ερωτήσεις σας σε αυτό το νήμα εστιασμένο στη νομική πτυχή του τζόγου στη Γερμανία και την Αυστρία 👈
Τι νομίζετε; 🙂
Hello.
I bet you should try asking your questions in this thread focused on legal aspect of gambling in Germany and Austria 👈
What do you think? 🙂
Πλήρης ανοησία. Αυτή η «αδειοδοτούσα αρχή» δεν απαντά σε τίποτα και σε κανέναν. Όποιος έχει λάβει ποτέ ένα email από αυτούς ας το δημοσιεύσει εδώ και θα λάβει 100€ από εμένα
😅😂✊
Complete nonsense. This "licensing authority" does not answer anything or anyone. Anyone who has ever received an email from them should post it here and will receive €100 from me
😅😂✊
Völliger Schwachsinn. Diese „Lizenzbehörde" antwortet auf nichts und niemanden. Wer jemals eine E-Mail von denen bekommen hat soll sie hier Posten und bekommt von mir 100 €
😅😂✊
Αυτό δεν είναι σωστό. Με βοήθησαν μια φορά και χάρη στις αρχές πήρα τα χρήματά μου τότε.
That is not right. I was helped once and thanks to the authorities I got my money back then.
Das ist nicht richtig. Mir wurde mal geholfen und mir dank der Behörde habe ich mein Geld damals bekommen.
Σταμάτα να λες ψέματα. Ούτε μου έχουν απαντήσει ποτέ. Τους έστειλε πολλά email. Θα πρέπει να κλείσουν ως καζίνο για τα οποία εξέδωσαν άδεια.
Stopy lying. They have never answered me as well. Sent to them several emails. They should be closed as casinos which they issued a licensed for.
Μπορώ να σας στείλω τα στιγμιότυπα οθόνης.
Ήταν πριν από μερικά χρόνια και ήμουν επίσης εξαιρετικά έκπληκτος. Ίσως ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό
I can send you the screenshots.
It was a few years ago and I was also extremely surprised. Maybe it was an isolated incident
Ich kann ihnen die screenshots schicken.
es ist schon einige Jahre her und ich war auch extrem verwundert. Vielleicht war es ein Einzelfall
Γειά σου. Έπαιζα στο καζίνο gangsta, live hold em poker by evolution gaming. Κέρδισα πολλά χέρια αλλά τα κέρδη δεν προστέθηκαν. Επικοινώνησα με την υποστήριξη του evolution και επιβεβαίωσαν αρκετά τεχνικά ζητήματα και έστειλαν ένα email στο καζίνο για να μου επιστρέψουν τα 240 £ που έλειπαν. Μετά από 2 εβδομάδες, το gangsta casino μου έστειλε ένα email λέγοντας ότι δεν υπάρχουν προβλήματα ή λείπουν χρήματα! Επίσης έκλεισαν τον λογαριασμό μου χωρίς λόγο και με απέκλεισαν από livechat και email! Αναρωτιέμαι αν ξέρει κανείς πώς να επικοινωνήσει με τη διαχείριση της εξέλιξης; Ή ξέρω οποιαδήποτε άλλη επιλογή θα μπορούσα να πάρω τα λεφτά μου που έκλεψαν
hello. I was playing at gangsta casino , live hold em poker by evolution gaming. I won several hands but the winnings were not added . I contacted evolution support and they confirmed several technical issues , and they sent an email to the casino to refund me the missing 240£. After 2 weeks, gangsta casino sent me an email saying there isn't any problems or missing money! They also closed my account for no reason, and blocked me from livechat and email! I wonder if anyone knows how to contact evolution management? Or know any other option i could to to get my robbed money
Συγγνώμη για τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε σε αυτό το καζίνο. Έχω δει το παράπονό σας και η ομάδα μας σίγουρα θα έρθει σε επαφή με τον εκπρόσωπο του καζίνο για να το λύσει. Μπορεί να συμβεί, όποτε ένας λογαριασμός στο καζίνο είναι "υπό έρευνα", όπως θα μπορούσα να τον ονομάσω, το καζίνο θα μπλοκάρει τον λογαριασμό. Θα είναι το καλύτερο, φυσικά, να ενημερώσουμε τον παίκτη για αυτό, αλλά δυστυχώς σε πολλές περιπτώσεις δεν συμβαίνει. Έχετε ελέγξει το email σας, για να δείτε αν σας έχουν στείλει κάτι σχετικά με αυτό; Ελπίζω ότι η ομάδα παραπόνων μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει, γι' αυτό παρακαλούμε, εάν έχετε ενημερώσεις, ενημερώστε μας.
Sorry about the issues you are having at this casino. I have seen your complaint, and our team will surely get in contact with the casino representative to get it solved. It may happen, that whenever an account at the casino is "under investigation", as I could call it, the casino will block the account. It'll be the best, of course, to inform the player about that, but unfortunately in many cases it does not happen. Have you checked your email, to see whether they have sent anything to you regarding this? I hope our complaint team will be able to help you, so please, if you have any updates, let us know.
Το καζίνο επιβεβαίωσε ήδη πολλές φορές ότι δεν βρέθηκαν τεχνικά προβλήματα, αν και το evolution gaming επιβεβαίωσε ότι υπήρχαν πολλά προβλήματα και το καζίνο πρέπει να μου επιστρέψει τα χρήματα. Το καζίνο έκλεισε οριστικά τον λογαριασμό μου χωρίς κανένα λόγο, οπότε δεν έκλεισε για έρευνα
The casino already confirmed many times that there were no technical issues were found although evolution gaming confirmed that there were many issues and the casino must refund me . The casino closed my account permanently without any reason so it was not closed for investigation
Το καζίνο επιβεβαίωσε ήδη πολλές φορές ότι δεν βρέθηκαν τεχνικά προβλήματα, αν και το evolution gaming επιβεβαίωσε ότι υπήρχαν πολλά προβλήματα και το καζίνο πρέπει να μου επιστρέψει τα χρήματα. Το καζίνο έκλεισε οριστικά τον λογαριασμό μου χωρίς κανένα λόγο, οπότε δεν έκλεισε για έρευνα
The casino already confirmed many times that there were no technical issues were found although evolution gaming confirmed that there were many issues and the casino must refund me . The casino closed my account permanently without any reason so it was not closed for investigation
Ναι, το έγραψες κάποτε. Έχετε επίσης ένα email από το evolution gaming που λέει ότι είχαν πρόβλημα και ότι το καζίνο πρέπει να σας επιστρέψει τα χρήματα; Νομίζω ότι αυτό θα είναι μια πολύ σημαντική απόδειξη και η ομάδα μας, όπως ανέφερε η Romi, θα προσπαθήσει σίγουρα να σε βοηθήσει στην περίπτωσή σου. Αν έχετε νέα, φροντίστε να μας ενημερώσετε
Yes, you wrote that once. Do you also have an email from evolution gaming saying that they had a problem and that the casino should give you a refund ? I think this will be a pretty important proof and our team as Romi mentioned will definitely try to help you in your situation. If you have any news, be sure to let us know
Όχι, μπορούν να επικοινωνήσουν μόνο μέσω ζωντανής συνομιλίας 🙁 Έχω μόνο στιγμιότυπα οθόνης από ζωντανή συνομιλία. Το καζίνο αρνείται να μου στείλει το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών μου επειδή γνωρίζουν ότι υπάρχουν πολλά λάθη σε αυτό.
No they can only contacted via livechat 🙁 i only have screenshots from livechat. The casino refuses to send me my gaming history because they know there are many mistakes in it .
Γεια, αν ενδιαφέρεστε για πληροφορίες ή email σχετικά με την άδεια Curacao- Antillephone, μπορείτε να τη βρείτε εδώ σε αυτόν τον οδηγό: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3
Ελπίζω ότι οι παρακάτω πληροφορίες θα σας βοηθήσουν.
Hi, if you are interested in information or email about the Curacao- Antillephone license, you can find it here in this guide: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3
I hope the following info will help you.
Όχι, μπορούν να επικοινωνήσουν μόνο μέσω ζωντανής συνομιλίας 🙁 Έχω μόνο στιγμιότυπα οθόνης από ζωντανή συνομιλία. Το καζίνο αρνείται να μου στείλει το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών μου επειδή γνωρίζουν ότι υπάρχουν πολλά λάθη σε αυτό.
No they can only contacted via livechat 🙁 i only have screenshots from livechat. The casino refuses to send me my gaming history because they know there are many mistakes in it .
Αν τουλάχιστον έχετε στιγμιότυπα οθόνης, αυτό είναι καλό και πιστεύω ότι τα έχετε ήδη στείλει στο email της Βερόνικα. Είναι κρίμα που δεν έχετε ιστορικό gaming, αλλά θα δούμε πού θα φτάσει η ομάδα μας και είμαι σίγουρος ότι θα προσπαθήσουν να κάνουν ό,τι μπορούν για να σας βοηθήσουν. Όταν επικοινωνήσουν με το καζίνο, θα δούμε τι θα μάθουν.
Όσο για την εξέλιξη, τους στείλατε email ή επικοινωνήσατε μαζί τους μέσω ζωντανής συνομιλίας;
If you at least have screenshots, that's good and I believe you've already sent them to Veronika's email. It's a shame you don't have a gaming history, but we'll see where our team gets to and I'm sure they'll try to do everything they can to help you. When they contact the casino, we'll see what they find out.
As for evolution, did you send them an email or did you communicate with them via live chat ?
Αυτή δεν ήταν απάντηση για σένα, οπότε δεν ξέρω απολύτως για τι πράγμα μιλάς αυτή τη στιγμή. Αν μου το εξηγήσετε, θα χαρώ να απαντήσω. 👍
That wasn't an answer for you, so I absolutely don't know what you're talking about right now. If you explain it to me, I will be happy to respond. 👍
Δεν καταλαβαίνω πώς πρέπει να μιλήσω με την εξέλιξη. Συγγνώμη αλλά δεν παίζω τόσο πολύ και δεν καταλαβαίνω πολλά πράγματα
I dont understand way I have to speak with evolution. Sorry but I don't play so much and I don't understand many things
Το ερώτημα για μένα είναι, γιατί θα θέλατε να γράψετε σε έναν πάροχο παιχνιδιών; Φυσικά, αν πιστεύετε ότι είναι απαραίτητο, θα προσπαθούσα να βρω τη διεύθυνση email τους στο διαδίκτυο και να επικοινωνήσω μαζί τους, αλλά δεν είμαι σίγουρος γιατί θα το κάνατε αυτό στην περίπτωσή σας.
The question for me is, why would you want to write to a game provider ? Of course, if you think it's necessary, I would try to find their email address on the internet and contact them, but I'm not sure why you would do that in your case.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.