πριν από 11 μήνες
Θα μπορούσατε να μου πείτε περισσότερα για αυτό; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
Could you tell me more about this? Many thanks in advance!
0
Θα μπορούσατε να μου πείτε περισσότερα για αυτό; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
Could you tell me more about this? Many thanks in advance!
Είπατε "και υποστηρίζονται από τη ρυθμιστική αρχή", οπότε είμαι πεπεισμένος ότι έχετε ήδη περάσει αυτόν τον κύκλο. Είμαι σωστός?
Για να είστε σίγουροι, ποιον ρυθμιστή έχετε υπόψη σας, παρακαλώ;
Τέλος πάντων, αυτός ο οδηγός δημιουργήθηκε ειδικά για παίκτες που θέλουν να είναι καλύτερα ενημερωμένοι σχετικά με αυτές τις διαδικασίες:
https://casino.guru/licensing-authorities
Συνήθως, η σφραγίδα είναι απλώς ένας επικυρωτής και η διαδικασία υποβολής της καταγγελίας δεν περιέχει την ίδια τη σφραγίδα.
Προσαρμόστε τον οδηγό. 🙏
You said "and they are backed up by the regulator", so I'm convinced you already passed this circle. Am I correct?
Just to be sure, which regulator do you have in mind, please?
Anyway, this guide was specifically created for players who want to be better informed about these procedures:
https://casino.guru/licensing-authorities
Usually, the seal is just a validator, and the process of submitting the complaint does not contain the seal itself.
Please suit yourself with the guide. 🙏
Όπου ένας χειριστής έχει έγκυρη άδεια Κουρασάο, ο μόνος τρόπος για να δεχτεί μια καταγγελία είναι περνώντας από τη σφραγίδα και κάνοντας κύλιση προς τα κάτω για να κάνετε μια καταγγελία, το ξέρω επειδή έπρεπε να το κάνω αυτό, δεν θα δεχόταν το παράπονό μου μέχρι να φύγω διαμέσου αυτού. @Inrel19
Εάν δεν υπάρχει έγκυρη άδεια, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία ακολουθώντας τις οδηγίες τους.
Where an operator has a valid Curacao license, the only way they will accept a complaint is by going through the seal and scrolling down to Make a Complaint, I know because I had to do that, they would not accept my complaint until I had gone through it. @Inrel19
In the absence of a valid license you can file a complaint by following their instructions.
Ρώτησα συγκεκριμένα για αυτό και μου δόθηκε διαφορετική απάντηση. 🤷♀️
Έτσι, οι οδηγοί μας περιέχουν τις πληροφορίες που λάβαμε.
Για ποιον από τους τέσσερις παρόχους αδειών Κουρασάο μιλάτε, παρακαλώ; Γιατί υπάρχουν μεγάλες διαφορές.
Μιλώντας για το Antillephone, σημαίνει ότι αυτές οι πληροφορίες δεν είναι πλέον έγκυρες, παρακαλώ;
«Υποβολή καταγγελίας
Το Antillephone NV διαθέτει ιστότοπο, αλλά δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με τα παράπονα των παικτών. Ωστόσο, στη σελίδα του εργαλείου επικύρωσης Antillephone NV, υπάρχει η ακόλουθη παράγραφος:
"Οι παίκτες θα πρέπει να επικοινωνούν με το Antitephone μόνο όταν πιστεύουν ότι ένας Χειριστής παραβιάζει την άδειά του. Όλες οι διαφωνίες με έναν Χειριστή σχετικά με μια πληρωμή, έναν αποκλεισμένο λογαριασμό, μια καθυστέρηση, κατεστραμμένα χαρακτηριστικά και ούτω καθεξής, θα πρέπει πρώτα να συζητηθούν απευθείας με τον Χειριστής. Εάν δεν βρεθεί λύση, υπάρχουν πολλοί ανεξάρτητοι φορείς με τους οποίους μπορείτε να επικοινωνήσετε, οι οποίοι θα πρέπει να αναφέρονται στον ιστότοπο του Χειριστή."
Οι παίκτες που επιθυμούν να υποβάλουν παράπονο μπορούν να επικοινωνήσουν μόνο με την Antillephone μέσω email εδώ: complaints@gaminglicences.com .
"
I was specifically asking about this and was given a different response. 🤷♀️
Thus, our guides contain the information we got.
Which one of the four Curacao license providers are you talking about, please? Because there are major differences.
Speaking about Antillephone, does it mean this info is no longer valid, please?
"Submitting a Complaint
Antillephone N.V. does have a website, but there is no information to be found regarding player complaints. However, on the Antillephone N.V. validator page, there is the following paragraph:
"Antillephone should only be contacted by players when they believe an Operator is in breach of their license. All disputes with an Operator about a payout, a blocked account, a delay, broken features and so on, should first be taken up directly with the Operator. If no resolution is found there are number of independent bodies you can contact, which should be listed on the Operator website."
Players that wish to submit a complaint can only contact Antillephone via email here: complaints@gaminglicences.com.
"
Ναι, έχω επικοινωνήσει με τη ρυθμιστική αρχή και μου είπαν ότι η έρευνα και το σκεπτικό του καζίνο είναι σωστό.
Το πρόβλημα ήταν ότι το σκεπτικό τους ήταν κάπου στο ίδιο μήκος κύματος του «εμείς έχουμε δίκιο κι εσύ λάθος». Έχω ρωτήσει πολλές φορές γιατί κάποιοι Όροι και Προϋποθέσεις ακολουθήθηκαν (προς όφελός τους) και άλλοι αγνοήθηκαν εντελώς.
Αυτό συμβαίνει εδώ και μήνες και έχω ήδη μιλήσει με έναν νομικό σύμβουλο, είχαν την ίδια άποψη ότι τα κεφάλαια καταπίπτουν παράνομα, χωρίς κανένα στέρεο σκεπτικό. Τώρα λοιπόν αναρωτιόμουν, υπάρχουν αρχές στις οποίες θα μπορούσα να το αναφέρω;
Έχω βαρεθεί τα καζίνο να εξαπατούν τους ανθρώπους χωρίς καμία συνέπεια, είναι καιρός να το σταματήσω και δεν θα σταματήσω μέχρι να πάνε καλά τα πράγματα.
Yes, I have contacted the regulator and they said that the investigation and reasoning of the casino is right.
The problem was, that their reasoning was somewhere along the lines of 'we are right and you are wrong'. I have asked many times why some Terms and Conditions were followed (to their benefit) and others completely ignored.
This has been going for months and I have already talked with a legal counsel, they were the same opinion that funds are forfeited illegally, without any solid reasoning. So now I was just wondering, are there any authorities that I could report this to?
I am sick an tired of casinos scamming people without any consequences, it is time to stop that and I will not stop until things are right.
Σε μια τέτοια περίπτωση, εάν η αρχή αποφασίσει επίσης υπέρ του καζίνο, νομίζω ότι ο επόμενος δικαστής θα μπορούσε να είναι δικηγόρος. Αλλά δεν είμαι σίγουρος πώς θα εξελιχθούν όλα.
Έχετε δοκιμάσει να ρωτήσετε τον νόμιμο πρόξενο πού μπορείτε να αναφέρετε μια τέτοια περίπτωση;
In such a case, if the authority also decides in favour of the casino, I think that the next instance could be a lawyer. But I'm not sure how it would all turn out.
Have you tried asking the legal consuel where you can report such a case ?
Ναι έχω. Η πρώτη πρόταση από τον νόμιμο πρόξενο μου ήταν να προσπαθήσω ακόμα να το λύσω με το καζίνο και τη ρυθμιστική αρχή κάνοντας πρόσθετες ερωτήσεις που τους οδηγούν να καταλάβουν ότι στην πραγματικότητα έκαναν λάθος. Δυστυχώς, ούτε το καζίνο, ούτε η ρυθμιστική αρχή ανταποκρίνονται καθόλου τώρα. Αγνοούν εντελώς τις επακόλουθες ερωτήσεις και γενικά αγνοούν τα email μου. Αυτό μου δείχνει ξεκάθαρα ότι αυτές οι ερωτήσεις είναι έγκυρες και θα οδηγούσαν σε δυσμενείς απαντήσεις σε αυτές.
Η άλλη πρόταση από τον προξενείο ήταν να επικοινωνήσετε με την αρχή πάνω από τη ρυθμιστική αρχή, αλλά δεν είμαι σίγουρος ποια είναι. Από την αναζήτηση στο Google φαίνεται ότι είναι η Κυβέρνηση του Κουρακόα, αλλά δεν είμαι σίγουρος γι' αυτό.
Επίσης, μου πρότειναν να επικοινωνήσω με τον Συνήγορο του Οικονομικού Εγκλήματος, γιατί αυτό θα μπορούσε ήδη να θεωρηθεί οικονομικό έγκλημα με την παράνομη απόκτηση των κεφαλαίων μου.
Yes, I have. The first suggestion from my legal consuel was to still try and to solve this with the casino and regulator by asking additional questions that lead to them understanding that they actually made a mistake. Unfortunately, nor the casino, nor the regulator is responding at all now. They completely ignore the follow-up questions and ignore my emails in general. This clearly shows to me that those questions are valid and would lead to unfavorable answers to them.
The other suggestion from the consuel was to contact the authority above the regulator, but I am not sure who it is. From the Google search is seems that it is The Government of Curacoa, but I am not sure about it.
Also, they suggested that I could contact Financial Crime Ombudsman, because this could already be considered as a financial crime by illegally obtaining my funds.
Φυσικά και καταλαβαίνω. Νομίζω ότι αυτές είναι πολύ καλές προτάσεις και είμαι περίεργος να δω αν θα πάτε με κάποια από αυτές. Είναι κρίμα που το καζίνο δεν ανταποκρίνεται και δεν προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα γιατί πιστεύω ότι αυτός θα ήταν ο καλύτερος τρόπος. Άλλες συστάσεις θα ήταν σίγουρα πιο μακροσκελείς.
Ωστόσο, μπορεί να μην έχει χαθεί τίποτα ακόμα και να λάβετε απάντηση από την αρχή. Εάν όχι, μπορείτε να μας ενημερώσετε για τα επόμενα βήματα. Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα 🤞
Of course I understand. I think these are pretty good suggestions and I'm curious to see if you're going to go with any of them. It's a shame that the casino is not responding and trying to solve the problem because I think that would be the best way to go. Other recommendations would certainly be more lengthy.
However, nothing may be lost yet and you may get a response from the authority. If not, you can keep us informed about the next steps. I'll keep my fingers crossed 🤞
Ευχαριστώ Jaro. Δεν σκοπεύω να εγκαταλείψω αυτό.
Θα αναφέρω το καζίνο σε κάθε δυνατή αρχή, γιατί αυτό που κάνουν είναι αηδιαστικό και πολλά καζίνο κάνουν το ίδιο. Είναι καιρός να τους σταματήσουμε έναν προς έναν.
Θα σας κρατά ενήμερους σε αυτό το φόρουμ για το πώς κλιμακώνονται τα πράγματα.
Thank you Jaro. I am not planning to give up on this.
I will report the casino to every authority possible, because what they are doing is disgusting and many casinos are doing the same. It is time to stop them one by one.
Will keep you updated in this forum how things escalate.
Σίγουρα αν πιστεύετε ότι το καζίνο δεν ήταν δίκαιο μαζί σας, σίγουρα αξίζει να παλέψετε για αυτό.
Θα χαρώ αν μας ενημερώσετε και με ενδιαφέρει να δω αν καταφέρετε να επιλύσετε την κατάσταση. Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
Certainly if you feel that the casino hasn't been fair to you, it's definitely worth fighting for.
I'll be glad if you update us and I'm interested to see if you manage to resolve the situation. I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Πήρα κάποιες πληροφορίες από την Antillephone NV
Αυτοί οι άνθρωποι θα με βοηθήσουν να πάρω πίσω τα χρήματά μου:
Έχουμε προωθήσει την αλληλογραφία σας στο κέντρο επίλυσης για περισσότερες λεπτομέρειες!
με εκτιμιση
ANTILLEPHONE NV
Άδεια & Επίλυση Διαφορών
I got some information from Antillephone N.V.
This people will help me to get back my money:
We have forwarded your mail to the resolution center for further details!
Sincerely
ANTILLEPHONE N.V.
License & Dispute Resolution
Γειά σου.
Στην πραγματικότητα, λέει ότι το email προωθήθηκε. Ή έχεις κι άλλα; Κάτι θα ήταν αυτό!
Hello.
Actually, it says the email was forwarded. Or do you have some more? That would be something!
Γεια! Αυτά είναι καταπληκτικά νέα! Χαίρομαι πολύ για σένα! 🙌 Αυτό αλλάζει κάπως τη γνώμη σας για το καζίνο;
Θέλω να πω, είναι ωραίο που πήρες τα λεφτά, αλλά και πάλι δεν ήταν παιχνιδάκι...
Hi! That is amazing news! I'm so glad for you! 🙌 Does this somehow change your opinion of the casino?
I mean, it's cool you got the money, but still, it was not a piece of cake...
Το Antillephone πραγματικά βοηθάει. Μετά από αίτημά μου και παρέμβασή τους, τα χρήματα από το Bet1000 Casino μεταφέρθηκαν αμέσως στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Προτείνετε Antillephone σε όλους!!!
Antillephone actually helps. After my request and their intervention, the money from Bet1000 Casino was immediately transferred to my bank account. Recommend Antillephone to everyone!!!
Γεια σου Radka
Το Καζίνο Bet1000 είναι ήδη κλειστό
Hi Radka
Bet1000 Casino is already clossed
Ναι, το ξέρω. Αυτό είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα του πόσο επικίνδυνα μπορεί να είναι τα νεοσύστατα καζίνο. 🤷♂️
Yep, I know that. This is a pretty good example of how risky the newly established casinos might be. 🤷♂️
Το Antillephone πραγματικά βοηθάει. Μετά από αίτημά μου και παρέμβασή τους, τα χρήματα από το Bet1000 Casino μεταφέρθηκαν αμέσως στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Προτείνετε Antillephone σε όλους!!!
Antillephone actually helps. After my request and their intervention, the money from Bet1000 Casino was immediately transferred to my bank account. Recommend Antillephone to everyone!!!
Έστειλα μια καταγγελία στην Antillephone και δεν της έχουν απαντήσει ούτε καν αναγνώρισαν ότι την έλαβαν. Δεν έχω ιδέα αν το παράπονό μου εξετάζεται καθόλου...
Πραγματικά απογοητευτικό καθώς άλλοι πάροχοι αδειών (π.χ. Curacao Egaming) είναι πολύ πιο επαγγελματίες στην προσέγγισή τους
I sent a complaint to Antillephone and they haven't replied to it or even acknowledged receiving it. I have no idea if my complaint is being reviewed at all...
Really frustrating as other license providers (ie. Curacao Egaming) are much more professional in their approach
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.