Γεια,
Ζήτησα την απόσυρση στις 9 Μαΐου 7.00 π.μ. Έχω αντίγραφο του e-mail
"Αγαπητέ djdark4,
Θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το αίτημα ανάληψης στο Tritium Casino βρίσκεται τώρα στο στάδιο της επεξεργασίας. Η οικονομική μας ομάδα εργάζεται επιμελώς για να διασφαλίσει ότι το αίτημά σας αντιμετωπίζεται έγκαιρα και αποτελεσματικά."
Ήταν το 3ο αίτημά μου ανάληψης, τα δύο προηγούμενα μετά από 24 ώρες έγινε με επιτυχία. Αυτή τη φορά έλαβα e-mail στις 11 Μαΐου 12.09 π.μ., έτσι περισσότερες από 24 ώρες 🙂
«Αγαπητέ Darius,
Ελπίζουμε αυτό το email να σας βρίσκει καλά. Με λύπη σας ενημερώνουμε ότι, δυστυχώς, λάβαμε ειδοποίηση από την ομάδα αδειών τυχερών παιχνιδιών σχετικά με τον λογαριασμό σας στο Tritium Casino.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς που ορίζονται από τις αρχές τυχερών παιχνιδιών, είμαστε υποχρεωμένοι να τηρούμε αυστηρές οδηγίες για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια και την ευημερία όλων των παικτών μας. Έχει υποπέσει στην αντίληψή μας ότι ο λογαριασμός σας έχει αναφερθεί για ζητήματα που σχετίζονται με τον τζόγο σε όλη την άδεια και ως εκ τούτου, ο νόμος υποχρεούται να λάβουμε άμεσα μέτρα.
Με βαριά καρδιά, πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός σας στο Tritium Casino θα κλείσει οριστικά με άμεση ισχύ. Επιπλέον, τυχόν εκκρεμή κέρδη που σχετίζονται με τον λογαριασμό σας θα ακυρωθούν σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται στη συμφωνία άδειας χρήσης τυχερών παιχνιδιών.
Κατανοούμε ότι αυτή η είδηση μπορεί να είναι απογοητευτική και ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία προκληθεί. Πρωταρχικό μας μέλημα είναι να διατηρήσουμε ένα υπεύθυνο περιβάλλον παιχνιδιού και να τηρούμε τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας και ασφάλειας των παικτών.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή χρειάζεστε περαιτέρω διευκρινίσεις σχετικά με αυτό το θέμα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε και να παρέχουμε οποιαδήποτε απαραίτητη βοήθεια κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.
Για άλλη μια φορά ζητούμε συγγνώμη για την αναγκαιότητα αυτής της ενέργειας και σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας.
Τις καλύτερες ευχές,
Υποστήριξη πελατών Tritium Casino"
Προσπάθησα μερικές φορές να επικοινωνήσω με την υποστήριξη της Tritium σχετικά με την απενεργοποίηση του λογαριασμού παικτών μου χωρίς λόγο, αλλά δεν πήρα απάντηση
Έγραψα στην άδεια τυχερών παιχνιδιών του Κουρασάο ότι αισθάνομαι εξαπατημένος από την Tritium. Ποτέ δεν έγραψα στην Tritium για τον εθισμό στον τζόγο. Χθες έστειλα ξανά e-mail και πήρα απάντηση
"Αγαπητέ κύριε:
Στείλαμε την αλληλογραφία σας για έλεγχο στον χειριστή την περασμένη Παρασκευή. Επιβεβαίωσαν ότι θα διερευνήσουν περαιτέρω και θα παράσχουν λεπτομέρειες ή/και αιτιολογήσεις.
Με εκτιμιση,
ANTILLEPHONE NV
Άδεια χρήσης & Επίλυση Διαφορών 8048/JAZ"
Είναι περίεργο ότι το τρίτιο δεν μπορεί να απαντήσει στο ANTILLEPHONE NV από την Παρασκευή. Είναι αστείο όταν η υποστήριξη τριτίου γράφει για τα υψηλότερα πρότυπα. Ελπίζω ο λογαριασμός παικτών μου να ανοίξει ξανά και να λάβω πίσω τα δίκαια κέρδη μου.
Hi,
I requested the withdrawal on 9 May 7.00AM I have copy of e-mail
"Dear djdark4,
We wanted to inform you that your withdrawal request at Tritium Casino is now in the processing stage. Our finance team is diligently working to ensure that your request is handled promptly and efficiently."
It was my 3rd request withdrawal , the previous two after 24 hours was successfully done . This time I got e-mail on 11 May 12.09 AM so more than 24 hours 🙂
"Dear Darius,
We hope this email finds you well. We regret to inform you that, unfortunately, we have received notification from the gaming license team regarding your Tritium Casino account.
As per the regulations set forth by the gaming authorities, we are obligated to adhere to strict guidelines to ensure the safety and well-being of all our players. It has come to our attention that your account has been reported for gambling-related issues across the license, and as a result, we are required by law to take immediate action.
With a heavy heart, we must inform you that your Tritium Casino account will be permanently closed with immediate effect. Additionally, any pending winnings associated with your account will be voided as per the terms and conditions outlined in our gaming license agreement.
We understand that this news may come as a disappointment, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. Our primary concern is to maintain a responsible gaming environment and uphold the highest standards of player safety and security.
If you have any questions or require further clarification regarding this matter, please feel free to reach out to our customer support team. We are here to assist you and provide any necessary assistance during this process.
Once again, we extend our apologies for the necessity of this action and thank you for your understanding and cooperation.
Best regards,
Tritium Casino Customer Support"
I tried a few times contact with support Tritium about deactivation my players account without reason but I didnt get answer so
I wrote to the Gaming License of Curacao that I feel scamed by Tritium. I never wrote to Tritium about Gambling addicted. Yesterday I sent e-mail again and I got answer
"Dear Sir:
We sent your mail for review to the operator last Friday. They have confirmed that they will further investigate and provide for details and/or justifications.
Sincerely,
ANTILLEPHONE N.V.
License & Dispute Resolution 8048/JAZ"
It is strange that tritium can not answer to ANTILLEPHONE N.V. from Friday. It is funny when tritium support write about highest standards. I hope my players account will be reopen and I get back my fair winnings.
Αυτόματη μετάφραση: