Ευχαριστώ πολύ Jaro. Πάντα προσπαθώ να βοηθήσω την κοινότητα, ως πρώην εθισμένος παίκτης νιώθω υποχρεωμένος να αναλάβω δράση ενάντια σε καζίνο που δεν ακολουθούν το πρωτόκολλο, ούτε προσφέρουν προστασία παικτών ή οποιοδήποτε είδος KYC. Μιλάμε για καζίνο, μερικά από τα οποία έχουν μοναδικό σκοπό την εκμετάλλευση ατόμων που είναι αδύναμα και εθισμένα στον τζόγο. Απλώς πρέπει να βρω έναν τρόπο να βοηθήσω τον εαυτό μου 😅 κανείς δεν μου απαντά από την Antillephone NV, ούτε από τη Roku ή την BetTilt… αυτά τα 4500€ που πρέπει να μου δώσουν πίσω είναι πολύ σημαντικά για μένα… Έχω τελειώσει τα χρήματα και χρειάζομαι να πληρώσω τις διαβουλεύσεις και την ψυχολογική θεραπεία που λαμβάνω λόγω της υποτροπής μου στο καζίνο εξαιτίας αυτής της εταιρείας.
Χωρίς αυτά τα χρήματα έχω μείνει εντελώς χωρίς τίποτα. Η BetOnRed έκανε τη σωστή ενέργεια και παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος, επέστρεψε 820€ λόγω προβλημάτων τζόγου και ο λογαριασμός είχε ήδη διαγραφεί από μόνος του στο παρελθόν. Είναι η ίδια κατάσταση με τους Roku και BetTilt από τον όμιλο Abudantia BV... Έκλεισα τον λογαριασμό μου λόγω προβλημάτων τζόγου στις 19 Ιανουαρίου... ωστόσο, με δελέασαν με μηνύματα για υψηλά μπόνους και πρόσβαση σε VIP κλαμπ, και εγώ εγγράφηκα ξανά με το αδελφό του καζίνο ROKU, το οποίο έχει την ίδια βάση δεδομένων.. και σε διάστημα 3 ωρών ξόδεψα 4500€ χωρίς καμία KYC ή επαλήθευση εγγράφων. Εγγράφηκα με τα ίδια προσωπικά στοιχεία, το ίδιο email και τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου. Μπορεί κάποιος από το CasinoGuru να με βοηθήσει να επικοινωνήσω με την Antillephone NV και τον όμιλο Abudantia BV;! Σας παρακαλώ, χρειάζομαι πραγματικά βοήθεια.. Μπορώ να συνεχίσω να βοηθάω την κοινότητα μόνο αν με βοηθήσετε κι εσείς 🙏
Thank you very much Jaro. I am always trying to help the community, as a former addicted player I feel obliged to take action against Casinos that do not follow the protocol, nor offer player protection or any type of KYC. We are talking about Casinos, some of which have the sole purpose of exploiting people who are weak and addicted to gambling. I just need to find a way to help myself 😅 no one answers me from Antillephone NV, nor from Roku or BetTilt… these €4500 that they have to give me back are very important to me… I'm out of money and I need to pay the consultations and the psychological treatment that I am receiving because of my relapse in the casino because of this company.
Without this money I am completely left with nothing. BetOnRed took the correct action and admitted they were wrong, they returned €820 due to gambling problems and the account had already been self-deleted in the past. It's the same situation with Roku and BetTilt from the Abudantia BV group... I closed my account due to gambling problems on the 19th of January... however, they enticed me with messages about high bonuses and access to VIP clubs, and I signed up again with its sister casino ROKU, which has the same database.. and in the space of 3 hours I spent €4500 without any KYC or document verification. I signed up with the same personal details, the same email and the same telephone number. Can anyone from CasinoGuru help me contact Antillephone NV, and the Abudantia BV group?! Please, I really need help.. I can only continue to help the community if you help me too 🙏
Muito obrigado Jaro. Estou sempre a tentar ajudar a comunidade, como ex jogador viciado sinto-me na obrigação de agir contra Casinos que não seguem o protocolo, nem oferecem proteção ao jogador ou qualquer tipo de KYC. Estamos a falar de Casinos que alguns deles o único intuito é explorar pessoas debilitadas e viciadas no jogo. Só falta mesmo arranjar uma forma de me ajudar a mim próprio 😅 ninguém me responde da Antillephone N.V, nem da Roku ou BetTilt… estes 4500€ que eles ficaram de me me devolver são muito importantes para mim… estou sem dinheiro e preciso de pagar as consultas e o tratamento psicológico que estou a ter por causa da minha recaída no casino por causa desta empresa.
Sem este dinheiro estou completamente sem nada. A BetOnRed tomou a atitude correta e reconheceu ter errado, devolveram 820€ por problemas de jogo e conta já auto excluída no passado. Com a Roku e a BetTilt do grupo Abudantia B.V. é a mesma situação… fechei conta por problemas de jogo dia 19 de Janeiro.. no entanto aliciaram-me com mensagens de bónus altos e acessos a clubes VIP, e voltei a inscrever-me no seu casino irmão ROKU, que possui a mesma base de dados.. e no espaço de 3 horas gastei 4500€ sem qualquer de KYC ou verificação de documentos. Inscrevi-me com os mesmo dados pessoais, com o mesmo email e com o mesmo número telefónico. Alguém do CasinoGuru pode ajudar-me a contactar a Antillephone NV, e o grupo Abudantia B.V.?! Por favor, preciso mesmo de ajuda.. só consigo continuar a ajudar a comunidade se me ajudarem também 🙏
Αυτόματη μετάφραση: