ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνHow to contact the Antillephone N.V. (Curaçao) licensing authority

How to contact the Antillephone N.V. (Curaçao) licensing authority (σελίδα 13)

πριν από 1 έτος από Daniel
|
91020 προβολές 366 απαντήσεις |
|
1...12 13 14...19
Προσθήκη ανάρτησης
LaJenny7
πριν από 3 μήνες

ohh okay got you. Thank you very much and best of luck

LaJenny7
πριν από 3 μήνες

Will the ministry of finance address my problem ? Did they reply back? Or it is just a way to put pressure on the casino to pay.

7anoosh
πριν από 3 μήνες

Μόλις το έγραψα σήμερα. Για να δούμε αν θα γίνει κάτι. Πρόκειται για Antillephone, για να κάνουν επιτέλους κάτι και να αντιδράσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
LaJenny7
πριν από 3 μήνες

Hopefully will be good news . Can you keep me updated please?

7anoosh
πριν από 3 μήνες

Φυσικά, θα ενημερώνω όλους εδώ. ☺️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello, I wrote to Antillephone, and several times to the Board of gaming in Curaçao, and the ministery and I've never heard of them ! I won't stop and Im willing to sue them from europe if needed, this country protect the fraud

Hello92
πριν από 3 μήνες

Ναι, είναι πραγματικά απίστευτο. Πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος για να αντιδράσουν. Κάτι πρέπει να τους γονατίσει.

Αυτόματη μετάφραση:
LaJenny7
πριν από 3 μήνες

We must put all our effort to win

Hello92
πριν από 3 μήνες

Τι σας ενδιαφέρει; Ποιο καζίνο;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Υπέροχο καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
LaJenny7
πριν από 3 μήνες

Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα με αυτόν τον τρόπο 😅 αλλά ανακάλυψα έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο να κάνω το Antillephone NV να ανταποκριθεί. Παραπονείστε στην εταιρεία για τη συμμόρφωσή τους. eMoore NV.. EM Group. Έστειλα σε όλους ένα email και ας προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον! complaints@the-emgroup.com

complaints@emoore.com

compliance@certria.com

certria@gaminglicences.com

γράψτε όλοι μαζί εδώ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Super

joaomarsh20
πριν από 3 μήνες

Επικοινώνησα με το em-Group πέρυσι. Μου είπαν ότι το bizzo Casino από την tech solutions nv δεν ανήκει στον τομέα ευθύνης τους.

Αλλά όπως και να 'χει, θα συμμετάσχω. 😂 απλά πρέπει να κάνεις υπομονή

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από yvlen Κρύφτηκε από Romi
Αιτία: breaching community policies
πριν από 4 μήνες

Ευχαριστώ πολύ Jaro. Πάντα προσπαθώ να βοηθήσω την κοινότητα, ως πρώην εθισμένος παίκτης νιώθω υποχρεωμένος να αναλάβω δράση ενάντια σε καζίνο που δεν ακολουθούν το πρωτόκολλο, ούτε προσφέρουν προστασία παικτών ή οποιοδήποτε είδος KYC. Μιλάμε για καζίνο, μερικά από τα οποία έχουν μοναδικό σκοπό την εκμετάλλευση ατόμων που είναι αδύναμα και εθισμένα στον τζόγο. Απλώς πρέπει να βρω έναν τρόπο να βοηθήσω τον εαυτό μου 😅 κανείς δεν μου απαντά από την Antillephone NV, ούτε από τη Roku ή την BetTilt… αυτά τα 4500€ που πρέπει να μου δώσουν πίσω είναι πολύ σημαντικά για μένα… Έχω τελειώσει τα χρήματα και χρειάζομαι να πληρώσω τις διαβουλεύσεις και την ψυχολογική θεραπεία που λαμβάνω λόγω της υποτροπής μου στο καζίνο εξαιτίας αυτής της εταιρείας.

Χωρίς αυτά τα χρήματα έχω μείνει εντελώς χωρίς τίποτα. Η BetOnRed έκανε τη σωστή ενέργεια και παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος, επέστρεψε 820€ λόγω προβλημάτων τζόγου και ο λογαριασμός είχε ήδη διαγραφεί από μόνος του στο παρελθόν. Είναι η ίδια κατάσταση με τους Roku και BetTilt από τον όμιλο Abudantia BV... Έκλεισα τον λογαριασμό μου λόγω προβλημάτων τζόγου στις 19 Ιανουαρίου... ωστόσο, με δελέασαν με μηνύματα για υψηλά μπόνους και πρόσβαση σε VIP κλαμπ, και εγώ εγγράφηκα ξανά με το αδελφό του καζίνο ROKU, το οποίο έχει την ίδια βάση δεδομένων.. και σε διάστημα 3 ωρών ξόδεψα 4500€ χωρίς καμία KYC ή επαλήθευση εγγράφων. Εγγράφηκα με τα ίδια προσωπικά στοιχεία, το ίδιο email και τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου. Μπορεί κάποιος από το CasinoGuru να με βοηθήσει να επικοινωνήσω με την Antillephone NV και τον όμιλο Abudantia BV;! Σας παρακαλώ, χρειάζομαι πραγματικά βοήθεια.. Μπορώ να συνεχίσω να βοηθάω την κοινότητα μόνο αν με βοηθήσετε κι εσείς 🙏

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hi, I see you've already opened a complaint against both casinos. The best thing to do, in my opinion, is to wait and see how both complaints develop and then, if they don't go anywhere, contact the authorities. 

I would say that this is exactly how casinos should not behave and send addcited players emails and such if they are even sister sites. That seems unprofessional to me.

So I hope something can be sorted out and hopefully everything will work out. 

Be sure to let me know if you have an update.

πριν από 3 μήνες

Hello, I wrote to Antillephone, and several times to the Board of gaming in Curaçao, and the ministery and I've never heard of them ! I won't stop and Im willing to sue them from europe if needed, this country protect the fraud

πριν από 3 μήνες

Hello, what casino did you have a problem with when you wrote to the authority ? I think Antillephone doesn't reply that often if at all and that's why it's sometimes hard to resolve anything with them when players write emails. But some have managed to do it and there is always hope. 

Feel free to describe what happened to you so we have some insight. If you feel like it.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Ναι Jaro, το πρόβλημα είναι ότι ούτε το καζίνο ούτε η ρυθμιστική οντότητα ανταποκρίνονται. Το καζίνο λέει μόνο ότι η υπόθεση έχει παραδοθεί στη ρυθμιστική οντότητα Antillephone NV, αλλά δεν έχω τρόπο να επιβεβαιώσω ότι αυτό είναι αλήθεια. Φαίνεται ότι με παραπλανούν, καθώς η υποστήριξη δεν μπορεί να αποδείξει ότι πράγματι φροντίζουν για κάτι.

Αυτόματη μετάφραση:
joaomarsh20
πριν από 3 μήνες

Well, if it is forwarded to the licensing authority then support must not know any more information about it. Also, the authority will let you and the casino know when the result is in. But I know that Antillephone is not one of the faster ones so you might wait for an answer if you get one. 

So we will have to be patient and if something moves, you can share the information.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω αν η ρυθμιστική οντότητα ασχολείται πραγματικά με την υπόθεση Jaro 😕

Δεν έχω email από την Antillephone, μόνο η Roku Bet και η BetTilt λένε ότι η υπόθεση είναι στα χέρια τους... αλλά ειλικρινά δεν ξέρω καν αν είναι αλήθεια 🙁 πώς είναι ακόμα ανοιχτά αυτά τα καζίνο Abudantia BV αν το δεσμεύσουν πολλά εγκλήματα σε διεθνές έδαφος; Διαφημίζουν και ενθαρρύνουν τον παράνομο και ανεξέλεγκτο τζόγο, δεν υπάρχει KYC, δεν υπάρχει προστασία παικτών... ένας άνθρωπος αισθάνεται απελπισμένος! Πρώτα προσπάθησα να ανοίξω παράπονα στο AskGamblers αλλά πάντα απορρίπτονταν χωρίς καμία εξήγηση! Φαίνεται ότι η μόνη μου λύση είναι το CasinoGuru. Επειδή άλλα site ευνοούν ξεκάθαρα το καζίνο και το Antillephone... υπάρχουν πολλά χρήματα στο μείγμα.

Αυτόματη μετάφραση:
joaomarsh20
πριν από 3 μήνες

Απλώς δεν καταλαβαίνω γιατί η Antillephone δεν ανταποκρίνεται. Ελπίζω πραγματικά ότι θα σας απαντήσουν και θα σας δώσουν τα χρήματά σας πίσω, ή μάλλον το καζίνο, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορούν απλώς να μην απαντήσουν. Εάν επικοινωνήσετε ακόμη και με ανώτερες αρχές, πρέπει να παρατηρήσουν ότι κάτι δεν πάει καλά. Δεν θα πάρω ποτέ απάντηση. Περίμενα έξι μήνες.

Αυτόματη μετάφραση:
1...12 13 14...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα