πριν από 4 μήνες
ωχ εντάξει σε κατάλαβα. Ευχαριστώ πολύ και καλή επιτυχία
ohh okay got you. Thank you very much and best of luck
0
ωχ εντάξει σε κατάλαβα. Ευχαριστώ πολύ και καλή επιτυχία
ohh okay got you. Thank you very much and best of luck
Το Υπουργείο Οικονομικών θα επιλύσει το πρόβλημά μου; Απάντησαν; Ή είναι απλώς ένας τρόπος για να ασκήσετε πίεση στο καζίνο να πληρώσει.
Will the ministry of finance address my problem ? Did they reply back? Or it is just a way to put pressure on the casino to pay.
Μόλις το έγραψα σήμερα. Για να δούμε αν θα γίνει κάτι. Πρόκειται για Antillephone, για να κάνουν επιτέλους κάτι και να αντιδράσουν.
I just wrote it today. Let's see if anything happens. It's about Antillephone, so that they finally do something and react.
Ich habe es heute erst geschrieben. Mal sehen, ob was passiert. Es geht ja um Antillephone, damit die endlich etwas tun und reagieren.
Ας ελπίσουμε ότι θα είναι καλά νέα. Μπορείτε να με ενημερώσετε παρακαλώ;
Hopefully will be good news . Can you keep me updated please?
Γεια σας, έγραψα στην Antillephone, και αρκετές φορές στο Board of gaming στο Κουρασάο, και στο υπουργείο και δεν τους έχω ακούσει ποτέ! Δεν θα σταματήσω και είμαι πρόθυμος να τους μηνύσω από την Ευρώπη αν χρειαστεί, αυτή η χώρα προστατεύει την απάτη
Hello, I wrote to Antillephone, and several times to the Board of gaming in Curaçao, and the ministery and I've never heard of them ! I won't stop and Im willing to sue them from europe if needed, this country protect the fraud
Ναι, είναι πραγματικά απίστευτο. Πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος για να αντιδράσουν. Κάτι πρέπει να τους γονατίσει.
Yes, it's really unbelievable. There has to be some way for them to react. Something has to bring them to their knees.
Ja, es ist wirklich unglaublich. Es muss eine Möglichkeit geben, dass sie reagieren. Irgendwas muss die in die Knie zwingen können.
Πρέπει να βάλουμε όλη μας την προσπάθεια για να κερδίσουμε
We must put all our effort to win
Τι σας ενδιαφέρει; Ποιο καζίνο;
What are you interested in? Which casino?
Um was geht es bei dir? Welches Casino?
Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα με αυτόν τον τρόπο 😅 αλλά ανακάλυψα έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο να κάνω το Antillephone NV να ανταποκριθεί. Παραπονείστε στην εταιρεία για τη συμμόρφωσή τους. eMoore NV.. EM Group. Έστειλα σε όλους ένα email και ας προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον! complaints@the-emgroup.com
complaints@emoore.com
compliance@certria.com
certria@gaminglicences.com
γράψτε όλοι μαζί εδώ!
I haven't tried it that way yet 😅 but I discovered a more effective way to make the Antillephone NV respond. Complain to the company about their compliance. eMoore NV.. EM Group. I sent everyone an email and let's try to help each other! complaints@the-emgroup.com
complaints@emoore.com
compliance@certria.com
certria@gaminglicences.com
everyone write here together!
Ainda só não tentei dessa forma 😅 mas descobri uma forma mais eficaz de fazer a Antillephone N.V responder. Queixarem-se á empresa de trata do compliance deles. A eMoore N.V .. EM Group. Enviei todos email e vamos tentar ajudar-nos uns aos outros! complaints@the-emgroup.com
complaints@emoore.com
compliance@certria.com
certria@gaminglicences.com
escrevam todos juntos para aqui!
Επικοινώνησα με το em-Group πέρυσι. Μου είπαν ότι το bizzo Casino από την tech solutions nv δεν ανήκει στον τομέα ευθύνης τους.
Αλλά όπως και να 'χει, θα συμμετάσχω. 😂 απλά πρέπει να κάνεις υπομονή
I contacted the em-Group last year. They told me that the bizzo Casino from tech solutions nv is not within their area of responsibility.
But whatever, I'll join in. 😂 you just have to be patient
Die em-Group habe ich letztes Jahr schon mal kontaktiert. Die haben mir mitgeteilt dass das bizzo Casino von tech solutions nv nicht in deren Aufgabengebiet liegt.
Aber egal, ich mache mit. 😂 man muss nur nerven
Ευχαριστώ πολύ Jaro. Πάντα προσπαθώ να βοηθήσω την κοινότητα, ως πρώην εθισμένος παίκτης νιώθω υποχρεωμένος να αναλάβω δράση ενάντια σε καζίνο που δεν ακολουθούν το πρωτόκολλο, ούτε προσφέρουν προστασία παικτών ή οποιοδήποτε είδος KYC. Μιλάμε για καζίνο, μερικά από τα οποία έχουν μοναδικό σκοπό την εκμετάλλευση ατόμων που είναι αδύναμα και εθισμένα στον τζόγο. Απλώς πρέπει να βρω έναν τρόπο να βοηθήσω τον εαυτό μου 😅 κανείς δεν μου απαντά από την Antillephone NV, ούτε από τη Roku ή την BetTilt… αυτά τα 4500€ που πρέπει να μου δώσουν πίσω είναι πολύ σημαντικά για μένα… Έχω τελειώσει τα χρήματα και χρειάζομαι να πληρώσω τις διαβουλεύσεις και την ψυχολογική θεραπεία που λαμβάνω λόγω της υποτροπής μου στο καζίνο εξαιτίας αυτής της εταιρείας.
Χωρίς αυτά τα χρήματα έχω μείνει εντελώς χωρίς τίποτα. Η BetOnRed έκανε τη σωστή ενέργεια και παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος, επέστρεψε 820€ λόγω προβλημάτων τζόγου και ο λογαριασμός είχε ήδη διαγραφεί από μόνος του στο παρελθόν. Είναι η ίδια κατάσταση με τους Roku και BetTilt από τον όμιλο Abudantia BV... Έκλεισα τον λογαριασμό μου λόγω προβλημάτων τζόγου στις 19 Ιανουαρίου... ωστόσο, με δελέασαν με μηνύματα για υψηλά μπόνους και πρόσβαση σε VIP κλαμπ, και εγώ εγγράφηκα ξανά με το αδελφό του καζίνο ROKU, το οποίο έχει την ίδια βάση δεδομένων.. και σε διάστημα 3 ωρών ξόδεψα 4500€ χωρίς καμία KYC ή επαλήθευση εγγράφων. Εγγράφηκα με τα ίδια προσωπικά στοιχεία, το ίδιο email και τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου. Μπορεί κάποιος από το CasinoGuru να με βοηθήσει να επικοινωνήσω με την Antillephone NV και τον όμιλο Abudantia BV;! Σας παρακαλώ, χρειάζομαι πραγματικά βοήθεια.. Μπορώ να συνεχίσω να βοηθάω την κοινότητα μόνο αν με βοηθήσετε κι εσείς 🙏
Thank you very much Jaro. I am always trying to help the community, as a former addicted player I feel obliged to take action against Casinos that do not follow the protocol, nor offer player protection or any type of KYC. We are talking about Casinos, some of which have the sole purpose of exploiting people who are weak and addicted to gambling. I just need to find a way to help myself 😅 no one answers me from Antillephone NV, nor from Roku or BetTilt… these €4500 that they have to give me back are very important to me… I'm out of money and I need to pay the consultations and the psychological treatment that I am receiving because of my relapse in the casino because of this company.
Without this money I am completely left with nothing. BetOnRed took the correct action and admitted they were wrong, they returned €820 due to gambling problems and the account had already been self-deleted in the past. It's the same situation with Roku and BetTilt from the Abudantia BV group... I closed my account due to gambling problems on the 19th of January... however, they enticed me with messages about high bonuses and access to VIP clubs, and I signed up again with its sister casino ROKU, which has the same database.. and in the space of 3 hours I spent €4500 without any KYC or document verification. I signed up with the same personal details, the same email and the same telephone number. Can anyone from CasinoGuru help me contact Antillephone NV, and the Abudantia BV group?! Please, I really need help.. I can only continue to help the community if you help me too 🙏
Muito obrigado Jaro. Estou sempre a tentar ajudar a comunidade, como ex jogador viciado sinto-me na obrigação de agir contra Casinos que não seguem o protocolo, nem oferecem proteção ao jogador ou qualquer tipo de KYC. Estamos a falar de Casinos que alguns deles o único intuito é explorar pessoas debilitadas e viciadas no jogo. Só falta mesmo arranjar uma forma de me ajudar a mim próprio 😅 ninguém me responde da Antillephone N.V, nem da Roku ou BetTilt… estes 4500€ que eles ficaram de me me devolver são muito importantes para mim… estou sem dinheiro e preciso de pagar as consultas e o tratamento psicológico que estou a ter por causa da minha recaída no casino por causa desta empresa.
Sem este dinheiro estou completamente sem nada. A BetOnRed tomou a atitude correta e reconheceu ter errado, devolveram 820€ por problemas de jogo e conta já auto excluída no passado. Com a Roku e a BetTilt do grupo Abudantia B.V. é a mesma situação… fechei conta por problemas de jogo dia 19 de Janeiro.. no entanto aliciaram-me com mensagens de bónus altos e acessos a clubes VIP, e voltei a inscrever-me no seu casino irmão ROKU, que possui a mesma base de dados.. e no espaço de 3 horas gastei 4500€ sem qualquer de KYC ou verificação de documentos. Inscrevi-me com os mesmo dados pessoais, com o mesmo email e com o mesmo número telefónico. Alguém do CasinoGuru pode ajudar-me a contactar a Antillephone NV, e o grupo Abudantia B.V.?! Por favor, preciso mesmo de ajuda.. só consigo continuar a ajudar a comunidade se me ajudarem também 🙏
Γεια, βλέπω ότι έχετε ήδη κάνει καταγγελία και για τα δύο καζίνο. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε, κατά τη γνώμη μου, είναι να περιμένετε να δείτε πώς θα εξελιχθούν και τα δύο παράπονα και στη συνέχεια, αν δεν καταλήξουν πουθενά, επικοινωνήστε με τις αρχές.
Θα έλεγα ότι αυτός είναι ακριβώς ο τρόπος με τον οποίο τα καζίνο δεν πρέπει να συμπεριφέρονται και να στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με προσήλωση στους παίκτες και τέτοια, αν είναι ακόμη και αδελφοί ιστότοποι. Αυτό μου φαίνεται αντιεπαγγελματικό.
Ελπίζω λοιπόν ότι κάτι μπορεί να διευθετηθεί και ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά.
Φροντίστε να με ενημερώσετε εάν έχετε κάποια ενημέρωση.
Hi, I see you've already opened a complaint against both casinos. The best thing to do, in my opinion, is to wait and see how both complaints develop and then, if they don't go anywhere, contact the authorities.
I would say that this is exactly how casinos should not behave and send addcited players emails and such if they are even sister sites. That seems unprofessional to me.
So I hope something can be sorted out and hopefully everything will work out.
Be sure to let me know if you have an update.
Γεια σας, έγραψα στην Antillephone, και αρκετές φορές στο Board of gaming στο Κουρασάο, και στο υπουργείο και δεν τους έχω ακούσει ποτέ! Δεν θα σταματήσω και είμαι πρόθυμος να τους μηνύσω από την Ευρώπη αν χρειαστεί, αυτή η χώρα προστατεύει την απάτη
Hello, I wrote to Antillephone, and several times to the Board of gaming in Curaçao, and the ministery and I've never heard of them ! I won't stop and Im willing to sue them from europe if needed, this country protect the fraud
Γεια σας, με ποιο καζίνο είχατε πρόβλημα όταν γράψατε στην αρχή; Νομίζω ότι η Antillephone δεν απαντά τόσο συχνά έως καθόλου και γι' αυτό μερικές φορές είναι δύσκολο να επιλύσεις οτιδήποτε μαζί τους όταν οι παίκτες γράφουν email. Κάποιοι όμως τα κατάφεραν και πάντα υπάρχει ελπίδα.
Μη διστάσετε να περιγράψετε τι σας συνέβη, ώστε να έχουμε κάποιες πληροφορίες. Αν σου αρέσει.
Hello, what casino did you have a problem with when you wrote to the authority ? I think Antillephone doesn't reply that often if at all and that's why it's sometimes hard to resolve anything with them when players write emails. But some have managed to do it and there is always hope.
Feel free to describe what happened to you so we have some insight. If you feel like it.
Ναι Jaro, το πρόβλημα είναι ότι ούτε το καζίνο ούτε η ρυθμιστική οντότητα ανταποκρίνονται. Το καζίνο λέει μόνο ότι η υπόθεση έχει παραδοθεί στη ρυθμιστική οντότητα Antillephone NV, αλλά δεν έχω τρόπο να επιβεβαιώσω ότι αυτό είναι αλήθεια. Φαίνεται ότι με παραπλανούν, καθώς η υποστήριξη δεν μπορεί να αποδείξει ότι πράγματι φροντίζουν για κάτι.
Yes Jaro, the problem is that neither the casino nor the regulatory entity responds. The casino only says that the case has been handed over to the regulatory entity Antillephone NV but I have no way of confirming that this is true. It seems like they are misleading me, as the support cannot prove that they are actually taking care of something.
ja sim Jaro, o problema é que nem o casino nem a entidade reguladora respondem. O casino apenas diz que o caso está entregue á entidade reguladora a Antillephone N.V mas nem tenho forma de confirmar que isso é verdade. Parece que me estão a enrolar, pois o suporte não consegue provar que de facto estão a tratar de algo.
Λοιπόν, εάν προωθηθεί στην αρχή αδειοδότησης, τότε η υποστήριξη δεν πρέπει να γνωρίζει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό. Επίσης, η αρχή θα ενημερώσει εσάς και το καζίνο πότε θα εμφανιστεί το αποτέλεσμα. Αλλά ξέρω ότι το Antillephone δεν είναι από τα πιο γρήγορα, οπότε μπορείτε να περιμένετε μια απάντηση εάν λάβετε.
Θα πρέπει λοιπόν να κάνουμε υπομονή και αν κάτι κινηθεί, μπορείτε να μοιραστείτε τις πληροφορίες.
Well, if it is forwarded to the licensing authority then support must not know any more information about it. Also, the authority will let you and the casino know when the result is in. But I know that Antillephone is not one of the faster ones so you might wait for an answer if you get one.
So we will have to be patient and if something moves, you can share the information.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω αν η ρυθμιστική οντότητα ασχολείται πραγματικά με την υπόθεση Jaro 😕
Δεν έχω email από την Antillephone, μόνο η Roku Bet και η BetTilt λένε ότι η υπόθεση είναι στα χέρια τους... αλλά ειλικρινά δεν ξέρω καν αν είναι αλήθεια 🙁 πώς είναι ακόμα ανοιχτά αυτά τα καζίνο Abudantia BV αν το δεσμεύσουν πολλά εγκλήματα σε διεθνές έδαφος; Διαφημίζουν και ενθαρρύνουν τον παράνομο και ανεξέλεγκτο τζόγο, δεν υπάρχει KYC, δεν υπάρχει προστασία παικτών... ένας άνθρωπος αισθάνεται απελπισμένος! Πρώτα προσπάθησα να ανοίξω παράπονα στο AskGamblers αλλά πάντα απορρίπτονταν χωρίς καμία εξήγηση! Φαίνεται ότι η μόνη μου λύση είναι το CasinoGuru. Επειδή άλλα site ευνοούν ξεκάθαρα το καζίνο και το Antillephone... υπάρχουν πολλά χρήματα στο μείγμα.
The problem is that I don't know if the regulatory entity is really dealing with the Jaro case 😕
I don't have any email from Antillephone, only Roku Bet and BetTilt say that the case is in their hands... but honestly I don't even know if that's true 🙁 how are these Abudantia BV Casinos still open if they commit so many crimes on international territory? They advertise and encourage illegal and unregulated gambling, there is no KYC, there is no player protection... a person feels hopeless! I first tried to open complaints on AskGamblers but they were always rejected without any explanation! It really seems like my only solution is CasinoGuru. Because other sites are clearly favoring the casino and Antillephone... there is a lot of money in the mix.
O problema é que eu não sei se a entidade reguladora está mesmo com o caso Jaro 😕
não tenho qualquer email da Antillephone apenas a Roku Bet e a BetTilt dizem que o caso está nas mãos deles… mas sinceramente nem sei se isso é verdade 🙁 como é que estes Casinos da empresa Abudantia B.V continuam abertos se cometem tantos crimes em território internacional? Fazem publicidade e incentivo ao jogo ilegal e não regulado, não tem KYC, não tem proteção ao jogador.. uma pessoa sente-se sem esperança! Tentei primeiro abrir queixas no AskGamblers mas foram sempre rejeitadas sem nenhuma explicação! Parece mesmo que a minha única solução é o CasinoGuru. Porque outros sites estão claramente a favorecer o casino e a Antillephone.. existe muito dinheiro á mistura.
Απλώς δεν καταλαβαίνω γιατί η Antillephone δεν ανταποκρίνεται. Ελπίζω πραγματικά ότι θα σας απαντήσουν και θα σας δώσουν τα χρήματά σας πίσω, ή μάλλον το καζίνο, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορούν απλώς να μην απαντήσουν. Εάν επικοινωνήσετε ακόμη και με ανώτερες αρχές, πρέπει να παρατηρήσουν ότι κάτι δεν πάει καλά. Δεν θα πάρω ποτέ απάντηση. Περίμενα έξι μήνες.
I just don't understand why Antillephone doesn't respond. I really hope that they will answer you and give you your money back, or rather the casino, but I can't understand how they can just not respond. If you even contact higher authorities, they must notice that something isn't right. I will never get an answer. I've been waiting for six months.
Ich verstehe einfach nicht, warum Antillephone nicht reagiert. Ich wünsche es dir wirklich, dass sie dir antworten und dir dein Geld zurückzahlen beziehungsweise das Casino aber ich kann nicht verstehen, wie man auf einfach nichts reagieren kann. Wenn man sich sogar schon an übergeordnete Stellen wendet, muss ihn doch mal auffallen, dass etwas nicht richtig. Ich werde auch nie eine Antwort erhalten. Ich warte schon seit sechs Monaten.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.