Είμαστε τόσοι άνθρωποι τώρα Jaro... τόσες πολλές διαφορετικές περιπτώσεις... χωρίς να υπολογίζουμε τους ανθρώπους εδώ στην Πορτογαλία που δεν ξέρουν πού να παραπονεθούν, ο όμιλος Abudantia BV είναι γεμάτος παράπονα, δεν πληρώνουν σχεδόν κανέναν. Διεκδικούν πάντα απάτη ή διπλότυπους λογαριασμούς, εκτός από το ότι δεν έχουν προστασία KYC ή παίκτη. Πώς μπορεί ένα καζίνο σαν αυτό να παραμείνει ανοιχτό; Η βαθμολογία ασφαλείας τόσο των καζίνο Roku όσο και της BetTilt είναι πολύ κάτω από το μέσο όρο… δεν υπάρχει τρόπος να κάνουμε τα παράπονά μας να φτάσουν στον κυβερνήτη του Κουρασάο; Τώρα που έχουν εφαρμόσει διαφορετικά μέτρα και κανόνες.. βοηθήστε μας το CasinoGuru. Δεν ξέρω αν είναι χρήσιμο σε αυτήν την περίπτωση, αλλά η διαχείριση του Ομίλου Abudantia BV γίνεται πλέον από την ομάδα συμμόρφωσης του eMoore NV EM Group. Απάντησαν σε
την περίπτωσή μου πριν από λίγες μέρες και είπαν ότι θα τη διαβιβάσουν στη ρυθμιστική οντότητα και στο Καζίνο. Αλλά μέχρι στιγμής τίποτα… αλλά τουλάχιστον το eMoore Nv ανταποκρίνεται!
μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:
complaints@the-emgroup.com
complaints@emoore.com
Θα μπορούσε το CasinoGuru να επικοινωνήσει με το eMoore; Αφού πλέον είναι αυτοί που χειρίζονται τα παράπονα και τη συμμόρφωση της εταιρείας.
We are so many people now Jaro... so many different cases... not counting the people here in Portugal who don't know where to complain, the Abudantia BV group is full of complaints, they don't pay practically anyone. They always claim fraud or duplicate accounts, in addition to not having KYC or player protection. How can a casino like this stay open? The security rating of both Roku and BetTilt Casinos is far below average… is there no way to make our complaints reach the governor of Curaçao? Now that they have implemented different measures and rules.. please help us CasinoGuru. I don't know if it's useful in this case, but the Abudantia BV Group is now managed by the eMoore NV EM Group compliance team. They responded to
my case a few days ago and they said they would forward it to the regulatory entity and the Casino. But so far nothing… but at least eMoore Nv responds!
via email:
complaints@the-emgroup.com
complaints@emoore.com
Could CasinoGuru contact eMoore? Since they are now the ones who handle the company's complaints and compliance.
Somos tantas pessoas já Jaro… tantos casos diferentes… sem contar com as pessoas daqui de Portugal que não sabem onde reclamar, o grupo Abudantia B.V está cheio de reclamações, não pagam a praticamente ninguém. Alegam sempre fraude ou conta duplicada, além de não ter KYC ou proteção ao jogador. Como pode um casino assim continuar aberto? O índice de segurança de ambos os Casinos Roku e BetTilt está muito abaixo da média… não existe nenhuma forma de fazer as nossas queixas chegar ao governador de Curaçau? Agora que eles implementaram medidas e regras diferentes.. por favor ajudem-nos CasinoGuru. Não sei se é útil para o caso, mas o Grupo Abudantia BV agora é gerido pela equipa de compliance eMoore N.V EM Group. Eles responderam ao
meu caso há uns dias e disseram que ia encaminhar para a entidade reguladora e para o Casino. Mas até agora nada… mas ao menos a eMoore N.v responde!
através do email:
complaints@the-emgroup.com
complaints@emoore.com
será que o CasinoGuru poderia contactar a eMoore? Visto que agora são eles que tratam dás reclamações e compliance da empresa.
Αυτόματη μετάφραση: