ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνHow to contact the Antillephone N.V. (Curaçao) licensing authority

How to contact the Antillephone N.V. (Curaçao) licensing authority (σελίδα 14)

πριν από 1 έτος από Daniel
|
92170 προβολές 369 απαντήσεις |
|
1...13 14 15...19
Προσθήκη ανάρτησης
LaJenny7
πριν από 3 μήνες

Επειδή κατά βάθος είναι μια εγκληματική οργάνωση, η χειρότερη δευτερεύουσα άδεια στο Κουρασάο, όλες οι άλλες ρυθμιστικές οντότητες όπως η CEG απαντούν... Το Antillephone είναι ήδη φτιαγμένο για δόλια καζίνο... όταν βλέπουν ότι το καζίνο στο οποίο πρόκειται να παίξουν μόνο έχει άδεια από Antillephone run away! Δεν θα πληρωθούν ποτέ, ακόμα κι αν κερδίσουν θα χάνουν πάντα. Πρέπει όλοι να βρούμε έναν τρόπο να τους προσεγγίσουμε ή τουλάχιστον να γνωρίζουμε ότι συζητούνται σε όλα τα διαδικτυακά φόρουμ του καζίνο… βασικά μια μαφία καζίνο του Κουρασάο

Αυτόματη μετάφραση:
joaomarsh20
πριν από 3 μήνες

Στις περισσότερες περιπτώσεις έχετε σίγουρα δίκιο. Μπορώ να μιλήσω μόνο για τον εαυτό μου και την εμπειρία μου. Έχω πάει και σε πολλά καζίνο όπου δεν υπήρχαν καθόλου προβλήματα, αν και σε κάποια άλλα σίγουρα θα είχε πρόβλημα. Υπάρχουν επίσης καζίνο από την Dama NV που κλείνουν λογαριασμούς χωρίς να κάνουν πολλές ερωτήσεις, που παίρνουν στα σοβαρά την προστασία των παικτών, που δεν σε δελεάζουν πάντα με μπόνους για να μην κλείσεις τον λογαριασμό σου. Για παράδειγμα, είχα επίσης πολύ καλές εμπειρίες με το Casino. Έκανα εγγραφή εκεί, κατέθεσα 300 και κέρδισα περίπου 10.000 σε αρκετές ημέρες και επίσης έπαιξα με ένα μπόνους, έφτασα στο μέγιστο κέρδος με το μπόνους και έκανα ακόμα περισσότερα με τα υπόλοιπα. Δεν υπήρχαν προβλήματα εδώ. Κάθε καζίνο θέτει τους δικούς του κανόνες για το πώς αντιμετωπίζει προβλήματα, παράπονα και κανόνες. Νομίζω ότι υπάρχουν επίσης αξιοπρεπή καζίνο στο Antillephone που δεν ακολουθούν τα κακά - τουλάχιστον αυτή είναι η γνώμη μου. Απλώς πιστεύω ότι είναι σημαντικό να αντιμετωπίζουν προβλήματα και να προσπαθούν να βρουν λύσεις. Αυτό είναι σημαντικό. Τα καζίνο σίγουρα κάνουν λάθη και όταν το κάνουν, θα πρέπει να τα διορθώσουν. Αυτό που χρειάζεται το Κουρασάο είναι ένα ενιαίο σύστημα αποκλεισμού παικτών. Νομίζω ότι αυτό είναι το πιο σημαντικό.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
LaJenny7
πριν από 3 μήνες

Ναι, σημειώστε ότι δεν κατηγορώ ειδικά τα καζίνο που ρυθμίζονται από την Antillephone, αλλά μάλλον την ίδια την ρυθμιστική οντότητα... θα πρέπει να είναι πιο αυστηροί με τα καζίνο τους και τουλάχιστον να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στους πελάτες των καζίνο που ρυθμίζουν... άτομα νιώθεις έτσι- αν δεν υπάρχει ελπίδα επίλυσης των θεμάτων

Αυτόματη μετάφραση:
joaomarsh20
πριν από 3 μήνες

Και συμφωνώ μαζί σου 100%. Ο ρυθμιστής πρέπει να κάνει πολλά περισσότερα εδώ. Είναι πραγματικά λυπηρό το γεγονός ότι ορισμένα καζίνο συμπεριφέρονται καλύτερα από την ίδια τη ρυθμιστική αρχή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Sadly I know for sure that Antillephone won't reply. I wish Casino guru would do their part and help on complaint, cause we saw a lot of complaint that are closed and the casino not punished.



Hello92
πριν από 3 μήνες

Λοιπόν, νομίζω ότι ο Guru πρέπει επίσης να ακολουθεί τους κανόνες και πραγματικά κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να επιλύσει παράπονα και ακόμα κι αν πέντε καζίνο πρέπει να κλείσουν επειδή είναι κακά, θα ανοίξουν 20 νέα. Δεν νομίζω ότι μπορείς να έρθεις σε επαφή με αυτή την τεράστια εταιρεία. Αλλά θα ήταν ωραίο αν ο Guru μπορούσε να έρθει σε επαφή με μια ρυθμιστική αρχή.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Έλαβα ένα email τώρα από την πορτογαλική αρχή τυχερών παιχνιδιών! Το SRIJ. Υπέβαλαν καταγγελία στο Γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα της Πορτογαλικής Δημοκρατίας κατά της εταιρείας Abudantia BV και των Casinos BetTilt και Roku Bet, για παράνομη λειτουργία στην εθνική επικράτεια, χωρίς την πορτογαλική άδεια από την SRIJ. Έχουν ειδοποιηθεί να διακόψουν άμεσα τη λειτουργία τους!

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
joaomarsh20
πριν από 3 μήνες

Ουάου! Νομίζω ότι είναι καλά νέα. Ελπίζω να σας βοηθήσει με την επιστροφή χρημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω αν η ρυθμιστική οντότητα ασχολείται πραγματικά με την υπόθεση Jaro 😕

Δεν έχω email από την Antillephone, μόνο η Roku Bet και η BetTilt λένε ότι η υπόθεση είναι στα χέρια τους... αλλά ειλικρινά δεν ξέρω καν αν είναι αλήθεια 🙁 πώς είναι ακόμα ανοιχτά αυτά τα καζίνο Abudantia BV αν το δεσμεύσουν πολλά εγκλήματα σε διεθνές έδαφος; Διαφημίζουν και ενθαρρύνουν τον παράνομο και ανεξέλεγκτο τζόγο, δεν υπάρχει KYC, δεν υπάρχει προστασία παικτών... ένας άνθρωπος αισθάνεται απελπισμένος! Πρώτα προσπάθησα να ανοίξω παράπονα στο AskGamblers αλλά πάντα απορρίπτονταν χωρίς καμία εξήγηση! Φαίνεται ότι η μόνη μου λύση είναι το CasinoGuru. Επειδή άλλα site ευνοούν ξεκάθαρα το καζίνο και το Antillephone... υπάρχουν πολλά χρήματα στο μείγμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Well, if you don't have any information and you don't even have an email where you could write, I'll give you a guide where you can get this information. 

Click here and check the email where you can verify and try to write to see if such a case is handled by the license- Curaçao Antillephone N.V. (ANT)

You can let us know if they wrote you back or not. 🙂

I hope for the best. ☘️

πριν από 3 μήνες

Sadly I know for sure that Antillephone won't reply. I wish Casino guru would do their part and help on complaint, cause we saw a lot of complaint that are closed and the casino not punished.



πριν από 3 μήνες

Antillephone is one of those licenses that is not the best for write-offs, you are probably all right. Unfortunately, we can't force the authority and casinos to deal with cases and we can't persuade the license to respond to the players or force them to address the situation in any way. So, unless they do, we're short. 

Anyway, I would be very happy if this was not the case and each of you got some kind of answer and explanation in the particular situation. 😕

πριν από 3 μήνες

Hey inhave sent u a email

Jaro
πριν από 3 μήνες

Already done all of that Jaro 😕 Antillephone doesn’t answer… I have tried every email.. even their compliance team.. none of them answers. The only reply I keep getting is from the casino saying that the case is in the hands of the regulator.

joaomarsh20
πριν από 3 μήνες

Well, then it is more than sad. 😕

I know that many players came here and said that this licensing authority is not good and reply only sporadically. I see it's your case too and I don't know what more I could do for you.

It looks like we have to be patient and wait for our complaint team to intervene. Until then we can't do anything. 😥

πριν από 3 μήνες

I sent a

Email to pavel


Jaro
πριν από 3 μήνες

Είμαστε τόσοι άνθρωποι τώρα Jaro... τόσες πολλές διαφορετικές περιπτώσεις... χωρίς να υπολογίζουμε τους ανθρώπους εδώ στην Πορτογαλία που δεν ξέρουν πού να παραπονεθούν, ο όμιλος Abudantia BV είναι γεμάτος παράπονα, δεν πληρώνουν σχεδόν κανέναν. Διεκδικούν πάντα απάτη ή διπλότυπους λογαριασμούς, εκτός από το ότι δεν έχουν προστασία KYC ή παίκτη. Πώς μπορεί ένα καζίνο σαν αυτό να παραμείνει ανοιχτό; Η βαθμολογία ασφαλείας τόσο των καζίνο Roku όσο και της BetTilt είναι πολύ κάτω από το μέσο όρο… δεν υπάρχει τρόπος να κάνουμε τα παράπονά μας να φτάσουν στον κυβερνήτη του Κουρασάο; Τώρα που έχουν εφαρμόσει διαφορετικά μέτρα και κανόνες.. βοηθήστε μας το CasinoGuru. Δεν ξέρω αν είναι χρήσιμο σε αυτήν την περίπτωση, αλλά η διαχείριση του Ομίλου Abudantia BV γίνεται πλέον από την ομάδα συμμόρφωσης του eMoore NV EM Group. Απάντησαν σε

την περίπτωσή μου πριν από λίγες μέρες και είπαν ότι θα τη διαβιβάσουν στη ρυθμιστική οντότητα και στο Καζίνο. Αλλά μέχρι στιγμής τίποτα… αλλά τουλάχιστον το eMoore Nv ανταποκρίνεται!

μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

complaints@the-emgroup.com

complaints@emoore.com

Θα μπορούσε το CasinoGuru να επικοινωνήσει με το eMoore; Αφού πλέον είναι αυτοί που χειρίζονται τα παράπονα και τη συμμόρφωση της εταιρείας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Jaro παρακαλώ βοηθήστε με, η εταιρεία προσπαθεί να κλείσει όλες τις καταγγελίες στην πορτογαλική πύλη παραπόνων.

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
joaomarsh20
πριν από 3 μήνες

Ίσως θα έπρεπε να επικοινωνήσουμε μαζί τους. Πιέστε τους μέσω του κοινού.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I sent a

Email to pavel


πριν από 3 μήνες

Excuse me, are you talking about an email regarding your complaint? It is not necessary to write it here on the forum if you have informed him in a complaint thread.😉

πριν από 3 μήνες

Jaro παρακαλώ βοηθήστε με, η εταιρεία προσπαθεί να κλείσει όλες τις καταγγελίες στην πορτογαλική πύλη παραπόνων.

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I am really sorry for the whole situation, but we here on forum are not able to do much about it right now. I hope that our complaint team will be able to communicate with them, and I am sure that they will do whatever is possible to get the best result. Please stay patient, even though I understand that it is not an easy thing to do.

πριν από 3 μήνες

Σήμερα ζήτησα από το Starda Casino λίστα συναλλαγών χωρίς κανένα παράπονο. Προσπαθώ να διευθετήσω ορισμένες πληρωμές. Η συνομιλία λέει ότι παραβίασα τις οδηγίες στο δίκτυο συνεργατών και ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε στις 10 Φεβρουαρίου και δεν υπάρχει περίπτωση να μου δοθεί η λίστα. Εκείνη την ημέρα ένας άλλος λογαριασμός αποκλείστηκε επίσης από την Antillephone χωρίς προειδοποίηση. Ξέρετε πότε υπέβαλα το παράπονό μου στην Antillephone; Στις 9 Φεβρουαρίου. Μετά από αυτό απλά με μπλοκάρουν και αυτό ήταν. Αυτό απλώς δείχνει ότι τίποτα δεν θα συμβεί ποτέ εδώ. Παραιτούμαι!

Αυτόματη μετάφραση:
1...13 14 15...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα