ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνHow to contact the Antillephone N.V. (Curaçao) licensing authority

How to contact the Antillephone N.V. (Curaçao) licensing authority (σελίδα 9)

πριν από 1 έτος από Daniel
|
89778 προβολές 366 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...19
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Αυτό δεν είναι αλήθεια, η Επιτροπή τυχερών παιχνιδιών KGC Kahnawake ανάγκασε το Leon and Twin Casino, από τον Όμιλο Moonlite NV, να επιστρέψει όλα τα χρήματα που είχαν κατατεθεί στο σπίτι επειδή αποδείχθηκε ότι είχε ήδη αποκλειστεί από τον εαυτό του στο παρελθόν. Η CEG Curaçau E Gaming ανάγκασε τις Casino BetOnRed και Uno Digital Media BV να επιστρέψουν 820 € την περασμένη εβδομάδα για τον ίδιο λόγο. Εάν υπάρχουν επαρκή στοιχεία και ο πελάτης έχει δίκιο, η ρυθμιστική αρχή θα βοηθήσει!

αλλά σε αυτήν την περίπτωση όπως και με την Antillephone NV και η ομάδα Complaince είναι η Emoore NV.. και οι δύο με πολύ κακή φήμη.. σπάνια απαντούν σε κανέναν. Όμως η υπόθεση των Roku και BetTilt έχει ήδη παραδοθεί στη ρυθμιστική οντότητα... αλλά η Antillephone NV δεν έχει ακόμη αποφανθεί ούτε έχει απαντήσει

Αυτόματη μετάφραση:
DaStupidKidd
πριν από 4 μήνες

Εάν το Καζίνο είναι «μεγάλο» και βγάζει πολλά χρήματα, δεν θα κλείσει από τη μια στιγμή στην άλλη. Πάρτε την περίπτωση του Casino Leon Bet.. μου επέστρεψαν πολύ γρήγορα 9360€ για να μην στεναχωρηθώ ή αμαυρωθεί η φήμη του Καζίνο.. και είναι επίσης ένα παράνομο Καζίνο στην Πορτογαλία. Ωστόσο, ο κανονισμός του KGC, ο οποίος περιέργως προέρχεται από τη χώρα σας τον Καναδά 🇨🇦, είναι πολύ καλύτερος από αυτόν του Κουρασάο. Η Επιτροπή τυχερών παιχνιδιών Kahnawake με βοήθησε πολύ. Το CEG επίσης... το πρόβλημα με τα παράνομα καζίνο στο Κουρασάο είναι σχεδόν όλες οι δευτερεύουσες άδειες που εκδίδονται από την Antillephone NV

Αυτόματη μετάφραση:
joaomarsh20
πριν από 4 μήνες

Γεια, πώς γνωρίζετε ότι η CEG αποφάσισε ότι πρέπει να επιστραφεί;

ολόκληρη η ομάδα UNO Digital είναι εντελώς σκιερή

Αυτόματη μετάφραση:
LaJenny7
πριν από 4 μήνες

Επειδή έχουν ήδη επιστρέψει τα χρήματά μου και πριν από την απόφαση της ρυθμιστικής αρχής CEG δεν απάντησαν καν σε emails loool ή όταν απάντησαν ήταν να πει ότι ήταν αδύνατο να ανακτηθούν τα χρήματα που δαπανήθηκαν για τζόγο. Μετά την απόφαση της CEG, έστειλαν γρήγορα ένα email ζητώντας συγγνώμη και ζήτησαν τον ΙΒΑΝ μου να πραγματοποιήσει τη μεταφορά.

Ήρθε απευθείας από τη μητρική εταιρεία

Μεταφορά 820 € "Udm Processing Services Ltd"

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
joaomarsh20
πριν από 4 μήνες

Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Εντάξει, μπορώ να ρωτήσω σε τι έγινε η επιστροφή χρημάτων; Ήταν εισπραχθέν κέρδος ή η κατάθεση;


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Επειδή έχουν ήδη επιστρέψει τα χρήματά μου και πριν από την απόφαση της ρυθμιστικής αρχής CEG δεν απάντησαν καν σε emails loool ή όταν απάντησαν ήταν να πει ότι ήταν αδύνατο να ανακτηθούν τα χρήματα που δαπανήθηκαν για τζόγο. Μετά την απόφαση της CEG, έστειλαν γρήγορα ένα email ζητώντας συγγνώμη και ζήτησαν τον ΙΒΑΝ μου να πραγματοποιήσει τη μεταφορά.

Ήρθε απευθείας από τη μητρική εταιρεία

Μεταφορά 820 € "Udm Processing Services Ltd"

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

file

Fight until the end guys! I have recovered funds from Leon (9360€) BetOnRed (820€) and now its missing 4500€ from Roku/BetTilt. This was all houses that I was previously self excluded, and that I could proof that was no KYC or Player Protection even with high deposits!

LaJenny7
πριν από 4 μήνες

Money spent on gambling! I am an addicted player, already self excluded from this casinos.. but they all lured me back in with offers from VIP managers… loool high bonus offers.. I mean, they shouldn’t even contact a sick compulsive gambler.. their fault! Almost lost My Life to this casinos!

joaomarsh20
πριν από 4 μήνες

Εξαιρετική. 👌 Χαίρομαι για σένα ☺️

Έχω επίσης μια υπόθεση σε εκκρεμότητα με την CEG, αλλά στην περίπτωσή μου είναι επιστροφή της κατάθεσης επειδή δεν επιτρέπεται η χώρα μου. Ο γκουρού δεν επεξεργάζεται τέτοιες περιπτώσεις χωρίς κέρδη, κάτι που μπορώ να καταλάβω απόλυτα. Όλη η ομάδα διέγραψε τους υπάρχοντες παίκτες στην αρχή της χρονιάς, αλλά μπορείτε να εγγραφείτε ξανά. Για μένα, αυτοί δεν είναι σαφείς κανόνες. Κι εγώ απέκλεισα τον εαυτό μου μετά, αλλά συνεχίζω να παίρνω διαφημίσεις από όλους στην ομάδα!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
LaJenny7
πριν από 4 μήνες

Have you try to complaint on askgamblers, casinomeister and TrustPilot? For more ridiculous that it seems, this casinos take TrustPilot WAY more serious that something else 😅 I think it is because its an Internacional complaint.. like no matter which country you are, there is only one TrustPilot profile for each company/casino 😅 so they usually answer there.. even their compliance Team answer or Will call you to try to reach a deal. With BetOnRed the TrustPilot complaint made the refund process much faster. Try to complaint as much as you can.

LaJenny7
πριν από 4 μήνες

CEG and the Kahnawake Gaming Commission are actually good regulators if you have the right proofs and know How to Make the right complaint! I even wrote to the governor of Curaçau 😅 I went to the extreme

πριν από 4 μήνες

Εκεί αναγνωρίζω τον εαυτό μου. Φτάνω και στα άκρα. Έγραψα μέσω της φόρμας επικοινωνίας του κυβερνήτη χωρίς επιτυχία. Έχετε ένα άμεσο email για μένα; 👍 καλή συμβουλή με τον trustpilot, σας ευχαριστώ πολύ,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

but with Antillephone N.V the story is different!… I think the regulator is even more fuc**ed up then their licensed casinos 🤣 they almost never answer, their website looks like made by a Young IT student, they don’t have almost any contacts.

LaJenny7
πριν από 4 μήνες

What Casino is it? If I might know.

because it could be a Casino licensed by CEG and have another regulator or license. Some of them have 2 or 3, Leon and Twin have the KGC and Antillephone.

And depending on the Casino, they can have a compliance team managing them besides the regulator. Like My case know with Roku/BetTilt.. Antillephone N.V doesn’t reply, but I noticed on Roku Bet website that they are regulated by the eMoore N.V compliance team… so I sent an email to eMoore and they are already checking the case with Antillephone!

trust me the casinos take TrustPilot more serious than the regulator sometimes 😅

but try to reach the compliance departament of the Casino! Or if you have luck they could be Managed by an external company

πριν από 4 μήνες

Όσο για την επιστροφή χρημάτων, είναι Bet on Red και για μένα. Αλλά δεν μου απαντούν προσωπικά. Πέρυσι είχα ήδη ένα μεγάλο παράπονο εδώ με τον Guru and the Ceg για το αδελφό καζίνο ninecasino. Πιστέψτε με, δεν θα μου απαντούσαν ποτέ. Δεν παίρνω καν λίστα συναλλαγών από αυτούς.

αλλά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για το Antillephone.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 4 μήνες

Do you know anyone from Antillephone N.V that CasinoGuru could contact? Or Roku Bet, BetTilt. Their compliance team is eMoore N.V a very well knowned company in the gaming industry. They Manage, deal with complaints, pass licensed, help you oppening a Casino from scratch.. so I think its a good away to start! I have sent an email to the eMoore Compliance team and they answered quick saying that they Will investigate the case !

maybe if someone here from CasinoGuru sent an email with would My case being faster …

They use

complaints@the-emgroup.com

Complaints@emoore.com

complaints@igamingcompliance.com

lily.kroon@the-emgroup.com

filefile

joaomarsh20
πριν από 4 μήνες

Υπάρχει κάποιος τρόπος να δούμε ποια καζίνο υποστηρίζουν; Έχω επίσης μια υπόθεση που αφορά την Bizzo, την οποία διαχειρίζεται η Tech Solution NV

Ο Antillephone μου απάντησε μια φορά και μετά μια τόσο εξαιρετικά εχθρική απάντηση, έμεινα πραγματικά άναυδος

Αυτόματη μετάφραση:
LaJenny7
πριν από 4 μήνες

Brother I can help you with BetOnRed!

Write to Uno Digital Media B.V. and say that you are exposing the case on TrustPilot

their email is rg@uno-dm.com

Send it with the CC

player-support@curacao-egaming.com

support@betonred.com

info@gcb.cw

certria@gaminglicences.com

complaints@gaminglicences.com

infogmn@curacao-gov.an

Hope this helps!

πριν από 4 μήνες

infogmn@curacao-gov.anΑυτό είναι το email από τον κυβερνήτη; Πόσο γρήγορα λάβατε απάντηση;

Στο rg@uno-dm Έγραψα πριν από ένα μήνα χωρίς επιτυχία 😂

Αυτόματη μετάφραση:
LaJenny7
πριν από 4 μήνες

Ναι είναι. Αλλά βάλατε υποστήριξη CEG και BetOnRed στο CC στο email; Μαζί με όλους τους άλλους που σας έστειλα τώρα; Είναι σημαντικό το αναλυτικό email να αποστέλλεται σε όλα αυτά τα email.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Όχι, δεν το έκανα, είναι καλή ιδέα. Ο Ceg μου έγραψε πριν από μια εβδομάδα λέγοντας ότι τα πάντα σχετικά με την καταγγελία είχαν ληφθεί και ότι θα ληφθεί απόφαση εντός 2 εβδομάδων και ότι δεν θα μπορούσαν να γραφτούν σχόλια ή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Αυτόματη μετάφραση:
1...8 9 10...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα