πριν από 3 μήνες
Γι' αυτό το RTBET άλλαξε άδεια σε miomedia
That is why RTBET changed license to miomedia
0
Γι' αυτό το RTBET άλλαξε άδεια σε miomedia
That is why RTBET changed license to miomedia
Έχω μεγάλο πρόβλημα με τα καζίνο με άδεια από την Antillephone NV και το Curacao... Έχω ένα ποσό άνω των €4300 για να λάβω πίσω από το Roku/BetTilt και κανείς δεν μου απαντά! Ο Roku λέει μόνο ότι η υπόθεση έχει παραδοθεί στη ρυθμιστική αρχή, αλλά κανείς δεν μου απαντά! Είναι κρίμα αυτό που κάνουν τα καζίνο με άδεια από την Antillephone NV! Είναι ένα μάτσο εγκληματίες, τόσο τα καζίνο Abudantia BV όσο και όποιος τους δίνει άδεια! Ο Roku λέει ότι η υπόθεση έχει παραδοθεί στη ρυθμιστική αρχή και στο νομικό τμήμα, αλλά υποτίθεται ότι είχαν 7 ημέρες για να απαντήσουν και έχουν περάσει περισσότερες από 2 εβδομάδες! Συμπέρασμα, τόσο το Roku Casino όσο και η άδειά του είναι απάτη! Μείνετε μακριά από όλα τα καζίνο που διαθέτουν άδεια από την Antillephone NV.
I have a big problem with casinos licensed by Antillephone NV and Curacao... I have an amount of more than €4300 to receive back from Roku/BetTilt and no one answers me! Roku only says that the case has been handed over to the regulatory authority, but no one responds to me! It's a shame what casinos licensed by Antillephone NV are doing! They are a bunch of criminals, both the Abudantia BV casinos and whoever licenses them! Roku says the case has been handed over to the regulator and the legal department, but they supposedly had 7 days to respond and it's been more than 2 weeks! Conclusion, both Roku Casino and its license are a fraud! Stay away from all casinos licensed by Antillephone NV.
Estou com um grande problema com casinos licenciados pela Antillephone N.V e de Curaçau.. tenho um montante de mais de 4300€ para receber de volta da Roku/BetTilt e ninguém me responde! A Roku só diz que o caso está entregue á entidade reguladora, mas ninguém me responde! Uma vergonha o que os casinos licenciados pela Antillephone N.V andam a fazer! São um bando de criminosos, tanto os casinos Abudantia B.V como quem lhes passa a licença! A Roku diz que o caso está entregue á entidade reguladora e ao departamento jurídico, mas supostamente tinham 7 dias para responder e já passaram mais de 2 semanas! Conclusão, tanto a Roku Casino como a sua licença são uma fraude! Mantenham-se longe de todos os casinos sob a licença da Antillephone NV.
Αν κάποιος μπορούσε να με βοηθήσει να λάβω απάντηση από τον ρυθμιστή θα ήταν υπέροχο! Έκανα ό,τι μπορούσα… μόλις άρχισα να χάνω την ελπίδα μου. Η άδεια Curaçau and Antillephone NV είναι η μεγαλύτερη απάτη και απάτη που έχω δει ποτέ.
If someone could help me getting an answer from the regulator it would be great! I have done everything I can… just starting to lose my hope.. Curaçau and Antillephone NV license is the biggest fraud and scam I have ever seen.
Έχω μεγάλο πρόβλημα με τα καζίνο με άδεια από την Antillephone NV και το Curacao... Έχω ένα ποσό άνω των €4300 για να λάβω πίσω από το Roku/BetTilt και κανείς δεν μου απαντά! Ο Roku λέει μόνο ότι η υπόθεση έχει παραδοθεί στη ρυθμιστική αρχή, αλλά κανείς δεν μου απαντά! Είναι κρίμα αυτό που κάνουν τα καζίνο με άδεια από την Antillephone NV! Είναι ένα μάτσο εγκληματίες, τόσο τα καζίνο Abudantia BV όσο και όποιος τους δίνει άδεια! Ο Roku λέει ότι η υπόθεση έχει παραδοθεί στη ρυθμιστική αρχή και στο νομικό τμήμα, αλλά υποτίθεται ότι είχαν 7 ημέρες για να απαντήσουν και έχουν περάσει περισσότερες από 2 εβδομάδες! Συμπέρασμα, τόσο το Roku Casino όσο και η άδειά του είναι απάτη! Μείνετε μακριά από όλα τα καζίνο που διαθέτουν άδεια από την Antillephone NV.
I have a big problem with casinos licensed by Antillephone NV and Curacao... I have an amount of more than €4300 to receive back from Roku/BetTilt and no one answers me! Roku only says that the case has been handed over to the regulatory authority, but no one responds to me! It's a shame what casinos licensed by Antillephone NV are doing! They are a bunch of criminals, both the Abudantia BV casinos and whoever licenses them! Roku says the case has been handed over to the regulator and the legal department, but they supposedly had 7 days to respond and it's been more than 2 weeks! Conclusion, both Roku Casino and its license are a fraud! Stay away from all casinos licensed by Antillephone NV.
Estou com um grande problema com casinos licenciados pela Antillephone N.V e de Curaçau.. tenho um montante de mais de 4300€ para receber de volta da Roku/BetTilt e ninguém me responde! A Roku só diz que o caso está entregue á entidade reguladora, mas ninguém me responde! Uma vergonha o que os casinos licenciados pela Antillephone N.V andam a fazer! São um bando de criminosos, tanto os casinos Abudantia B.V como quem lhes passa a licença! A Roku diz que o caso está entregue á entidade reguladora e ao departamento jurídico, mas supostamente tinham 7 dias para responder e já passaram mais de 2 semanas! Conclusão, tanto a Roku Casino como a sua licença são uma fraude! Mantenham-se longe de todos os casinos sob a licença da Antillephone NV.
Γειά σου,
Κανονικά, θα έλεγα ότι η Ομάδα θα κάνει ό,τι μπορεί για να βρει μια δίκαιη λύση μέσω της διαδικασίας καταγγελίας που υποβάλλετε αυτήν τη στιγμή και στα δύο καζίνο. Από την άλλη πλευρά, εάν το καζίνο χρησιμοποιήσει τη ρυθμιστική αρχή ως δικαιολογία για περαιτέρω άγνοια, ελπίζω σίγουρα να μην αντιμετωπίσει το παράπονο με τον ίδιο τρόπο.
Επιπλέον, πιστεύετε ότι μπορείτε τουλάχιστον να περιγράψετε εν συντομία τη φύση των καταγγελιών σας κατά του καζίνο; Νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμο για την υπόλοιπη κοινότητα.
Θα το αφήσω σε σένα.
Hello,
Normally, I would say that the Team will do its best to find a fair solution through the complaint process that you're currently undergoing with both casinos. On the other hand, if the casino uses the regulator as an excuse for further ignoration, I certainly hope they won't treat the complaint in the same way.
Besides, do you think you can at least briefly describe the nature of your complaints against the casino? I think that would be handy for the rest of the community.
I'll leave that to you.
Αν κάποιος μπορούσε να με βοηθήσει να λάβω απάντηση από τον ρυθμιστή θα ήταν υπέροχο! Έκανα ό,τι μπορούσα… μόλις άρχισα να χάνω την ελπίδα μου. Η άδεια Curaçau and Antillephone NV είναι η μεγαλύτερη απάτη και απάτη που έχω δει ποτέ.
If someone could help me getting an answer from the regulator it would be great! I have done everything I can… just starting to lose my hope.. Curaçau and Antillephone NV license is the biggest fraud and scam I have ever seen.
Μπορώ να δω ότι οι ειδικοί μας σίγουρα θα προσπαθήσουν να το κάνουν αυτό εάν έχετε ανοιχτά παράπονα, αλλά αν τα καζίνο θα συνεργαστούν και αν θα απαντήσουν δεν ξέρω. Οπότε πρέπει να κάνεις λίγη υπομονή. 😕
I can see that our specialists will certainly try to do this if you have open complaints, but whether the casinos will cooperate and whether they will reply back I don't know. So you just have to be a little patient. 😕
Ναι, το κάνω, και υποτίθεται ότι η υπόθεση έχει παραδοθεί στη ρυθμιστική αρχή, αλλά αυτό λέει η Roku Bet... Δεν έχω κανένα email από την Antillephone NV που να το επιβεβαιώνει. Αλλά η Roku Bet έχει άδεια από την Antillephone, αλλά τώρα «ελέγχεται» από την ομάδα συμμόρφωσης του eMoore NV, την οποία βρήκα ότι είναι πιο αξιόπιστη οντότητα. Τουλάχιστον ο ιστότοπος eMoore NV έχει διευθύνσεις, email και μέρη για παράπονα.
Επισυνάπτονται φωτογραφίες της ιστοσελίδας Roku και η απάντηση που δόθηκε στο πορτογαλικό Queixa Portal.
Μπορεί το CasinoGuru να με βοηθήσει με αυτά τα δεδομένα; Επικοινωνήστε με την ομάδα συμμόρφωσης του eMoore NV; Παρεμπιπτόντως, αν και η άδεια Roku Bet και BetTilt προέρχεται από την Antillephone, είναι δευτερεύουσα άδεια, δεν πρέπει ο όμιλος Abudantia BV να ακολουθεί τους κανόνες των νόμων της Master License Curaçao; Σε παρακαλώ βοήθησέ με.
Yes, I do, and supposedly the case has been handed over to the regulator, but that's what Roku Bet says... I don't have any email from Antillephone NV confirming this. But Roku Bet is licensed by Antillephone but is now "controlled" by the eMoore NV compliance team, which I found to be a more credible entity. At least the eMoore NV website has addresses, emails and places to complain.
Attached are photos of the Roku website and the response given on the Portuguese Queixa Portal.
Can CasinoGuru help me with this data? Contacting the eMoore NV compliance team? By the way, although the Roku Bet and BetTilt license is from Antillephone, it is a sub license, doesn't the Abudantia BV group have to follow the rules of the Master License Curaçao laws? Please help me.
Tenho sim, e supostamente o caso está entregue ao regulador, mas isso é o que a Roku Bet diz… não tenho qualquer email da Antillephone NV a confirmar isso. Mas a Roku Bet tem licença da Antillephone mas agora são "controlados" pela equipa de compliance da eMoore N.V, na qual reparei ser uma entidade mais credível. Pelo menos o site da eMoore NV tem moradas, emails e sítios para se reclamar.
segue em anexo fotos do site da Roku e das resposta dada no Portal da Queixa Português.
será que o CasinoGuru me pode ajudar com estes dados? Contactando a equipa de compliance da eMoore NV? Já agora, apesar de a licença da Roku Bet e BetTilt ser da Antillephone, é uma uma sub licença, o grupo Abudantia B.V. não tem que seguir as regras de leis da Master License Curaçau? Por favor ajudem-me.
..αν θα συνεργαστούν τα καζίνο..
Και αυτό είναι το πρόβλημα με τον διαδικτυακό τζόγο.
Άδεια, χωρίς άδεια. Κουρασάο, Μάλτα, UKGC. Στο τέλος της ημέρας, τίποτα από αυτά δεν σημαίνει τίποτα, καθώς το μόνο άτομο που αποφασίζει αν πληρωθείς, είναι όποιος είναι υπεύθυνος για τα οικονομικά του καζίνο.
Εάν ένα καζίνο δεν θέλει να σας πληρώσει, δεν θα το κάνει. Είναι τόσο απλό. Για τους περισσότερους ανθρώπους, δεν μπορείτε να κάνετε απολύτως τίποτα για να λάβετε τα χρήματά σας, επειδή κανείς δεν είναι υπεύθυνος για να διασφαλίσει ότι οι παίκτες πληρώνονται.
Οι επιτροπές και οι ρυθμιστικοί φορείς είναι όλα φάρσα. Υπάρχουν αποκλειστικά για να κάνουν τους παίκτες να αισθάνονται «άνετα» δίνοντας τα χρήματά τους σε αυτές τις σκιερές επιχειρήσεις. Θα πάρουν επίσης ένα μεγάλο κομμάτι αλλαγών από κάθε χειριστή, ώστε να μπορούν να καλύψουν τις τσέπες τους. Όσο αυτά τα χρήματα συνεχίζουν να μπαίνουν, δεν δίνουν ούτε ένα Fudgsicle.
Ας χρησιμοποιήσουμε το Blazzio ως πρόσφατο παράδειγμα.
Μια μέρα, απλώς αποφάσισαν να τραβήξουν την πρίζα στη λειτουργία τους. Δεν δόθηκε καμία προειδοποίηση στους παίκτες. Δεν έχουν σταλεί απαντήσεις. Το μόνο που έκαναν ήταν να αλλάξουν τον ιστότοπό τους για να μοιάζει με γεωγραφικό μπλοκ.
Προσπαθήστε να αναζητήσετε πληροφορίες σχετικά με αυτό και δεν θα βρείτε σχεδόν τίποτα. Θα δείτε παράπονα που έχουν στείλει άτομα σε ιστότοπους συνεργατών όπως αυτός. Θα δείτε ακόμη και ορισμένους ιστότοπους που εξακολουθούν να το προτείνουν ως ασφαλές μέρος για παιχνίδι! Οδυνηρά λείπει οποιαδήποτε πραγματική ΝΕΑ που σχετίζεται με το κλείσιμό τους. Κανείς δεν φαίνεται να ξέρει τίποτα για αυτό που συνέβη.
Σε αυτόν τον «ρυθμιζόμενο» κλάδο, πώς είναι δυνατόν ένα καζίνο να βγάλει την πρίζα - παίρνοντας (πολύ πιθανό) εκατομμύρια δολάρια από κεφάλαια παικτών μαζί τους - ωστόσο δεν κάνει ούτε έναν τίτλο ειδήσεων. Ούτε καν οι συνεργαζόμενες τοποθεσίες είχαν πολλά να πουν γι 'αυτό.
Υπάρχουν άνθρωποι που χάνουν τις οικονομίες τους σε μέρη όπως αυτό και όμως τίποτα δεν συμβαίνει ποτέ στους υπεύθυνους. Τουλάχιστον, η ρυθμιστική αρχή θα πρέπει να ερευνηθεί από την κυβέρνηση του Κουρασάο, αλλά αυτό δεν θα συμβεί. Βρίσκονται στη μέση των νέων κανονισμών, κάτι που απλώς κάνει τα πράγματα πιο μπερδεμένα, καθώς είναι πολύ απασχολημένοι με τον τρόπο ζωής τους στην παραλία της Καραϊβικής για να δώσουν μια γοητεία για τους παίκτες.
/Τέλος φασαρία
..whether the casinos will cooperate..
And this is the problem with online gambling.
Licensed, unlicensed. Curacao, Malta, UKGC. At the end of the day, none of it means a damn thing, as the only person deciding if you get paid, is whoever is in charge of casino finances.
If a casino doesn't want to pay you, they won't. It's as simple as that. For most people, there's absolutely nothing you can do to get your money, because there's nobody in charge of making sure players get paid.
The commissions and regulatory bodies are all a farce. They exist solely to make players feel "comfortable" giving their money to these shady businesses. They'll also take a big chunk of change from every operator so they can line their own pockets. As long as that money keeps coming in, they don't give a single Fudgsicle.
Let's use Blazzio as a recent example.
One day, they just decided to pull the plug on their operation. No warning was given to players. No responses have been sent out. All they did, was change their website to look like a geo-block.
Try to look up information about this, and you'll find next to nothing. You'll see complaints that people have sent to affiliate sites such as this one. You'll even see some sites still recommending it as a safe place to play! Painfully missing, is any actual NEWS relating to their shutdown. Nobody seems to know a damn thing about what happened.
In this "regulated" industry, how is it possible for a casino to just pull the plug - taking (very likely) millions of dollars of players funds along with them - yet it doesn't even make a single news headline. Not even the affiliate sites had much to say about it.
There are people that lose their life savings to places like this and yet nothing ever happens to the people responsible. At the VERY LEAST, the regulator should be investigated by the Government of Curacao, but that won't happen. They're in the midst of new regulations, which is only making things more confusing, as they're too busy enjoying their Carribean beach lifestyle to give a flying phuck about the players.
/End rant
Αυτό δεν είναι αλήθεια, η Επιτροπή τυχερών παιχνιδιών KGC Kahnawake ανάγκασε το Leon and Twin Casino, από τον Όμιλο Moonlite NV, να επιστρέψει όλα τα χρήματα που είχαν κατατεθεί στο σπίτι επειδή αποδείχθηκε ότι είχε ήδη αποκλειστεί από τον εαυτό του στο παρελθόν. Η CEG Curaçau E Gaming ανάγκασε τις Casino BetOnRed και Uno Digital Media BV να επιστρέψουν 820 € την περασμένη εβδομάδα για τον ίδιο λόγο. Εάν υπάρχουν επαρκή στοιχεία και ο πελάτης έχει δίκιο, η ρυθμιστική αρχή θα βοηθήσει!
αλλά σε αυτήν την περίπτωση όπως και με την Antillephone NV και η ομάδα Complaince είναι η Emoore NV.. και οι δύο με πολύ κακή φήμη.. σπάνια απαντούν σε κανέναν. Όμως η υπόθεση των Roku και BetTilt έχει ήδη παραδοθεί στη ρυθμιστική οντότητα... αλλά η Antillephone NV δεν έχει ακόμη αποφανθεί ούτε έχει απαντήσει
That's not true, the KGC Kahnawake Gaming Commission forced Leon and Twin Casino, from the Moonlite NV Group, to return all the money deposited in the house because it was proven that it was already self-excluded in the past. CEG Curaçau E Gaming forced Casino BetOnRed and Uno Digital Media BV to return €820 last week for the same reason. If there is sufficient evidence and the customer is right, the regulatory authority will help!
but in this case as with Antillephone NV and the Complaince team is Emoore NV.. both with very bad reputation.. they rarely respond to anyone. But the case of Roku and BetTilt has already been handed over to the regulatory entity... but Antillephone NV has not yet given a decision nor has it responded
Não é verdade isso, a KGC Kahnawake Gaming Commission obrigou a Leon e Twin Casino, do Grupo Moonlite N.V a devolver todo o dinheiro depositado na casa porque ficou provado que já estava auto excluído no passado. A CEG Curaçau E Gaming obrigou o Casino BetOnRed and Uno Digital Media B.V. a devolver 820€ a semana passada pelo mesmo motivo. Se existirem provas suficientes e o cliente tiver razão, a entidade reguladora ajuda!
mas neste caso como é com a Antillephone N.V e a equipa de Complaince é a Emoore NV.. ambas com muito má reputação.. raramente respondem a alguém. Mas o caso da Roku e BetTilt já está entregue á entidade reguladora.. mas a Antillephone N.V ainda não deu a decisão nem respondem
Εάν το Καζίνο είναι «μεγάλο» και βγάζει πολλά χρήματα, δεν θα κλείσει από τη μια στιγμή στην άλλη. Πάρτε την περίπτωση του Casino Leon Bet.. μου επέστρεψαν πολύ γρήγορα 9360€ για να μην στεναχωρηθώ ή αμαυρωθεί η φήμη του Καζίνο.. και είναι επίσης ένα παράνομο Καζίνο στην Πορτογαλία. Ωστόσο, ο κανονισμός του KGC, ο οποίος περιέργως προέρχεται από τη χώρα σας τον Καναδά 🇨🇦, είναι πολύ καλύτερος από αυτόν του Κουρασάο. Η Επιτροπή τυχερών παιχνιδιών Kahnawake με βοήθησε πολύ. Το CEG επίσης... το πρόβλημα με τα παράνομα καζίνο στο Κουρασάο είναι σχεδόν όλες οι δευτερεύουσες άδειες που εκδίδονται από την Antillephone NV
If the Casino is "big" and makes a lot of money, it won’t close from one moment to the next. Take the case of Casino Leon Bet.. they refunded me €9360 very quickly so as not to get upset or tarnish the reputation of the Casino.. and it is also an illegal Casino in Portugal. However, the regulation of KGC, which curiously comes from your country Canada 🇨🇦, is much better than that of Curaçao. The Kahnawake Gaming Commission helped me a lot. The CEG too... the problem with the illegal casinos in Curaçao are practically all sublicenses issued by Antillephone NV
Se o Casino for "grande" e faturar bastante não vai fechar de um momento para o outro. Veja o caso do Casino Leon Bet.. devolveram-me 9360€ até rapidamente para não se chatearem nem manchar a reputação do Casino.. e também é um Casino ilegal em Portugal. No entanto a regulação da KGC que curiosamente é do seu país Canadá 🇨🇦 é muito melhor do que a de Curaçau. A Kahnawake Gaming Commission ajudou-me imenso. A CEG também… o problema com os casinos ilegais de Curaçau são todos praticamente com sub licenças passadas pela Antillephone N.V
Γεια, πώς γνωρίζετε ότι η CEG αποφάσισε ότι πρέπει να επιστραφεί;
ολόκληρη η ομάδα UNO Digital είναι εντελώς σκιερή
Hi, how do you know that the CEG decided that it has to be paid back?
the whole UNO Digital group is totally shady
Hi, woher weist du dass die CEG entschieden hat, dass es zurückgezahlt werden muss?
die ganze Gruppe von UNO Digital ist total zwielichtig
Επειδή έχουν ήδη επιστρέψει τα χρήματά μου και πριν από την απόφαση της ρυθμιστικής αρχής CEG δεν απάντησαν καν σε emails loool ή όταν απάντησαν ήταν να πει ότι ήταν αδύνατο να ανακτηθούν τα χρήματα που δαπανήθηκαν για τζόγο. Μετά την απόφαση της CEG, έστειλαν γρήγορα ένα email ζητώντας συγγνώμη και ζήτησαν τον ΙΒΑΝ μου να πραγματοποιήσει τη μεταφορά.
Ήρθε απευθείας από τη μητρική εταιρεία
Μεταφορά 820 € "Udm Processing Services Ltd"
Because they have already refunded my money, and before the CEG Regulator's decision they didn't even respond to loool emails or when they did respond it was to say that it was impossible to recover money spent on gambling. After CEG's decision, they quickly sent an email apologizing and asking for my IBAN to carry out the transfer.
Came directly from the parent company
€820 Transfer "Udm Processing Services Ltd"
Porque já reembolsaram o meu dinheiro, e antes da decisão do Regulador CEG nem respondiam aos emails loool ou quando respondiam era para dizer que era impossível reaver dinheiro gasto em jogo. Depois da decisão da CEG, rapidamente enviaram um e-mail a pedir desculpa, e a pedir o meu IBAN para efectuarem a transferência.
Veio diretamente da empresa matriz
Transferência De 820€ "Udm Processing Services Ltd"
Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Εντάξει, μπορώ να ρωτήσω σε τι έγινε η επιστροφή χρημάτων; Ήταν εισπραχθέν κέρδος ή η κατάθεση;
Thanks for your answer. OK, can I ask what the refund was for? Was it a collected profit or the deposit?
Danke für deine antwort. Ok, darf ich mal fragen für was die Erstattung gewesen ist? War es ein eingezogener Gewinn, oder die Einzahlung?
Επειδή έχουν ήδη επιστρέψει τα χρήματά μου και πριν από την απόφαση της ρυθμιστικής αρχής CEG δεν απάντησαν καν σε emails loool ή όταν απάντησαν ήταν να πει ότι ήταν αδύνατο να ανακτηθούν τα χρήματα που δαπανήθηκαν για τζόγο. Μετά την απόφαση της CEG, έστειλαν γρήγορα ένα email ζητώντας συγγνώμη και ζήτησαν τον ΙΒΑΝ μου να πραγματοποιήσει τη μεταφορά.
Ήρθε απευθείας από τη μητρική εταιρεία
Μεταφορά 820 € "Udm Processing Services Ltd"
Because they have already refunded my money, and before the CEG Regulator's decision they didn't even respond to loool emails or when they did respond it was to say that it was impossible to recover money spent on gambling. After CEG's decision, they quickly sent an email apologizing and asking for my IBAN to carry out the transfer.
Came directly from the parent company
€820 Transfer "Udm Processing Services Ltd"
Porque já reembolsaram o meu dinheiro, e antes da decisão do Regulador CEG nem respondiam aos emails loool ou quando respondiam era para dizer que era impossível reaver dinheiro gasto em jogo. Depois da decisão da CEG, rapidamente enviaram um e-mail a pedir desculpa, e a pedir o meu IBAN para efectuarem a transferência.
Veio diretamente da empresa matriz
Transferência De 820€ "Udm Processing Services Ltd"
Πολεμήστε μέχρι τέλους παιδιά! Έχω ανακτήσει χρήματα από το Leon (9360€) BetOnRed (820€) και τώρα λείπουν 4500€ από το Roku/BetTilt. Αυτά ήταν όλα τα σπίτια που προηγουμένως είχα αποκλειστεί από τον εαυτό μου και ότι μπορούσα να αποδείξω ότι δεν υπήρχε KYC ή προστασία παίκτη ακόμα και με υψηλές καταθέσεις!
Fight until the end guys! I have recovered funds from Leon (9360€) BetOnRed (820€) and now its missing 4500€ from Roku/BetTilt. This was all houses that I was previously self excluded, and that I could proof that was no KYC or Player Protection even with high deposits!
Χρήματα που ξοδεύονται σε τυχερά παιχνίδια! Είμαι ένας εθισμένος παίκτης, ήδη αποκλεισμένος από αυτό το καζίνο.. αλλά όλοι με παρέσυραν ξανά με προσφορές από VIP managers... loool υψηλές προσφορές μπόνους.. Θέλω να πω, δεν πρέπει καν να επικοινωνήσουν με έναν άρρωστο ψυχαναγκαστικό τζογαδόρο.. φταίνε ! Σχεδόν έχασα τη ζωή μου σε αυτό το καζίνο!
Money spent on gambling! I am an addicted player, already self excluded from this casinos.. but they all lured me back in with offers from VIP managers… loool high bonus offers.. I mean, they shouldn’t even contact a sick compulsive gambler.. their fault! Almost lost My Life to this casinos!
Εξαιρετική. 👌 Χαίρομαι για σένα ☺️
Έχω επίσης μια υπόθεση σε εκκρεμότητα με την CEG, αλλά στην περίπτωσή μου είναι επιστροφή της κατάθεσης επειδή δεν επιτρέπεται η χώρα μου. Ο γκουρού δεν επεξεργάζεται τέτοιες περιπτώσεις χωρίς κέρδη, κάτι που μπορώ να καταλάβω απόλυτα. Όλη η ομάδα διέγραψε τους υπάρχοντες παίκτες στην αρχή της χρονιάς, αλλά μπορείτε να εγγραφείτε ξανά. Για μένα, αυτοί δεν είναι σαφείς κανόνες. Κι εγώ απέκλεισα τον εαυτό μου μετά, αλλά συνεχίζω να παίρνω διαφημίσεις από όλους στην ομάδα!
Great. 👌 I'm happy for you ☺️
I also have a case pending with CEG, but in my case it's a refund of the deposit because my country is not allowed. Guru doesn't process such cases without winnings, which I can completely understand. The whole group deleted the existing players at the beginning of the year, but you can register again. For me, these are not clear rules. I also excluded myself after that, but I still get advertising from everyone in the group!
Prima. 👌 Freut mich für dich ☺️
ich habe auch einen Fall bei der CEG in Bearbeitung, aber in meinem Fall ist es die Erstattung der Einzahlung, weil mein Land nicht erlaubt ist. Guru bearbeitet solche Fälle ohne Gewinn nicht, was ich vollkommen verstehen kann. Die ganze Gruppe hat Anfang des Jahres die bestehenden Spieler gelöscht aber neu registrieren kann man sich. Für mich sind das keine klaren Regeln. Ich hatte mich danach auch selbst ausgeschlossen aber Werbung von allen in der Gruppe bekomme ich immer noch!
Έχετε προσπαθήσει να παραπονεθείτε για τους askgamblers, το casinomeister και το TrustPilot; Για πιο γελοίο που φαίνεται, αυτά τα καζίνο παίρνουν το TrustPilot WAY πιο σοβαρά από κάτι άλλο 😅 Νομίζω ότι είναι επειδή είναι ένα παράπονο της Internacional.. όπως και αν είστε σε ποια χώρα είστε, υπάρχει μόνο ένα προφίλ TrustPilot για κάθε εταιρεία/καζίνο 😅 έτσι συνήθως απαντούν εκεί.. ακόμη και η συμμόρφωσή τους Η ομάδα απαντά ή Θα σας καλέσει για να προσπαθήσετε να επιτύχετε μια συμφωνία. Με την BetOnRed η καταγγελία TrustPilot έκανε τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων πολύ πιο γρήγορη. Προσπαθήστε να παραπονεθείτε όσο περισσότερο μπορείτε.
Have you try to complaint on askgamblers, casinomeister and TrustPilot? For more ridiculous that it seems, this casinos take TrustPilot WAY more serious that something else 😅 I think it is because its an Internacional complaint.. like no matter which country you are, there is only one TrustPilot profile for each company/casino 😅 so they usually answer there.. even their compliance Team answer or Will call you to try to reach a deal. With BetOnRed the TrustPilot complaint made the refund process much faster. Try to complaint as much as you can.
Η CEG και η Επιτροπή τυχερών παιχνιδιών Kahnawake είναι πραγματικά καλοί ρυθμιστές, εάν έχετε τις σωστές αποδείξεις και ξέρετε Πώς να κάνετε τη σωστή καταγγελία! Έγραψα ακόμη και στον κυβερνήτη του Κουρασάου 😅 Έφτασα στα άκρα
CEG and the Kahnawake Gaming Commission are actually good regulators if you have the right proofs and know How to Make the right complaint! I even wrote to the governor of Curaçau 😅 I went to the extreme
Εκεί αναγνωρίζω τον εαυτό μου. Φτάνω και στα άκρα. Έγραψα μέσω της φόρμας επικοινωνίας του κυβερνήτη χωρίς επιτυχία. Έχετε ένα άμεσο email για μένα; 👍 καλή συμβουλή με τον trustpilot, σας ευχαριστώ πολύ,
I recognize myself there. I also go to extremes. I wrote via the governor's contact form without success. Do you have a direct email for me? 👍 good tip with trustpilot, thank you very much,
Da erkenne ich mich wieder. Ich gehe da auch bis ans äußerste. Ich hatte über das kontaktformular des Gouverneur geschrieben ohne Erfolg. Hast du eine direkte email für mich? 👍 guter Tipp mit trustpilot, vielen Dank,
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.