ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνHow to contact the Antillephone N.V. (Curaçao) licensing authority

How to contact the Antillephone N.V. (Curaçao) licensing authority (σελίδα 10)

πριν από 1 έτος από Daniel
|
89817 προβολές 366 απαντήσεις |
|
1...9 10 11...19
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Δεν μπορείτε να γράψετε, αλλά μόνο πράγματα που πιστεύετε ότι είναι πραγματικά σχετικά με την υπόθεση, αλλά συνιστώ να στείλετε ξανά το email καταγγελίας σας λεπτομερώς σε όλα τα email που σας έστειλα παραπάνω

Αυτόματη μετάφραση:
joaomarsh20
πριν από 4 μήνες

Εντάξει, θα το κάνω. Πόσο γρήγορο ήταν για σένα;

Αυτόματη μετάφραση:
joaomarsh20
πριν από 4 μήνες

This is all fantastic information, Joao! This is the type of stuff that Casino Guru should have links to from the main page.


Also, you seem to know quite a bit about the back end of this stuff. Operators, regulators, etc. I'd love to have a chat with you about this stuff one day. I think there's a lot I could learn from you.


Thanks for helping people out! You're one of the good ones.

Obrigado!!

DaStupidKidd
πριν από 4 μήνες

Μπορώ μόνο να συμφωνήσω μαζί σου. ☺️

Αυτόματη μετάφραση:
DaStupidKidd
πριν από 4 μήνες

Ήταν μια μακρά διαδικασία στην οποία έμαθα πολλά, κυρίως ότι υπάρχουν καζίνο που δεν λύνονται με λίγα email, πρέπει να παραπονεθείς σε δημόσιους ιστότοπους, όπως εξήγησα στην Τζένη, ορισμένα καζίνο και ρυθμιστικές αρχές δίνουν μεγαλύτερη σημασία στα παράπονα γραμμένο στο TrustPilot. Όσο περισσότερη έκθεση έχετε τόσο το καλύτερο! Τα καζίνο του Κουρασάο, ειδικά αυτά που έχουν άδεια από την Antillephone NV ή CEG, συνήθως δεν θέλουν να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή... συνήθως έχουν πολλά να κρύψουν

Αυτόματη μετάφραση:
LaJenny7
πριν από 4 μήνες

Ήταν μια εβδομάδα Τζένη. Αλλά η BetOnRed έδωσε πραγματικά μεγάλη σημασία στην καταγγελία του TrustPilot

Αυτόματη μετάφραση:
joaomarsh20
πριν από 4 μήνες

I'm glad you got paid!

Dealing with the more popular casinos, ones with establishes names and reputations, always helps.


The point I was trying to make, however, was that if, for whatever reason, they decided that they were gonna not pay you, there's still nobody to hold them accountable. Sure, the regulator could fine them and their reputation may take a little hit, but you'd still be out the money.

Personally, I believe the regulator should be the one who has to pay the player in cases where the casino is in breach of their terms and conditions. They can then deal with getting reimbursed by the casino when their license is up for renewal.


Just my $0.02

joaomarsh20
πριν από 4 μήνες

I've always had my suspicions about 8048/JAZ.

Dama uses them for all their Curacao casinos, and there's something about Dama that just doesn't sit right with me. Kinda like maybe they're funneling money to Russia, or something like that...


If I'm not heard from for a while, you'll know why lol

πριν από 4 μήνες

Lol mods have a ton of reading to do here when they wake up 🤣


Hi, Radka! Jaro! 👋

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
πριν από 4 μήνες

Ναι, το κάνω, και υποτίθεται ότι η υπόθεση έχει παραδοθεί στη ρυθμιστική αρχή, αλλά αυτό λέει η Roku Bet... Δεν έχω κανένα email από την Antillephone NV που να το επιβεβαιώνει. Αλλά η Roku Bet έχει άδεια από την Antillephone, αλλά τώρα «ελέγχεται» από την ομάδα συμμόρφωσης του eMoore NV, την οποία βρήκα ότι είναι πιο αξιόπιστη οντότητα. Τουλάχιστον ο ιστότοπος eMoore NV έχει διευθύνσεις, email και μέρη για παράπονα.

Επισυνάπτονται φωτογραφίες της ιστοσελίδας Roku και η απάντηση που δόθηκε στο πορτογαλικό Queixa Portal.

Μπορεί το CasinoGuru να με βοηθήσει με αυτά τα δεδομένα; Επικοινωνήστε με την ομάδα συμμόρφωσης του eMoore NV; Παρεμπιπτόντως, αν και η άδεια Roku Bet και BetTilt προέρχεται από την Antillephone, είναι δευτερεύουσα άδεια, δεν πρέπει ο όμιλος Abudantia BV να ακολουθεί τους κανόνες των νόμων της Master License Curaçao; Σε παρακαλώ βοήθησέ με.

filefilefile

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hello.

It is unfortunate, but since we are not among the officially recognized authorities, we are not in any relation with Moore NV compliance team. For the same reason, we just can't address any license providers or casinos (aside from standard complaint communication initiated through the RCM Team) on any players' behalf. The same goes for the legal aspect, we are not lawyers, hence we can't prosecute local law. I'm sorry.



πριν από 4 μήνες

Κοιτάξτε, ίσως δεν είστε πολύ μακριά από την αλήθεια, πολλά από αυτά τα καζίνο όπως το Leon και το Twin θα βρίσκονται πάντα σε ανατολικές χώρες, δηλαδή στη Ρωσία. Εάν χρησιμοποιούν έναν ιστότοπο που ονομάζεται "offshore leaks" και κάνουν μια αναζήτηση για "ORing Limited" ή "Moonlite NV" θα τρελαθείτε 😂 υπάρχουν τουλάχιστον 20 διαφορετικές εταιρείες που συνδέονται με το Casino Leon Bet

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 4 μήνες

But don't you maybe think that there's more you guys could do outside of the legal stuff?


Making taking a proactive stance and start warning players about casinos/operators/regulators with shady business practices?

This casino is operated by (insert name). There are many cases of non-payment with this operator and they are non-responsive to our team. We highly suggest playing elsewhere.

Something like this would help a lot of people.

πριν από 4 μήνες
..whether the casinos will cooperate..


And this is the problem with online gambling.

Licensed, unlicensed. Curacao, Malta, UKGC. At the end of the day, none of it means a damn thing, as the only person deciding if you get paid, is whoever is in charge of casino finances.

If a casino doesn't want to pay you, they won't. It's as simple as that. For most people, there's absolutely nothing you can do to get your money, because there's nobody in charge of making sure players get paid.


The commissions and regulatory bodies are all a farce. They exist solely to make players feel "comfortable" giving their money to these shady businesses. They'll also take a big chunk of change from every operator so they can line their own pockets. As long as that money keeps coming in, they don't give a single Fudgsicle.


Let's use Blazzio as a recent example.

One day, they just decided to pull the plug on their operation. No warning was given to players. No responses have been sent out. All they did, was change their website to look like a geo-block.

Try to look up information about this, and you'll find next to nothing. You'll see complaints that people have sent to affiliate sites such as this one. You'll even see some sites still recommending it as a safe place to play! Painfully missing, is any actual NEWS relating to their shutdown. Nobody seems to know a damn thing about what happened.


In this "regulated" industry, how is it possible for a casino to just pull the plug - taking (very likely) millions of dollars of players funds along with them - yet it doesn't even make a single news headline. Not even the affiliate sites had much to say about it.

There are people that lose their life savings to places like this and yet nothing ever happens to the people responsible. At the VERY LEAST, the regulator should be investigated by the Government of Curacao, but that won't happen. They're in the midst of new regulations, which is only making things more confusing, as they're too busy enjoying their Carribean beach lifestyle to give a flying phuck about the players.


/End rant

πριν από 4 μήνες

Hi!

From my perspective and also from my experiences, if the player reaches out to any licensing authority, the person who decides whether the player's issue should be addressed and settled is someone from the licensing authority. Sadly, many player's requests remain unaddressed. I also agree that these authorities sometimes act more in favor of casinos by ignoring complaints.

I believe there is a way to prevent these issues from occurring. Play exclusively at casinos that are authorized in the nation of your permanent residence.

If we stick with our nationally licensed casinos, Curacao or Malta-licensed casinos would be left with quite a little traffic, I think, and surely their possible issues could not be avoided so easily. From what I can tell, especially on this forum, players prefer Curacao or Malta because they come from highly regulated markets. Most of them take this risk to avoid the regulations. These players create the demand.

Aside from this, I can appreciate your viewpoint.


Radka
πριν από 4 μήνες

so what does CasinoGuru really does? 😅 I saw a Post that shows that you have good relations with some operators and regulators from Curaçau .. but until now no one could help me 😅 why can’t you speak with any company? Its not like they are doing the right thing or doing legal stuff 😂 as for the eMoore N.V they are not just a compliance team… you should have good relations with them.. because they are managing/helping almost every Casino in Curaçau. They are license holders, regulators, complaince team, everything that a modern casino from Curaçau has to got.. They do the Service. They are the owners of TrustMore, and most of new and some oldschool Curaçau Casinos even got the same address from TrustMore.. yes, they rent off shore offices too.. so, I Think CasinoGuru have to Know the guys from the EM Group 😅 they are now present in Curaçau, Malta, Cyprus and Netherlands.

πριν από 4 μήνες

Do you know anyone from Antillephone N.V that CasinoGuru could contact? Or Roku Bet, BetTilt. Their compliance team is eMoore N.V a very well knowned company in the gaming industry. They Manage, deal with complaints, pass licensed, help you oppening a Casino from scratch.. so I think its a good away to start! I have sent an email to the eMoore Compliance team and they answered quick saying that they Will investigate the case !

maybe if someone here from CasinoGuru sent an email with would My case being faster …

They use

complaints@the-emgroup.com

Complaints@emoore.com

complaints@igamingcompliance.com

lily.kroon@the-emgroup.com

filefile

πριν από 4 μήνες

I am not familiar with this kind of information, but you could try asking your complaint handlers. But I really believe that we do not act in such a way. I explained in my previous reply.

Try it anyhow, and you will see.

πριν από 4 μήνες

Lol mods have a ton of reading to do here when they wake up 🤣


Hi, Radka! Jaro! 👋

πριν από 4 μήνες

Hi there,

We do not often get the chance to see how far players can go on their own, so I am especially happy about that.

Have a good day! 🖐

Radka
πριν από 4 μήνες

Από ό,τι καταλαβαίνω το EM Group, η eMoore NV χειρίζεται τώρα παράπονα και συμμόρφωση για το Roku Bet / Abudantia BV και ένα μεγάλο μέρος των καζίνο του Κουρασάο. Εάν η εταιρεία ανταποκρίνεται πιο γρήγορα και είναι πιο χαλαρή ακόμα και στα email, γιατί το CasinoGuru να μην προσπαθήσει πραγματικά να βοηθήσει τους πιστούς υποστηρικτές και τους επισκέπτες του ιστότοπού του; Επειδή μην ξεχνάτε ότι ο στόχος σας, εκτός από την αξιολόγηση των καζίνο, είναι επίσης να βοηθήσετε τους παίκτες να λύσουν προβλήματα, γι' αυτό υπάρχει το κομμάτι των παραπόνων

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

But don't you maybe think that there's more you guys could do outside of the legal stuff?


Making taking a proactive stance and start warning players about casinos/operators/regulators with shady business practices?

This casino is operated by (insert name). There are many cases of non-payment with this operator and they are non-responsive to our team. We highly suggest playing elsewhere.

Something like this would help a lot of people.

πριν από 4 μήνες

Good idea, In my opinion, this warning says it too:

(example shown in the Safety Index tab)

file

file

🤷‍♀️


πριν από 4 μήνες

Απλώς σκέφτηκα ότι έγραψα και στον trustpilot όταν παραπονέθηκα για το ninecasino. Δεν ξέρω αν αυτό βοήθησε, αλλά πήρα τα κέρδη μου. Αυτό πιθανότατα μπορεί πραγματικά να βοηθήσει. Η CEG είχε απειλήσει με κυρώσεις και πρόστιμα επειδή το καζίνο δεν αντέδρασε. Θλιβερό αλλά αληθινό. Ξαφνικά αποδέχτηκαν την προσφορά μου του 50% και πλήρωσαν αστραπιαία

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 4 μήνες

Κάνοντας παράπονα στα σωστά σημεία, γράφοντας σωστά, δείχνοντας όλα τα στοιχεία και τις παραβιάσεις των κανόνων του Καζίνο στη ρυθμιστική αρχή, μπορείτε να φτάσετε εκεί που θέλετε! Σε αυτή την περίπτωση δεν τους έδωσα ούτε λεπτό ξεκούραση... όπως μπορείτε να δείτε εδώ, η BetOnRed έσπευσε να επιστρέψει το ποσό που ξοδεύτηκε για το παιχνίδι. Απλώς έπρεπε να αποδείξω ότι δεν υπάρχει αρκετή προστασία KYC ή παίκτη στον ιστότοπο... στην πραγματικότητα, καμία! filefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
1...9 10 11...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα