ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟ Mr. Bet δεν θα επαληθεύσει τον λογαριασμό μου και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου

Ο Mr. Bet δεν θα επαληθεύσει τον λογαριασμό μου και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από Daniel1990
|
8464 προβολές 54 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
Silviu
πριν από 1 έτος

Γιατί μπλοκάρουν τον λογαριασμό σας; Υπήρχε κάτι στα έγγραφά σας που δεν ταίριαζε;

Αυτόματη μετάφραση:
Silviu
πριν από 1 έτος

Ναι, ο λογαριασμός μου δεν είναι αποκλεισμένος και γιατί μπλοκάρουν αυτόν που είπες για αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 1 έτος

This is what I can create in my banking online app. I'm sorry to hear that you have to got he the bank personally to receive this statement, it's so inconvenient.

I will make a note to make sure that I can advise other players with same problem far better.

Thank you very much for your efforts!


Radka
πριν από 1 έτος

Can you Tell my how long it takes that someone looking at my Case?


Crunchy163
πριν από 1 έτος

Τραγανό, οπότε ο σανός έχει λυθεί μαζί μου, έχω επαληθευτεί ότι τα χρήματα είναι καθ' οδόν


πας στην τράπεζα και πας σε έναν σύμβουλο, τον ρωτάς αν μπορεί να δημιουργήσει αντίγραφα κίνησης για τις μέρες που σου ζητούν κάτι και μετά το ανεβάζεις

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

δεν καταλαβαίναμε ο ένας τον άλλον στην αρχή.

Μπορώ επίσης να κάνω τα πάντα στην ηλεκτρονική μου τράπεζα, μόνο που λαμβάνουμε αντίγραφα κίνησης λογαριασμού από μήνα σε μήνα.

λειτούργησε τώρα, αλλά δεν πειράζει

Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 1 έτος

Ήταν στην τράπεζα σήμερα, δεν μπορούν να το κάνουν. Δεν υπάρχει όνομα στο μηχάνημα. δροσερός

Αυτόματη μετάφραση:
Crunchy163
πριν από 1 έτος

Έπρεπε να είχες πάει σε σύμβουλο.

είσαι στο Sparkasse;

μπορούν να εκφράσουν μια κανονική, ορθογώνια δήλωση αυτού του είδους; Ξέρετε τι εννοώ και θα σας στείλω μια φωτογραφία με αυτό που εννοώ, λειτουργεί 1000%, δούλεψε και σε μένα file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 1 έτος

Ναι, έχω αυτό το πράγμα, αλλά δεν υπάρχει όνομα 😀

Αυτόματη μετάφραση:
Crunchy163
πριν από 1 έτος

Υπάρχει ένα όνομα κάτω δεξιά;

γιατι εχω ονομα και ειναι και απο τα Sparkasse

Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 1 έτος

Έπρεπε να εκτυπώσω τις πωλήσεις στο μηχάνημα, διαφορετικά υποτίθεται ότι δεν θα ήταν δυνατό. Και ξέρετε, δεν υπάρχει όνομα

Αυτόματη μετάφραση:
Crunchy163
πριν από 1 έτος

Έτσι, όλα λειτούργησαν για μένα, πλήρωσα τα χρήματά μου

σήμερα για τα λεφτά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Can you Tell my how long it takes that someone looking at my Case?


πριν από 1 έτος

Hello,

from what I can see, the cmplaint team has 4 days to response.

file

From what I see Petronela is working on that and needs to clerify some statements. Kindly wait for her to get back to you.

πριν από 1 έτος

δεν καταλαβαίναμε ο ένας τον άλλον στην αρχή.

Μπορώ επίσης να κάνω τα πάντα στην ηλεκτρονική μου τράπεζα, μόνο που λαμβάνουμε αντίγραφα κίνησης λογαριασμού από μήνα σε μήνα.

λειτούργησε τώρα, αλλά δεν πειράζει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Now I understand that it works differently with German banks, so I am grateful for your council. 🙏

Antoemo
πριν από 1 έτος

That's great!

I truly hope that this was your longest KYC adventure!

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα