Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟ Mr. Bet δεν θα επαληθεύσει τον λογαριασμό μου και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου

Ο Mr. Bet δεν θα επαληθεύσει τον λογαριασμό μου και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από Daniel1990
|
14.516 προβολές 59 απαντήσεις |
|
12 3
Silviu
πριν από 2 έτη

Γιατί μπλοκάρουν τον λογαριασμό σας; Υπήρχε κάτι στα έγγραφά σας που δεν ταίριαζε;

Αυτόματη μετάφραση:
Silviu
πριν από 2 έτη

Ναι, ο λογαριασμός μου δεν είναι αποκλεισμένος και γιατί μπλοκάρουν αυτόν που είπες για αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 2 έτη

This is what I can create in my banking online app. I'm sorry to hear that you have to got he the bank personally to receive this statement, it's so inconvenient.

I will make a note to make sure that I can advise other players with same problem far better.

Thank you very much for your efforts!


Radka
πριν από 2 έτη

Can you Tell my how long it takes that someone looking at my Case?


Crunchy163
πριν από 2 έτη

Τραγανό, οπότε ο σανός έχει λυθεί μαζί μου, έχω επαληθευτεί ότι τα χρήματα είναι καθ' οδόν


πας στην τράπεζα και πας σε έναν σύμβουλο, τον ρωτάς αν μπορεί να δημιουργήσει αντίγραφα κίνησης για τις μέρες που σου ζητούν κάτι και μετά το ανεβάζεις

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

δεν καταλαβαίναμε ο ένας τον άλλον στην αρχή.

Μπορώ επίσης να κάνω τα πάντα στην ηλεκτρονική μου τράπεζα, μόνο που λαμβάνουμε αντίγραφα κίνησης λογαριασμού από μήνα σε μήνα.

λειτούργησε τώρα, αλλά δεν πειράζει

Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 2 έτη

Ήταν στην τράπεζα σήμερα, δεν μπορούν να το κάνουν. Δεν υπάρχει όνομα στο μηχάνημα. δροσερός

Αυτόματη μετάφραση:
Crunchy163
πριν από 2 έτη

Έπρεπε να είχες πάει σε σύμβουλο.

είσαι στο Sparkasse;

μπορούν να εκφράσουν μια κανονική, ορθογώνια δήλωση αυτού του είδους; Ξέρετε τι εννοώ και θα σας στείλω μια φωτογραφία με αυτό που εννοώ, λειτουργεί 1000%, δούλεψε και σε μένα file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 2 έτη

Ναι, έχω αυτό το πράγμα, αλλά δεν υπάρχει όνομα 😀

Αυτόματη μετάφραση:
Crunchy163
πριν από 2 έτη

Υπάρχει ένα όνομα κάτω δεξιά;

γιατι εχω ονομα και ειναι και απο τα Sparkasse

Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 2 έτη

Έπρεπε να εκτυπώσω τις πωλήσεις στο μηχάνημα, διαφορετικά υποτίθεται ότι δεν θα ήταν δυνατό. Και ξέρετε, δεν υπάρχει όνομα

Αυτόματη μετάφραση:
Crunchy163
πριν από 2 έτη

Έτσι, όλα λειτούργησαν για μένα, πλήρωσα τα χρήματά μου

σήμερα για τα λεφτά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Can you Tell my how long it takes that someone looking at my Case?


πριν από 2 έτη

Hello,

from what I can see, the cmplaint team has 4 days to response.

file

From what I see Petronela is working on that and needs to clerify some statements. Kindly wait for her to get back to you.

πριν από 2 έτη

δεν καταλαβαίναμε ο ένας τον άλλον στην αρχή.

Μπορώ επίσης να κάνω τα πάντα στην ηλεκτρονική μου τράπεζα, μόνο που λαμβάνουμε αντίγραφα κίνησης λογαριασμού από μήνα σε μήνα.

λειτούργησε τώρα, αλλά δεν πειράζει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Now I understand that it works differently with German banks, so I am grateful for your council. 🙏

Antoemo
πριν από 2 έτη

That's great!

I truly hope that this was your longest KYC adventure!

πριν από 4 εβδομάδες

Hello, can anyone help me? I’m struggling with account verification on Mr.Bet

JustJay
πριν από 4 εβδομάδες

May I ask what exactly is the struggle there, and how long exactly are you waiting for your verification?

I'm asking just because we usually give casinos 14 full days to proceed with it, as was explained in your complaint as well.

Have you submitted all the required documents and they still haven't approved them, right?🤔

Romi
πριν από 4 εβδομάδες

Yes, I uploaded the ID which I was asked, now they’ve gone ahead to block my account file

πριν από 4 εβδομάδες

I think Mr.Bet Casino is a fraud, I have been registered with their casino directly with my Gmail account, and I proceeded to upload my National identity card for my profile verification and which I have been waiting for the verification for over 5days now only for them to block my account with the reason that the address I added on the site does not correspond with the one on my ID of which I never added any address in the site, can anyone help me with this? They’re trying to scam me out of my winnings on their Casino

JustJay
πριν από 3 εβδομάδες

I believe that it is really important to provide all the required documents to the casino, as it is shown on the screenshot you posted.

Have you done that already?

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα