Ναι, αλλά δεν είναι κρίμα; Γιατί συνεχίζεις να πληρώνεις με αυτό
ίδιο λογαριασμό. Τότε δεν έχει σημασία αν είναι η κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού του Νοεμβρίου ή του Οκτωβρίου. Το κάνουν 100% επιπλέον, παίζετε ξανά και ξανά και καταθέτετε στον ίδιο λογαριασμό και θέλουν απόδειξη για την τελευταία σας κατάθεση όλων των πραγμάτων. Αυτό που επίσης δεν καταλαβαίνω είναι ότι υπάρχει μήνυμα ότι μπορείτε να ανεβάσετε και άλλα πράγματα, αλλά το chat λέει: "Θέλουν την κατάθεση από 08.11"
Ανεβάζω τις απαιτήσεις εδώ, αυτό που ήθελαν αλλά δεν ισχύουν στη σελίδα επαλήθευσης:
"Παρακαλούμε δώστε μια φωτογραφία (στιγμιότυπο οθόνης) από τον πίνακα ελέγχου του πορτοφολιού σας ή ένα αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού, που να δείχνει καθαρά το όνομα και τις καταθέσεις σας στον ιστότοπό μας. Βεβαιωθείτε ότι το όνομα ταιριάζει με τα δεδομένα στο παρεχόμενο Αποδεικτικό Ταυτότητας."
δεν λέει ακριβώς από την τελευταία μου επαλήθευση αλλά περιέργως το θέλουν έτσι
Yes, but isn't that a shame? Because you keep paying with that
same account. Then it doesn't matter whether it's the bank statement from November or October. They do that 100% extra, you play again and again and deposit with the same account and they want proof of your last deposit of all things. What I also don't understand is that there is a message that you can also upload other things, but the chat says: "They want the deposit from 08.11"
I upload the requirements here, what they wanted but they are not valid on the verification page:
"Please provide a photo (screenshot) from your wallet dashboard or a bank statement, clearly showing your name and deposits to our website. Make sure the name matches the data in the provided Proof of Identity."
it doesn't say exactly from my last verification but strangely enough they want it that way
Ja aber das ist doch voll schade ? Weil man zahlt immer wieder mit dem
selben Konto ein. Dann ist es doch egal ob es der Kontoauszug von November oder Oktober ist . Das machen die doch 100 % extra, man spielt immer wieder und zahlt mit dem selben Konto ein und die wollen einen Nachweis ausgerechnet genau von deiner letzten Einzahlung. Was ich auch nicht verstehe ist das dort die Nachricht steht das man auch andere Sachen hochladen kann aber der Chat sagt : „ Die wollen die Einzahlung von 08.11"
ich lad mal die Anforderungen hoch hier was die wollten aber diese nicht gültig sind auf der Verifizierungsseite :
„Please provide a photo (screenshot) from your wallet dashboard or a bank statement, clearly showing your name and deposits to our website. Make sure the name matches the data in the provided Proof of Identity."
da steht nicht von meiner letzten Verifizierung genau aber komischerweise wollen die das genau so haben
Αυτόματη μετάφραση: