ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟ Mr. Bet δεν θα επαληθεύσει τον λογαριασμό μου και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου

Ο Mr. Bet δεν θα επαληθεύσει τον λογαριασμό μου και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Daniel1990
|
12457 προβολές 54 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Η εφαρμογή μου μπορεί να δημιουργήσει καταστάσεις λογαριασμού, αλλά πάντα από τον προηγούμενο μήνα, ή έχω δηλώσεις λογαριασμού σε μορφή .pdf εκεί.

Για παράδειγμα: έχουμε τον Νοέμβριο και το αντίγραφο κίνησης για τον Νοέμβριο έρχεται τον Δεκέμβριο. Και το καζίνο θέλει αποδείξεις από τον Νοέμβριο.


Τους έστειλα πωλήσεις, όπως χρεώσεις από τον λογαριασμό μου, αλλά όπως είπα δεν υπάρχει κανένα όνομα, αλλά θα πρέπει να δείξουν απόδειξη πληρωμής με το όνομά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I understand the point, the solution is still the same, I fear.


πριν από 1 έτος

Έχω μια λύση! Εάν μεταβείτε στην ηλεκτρονική τραπεζική στον υπολογιστή, μπορείτε να αλλάξετε τις προβολές στις ρυθμίσεις.

Κάπου υπάρχει μια ρύθμιση που μπορείς να δώσεις όνομα στον λογαριασμό σου, απλά μπορείς να βάλεις το όνομά σου εκεί και να έχεις μαζί το όνομά σου στις συναλλαγές.

Πράγματι πρέπει να λειτουργεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

I guess that the casino is interested to see the official holder's full name and address. Can you confirm that such a document got approven by the casino? I want to be sure.

Good thinking though!

Crunchy163
πριν από 1 έτος

Ω πραγματικά είναι jaaa megaaa γράψτε μου αν δούλεψε. Θα το κάνω αμέσως τώρα και θα το στείλω αμέσως 💪. Καλή τύχη και σε εσενα

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, αλλά δεν είναι κρίμα; Γιατί συνεχίζεις να πληρώνεις με αυτό

ίδιο λογαριασμό. Τότε δεν έχει σημασία αν είναι η κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού του Νοεμβρίου ή του Οκτωβρίου. Το κάνουν 100% επιπλέον, παίζετε ξανά και ξανά και καταθέτετε στον ίδιο λογαριασμό και θέλουν απόδειξη για την τελευταία σας κατάθεση όλων των πραγμάτων. Αυτό που επίσης δεν καταλαβαίνω είναι ότι υπάρχει μήνυμα ότι μπορείτε να ανεβάσετε και άλλα πράγματα, αλλά το chat λέει: "Θέλουν την κατάθεση από 08.11"

Ανεβάζω τις απαιτήσεις εδώ, αυτό που ήθελαν αλλά δεν ισχύουν στη σελίδα επαλήθευσης:

"Παρακαλούμε δώστε μια φωτογραφία (στιγμιότυπο οθόνης) από τον πίνακα ελέγχου του πορτοφολιού σας ή ένα αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού, που να δείχνει καθαρά το όνομα και τις καταθέσεις σας στον ιστότοπό μας. Βεβαιωθείτε ότι το όνομα ταιριάζει με τα δεδομένα στο παρεχόμενο Αποδεικτικό Ταυτότητας."


δεν λέει ακριβώς από την τελευταία μου επαλήθευση αλλά περιέργως το θέλουν έτσι

Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 1 έτος

I honestly think that it's pointless to debate about what is or is not shame at the moment. I understand your feelings, bacase I would be quite mad too, still the princip remains the same. Casino must be sure about your deposits, identity, payment method. Try to provide all exactly the way you awas asked to do so, this is the easiest way.

Mr. Bet is a casino with a perfect reputation and they take the KYC very seriously. If I was about to guess, I'd say that maybe they found some similarities with other accounts, so they ask for additional documents. It happens very often.

This requirement is also quite normal:"Please provide a photo (screenshot) from your wallet dashboard or a bank statement, clearly showing your name and deposits to our website. Make sure the name matches the data in the provided Proof of Identity."

I would not waste my time asking questions, insted I would do my best to pass the KYC and be done with that. I guess I would also ask the casino whether I should expect the same procedure nest time I'd like to withdraw.

By the way, this is why the cryptocurencies are so popular when it comes to easy withdrawals.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

You cant Pass the kyc If they dont Response

Radka
πριν από 1 έτος

Είναι ξεκάθαρο ότι είστε στο πλευρό του καζίνο.


αυτή η φράση που γράψατε: Αυτή η απαίτηση είναι επίσης πολύ φυσιολογική: "Παρακαλούμε δώστε μια φωτογραφία (στιγμιότυπο οθόνης) από τον πίνακα ελέγχου του πορτοφολιού σας ή μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού που δείχνει καθαρά το όνομά σας και τις καταθέσεις σας στον ιστότοπό μας. Βεβαιωθείτε ότι το όνομα ταιριάζει με τα δεδομένα στο προσκόμισε αποδεικτικό ταυτότητας». Δεν έχει νόημα επειδή δεν θέλουν τρέχον αντίγραφο κίνησης, δεν θέλουν πίνακα ελέγχου πορτοφολιού, θέλουν ακριβώς την τελευταία σας κατάθεση 😂 δεν έχουν άλλες επιλογές ή διαφορετική λύση. Αν έπαιζες με τον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό ξανά και ξανά, δεν είναι και τόσο κακό αν στείλεις αντίγραφο κίνησης από τον προηγούμενο μήνα, όχι, αλλά πρέπει να είναι η τελευταία κατάθεση 😂 Λοιπόν, τώρα ξέρω πώς νιώθεις το.

Αυτόματη μετάφραση:
Crunchy163
πριν από 1 έτος

Περιέργως, καταλάβαμε τι εννοούσαμε, αλλά όχι ο συνάδελφος εδώ. Το θέμα δεν είναι να θέλουν να συνεργαστούν μαζί μας. Μπορεί το καζίνο να είναι καλό ή κάτι άλλο, αλλά μόλις δεν είναι σε θέση όταν είστε με ένα

τραπεζικός λογαριασμός παρόλο που είναι δικός σας

διάφορες μέθοδοι επαλήθευσης Ειδικά αν έχουν περάσει περισσότερες από 14 ημέρες, τότε αυτό δεν είναι ένα ΤΕΛΕΙΟ καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 1 έτος

Είναι μάλλον μια τακτική στασιμότητας και πάλι.

Κατέθεσα €30 και σχεδόν 4 χιλιάδες σε πληρωμή. Θα ενοχληθούν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

You cant Pass the kyc If they dont Response

πριν από 1 έτος

I guess that it depends whether you have already submitted all documents or you have not. If you wait for instruction, but the casino is unresponsive then you are correct. 🙁

Since there are no clues for me to be found in your complaint, I just hope that the complaint team will find out the problem. I could not find whether the casino expalined what is wrong with your proof of payment. Did they, please?

Radka
πριν από 1 έτος

The proof of payment was declined because of poor Quality.... it was a screenshot and a pdf just to be sure...

πριν από 1 έτος

Είναι ξεκάθαρο ότι είστε στο πλευρό του καζίνο.


αυτή η φράση που γράψατε: Αυτή η απαίτηση είναι επίσης πολύ φυσιολογική: "Παρακαλούμε δώστε μια φωτογραφία (στιγμιότυπο οθόνης) από τον πίνακα ελέγχου του πορτοφολιού σας ή μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού που δείχνει καθαρά το όνομά σας και τις καταθέσεις σας στον ιστότοπό μας. Βεβαιωθείτε ότι το όνομα ταιριάζει με τα δεδομένα στο προσκόμισε αποδεικτικό ταυτότητας». Δεν έχει νόημα επειδή δεν θέλουν τρέχον αντίγραφο κίνησης, δεν θέλουν πίνακα ελέγχου πορτοφολιού, θέλουν ακριβώς την τελευταία σας κατάθεση 😂 δεν έχουν άλλες επιλογές ή διαφορετική λύση. Αν έπαιζες με τον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό ξανά και ξανά, δεν είναι και τόσο κακό αν στείλεις αντίγραφο κίνησης από τον προηγούμενο μήνα, όχι, αλλά πρέπει να είναι η τελευταία κατάθεση 😂 Λοιπόν, τώρα ξέρω πώς νιώθεις το.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello, I'm not 🙂 

And to be honest, I do not actually understand your reply. The screenshot is a common practice, have already "seen" that a dozen times, and players were always very concerned about it. As far as I understand, the casino simply wants you to prove that you have an access to the payment option, wallet bank account - whatever has been used for the last deposit. So, what is the matter?

I would log in to my ewallet or internet banking app, scroll to the last deposit, make a printscreen hide sensitive data and send it to the casino. Or are we discussing anything else? Kindly let me know.


Update 10:22: I'm sorry I was lost a bit, now I understand that the casino wan't you to provide full bank statement for just a single transaction - am I correct, please?

As I mantioned, I can generate such cnfirmation in my internet banking anytime. 🤔 So, when your monthly bank statement is available, there will more transactions, but also your full name will be shown.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

The problem with his proof is that on his Bank account(Sparkasse) is no Name when you go to your last transactions.


Crunchy163
πριν από 1 έτος

Oh, thank you for the explanation, I was a bit lost, I'm sorry.

Anyway, I can create such .pdf document in my internet banking - it's a statement and I can create it for a certain period of time or for certain transactions, so I thought that this is not the case. 🤔

Radka
πριν από 1 έτος

Στο Sparkasse λαμβάνετε την κατάσταση λογαριασμού δυστυχώς μόνο μηνιαία

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Στη mrbet, δεν γίνονται δεκτά έγγραφα pdf που δημιουργούνται μόνοι σας. Το έκανα και αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, δέχονται μόνο μία συναλλαγή, δεν τους ενδιαφέρουν οι άλλες συναλλαγές


όπως περιέγραψες είναι εντάξει αν θέλουν να δουν αν έχεις πρόσβαση στον λογαριασμό σου αλλά δεν θέλουν τον λογαριασμό σου αλλά την τελευταία σου κατάθεση

Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 1 έτος

Έχετε κάνει ήδη κάτι; Έχετε βρει την επιλογή;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Εχω το ιδιο προβλημα, 200€ και δεν θελει να πληρωσει τωρα, μπλοκαρανε τον λογαριασμο μου

Αυτόματη μετάφραση:
Crunchy163
πριν από 1 έτος

Πήγα στην τράπεζα, έβαλα το Sparkasse να εκτυπώσει μια κατάσταση λογαριασμού για την ημέρα και την ανέβασα σήμερα ως φωτογραφία, σύμφωνα με το chat, ο τρόπος πληρωμής πρέπει να γίνει αποδεκτός, είπαν ότι δεν είδαν κανένα πρόβλημα με αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα