ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟ Mr. Bet δεν θα επαληθεύσει τον λογαριασμό μου και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου

Ο Mr. Bet δεν θα επαληθεύσει τον λογαριασμό μου και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου

πριν από 2 έτη από Daniel1990
|
12871 προβολές 54 απαντήσεις |
|
1 23
πριν από 2 έτη

Αγαπητέ παρακαλώ τη βοήθειά σας, προσπαθώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου στο Mr. Bet για περισσότερο από ένα μήνα και ακόμα δεν περνάει την επαλήθευση, έχω στείλει πολλά χαρτιά και κανένα από αυτά δεν λειτουργεί. Ωστόσο, την τελευταία φορά έστειλα το αντίγραφο κίνησης της τραπεζικής μου πιστωτικής κάρτας προσδιορίζοντας τις καταθέσεις που έγιναν στον Mr. Bet, αλλά και πάλι μου αρνήθηκαν την επαλήθευση. Η βοήθειά σας παρακαλώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel1990
πριν από 2 έτη

Hello,

I would like to help you, but first you have to find out what is the problem with your bank statement.

Ask the casino about it and then try to provide it correctly.

Do you have any email comunication concerning this statement, maybe I can figure something out.

πριν από 2 έτη

Γεια σας, ναι, έχω μια συνομιλία, δεν ξέρω αν θα χρησιμεύσει ως εφεδρικό; μπορώ να το στείλω;

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel1990
πριν από 2 έτη

Hello,

if the communication is in English just paste it here directly. Is this statement the only document missing?

We need to find out what is wrong with it, share the lates instructions, please.

Alternatively, you can submit a complaint, because it seems that even a month is not enought time for both sides to solve the KYC problem.

mehmetemre65
πριν από 2 έτη

Hi, as far as I can see, no posts or questions have been deleted to you on this forum. I just think you're in a wrong thread since your questions are posted here.

Daniel1990
πριν από 2 έτη

Hello,

could you kindly confirm that you've received the winnings, please? 🙂

Since we don't have your confirmation the complaint was closed as "player stopped responding". Little update won't hurt. 😜

πριν από 2 έτη

Είμαι πολύ περίεργος γιατί έχω το ίδιο πρόβλημα.

Δεν ήξερα τι να ανεβάσω για τον τρόπο πληρωμής την τελευταία κατάθεση που έστειλα σε ένα στιγμιότυπο οθόνης της ηλεκτρονικής τραπεζικής μου και μια ξεχωριστή κίνηση λογαριασμού, αλλά δεν μπορείτε να δείτε την κατάθεση στο αντίγραφο κίνησης λογαριασμού επειδή είναι από τον προηγούμενο μήνα, αλλά μπορείτε να δείτε όνομα διεύθυνση αριθμός λογαριασμού τα πάντα και στο Στιγμιότυπο οθόνης περιέχει την ημερομηνία κατάθεσης και τον αριθμό λογαριασμού από εμένα είναι αρκετό;

Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 2 έτη

Hello,

if you try to provide the proof of deposit, I'm quite sure that the transaction must be visible. The same goes for the proof of adress, the statement must show your full address.

I'm sure that the casino should let you know whether something is missing or not.

Try to ask the support and let me know how it went, please.


Radka
πριν από 2 έτη

Έχω γράψει για υποστήριξη αρκετές φορές επειδή έχω μόνο τις πωλήσεις από την κατάθεση για τον τρόπο πληρωμής με την εφαρμογή Sparkassen, αλλά η κατάσταση λογαριασμού θα έρθει τον επόμενο μήνα και οι πωλήσεις με την εφαρμογή Sparkassen είναι πάντα

-Ποσό χρημάτων, -Παραλήπτης, -Ημερομηνία, -και ο τραπεζικός μου λογαριασμός αλλά δεν υπάρχει το όνομά μου αλλά ο αριθμός ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ όπου γνωρίζετε ότι είναι ο λογαριασμός μου από τα τραπεζικά αντίγραφα

Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 2 έτη

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.

Έχετε βρει ήδη λύση;

Η απόδειξη πληρωμής απορρίπτεται συνεχώς, κάθε 24 ώρες 😕


Αυτόματη μετάφραση:
Crunchy163
πριν από 2 έτη

Δυστυχώς δεν μπορώ να τους στείλω μόνο τη συναλλαγή, πώς χρεώθηκαν τα χρήματα από τον λογαριασμό μου, με την ημερομηνία κ.λπ. και ότι χρεώθηκαν από τον αριθμό του τραπεζικού μου λογαριασμού και έτσι μπορούν να συγκρίνουν μια κίνηση λογαριασμού από τον προηγούμενο μήνα, αλλά θέλουν τα πάντα σε ένα έγγραφο εκτός από αυτό Δώστε το στο Sparkasse στην κατάσταση λογαριασμού στο

Τον επόμενο μήνα 😞

Αυτόματη μετάφραση:
Crunchy163
πριν από 2 έτη

Έχετε ήδη πάει στην τράπεζα και τους ρωτήσατε εάν μπορούν να εκτυπώσουν αντίγραφο κίνησης λογαριασμού μόνο για αυτήν τη συναλλαγή; Αυτό θα μου ερχόταν στο μυαλό αυτή τη στιγμή 😕

Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 2 έτη

Δεν έχω, από όσο ξέρω δεν είναι δυνατόν.

Είμαι και εγώ στο Sparkasse και τα παίρνω μόνο κάθε μήνα

Αυτόματη μετάφραση:
Crunchy163
πριν από 2 έτη

Απλώς το έκαναν πολύ άσχημα που δεν μπορείς να δείξεις άλλες καταθέσεις. Δεν είναι η πρώτη μου κατάθεση. Κάπου διάβασα ότι όταν έρθει η κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού τον επόμενο μήνα λένε ότι ήταν πολύ καιρό πριν. Θα χαιρόμουν αν έχετε άλλη λύση και θα τη μοιραστείτε εδώ. Είναι απλά τόσο ανάπηρο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έχω γράψει για υποστήριξη αρκετές φορές επειδή έχω μόνο τις πωλήσεις από την κατάθεση για τον τρόπο πληρωμής με την εφαρμογή Sparkassen, αλλά η κατάσταση λογαριασμού θα έρθει τον επόμενο μήνα και οι πωλήσεις με την εφαρμογή Sparkassen είναι πάντα

-Ποσό χρημάτων, -Παραλήπτης, -Ημερομηνία, -και ο τραπεζικός μου λογαριασμός αλλά δεν υπάρχει το όνομά μου αλλά ο αριθμός ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ όπου γνωρίζετε ότι είναι ο λογαριασμός μου από τα τραπεζικά αντίγραφα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello, I believe that it's not about what you think, but about what the casino wants at this moment.

Have you been advised what is missing? 

The bank statement must hold your full name and address, proof of transaction/deposit must show, the amount, date, and transaction number and in case you used a card, you must also prove that you are the cardholder.


What has the casino advised?

πριν από 2 έτη

Απλώς το έκαναν πολύ άσχημα που δεν μπορείς να δείξεις άλλες καταθέσεις. Δεν είναι η πρώτη μου κατάθεση. Κάπου διάβασα ότι όταν έρθει η κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού τον επόμενο μήνα λένε ότι ήταν πολύ καιρό πριν. Θα χαιρόμουν αν έχετε άλλη λύση και θα τη μοιραστείτε εδώ. Είναι απλά τόσο ανάπηρο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Allow me to say that you should cooperate with the casinos and be persistent to know what exactly is missing. 

Usually, the bank statements - which serve as proof of address cannot be older than 3 months. 

Anyway, I can generate a transaction history - which serves as proof of deposit, anytime in my banking app in the .pdf format. Can your app do the same?

Radka
πριν από 2 έτη

Νομίζω ότι έχουμε παρεξηγηθεί περισσότερες φορές τώρα.

Το καζίνο θέλει μια απόδειξη κατάθεσης με το όνομά μου, επομένως θέλει ποσό, όνομα, ημερομηνία και αριθμό συναλλαγής. Μαζί μου υπάρχει μόνο στο online τραπεζική συναλλαγή αριθμός, ημερομηνία, ποσό δεν υπάρχει όνομα και εκεί με το δικό μου

Ζητήστε ονόματα σε αυτό, από τις 8 Νοεμβρίου και το αντίγραφο κίνησης από τον Νοέμβριο δεν θα έρθει μέχρι τον Δεκέμβριο, οπότε αντιμετωπίζω προβλήματα εκεί τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Η εφαρμογή μου μπορεί να δημιουργήσει καταστάσεις λογαριασμού, αλλά πάντα από τον προηγούμενο μήνα, ή έχω δηλώσεις λογαριασμού σε μορφή .pdf εκεί.

Για παράδειγμα: έχουμε τον Νοέμβριο και το αντίγραφο κίνησης για τον Νοέμβριο έρχεται τον Δεκέμβριο. Και το καζίνο θέλει αποδείξεις από τον Νοέμβριο.


Τους έστειλα πωλήσεις, όπως χρεώσεις από τον λογαριασμό μου, αλλά όπως είπα δεν υπάρχει κανένα όνομα, αλλά θα πρέπει να δείξουν απόδειξη πληρωμής με το όνομά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έχω μια λύση! Εάν μεταβείτε στην ηλεκτρονική τραπεζική στον υπολογιστή, μπορείτε να αλλάξετε τις προβολές στις ρυθμίσεις.

Κάπου υπάρχει μια ρύθμιση που μπορείς να δώσεις όνομα στον λογαριασμό σου, απλά μπορείς να βάλεις το όνομά σου εκεί και να έχεις μαζί το όνομά σου στις συναλλαγές.

Πράγματι πρέπει να λειτουργεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Νομίζω ότι έχουμε παρεξηγηθεί περισσότερες φορές τώρα.

Το καζίνο θέλει μια απόδειξη κατάθεσης με το όνομά μου, επομένως θέλει ποσό, όνομα, ημερομηνία και αριθμό συναλλαγής. Μαζί μου υπάρχει μόνο στο online τραπεζική συναλλαγή αριθμός, ημερομηνία, ποσό δεν υπάρχει όνομα και εκεί με το δικό μου

Ζητήστε ονόματα σε αυτό, από τις 8 Νοεμβρίου και το αντίγραφο κίνησης από τον Νοέμβριο δεν θα έρθει μέχρι τον Δεκέμβριο, οπότε αντιμετωπίζω προβλήματα εκεί τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,


I got it correctly. It's usually that the full name and address are also needed on the "proof of transaction" not only on the banking statements - which usually serves as the proof of address. I know it sounds like a mess, but I have already come across this issue several times. 


Furthermore, I thought that you can generate the payment history in your online banking app for any dates you see fit the same way I can. I'm sorry it s not possible for you.

1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα