N1 απάτη καζίνο; (σελίδα 7)

πριν από 3 έτη από Sa-br-ina21
|
35324 προβολές 153 απαντήσεις |
|
1...6 7 8
Προσθήκη ανάρτησης
steliospod
πριν από 3 μήνες

If you feel that our complaint team could assist you with this in any way, feel free to submit a complaint here. I am sure they will have a deeper look into your case and will try for the best resolution possible. What do you say, are you going to try that? Here's the link if you wish to submit a complaint.

Let us know, please, about your decision.

Romi
πριν από 3 μήνες

The complaint team in my case wasn't helpful at all.

Is anybody more serious than Nick Complaint Specialist?

He hurried to close the topic again, apparently? because he skimmed my posts and the inbox he received

He omitted that I mentioned that a second complaint was made, with the consent - prompting of the committee, as the response and attitude of the company was deemed reprehensible

Επέμεινα με μια δεύτερη, πιο στοχευμένη καταγγελία στην επιτροπή και περιμένω τη νέα εξέλιξη.

He also did not bother to comment on the company's response, which he received to his email. Apart from the fact that he doesn't check his emails.

His only effect was to ask for the company's response, which he had received, and then to close the topic, while it was clearly stated that there was a new official complaint.

I request that the complaint be re-opened and that someone with the required time and interest take it up.

https://kazinoguru-gr.com/n1-casino-gr-ta-cerde-ton-toyrnoya-toy-paicte-leipoyn

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
vashbet
πριν από 3 μήνες

As I can see in your complaint, our team was unable to proceed any further, and this was the explanation: "Due to lack of sufficient evidence and the decision from the Alternative Dispute Resolution (ADR), we had been unable to assist further and the complaint had been rejected again."

So unfortunately, that is why Nick couldn't do much about your case, not because of a lack of interest.

If you feel that you have some new evidence, try to reopen your complaint again and I am sure that our team will have a look at it.

πριν από 1 μήνα

Η n1 casino έχει κατασχέσει τις καταθέσεις και αρνείται να επιστρέψει ολόκληρο το ποσό των καταθέσεων που έχουν κατασχέσει και δεν απαντάνε στα mail και μπλοκάρουν τις συνομιλίες στο live chat ώστε να αποφύγουν να απαντήσουν για την παράνομη κατάσχεση των καταθέσεων μου

Garas
πριν από 1 μήνα

Could you explain the issue to us a little more, please? How did they confiscate your deposits? I do not fully understand it.🤷‍♀️

Could we help out in some way, perhaps?

πριν από 1 μήνα

Η καταθέσεις έχουν γίνει σε διπλοτυπους λογαριασμούς γιατί δεν ήξερα ότι δεν επιτρέπεται

Garas
πριν από 1 μήνα

Well, opening duplicate accounts is forbidden in most online casinos, and it is always stated in the terms of use. It is really important to read the terms every time you want to open a new account at any online casino, because you can surely avoid any future issues by doing so.

How long did you play at this casino, and what was the reason for you to open more than one account, though?

Romi
πριν από 1 μήνα

Δεν ήξερα ότι απαγορεύεται και δεν έπαιξα άνοιξα τους λογαριασμούς έκανα 580 ευρώ κατάθεση και κατασχέθηκαν τα χρήματα έκλεισαν οι λογαριασμοί και η N1 casino αρνείται να μου επιστρέψει τα 580 ευρώ που έχουν κατασχεθεί και δεν μου απαντάει στα mail και στο live chat

Garas
πριν από 1 μήνα

I would suggest you file a complaint here with our team, if you wish. Describe the issue well and hopefully there will be some chance to get everything solved.

What do you say? Are you up for it? Here's the link, and if you need any assistance, please let us know.

Romi
πριν από 1 μήνα

Έχει γίνει κάποια ενέργεια για την απάτη και την κατασχέση των καταθέσεων μου από τη n1 casino

πριν από 1 μήνα

Επαιξα τωρα ιουλιο 2024 στο καζινο αυτο και πηρα το μπονους τους ,και κερδισα 150 ευρω εκανα το τζιραρισμα που θελαν και παω να κανω αναληψη 150,με αργουν και μετα μου λενε οτι πονταρα 5 ευρω και περασα τα ορια του μπονους ,ψεμματα δεν επαιξα ποτε 5 ευρω πονταρισμα μονο μια φορα αγορασα ενα μπονους 20ευρω οπου πονταρισμα 0.2 λεπτα ,τους στελνω email απαντανε οτι να ναι ,μακριαααααα,στειλτε ολοι συνηγορο του καταναλωτη μπας και τους κλεισουν ,ή ελατε να κανουμε μια μαζικη αγωγη στς απατεωνες

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
artmez
πριν από 1 μήνα

So do I understand correctly that they accused you of violating the maximum bet, but you did not exceed it at all? Is that right?

You can actually check that out in the bet history if the casino can provide it to you. Try to ask for it, and if you see that they are not willing to cooperate, don't hesitate to come to us, and our complaint team will gladly have a look into all this.

Δημοσίευση από artmez διαγράφηκε
Romi
πριν από 1 μήνα

I cant watch my betting history just a few spins i can watch there the last ones ,and when i told them to sent me the proofs that i exceeded the max bet they tell me to watch my history and i cant and they know ,also i told them that if it was because i bought a bonus 20 euro they dont have it in their policies and they said it might be that ,and then they changed their rules and policy writing also for bought bonuses ,completely freud liers


πριν από 1 μήνα

Η n1 casino συνεχίζει να μην απαντάει στα mail και στο live chat και δεν έχω καμία επικοινωνία και δεν ξέρω τι θα γίνει και αν είναι νόμιμο που εδώ και 6 μήνες έχουν κατασχέσει τις καταθέσεις μου χωρίς να γίνει κάποια επιστροφή

πριν από 1 μήνα

Δεν υπάρχει χειρότερη εταιρεία από την n1 casino δεν τηρεί τους όρους και τους κανονισμούς και δεν υπάρχει επικοινωνία μαζί τους για εξυπηρέτηση

πριν από 1 μήνα

I cant watch my betting history just a few spins i can watch there the last ones ,and when i told them to sent me the proofs that i exceeded the max bet they tell me to watch my history and i cant and they know ,also i told them that if it was because i bought a bonus 20 euro they dont have it in their policies and they said it might be that ,and then they changed their rules and policy writing also for bought bonuses ,completely freud liers


πριν από 1 μήνα

In this case, I would like to suggest you file a complaint here with our team, and they will try to help. Hopefully the casino will cooperate and provide all the information.

If you're interested, please start the process here 👈 and let us know if you need any kind of assistance.

What do you say? Are you up for it?

πριν από 1 μήνα

Δεν υπάρχει χειρότερη εταιρεία από την n1 casino δεν τηρεί τους όρους και τους κανονισμούς και δεν υπάρχει επικοινωνία μαζί τους για εξυπηρέτηση

πριν από 1 μήνα

I am really sorry that the issue is still persisting and the casino is not willing to cooperate.

I believe that our team is usually able to get in touch with this casino whenever they need to solve a complaint. So, if you wish, file a complaint and let us investigate. Hopefully there will be some movement regarding all this.

You can see all the complaints over here, and check out how the casino usually cooperates.

Please let us know how you have decided to move forward. We'll be waiting here, ready to help.

Romi
πριν από 1 μήνα

Έχω κάνει καταγγελία αλλά δεν μου έχει απαντήσει κανείς

Garas
πριν από 1 μήνα

You created the complaint, but you didn't write anything. What of what you have sent us to understand, please? That's why no one wrote you back, obviously. Describe your situation and don't send one and the same attachment, because they don't know what to make of it I would say.

1...6 7 8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη