Η ομάδα καταγγελιών στην περίπτωσή μου δεν βοήθησε καθόλου.
Είναι κανείς πιο σοβαρός από τον Nick Complaint Specialist;
Έσπευσε να κλείσει ξανά το θέμα, προφανώς; γιατί κοίταξε τις αναρτήσεις μου και τα εισερχόμενα που έλαβε
Παρέλειψε ότι ανέφερα ότι έγινε δεύτερη καταγγελία, με σύμφωνη γνώμη - προτροπή της επιτροπής, καθώς η απάντηση και η στάση της εταιρείας κρίθηκε κατακριτέα
Επέμεινα με μια δεύτερη, πιο στοχευμένη καταγγελία στην επιτροπή και περιμένει τη νέα εξέλιξη.
Επίσης, δεν μπήκε στον κόπο να σχολιάσει την απάντηση της εταιρείας, την οποία έλαβε στο email του. Χώρια που δεν τσεκάρει τα email του.
Το μόνο του αποτέλεσμα ήταν να ζητήσει την απάντηση της εταιρείας που είχε λάβει και μετά να κλείσει το θέμα, ενώ δηλώθηκε ξεκάθαρα ότι υπήρχε νέα επίσημη καταγγελία.
Ζητώ να ανοίξει ξανά η καταγγελία και να την αναλάβει κάποιος με τον απαιτούμενο χρόνο και ενδιαφέρον.
https://kazinoguru-gr.com/n1-casino-gr-ta-cerde-ton-toyrnoya-toy-paicte-leipoyn
The complaint team in my case wasn't helpful at all.
Is anybody more serious than Nick Complaint Specialist?
He hurried to close the topic again, apparently? because he skimmed my posts and the inbox he received
He omitted that I mentioned that a second complaint was made, with the consent - prompting of the committee, as the response and attitude of the company was deemed reprehensible
Επέμεινα με μια δεύτερη, πιο στοχευμένη καταγγελία στην επιτροπή και περιμένω τη νέα εξέλιξη.
He also did not bother to comment on the company's response, which he received to his email. Apart from the fact that he doesn't check his emails.
His only effect was to ask for the company's response, which he had received, and then to close the topic, while it was clearly stated that there was a new official complaint.
I request that the complaint be re-opened and that someone with the required time and interest take it up.
https://kazinoguru-gr.com/n1-casino-gr-ta-cerde-ton-toyrnoya-toy-paicte-leipoyn
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: