Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνN1 απάτη καζίνο;

N1 απάτη καζίνο; (σελίδα 6)

πριν από 3 έτη από Sa-br-ina21
|
49.682 προβολές 234 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...12
πριν από 7 μήνες

Μόλις πριν,μια εβδομάδα μου έδωσε μπόνους 30 free spins.Κερδίζω 4 ευρώ και με λίγη τύχη τα έκανα 391.Άφησα τα 91 ευρώ και έκανα ανάληψη τα 300.Με αποτέλεσμα να μου ακυρώσουν την ανάληψη των 300 και τα 91 που είχα μέσα.Μετα από επικοινωνία με την εξυπηρέτηση ζητούσα διεύθυνση και τηλέφωνο επικοινωνίας.Σας παραθέτω τα παρακάτω screenshots.Οπως θα δείτε μου ανέφεραν για δικαιολογία ότι υπερέβη το όριο μπόνους.Επίσης έχουν βάλει τηλεφωνικό κέντρο από τη Θεσσαλονίκη για μπόνους και καταθέσεις.Πραγματικά αμφιβάλλω για τη νομιμότητα.Μεγαλη προσοχή

filefilefile



πριν από 7 μήνες

May I ask what the maximum withdrawal for this bonus was, please? We always recommend players read the terms beforehand so future issues like this can be prevented. There is actually nothing unusual that a bonus or promotion like this has some maximum limit, especially if it is so-called "free bonus or spins."

πριν από 7 μήνες

Σε ό,τι αφορά το τηλέφωνο (βασικά η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που δε διαθέτει):

Από τα στοιχεία τα οποία έχει στη διάθεσή της η Υπηρεσία προκύπτει ότι, η δυνατότητα να
καλέσει η εταιρεία από τον ιστότοπό της δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη. Επιπλέον, το
τηλεφωνικό κέντρο της προς το παρόν δεν δέχεται κλήσεις από παίκτες λόγω της μη
λειτουργίας του από 24.07.2023. Ωστόσο, παρέχει υποστήριξή από 24.07.2023 μέσω email
και συνομιλίας προς τους παίκτες και επισκέπτες του ιστοτόπου της.


Απάντηση της εταιρείας σε παίκτη/ΕΕΕΠ, στην οποία είχε τεθεί το θέμα. Η ΕΕΕΠ φάνηκε αδρανής στο γεγονός και το αποδέχεται. Είναι πιθανό στη λήψη άδειας να μην είναι προαπαιτούμενο, ή η πολιτική της ΕΕΕΠ κάνει τα στραβά μάτια σε τέτοιες περιπτώσεις (για να μη χαθεί η πελατεία από το κράτος).


Και ναι υπάρχει τηλέφωνο στη Θεσσαλονίκη, όπου παίζει μόνιμα ηχογραφημένο μήνυμα περί αναμονής στη γραμμή λόγω φόρτου εργασίας. Και το οποίο η εταιρεία το χρησιμοποιεί αποκλειστικά για διαφήμιση: προσωπική επικοινωνία για νέες προσφορές...


Σε ό,τι αφορά την ακύρωση των ποσών, πολύ πιθανό να πόνταρες κατά τη διάρκεια ολοκλήρωσης του τζίρου του, ποσό άνω των 5€ σε περιστροφή/ες, κάτι που η συγκεκριμένη εταιρεία το έχει στους όρους της.

Αν δεν αφορά τη συγκεκριμένη παραβίαση οφείλει να παρουσιάσει στην απάντησή της σε επίσημο παράπονο - καταγγελία τη συγκεκριμένη παραβίαση όρου/ων. Αλλά γενικά σε θέματα μπόνους οι εταιρείες έχουν το πάνω χέρι να πράττουν όπως τους συμφέρει με μόνη συνέπεια την απόκτηση κακής φήμης.

Από την εμπειρία μου μέσω άλλων αιτημάτων και επικοινωνίας (πέρα των καταγγελιών στην ΕΕΕΠ) η συγκεκριμένη εταιρεία είναι τραγική στην εξυπηρέτηση/επικοινωνία, γεμάτη με αοριστολογίες και υπεκφυγές.

Από όσο έχω συμπεράνει, έχει κατορθώσει να αποκτήσει κακή φήμη στην ΕΕΕΠ για το μη επαγγελματισμό της. Και δυστυχώς η ΕΕΕΠ δεν έχει δυνατότητα ή τη θέληση να ασκεί ουσιαστική πίεση ή έρευνες στα περιστατικά... ειδικά για όσα αφορούν προσφορές.

πριν από 7 μήνες

Thank you for your insides. Hopefully, it'll help other players reading this thread.

πριν από 7 μήνες

Η N1 CASINO εδώ και 3 μήνες δεν μου έχουν επιστρέψει τα χρήματα από διπλοτυπους λογαριασμούς που έχουν γίνει και έχουν κατασχεθεί μου ζήτησαν να τους στείλω αριθμό τραπεζικού λογαριασμού ενώ τους έχω εξηγήσει ότι δεν γίνεται γιατί δεν έχω κάποιον λογαριασμό με τα στοιχεία μου μόνο και τους έχω ζητήσει η επιστροφή να γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η κατάθεση αρνούνται να μου τα επιστρέψουν ισχυρίζονται ότι υπάρχει μόνο ένας τρόπος και αν δεν στείλω τραπεζικό λογαριασμό δεν θα μου επιστρέψουν ποτέ τα χρήματα τους έχω ζητήσει τηλέφωνο και διεύθυνση να επικοινωνήσει ο νομικός σύμβουλος μαζί τους δεν μου έδωσαν κάποια πληροφορία και δεν μου απαντάνε ούτε στα μυνήματα πλέον ούτε στο live chat χωρίς να ξέρω τι γίνεται με την υπόθεση μου αφού το καζίνο αρνείται 3 μήνες τώρα να μου επιστρέψει τα χρήματα που μου έχει κατασχέσει

πριν από 7 μήνες

Η n1 casino είναι η μεγαλύτερη απάτη σε εταιρείες καζίνο εδώ και 3 μήνες έχει κατασχέσει τα χρήματα μου και αρνείται να μου επιστρέψει τα χρήματα όπως αρνείται να μου απαντήσει στα mail και να μπλοκάρει τις συνομιλίες στο live chat και δεν έχει απαντήσει σε πολλές καταγγελίες που έχουν γίνει από την ΕΕΕΠ με αποτέλεσμα να μην έχω ιδέα τι γίνεται με την υπόθεση μου και αν είναι νόμιμο που δεν μου έχει επιστρέψει τις καταθέσεις που έχει κατασχέσει από τους λογαριασμούς είναι η μεγαλύτερη απάτη πρέπει να μείνετε μακριά από αυτή την εταιρεία

Garas
πριν από 7 μήνες

Would you like our complaint team to have a look at this issue and perhaps help you out? If you decide to file a complaint, please follow this link to do so.

Romi
πριν από 7 μήνες

Το n1 casino αρνείται να μου επιστρέψει τα 580 ευρώ που έχουν κατατεθεί σε διπλό λογαριασμό και τον έχουν κατασχέσει, τους έχω εξηγήσει πολλές φορές ότι δεν έχω τραπεζικό λογαριασμό και θέλω η επιστροφή να γίνει με τον ίδιο τρόπο καθώς έγινε η κατάθεση, ενώ ισχυρίζονται ότι δεν το κάνουν, υπάρχει άλλος τρόπος να επιστρέψω κάτι που δεν αναφέρεται στους όρους και τις προϋποθέσεις και δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους για να μου εξηγήσουν τι συμβαίνει σε μια περίπτωση σαν τη δική μου και πώς η επιστροφή θα γίνει αφού δεν έχω τραπεζικό λογαριασμό στο όνομά μου και αν είναι νόμιμη η κατάσχεση των χρημάτων μου για πάντα σε αυτή την περίπτωση και δεν μου απαντήσουν έχουν περάσει 3 μήνες και δεν μου έχουν επιστρέψει χρήματα και μπλοκάρουν chat και δεν μου απαντάς προσπαθούν να αποφύγουν κάθε επικοινωνία μαζί μου για να μην μου επιστρέψουν τα χρήματα

Garas
πριν από 7 μήνες

Garas

Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων

Τηλεφωνικό κέντρο: 211 107 5000

Ζήτα να σε συνδέσουν με το τμήμα καταγγελιών και θα σε κατευθύνουν για τις κινήσεις που μπορείς να κάνεις

Romi
πριν από 7 μήνες

Can my complain reopen pls?

https://kazinoguru-gr.com/n1-casino-gr-ta-cerde-ton-toyrnoya-toy-paicte-leipoyn

After it had been closed because of no responce, I added new comment, waiting for aproval.

Later I had send even an email to your suppport team.

Stilll closed.... why?


vashbet
πριν από 7 μήνες

As I was informed from our complaint team, your complaint has been reopened. Please update it by following this link.

Let us know if everything is all right, please.

vashbet
πριν από 7 μήνες

Έχω κάνει πάρα πολλές καταγγελίες αλλά δεν έχει γίνει κανένας έλεγχος από την ΕΕΕΠ αγνοεί τις καταγγελίες μου

Romi
πριν από 7 μήνες

Πως μπορώ να προχωρήσω σε καταγγελία ο σύνδεσμος που μου δώσατε δεν μπορώ να γράψω την καταγγελία

Garas
πριν από 7 μήνες

I'll try to post the link again here. Please let us know if it's okay.

Romi
πριν από 7 μήνες

Όχι δεν γίνεται προσπαθώ να γράψω και δεν μπορώ σβήνει το κείμενο κατευθείαν

Garas
πριν από 7 μήνες

Εννοείς πως έχεις κάνει καταγγελίες στην ΕΕΕΠ? Αυτές παίρνουν αριθμό πρωτοκόλλου και απαντιούνται. Μετά από καιρό (μήνα/ες), μέχρι να τη στείλουν στην εταιρεία, να απαντήσει εκείνη στο 20ήμερο, να σου στείλουν την απάντηση.

Η εμπειρία μου από αυτή είναι πως λειτουργεί ως ταχυδρόμος (καταγγελίας - απάντησης από την εταιρεία) και όχι σα διαιτητής/ερευνητής βάση του τι καταθέτει η κάθε πλευρά.

Στο τηλέφωνο πάντως το προσωπικό φαίνεται υποστηρικτικό, άσχετα που δε μεταφράζεται σε μείωση του χρόνου αναμονής και σε έμπρακτα αποτελέσματα.

πριν από 7 μήνες

Όχι δεν γίνεται προσπαθώ να γράψω και δεν μπορώ σβήνει το κείμενο κατευθείαν

πριν από 7 μήνες

Sorry, but I do not understand what is the issue? The link I've posted doesn't work for you? What text is deleted? You can try to go to the complaints page of the casino and choose to submit a complaint here on our website. You should be able to do that. Let us know, please, if it is possible for you to do so.

πριν από 7 μήνες

Σαράντα free spins από τουρνουά με 8,8 κέρδος το οποίο πρέπει να τζιραρω 15 φορές, έφτασα κάποια στιγμή 60,00 ευρώ με τζίρο γύρω στο 12 φορές το κέρδος από το μπόνους παίρνω αγοραστό 20 ευρώ και μου κάνει νίκη 137 ευρώ αιτουμε ανάληψη αφου έχω φτάσει το όριο του τζίρου και μου ακυρώνουν την ανάληψη και μου μηδενίζουν τον λογαριασμό με την δικαιολογία ότι στους όρους κ στις προϋποθέσεις έλεγε να μην υπερβαίνει το ποντάρισμα το 5 ευρώ. Σε καμία σοβαρή εταιρία όταν έχεις μπόνους χρήματα δεν σε αφήνει να πάρεις αγοραστό η να πείσεις με bet 5 ευρώ.



steliospod
πριν από 6 μήνες

Sorry, do I understand correctly that you did not finish the wagering of the bonus and deposit 20 euros, which became a mixed fund, and you bet more than 5 euros, which is actually against the rules of the bonus or the free spins? Is that right?

To tell you the truth, it is nothing unusual that a casino would have this kind of rule, which is called the maximum bet. This kind of rule is actually for most of the bonuses, especially the free ones.🤷‍♀️

You really need to be careful when it comes to the wagering of each bonus to prevent this kind of issue.

Romi
πριν από 6 μήνες

Ναι αλλά κανένα καζίνο όταν έχεις μπόνους χρήματα δεν σε αφήνει να κάνεις αγοραστό bonus. Και σε άλλα όταν πας να κάνεις bet πάνω από 5💶 σου ακυρώνουν τον γύρω όχι να σου αποσύρουν όλα τα χρήματα που στο σύνολό 137 ευρώ.

steliospod
πριν από 6 μήνες

If you feel that our complaint team could assist you with this in any way, feel free to submit a complaint here. I am sure they will have a deeper look into your case and will try for the best resolution possible. What do you say, are you going to try that? Here's the link if you wish to submit a complaint.

Let us know, please, about your decision.

Romi
πριν από 6 μήνες

The complaint team in my case wasn't helpful at all.

Is anybody more serious than Nick Complaint Specialist?

He hurried to close the topic again, apparently? because he skimmed my posts and the inbox he received

He omitted that I mentioned that a second complaint was made, with the consent - prompting of the committee, as the response and attitude of the company was deemed reprehensible

Επέμεινα με μια δεύτερη, πιο στοχευμένη καταγγελία στην επιτροπή και περιμένω τη νέα εξέλιξη.

He also did not bother to comment on the company's response, which he received to his email. Apart from the fact that he doesn't check his emails.

His only effect was to ask for the company's response, which he had received, and then to close the topic, while it was clearly stated that there was a new official complaint.

I request that the complaint be re-opened and that someone with the required time and interest take it up.

https://kazinoguru-gr.com/n1-casino-gr-ta-cerde-ton-toyrnoya-toy-paicte-leipoyn

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
1...5 6 7...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα