N1 απάτη καζίνο; (σελίδα 5)

πριν από 3 έτη από Sa-br-ina21
|
18144 προβολές 97 απαντήσεις |
|
1...4 5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Η Leon cazino ισχυρίζεται ότι έγιναν οι καταθέσεις από τις κάρτες μου στ Leon cazino και παίχτηκαν και δεν μου παρέχουν κανένα επίσημο αποδεικτικό από τις καταθέσεις ενώ στον τραπεζικό μου λογαριασμό φαίνονται ότι οι συναλλαγές έγιναν σε 3 διαφορετικά κατάστηματα στη Νιγηρία

πριν από 1 μήνα

Sorry, but I do not fully understand here, how did you find out, that the deposits from your card were made at the Leons, as you say, if your bank statement shows some stores in Nigeria?🤔 I'm really lost here right now. Do you have an account at that casino, do you play there?

vashbet
πριν από 1 μήνα

Could you sent an email to our complaint team, perhaps, just to make sure that your request was delivered? You can use this email, for that: complaints@casino.guru.

Please let us know any updates. Thank you.


πριν από 1 μήνα

Γιατί έγιναν από τον λογαριασμό μου στη LEON CAZINO και η εξυπηρέτηση του καζίνο ισχυρίζεται ότι έχουν γίνει οι καταθέσεις στην εταιρεία και έχουν παιχτεί τα χρήματα χωρίς να μου δώσουν κάποιο αποδεικτικό έγγραφο συναλλαγών ενώ στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνονται ότι οι κινήσεις έγιναν σε κατάστημα στη Νιγηρία

mannyok
πριν από 1 μήνα

I also used these guys against N1 casino . They are fierce with casino withdrawal dispute settlements . They will get your money back for sure !

giwrgosgewrgaras11
πριν από 1 μήνα

Don’t leave casink scammers unreported and undocumented . It doesn’t help the gambling industry. Report online casino cybercrime to ForexfraudteamAT/gmail/com after you’ve made a local police report . 

andersonblue79
πριν από 1 μήνα

May I know why you pretend to be two people in this conversation?

amywithcare99, huh? Both accounts are immersively focused on suggesting "@h4xcreditsolutions".

It does not feel very honest to me. So, what are you up to, please? Care to elaborate?

I'm very close to banning all your accounts for breaching our rules👈.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Romi
πριν από 1 μήνα

Εμένα θα μου απαντήσετε πως θα έρθω σε επικοινωνία με την N1 καζίνο που κατέσχεσαν 580 ευρώ από την κάρτα μου και δεν τα έχουν επιστρέψει;

πριν από 1 μήνα

Γιατί έγιναν από τον λογαριασμό μου στη LEON CAZINO και η εξυπηρέτηση του καζίνο ισχυρίζεται ότι έχουν γίνει οι καταθέσεις στην εταιρεία και έχουν παιχτεί τα χρήματα χωρίς να μου δώσουν κάποιο αποδεικτικό έγγραφο συναλλαγών ενώ στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνονται ότι οι κινήσεις έγιναν σε κατάστημα στη Νιγηρία

πριν από 1 μήνα

Frankly, no one aside from the casino's staff can relate. 🙁

May I try a little catch-up, please? Correct me if I'm wrong:

The main concern is that the transaction was not handled by the casino, but refers to a recipient in Nigeria, right?

Under such circumstances, I think you might be interested in this thread:

merchant codes 👈

It's also about merchant codes, which are another side of such transactions. Don't hesitate to ask active players there, surely they will also be interested in your opinion.


Radka
πριν από 1 μήνα

Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;

Radka
πριν από 1 μήνα

Πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους να μα εξηγήσουν την κατάσταση γιατί οι συναλλαγές από τις Κάρτες μου έγιναν σε εμπορικά καταστήματα ενώ εγώ τις έκανα στο καζίνο και να μας φέρουν σε επικοινωνία με τους εμπόρους για να ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων γιατί εμένα έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας

πριν από 1 μήνα

Εμένα θα μου απαντήσετε πως θα έρθω σε επικοινωνία με την N1 καζίνο που κατέσχεσαν 580 ευρώ από την κάρτα μου και δεν τα έχουν επιστρέψει;

πριν από 1 μήνα

Have you actually tried the customer support email? Should be stated on their website.

Romi
πριν από 1 μήνα

Έχω στείλει πάρα πολλά mail δεν μου απαντάνε και έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας

πριν από 1 μήνα

Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;

πριν από 1 μήνα

I reckon only your bank can help you in this matter.🤷‍♀️

πριν από 1 μήνα

Πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους να μα εξηγήσουν την κατάσταση γιατί οι συναλλαγές από τις Κάρτες μου έγιναν σε εμπορικά καταστήματα ενώ εγώ τις έκανα στο καζίνο και να μας φέρουν σε επικοινωνία με τους εμπόρους για να ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων γιατί εμένα έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας

πριν από 1 μήνα

The only way to get in touch with the casino, is when you submit a complaint and our team will be able to help you out with this matter. So do I understand correctly now, that you have made those deposits at the casino? I do not recollect saying you this before. So where exactly is the problem, please? Try to explain that, because we are here going round and round. Have your deposits at this casino been lost, actually?

πριν από 1 μήνα

Έχω στείλει πάρα πολλά mail δεν μου απαντάνε και έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας

πριν από 1 μήνα

Do you know what was the reason for that, perhaps?

Romi
πριν από 1 μήνα

Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί και έχουν γίνει οι καταθέσεις από την ίδια κάρτα και έχουν κατασχεθεί όλα τα χρήματα από τις καταθέσεις και δεν μου τα έχουν επιστρέψει

πριν από 1 μήνα

Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;

πριν από 1 μήνα

In my opinion, other players usually try to get in touch with the recipients - in your case, the Nigerian store and then put them under some pressure to get the money back.

Please, browse the thread again, or ask these players directly. I really think they may have some ideas in mind.

To be fair and square, I'm not convinced a conventional complaint would help you here.

By the way, have you also tried to get in touch with Visa, please? As you now know, you've most likely fallen victim to false or incorrect merchant codes, so I still think Visa should have some procedures or suggestions for you.

πριν από 1 μήνα

Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί και έχουν γίνει οι καταθέσεις από την ίδια κάρτα και έχουν κατασχεθεί όλα τα χρήματα από τις καταθέσεις και δεν μου τα έχουν επιστρέψει

πριν από 1 μήνα

Okay, the issue is now more clear. So please follow the steps I mentioned earlier.

We'll be here for the updates. 🙏


1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα