Leon cazino claims that the deposits were made from my cards at Leon cazino and played and they do not provide me with any official proof of the deposits while my bank account shows that the transactions were made at 3 different stores in Nigeria
Η Leon cazino ισχυρίζεται ότι έγιναν οι καταθέσεις από τις κάρτες μου στ Leon cazino και παίχτηκαν και δεν μου παρέχουν κανένα επίσημο αποδεικτικό από τις καταθέσεις ενώ στον τραπεζικό μου λογαριασμό φαίνονται ότι οι συναλλαγές έγιναν σε 3 διαφορετικά κατάστηματα στη Νιγηρία
Συγγνώμη, αλλά δεν καταλαβαίνω πλήρως εδώ, πώς καταλάβατε, ότι οι καταθέσεις από την κάρτα σας έγιναν στο Leons, όπως λέτε, αν η κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού σας δείχνει μερικά καταστήματα στη Νιγηρία; Είμαι πραγματικά χαμένος εδώ σωστά τώρα. Έχετε λογαριασμό σε αυτό το καζίνο, παίζετε εκεί;
Sorry, but I do not fully understand here, how did you find out, that the deposits from your card were made at the Leons, as you say, if your bank statement shows some stores in Nigeria?🤔 I'm really lost here right now. Do you have an account at that casino, do you play there?
Θα μπορούσατε να στείλετε ένα email στην ομάδα παραπόνων μας, ίσως, απλώς για να βεβαιωθείτε ότι το αίτημά σας παραδόθηκε; Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το email για αυτό: " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> complaints@casino.guru .
Παρακαλούμε ενημερώστε μας για τυχόν ενημερώσεις. Ευχαριστώ.
Could you sent an email to our complaint team, perhaps, just to make sure that your request was delivered? You can use this email, for that: complaints@casino.guru.
Please let us know any updates. Thank you.
Why were they made from my account at LEON CAZINO and the casino service claims that the deposits have been made to the company and the money has been played without giving me any proof of transactions while the bank account shows that the movements were made in a store in Nigeria
Γιατί έγιναν από τον λογαριασμό μου στη LEON CAZINO και η εξυπηρέτηση του καζίνο ισχυρίζεται ότι έχουν γίνει οι καταθέσεις στην εταιρεία και έχουν παιχτεί τα χρήματα χωρίς να μου δώσουν κάποιο αποδεικτικό έγγραφο συναλλαγών ενώ στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνονται ότι οι κινήσεις έγιναν σε κατάστημα στη Νιγηρία
Χρησιμοποίησα επίσης αυτούς τους τύπους ενάντια στο καζίνο N1. Είναι σκληροί με τους διακανονισμούς διαφορών απόσυρσης καζίνο. Θα πάρουν τα χρήματά σας πίσω σίγουρα!
I also used these guys against N1 casino . They are fierce with casino withdrawal dispute settlements . They will get your money back for sure !
Μην αφήνετε τους απατεώνες του βαρελιού χωρίς αναφορά και χωρίς έγγραφα. Δεν βοηθάει τη βιομηχανία του τζόγου. Αναφέρετε το έγκλημα στον κυβερνοχώρο στο διαδικτυακό καζίνο στο ForexfraudteamAT/gmail/com αφού κάνετε μια αναφορά της τοπικής αστυνομίας .
Don’t leave casink scammers unreported and undocumented . It doesn’t help the gambling industry. Report online casino cybercrime to ForexfraudteamAT/gmail/com after you’ve made a local police report .
Μπορώ να ξέρω γιατί προσποιείστε ότι είστε δύο άτομα σε αυτή τη συζήτηση;
amywithcare99 , ε; Και οι δύο λογαριασμοί επικεντρώνονται καθηλωτικά στην πρόταση "@h4xcreditsolutions".
Δεν μου φαίνεται πολύ ειλικρινές. Λοιπόν, τι κάνετε, παρακαλώ; Θέλετε να αναλύσετε;
Είμαι πολύ κοντά στον αποκλεισμό όλων των λογαριασμών σας για παραβίαση των κανόνων μας 👈.
May I know why you pretend to be two people in this conversation?
amywithcare99, huh? Both accounts are immersively focused on suggesting "@h4xcreditsolutions".
It does not feel very honest to me. So, what are you up to, please? Care to elaborate?
I'm very close to banning all your accounts for breaching our rules👈.
Will you tell me how I can get in touch with N1 casino who seized 580 euros from my card and have not returned it?
Εμένα θα μου απαντήσετε πως θα έρθω σε επικοινωνία με την N1 καζίνο που κατέσχεσαν 580 ευρώ από την κάρτα μου και δεν τα έχουν επιστρέψει;
Why were they made from my account at LEON CAZINO and the casino service claims that the deposits have been made to the company and the money has been played without giving me any proof of transactions while the bank account shows that the movements were made in a store in Nigeria
Γιατί έγιναν από τον λογαριασμό μου στη LEON CAZINO και η εξυπηρέτηση του καζίνο ισχυρίζεται ότι έχουν γίνει οι καταθέσεις στην εταιρεία και έχουν παιχτεί τα χρήματα χωρίς να μου δώσουν κάποιο αποδεικτικό έγγραφο συναλλαγών ενώ στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνονται ότι οι κινήσεις έγιναν σε κατάστημα στη Νιγηρία
Ειλικρινά, κανείς εκτός από το προσωπικό του καζίνο δεν μπορεί να έχει σχέση. 🙁
Μπορώ να δοκιμάσω λίγο, παρακαλώ; Διόρθωσε με αν κάνω λάθος:
Το κύριο μέλημα είναι ότι η συναλλαγή δεν έγινε από το καζίνο, αλλά αναφέρεται σε έναν παραλήπτη στη Νιγηρία, σωστά;
Κάτω από τέτοιες συνθήκες, νομίζω ότι μπορεί να σας ενδιαφέρει αυτό το νήμα:
Πρόκειται επίσης για κωδικούς εμπόρων, οι οποίοι είναι μια άλλη πλευρά τέτοιων συναλλαγών. Μη διστάσετε να ρωτήσετε τους ενεργούς παίκτες εκεί, σίγουρα θα ενδιαφέρονται και για τη γνώμη σας.
Frankly, no one aside from the casino's staff can relate. 🙁
May I try a little catch-up, please? Correct me if I'm wrong:
The main concern is that the transaction was not handled by the casino, but refers to a recipient in Nigeria, right?
Under such circumstances, I think you might be interested in this thread:
It's also about merchant codes, which are another side of such transactions. Don't hesitate to ask active players there, surely they will also be interested in your opinion.
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
You need to get in touch with them to explain the situation because the transactions from my Cards were made in shops while I made them in the casino and to put us in touch with the merchants to request a refund because I have been blocked every type of communication
Πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους να μα εξηγήσουν την κατάσταση γιατί οι συναλλαγές από τις Κάρτες μου έγιναν σε εμπορικά καταστήματα ενώ εγώ τις έκανα στο καζίνο και να μας φέρουν σε επικοινωνία με τους εμπόρους για να ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων γιατί εμένα έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
I have sent too many emails, they don't answer me and they have blocked all kinds of communication
Έχω στείλει πάρα πολλά mail δεν μου απαντάνε και έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
You need to get in touch with them to explain the situation because the transactions from my Cards were made in shops while I made them in the casino and to put us in touch with the merchants to request a refund because I have been blocked every type of communication
Πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους να μα εξηγήσουν την κατάσταση γιατί οι συναλλαγές από τις Κάρτες μου έγιναν σε εμπορικά καταστήματα ενώ εγώ τις έκανα στο καζίνο και να μας φέρουν σε επικοινωνία με τους εμπόρους για να ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων γιατί εμένα έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Ο μόνος τρόπος για να έρθετε σε επαφή με το καζίνο, είναι όταν υποβάλετε μια καταγγελία και η ομάδα μας θα είναι σε θέση να σας βοηθήσει με αυτό το θέμα. Λοιπόν, καταλαβαίνω καλά τώρα, ότι κάνατε αυτές τις καταθέσεις στο καζίνο; Δεν θυμάμαι να σας το είχα πει πριν. Λοιπόν, πού ακριβώς είναι το πρόβλημα, παρακαλώ; Προσπαθήστε να το εξηγήσετε αυτό, γιατί εδώ γυρνάμε τον γύρο. Έχουν χαθεί οι καταθέσεις σας σε αυτό το καζίνο;
The only way to get in touch with the casino, is when you submit a complaint and our team will be able to help you out with this matter. So do I understand correctly now, that you have made those deposits at the casino? I do not recollect saying you this before. So where exactly is the problem, please? Try to explain that, because we are here going round and round. Have your deposits at this casino been lost, actually?
13 accounts have been made and deposits have been made from the same card and all the money from the deposits has been seized and not returned to me
Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί και έχουν γίνει οι καταθέσεις από την ίδια κάρτα και έχουν κατασχεθεί όλα τα χρήματα από τις καταθέσεις και δεν μου τα έχουν επιστρέψει
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
Κατά τη γνώμη μου, άλλοι παίκτες συνήθως προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με τους παραλήπτες - στην περίπτωσή σας, το κατάστημα της Νιγηρίας και στη συνέχεια να τους πιέσουν για να πάρουν τα χρήματα πίσω.
Παρακαλώ, περιηγηθείτε ξανά στο νήμα ή ρωτήστε απευθείας αυτούς τους παίκτες. Πραγματικά πιστεύω ότι μπορεί να έχουν κάποιες ιδέες στο μυαλό τους.
Για να είμαι δίκαιος και ακριβής, δεν είμαι πεπεισμένος ότι μια συμβατική καταγγελία θα σας βοηθούσε εδώ.
Παρεμπιπτόντως, έχετε προσπαθήσει και εσείς να έρθετε σε επαφή με τη Visa, παρακαλώ; Όπως γνωρίζετε τώρα, πιθανότατα έχετε πέσει θύμα ψευδών ή εσφαλμένων κωδικών εμπόρων, επομένως εξακολουθώ να πιστεύω ότι η Visa θα πρέπει να έχει κάποιες διαδικασίες ή προτάσεις για εσάς.
In my opinion, other players usually try to get in touch with the recipients - in your case, the Nigerian store and then put them under some pressure to get the money back.
Please, browse the thread again, or ask these players directly. I really think they may have some ideas in mind.
To be fair and square, I'm not convinced a conventional complaint would help you here.
By the way, have you also tried to get in touch with Visa, please? As you now know, you've most likely fallen victim to false or incorrect merchant codes, so I still think Visa should have some procedures or suggestions for you.
13 accounts have been made and deposits have been made from the same card and all the money from the deposits has been seized and not returned to me
Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί και έχουν γίνει οι καταθέσεις από την ίδια κάρτα και έχουν κατασχεθεί όλα τα χρήματα από τις καταθέσεις και δεν μου τα έχουν επιστρέψει
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.