Ευχαριστώ για το στιγμιότυπο οθόνης.
Το πρωί, συζήτησα αυτή την κατάσταση με την ομάδα μου και σύμφωνα με την καλύτερη κατανόηση μας, είμαστε πεπεισμένοι ότι η επανάληψη της υπόθεσης, η οποία είχε απορριφθεί προηγουμένως λόγω αθλητικών στοιχημάτων, δεν ήταν ο καλύτερος τρόπος δράσης. Πιστεύω ότι το ανέφερα ήδη στην προηγούμενη απάντησή μου, οπότε επιτρέψτε μου να γίνω πιο συγκεκριμένος:
Η καταγγελία απορρίφθηκε επειδή φαινόταν ότι είχατε τοποθετήσει ένα αθλητικό στοίχημα. Αφού το έκανες, ο λογαριασμός έκλεισε.
Το αίτημα επαναλειτουργίας, μεταξύ άλλων, λέει ότι καταθέσατε 100€ και χωρίς κανένα στοίχημα, ο λογαριασμός σας έκλεισε και δεν μπορούσατε να επικοινωνήσετε με το καζίνο.
Στην πραγματικότητα ακούγεται σαν η ίδια κατάσταση που περιγράφεται με δύο τρόπους - μόνο το αθλητικό στοίχημα, το οποίο θα είχε οδηγήσει στην απόρριψη του αιτήματος, έμεινε εκτός.
Θα μπορούσατε να επιβεβαιώσετε εάν οι συνθήκες πίσω από αυτό το "νέο" κλείσιμο λογαριασμού στο ίδιο καζίνο ήταν εντελώς διαφορετικές;
Σε κάθε περίπτωση, λυπούμαστε που σας δόθηκε μια ανακριβής εξήγηση. Η κατάσταση που περιέγραψα είναι το πρόβλημα, όχι οποιαδήποτε «ασυνεπής πληροφορία» οποιουδήποτε είδους, κατά τη γνώμη μας.
Θα περιμένω την ενημέρωσή σας για το δεύτερο κλείσιμο του λογαριασμού, αλλά θέλω να τονίσω ξανά ένα πράγμα:
Τυχόν γεγονότα που σχετίζονται με αθλητικά στοιχήματα και τους κανόνες του είναι εκτός της εμβέλειάς μας και δεν θα γίνουν δεκτά με τη μορφή καταγγελίας.
Thank you for the screenshot.
In the morning, I discussed this situation with my team, and according to the best of our understanding, we are convinced that reopening the case, which was previously rejected due to sports betting, was not the best course of action. I believe I already mentioned that in my previous response, so let me be more concrete:
The complaint was rejected because it seemed you had placed a sports bet. After you did, the account was closed.
The reopening request, among other things, says that you deposited 100€ and without any single bet, your account was closed and you could not contact the casino.
It actually sounds like the same situation described in two ways - only the sports betting, which would have led to the request's rejection, was left out.
Could you please confirm if the circumstances behind this "new" account closure at the same casino were entirely different?
In any case, we are sorry to see you were provided with an inaccurate explanation. The situation I outlined is the problem, not any "inconsistent information" of any kind, in our opinion.
I will wait for your update on the second account closure, but I want to emphasize one thing again:
Any events associated with sports betting and its rules are outside our reach and won't be accepted in the form of complaint.
Αυτόματη μετάφραση: