National bet casino (σελίδα 2)

πριν από 2 εβδομάδες από makelios6
|
529 προβολές 30 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 ημέρες

Αγαπητή radka

Το παράπονο μου δεν αφορά αθλητικό στοίχημα.

Αφορά κλείσιμο λογαριασμού μετά από κατάθεση χωρίς καμία εξήγηση.

Νομίζω ότι είμαι πολύ ακριβής.

Επανήλθα με με καταγγελία που απορρίφθηκε και αυτή λόγω ασυνεπων πληροφοριών όπως τονίζει το καζίνο γκουρού.

makelios6
πριν από 3 ημέρες

I'm sorry, I still do not understand what complaint are you reffering to. Would you kindly mind my closing question?

"Is it about some sort of reopening request maybe?"

In other words, have you tried to reopen your rejected complaint against this casino? It looks like the request has not been approved. Which explains why this latest course of events is not traceable in your Casino Guru account - you can check that for yourself.

I'm also quite accurate when it comes to tracking information, but as long as we are admins, not complaint mediators, we do not have such a kind of explanation available; thus, I'm asking you because you are complaining about something I'm not familiar with.

Can you please try to help me understand your current concern?



πριν από 3 ημέρες

Ναι αίτημα επανέναρξης.

Απορρίφθηκε από το καζίνο σας .

Πληρεί όλα τα κριτήρια για να ανοίξει η καταγγελία.

Αφορά κλείσιμο λογαριασμού και όχι αθλητικό στοίχημα

πριν από 3 ημέρες

Δυστυχώς είμαι αναγκασμένος να προβώ σε αρνητική κριτική για το καζίνο γκουρού στην trust pilot

πριν από 3 ημέρες

Ναι αίτημα επανέναρξης.

Απορρίφθηκε από το καζίνο σας .

Πληρεί όλα τα κριτήρια για να ανοίξει η καταγγελία.

Αφορά κλείσιμο λογαριασμού και όχι αθλητικό στοίχημα

πριν από 2 ημέρες

I see now, thank you.

You are concerned about the complaint reopen request, which has nothing in common with the complaint you tried to reopen.

Perhaps this is also the part that is not very clear to the mediator. It is, for instance, not very clear to me.

Since the original complaint was related to the sportsbetting and did not include a closed account, I see no point in reopening it, for instance. It would be better to submit a new complaint, I'd say.

In any case, I explained to you that this is a forum, not a complaint - I'm not part of the dedicated Complaint Team, so I do not know how specifically you asked for the reopen and what response you got.

Could you kindly share the message you got as an explanation for the complaint rejection, please? We may discuss the details first instead of keeping mentioning Trust Pilot from your side.

Thank you.


πριν από 2 ημέρες

file

Αυτή είναι απορριψη

makelios6
χθες

Thank you for the screenshot.

In the morning, I discussed this situation with my team, and according to the best of our understanding, we are convinced that reopening the case, which was previously rejected due to sports betting, was not the best course of action. I believe I already mentioned that in my previous response, so let me be more concrete:

The complaint was rejected because it seemed you had placed a sports bet. After you did, the account was closed.

The reopening request, among other things, says that you deposited 100€ and without any single bet, your account was closed and you could not contact the casino.

It actually sounds like the same situation described in two ways - only the sports betting, which would have led to the request's rejection, was left out.

Could you please confirm if the circumstances behind this "new" account closure at the same casino were entirely different?

In any case, we are sorry to see you were provided with an inaccurate explanation. The situation I outlined is the problem, not any "inconsistent information" of any kind, in our opinion.

I will wait for your update on the second account closure, but I want to emphasize one thing again:

Any events associated with sports betting and its rules are outside our reach and won't be accepted in the form of complaint.


πριν από 23 ώρες

Αγαπητή radka ευχαριστώ για την απάντηση.

Πιστεύω ότι είμαι αρκετά σαφής.

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με αθλητικό στοίχημα.

Η καταγγελία σας επαναλαμβάνω ότι έχει να κάνει με το κλείσιμο τού λογαριασμού μου χωρίς καμία εξήγηση από την πλευρά του καζίνο.

Απλά και ξεκάθαρα.

Ελπίζω να ανοίξετε την καταγγελία μου.

makelios6
πριν από 23 ώρες

Dear user,

Could you, instead of commanding me here, help me understand how you overcame the first account closure? I believe I was also pretty clear and transparent.

It is your turn to explain both events. I suggest you put some efforts into that; otherwise, we won't be able to move forward. As a result, the situation will remain the same for you too.

I hope you understand that and will cooperate. I'm currently most likely the only one interested in your situation, based on the rejected reopen request.


πριν από 23 ώρες

Καταλαβαίνω ότι είστε η μόνη που προσπαθείτε να με βοηθήσετε και σας ευχαριστώ πολύ για αυτό.

Ίσως η αυτόματη μετάφραση δεν κάνει κατανοητό το πρόβλημα μου .

Ας τα πάρουμε από την αρχή.

Έκανα εγγραφή στο καζίνο national bet χωρίς το καζίνο να μου ζητήσει επαλήθευση.

Πραγματοποίησα 7 καταθέσεις των 100 ευρώ πού τις στοιχηματίσα και σε κουλοχέρηδες και σε αθλητικό στοίχημα.

Στην 8 κατάθεση των 100 ευρώ και ενώ τα χρήματα είχαν φύγει από την τράπεζα μου καί είχαν περάσει στον λογαριασμό μου στο καζίνο,μου κλείσανε χωρίς καμία εξήγηση τον λογαριασμό μου.

Προσπαθώ να επικοινωνήσω με το casino national bet και να ζητήσω εξηγήσεις για το κλείσιμο του λογαριασμού μου και δεν υπάρχει καμία απάντηση από αυτούς.

Ζήτησα από το καζίνο γκουρού να διερευνήσει την υπόθεση ανοίγοντας μια καταγγελία πράγμα που απορρίφθηκε.

Αυτή είναι όλη η πραγματικότητα αγαπητή radka.


makelios6
πριν από 1 ώρα

Thank you very much for your effort and the description.

Perhaps you are quite right, and the auto-translator gave us both a hard time.

The way I see it, though, the situation with the casino is still the same as in the first complaint. What makes you think it is not bound to your previous sports betting activities? I mean, in order to reopen the complaint, you must first explain that to the mediator. I'm trying to figure out how to do that...

Let me ask my colleagues first, please. I'll get back to you.


1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα