Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνNational bet casino

National bet casino

πριν από 1 μήνα από makelios6
|
2.677 προβολές 54 απαντήσεις |
|
1 23
πριν από 1 μήνα

Γνωρίζει κανείς κατι για αυτό το καζίνο

πριν από 1 μήνα

Το national bet έκλεισε τον λογαριασμό μου απροειδοποίητα με υπόλοιπο και αρνούνται μέχρι στιγμής να μου παρέχουν οποιαδήποτε πληροφορία

makelios6
πριν από 1 μήνα

Could you please post the URL of the casino, so we can make sure which one you talk about?

Also, did they close your account after you requested your withdrawal?

Was your account fully verified there?

πριν από 1 μήνα

https://nationalbet.co/live-betting

Δεν μου ζήτησαν επαλήθευση

Όχι αγαπητή Ρόμι δεν είχα ζητήσει ανάληψη.

Το καζίνο είναι νέο με ημερομηνία ίδρυσης 09/2024 με έδρα την Κύπρο

makelios6
πριν από 1 μήνα

Thank you for the information.

I have added this casino to the list of new casinos for our data team to have a look at it and prepare the full review, as we don't have it yet in our database.

Our complaint team will correct the information in your complaint as well and will try to help you out.

So, this casino just suddenly closed your account without any notification about the reason. Right?

May I ask if your balance was from sports betting or the casino games?

I am asking because unfortunately we don't have any department dealing with sports, so hopefully our team will be able to help if you were also playing some casino games, you know.🤞

πριν από 1 μήνα

Όχι δεν υπόλοιπο από κέρδη.

Ήταν κατάθεση και όπως κατέθεσα τα χρήματα έκλεισαν τον λογαριασμό μου.

πριν από 1 μήνα

Ζητάω πίσω και τα 800 ευρώ των καταθέσεων μου

makelios6
πριν από 1 μήνα

I understand, but unfortunately our complaint team couldn't continue in resolving this complaint as the issue was related to sports.

We don't have a branch dealing with sports betting yet, but I can suggest some websites that do:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Please let us know if you have any updates.

πριν από 1 μήνα

Αγαπητή Ρόμι δεν αφορά τον αθλητισμό.

Αφορά στην καταθεση που έκανε και μόλις πραγματοποιήθηκε μου έκλεισαν τον λογαριασμό.

Αφορά την λειτουργία του καζίνο.

Στο συγκεκριμένο καζίνο έπαιξα και φρουτάκια.

Αυτήν την στιγμή είναι δεσμευμένα τα χρήματα μου χωρίς εγώ να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου στην national bet

makelios6
πριν από 1 μήνα

I understand.

In order to get help from our team, you will need to reopen your complaint then.

Unfortunately, you have stated that the winnings were from sports betting, and that is why it got rejected.

Please explain the whole situation in your email and state also the correct name of the casino so our complaint team can react accordingly and try to help you out.

Please let us know if you need any other assistance.

πριν από 1 μήνα

Αγαπητή Ρόμι

Έχω ζητήσει να ανοίξει εκ νέου το παράπονο.

Ελπίζω να γίνει αποδεκτό

πριν από 1 μήνα

Αγαπητή Ρόμι

Πλέον δεν μπορώ να επικοινωνήσω και μαζί τους.

Στέλνω εμαιλ και δεν υπάρχει η διεύθυνση file.

Ενώ πριν τρεις ημέρες υπήρχε επικοινωνία.file

Φοβάμαι μήπως δεν υπάρχει αυτό το καζίνο και είναι απάτη.

πριν από 1 μήνα

Αγαπητή Ρόμι

Μετά από έλεγχο διεπίστωσα ότι μου έχουν κάνει και φραγή επικοινωνίας.

Μου έχουν δεσμεύσει την κατάθεση μου και δεν μπορώ ούτε σε επικοινωνία να έρθω μαζί τους

makelios6
πριν από 1 μήνα

I can see.

Now we need to wait for our complaint team to have a better look at this situation and decide if there will be any possibility to get involved and help.

Still keep us informed about any news, please.

πριν από 1 μήνα

Αγαπητή Ρόμι μετά από έλεγχο που έκανα το συγκεκριμένο καζίνο δεν ελέγχετε από καμία ρυθμιστική αρχηfile

makelios6
πριν από 1 μήνα

This will be great information for our data team to know. Thank you for that.

πριν από 1 μήνα

Αγαπητή Ρόμι

Έχουμε κάποιο νεώτερο όσον αφορά την ενεργοποίηση του παραπονο μου?

makelios6
πριν από 1 μήνα

I can see that it is now under review by our complaint team. I will try to talk to them regarding your complaint and try to find out any information on how it is going to be taken.

I will inform you soon.

πριν από 1 μήνα

Αγαπητή Ρόμι

Η διεύθυνση του καζίνο γκουρού μου απέρριψε το δικαιολογημένο παράπονο λόγω ασυνεπων πληροφοριών.

Ερωτω ποιες ήταν οι ασυνεπείς πληροφορίες όταν έχω παρουσιάσει όλα τα επιχειρήματα που καθιστούν το παράπονο μου δικαιολογημένο.

Ανατρέξτε στην trust pilot για να εξακριβώσετε ότι το καζίνο national bet δεν είναι αξιόπιστο.

Δυστυχώς είμαι αναγκασμένος να προβώ σε αρνητική κριτική για το καζίνο γκουρού στην trustpilot.

makelios6
πριν από 1 μήνα

Hi there!


I can partially understand your frustration, but as far as I can tell, the complaint against National Bet Casino was dismissed because, to the best of my knowledge, we still lack expertise in the field of sports betting and do not accept such complaints in the first place.


Are you referring to another case? I must admit that I am not entirely sure what you are talking about in your post. In light of the mediator's final explanation, I would say that he was prepared to go above and beyond for you:


"As you might know, our forum Casino.Guru, deals with the complaints regarding online casinos only. I understand it must be difficult for you, but unfortunately, we don’t have enough insight to take on this kind of issue, related to a sports betting. I can contact the casino on your behalf and try to get some more information, but at the same time, I will be forced to reject your complaint."


To me, this is quite a proactive approach Nick has shown.


Is it about some sort of reopening request maybe?


1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα