Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνNational bet casino

National bet casino (σελίδα 3)

πριν από 1 μήνα από makelios6
|
2.641 προβολές 54 απαντήσεις |
|
12 3
πριν από 1 μήνα

Αγαπητή radka

Σε ευχαριστώ για την βοήθεια.

Ας κάνουμε το απλό

Να ρωτήσει το καζίνο γκουρού την national bet γιατί μου έκλεισε τον λογαριασμό.

Τίποτε λιγότερο τίποτε περισσότερο

makelios6
πριν από 1 μήνα

Dear player.

Thank you for your patience.

Sadly, the complaint process has its order; mediators are not here to just ask the casino each time a player wonders about something.

First, we need to be sure we can collect evidence to even reach out to the casino. Yet with your cooperation, we have not been able to pass the initial information assessment phase.

Nothing less, nothing more. 🙁

πριν από 1 μήνα

Αγαπητή radka

Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι το καζίνο national bet δεν είναι απάτη?

makelios6
πριν από 1 μήνα

Dear player,

I do not encourage people to believe things that have not been proven yet, among other reasons.




πριν από 1 μήνα

Αγαπητή radka

Το μόνο πού σας ζητάω να κάνετε είναι να ρωτήσετε το καζίνο γιατί έκλεισε τον λογαριασμό μου?

makelios6
πριν από 1 μήνα

Dear user, This is not how the procedure operates, as I have already explained.

πριν από 1 μήνα

Dear user, This is not how the procedure operates, as I have already explained.

πριν από 1 μήνα

Hi Radka please see the complaint I have raised against this casino. It is under review

Dt100
πριν από 1 μήνα

Hello.

It appears to have been approved. I hope it is okay with you if I include a link so that others can see the problem as well.

I would anticipate a speedy settlement if a casino closed an account with an active balance. Therefore, I believe that filing the complaint was a wise move.

πριν από 1 μήνα

Αγαπητή radka

Όπως βλέπετε υπάρχουν και άλλες καταγγελίες για την national bet.

Αν ψάξετε και τις κριτικές για την national bet στην trust pilot θα καταλάβετε ότι κατι δεν πάει καλά με το συγκεκριμένο καζίνο

Προστατέψτε τούς παίκτες.


Radka
πριν από 1 μήνα

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σας εξηγώ ότι έχω και εγώ.

Έκλεισαν τον λογαριασμό μου με ενεργό υπόλοιπο.

Γιατί με αντιμετωπίζετε διαφορετικά

makelios6
πριν από 1 μήνα

Dear user,

Both the TP reviews and the other complaints have nothing to do with your circumstances. I have already told you that we are past that point.

Your current situation is solely in your hands.

Only after any complaint is closed shall we see whether there was "something wrong" in that particular case.

I do not see the point in responding to your posts in the future given the direction of our conversation. Please consider that.


πριν από 1 μήνα

Πείτε μου τι πρέπει να γράψω και θα το κανω

makelios6
πριν από 1 μήνα

Four days ago, I asked you this:

"Consider that from our perspective, please:

There is a good chance the relationship exists because your account was closed after you bet on sports.

Assuming that the complaint is accepted, our first goal is to plan the best course of action for contacting the casino and requesting an explanation. "The account was closed due to activities violating our sports betting rules." is what the casino might say. How would we respond?

In addition, you acknowledged that the account was closed following your sports wager. Now you're saying it has nothing in common.

Could you explain that to me, please?"

If you are unable to explain the inhorencies to the mediator, your case won't be reopened. I'm not convinced it is even possible, to be honest.

How about you try to locate websites specialized in sports betting issues?

πριν από 1 μήνα

Αγαπητή radka

Όπως έχω εξηγήσει επανειλημμένα το καζίνο national bet έχει κλείσει αναιτιολογητα τον λογαριασμό μου με ενεργό υπόλοιπο 100 ευρώ.

Δεν επικοινωνούν μαζί μου και αλλάζουν συνεχώς το email τους.

Δεν υπάρχει καμία σχέση με αθλητικό στοίχημα.ΤΕΛΟΣ.

Επειδή βλέπω ότι κρατάτε την αρχική σας θέση είμαι αναγκασμένος να απευθυνθώ στο καζίνο Meister's και να υποβάλλω την κριτική μου για το καζίνο γκουρού στην trust pilot.

Σε ευχαριστώ για την βοήθεια

makelios6
πριν από 1 μήνα

I'm sorry to see you chose this path.

We will not disregard all of our carefully thought-out procedures just because you brought up Trust Pilot, if that is your belief.

In the hopes that you will recognize the matter with the issue description, I attempted to assist you with. I am sorry I did not help you realize that. You seem to insist on using your peculiar communication style regardless of my attempts to reach mutual understanding.

Good luck, elswhere. Not much to say under such circumstances.

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα