Αγαπητέ παίχτη.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας.
Δυστυχώς, η διαδικασία καταγγελίας έχει τη σειρά της. Οι διαμεσολαβητές δεν είναι εδώ για να ρωτούν απλώς το καζίνο κάθε φορά που ένας παίκτης αναρωτιέται για κάτι.
Πρώτον, πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να συλλέξουμε αποδεικτικά στοιχεία για να προσεγγίσουμε ακόμη και το καζίνο. Ωστόσο, με τη συνεργασία σας, δεν μπορέσαμε να περάσουμε την αρχική φάση αξιολόγησης πληροφοριών.
Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. 🙁
Dear player.
Thank you for your patience.
Sadly, the complaint process has its order; mediators are not here to just ask the casino each time a player wonders about something.
First, we need to be sure we can collect evidence to even reach out to the casino. Yet with your cooperation, we have not been able to pass the initial information assessment phase.
Nothing less, nothing more. 🙁
Αυτόματη μετάφραση: