Σε τέτοιες περιπτώσεις, θα σας συνιστούσαμε να υποβάλετε μια καταγγελία και εάν επιβεβαιωθούν αυτά που λέτε, τότε δεν θα είχαμε πρόβλημα με αυτό ή θα επανεξετάζαμε στην ομάδα πώς να αντιμετωπίσουμε τέτοιες κριτικές χρηστών. Σε τελική ανάλυση, εάν έχει μια ενδεικτική αξία και είναι αλήθεια και η ομάδα μας το έχει διαπιστώσει ότι είναι αληθινό, τότε δεν υπάρχει λόγος να απορρίψουμε τέτοιες κριτικές χρηστών.
Ωστόσο, το σημαντικό πράγμα που πρέπει να προσθέσετε είναι ότι αν πρόκειται μόνο για ένα πράγμα, δεν είναι τόσο κριτική στο καζίνο, γιατί πιθανότατα θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερα αν παίξατε εκεί. Επίσης, δεν ασχολούμαστε με τοπικούς κανονισμούς και οτιδήποτε έχει να κάνει με τη νομιμότητα, επομένως πρέπει να το λάβετε υπόψη ότι κάτι τέτοιο δεν θα γινόταν αποδεκτό.
Επιπλέον, προσπαθούμε πάντα να προσθέτουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες στην κριτική μας, ειδικά τις σημαντικές, και πάντα βελτιώνεται και φέρνουμε όλο και περισσότερες από αυτές. Αλλά ένα σημαντικό μέρος του παιχνιδιού σε ένα καζίνο είναι να μάθετε κάποιες πληροφορίες σχετικά με αυτό εκ των προτέρων. Αν δεν σου αρέσει κάτι στην αρχή, μάθε περισσότερες λεπτομέρειες, γιατί θα σου πω ένα παράδειγμα, αν κάποιος παίζει σε ένα καζίνο και για παράδειγμα δύο μήνες δει ότι τα χρήματά του φεύγουν κάπου αλλού στο αντίγραφο κίνησης της τράπεζας και στο άλλη χώρα, θα με ενδιέφερε την πρώτη ή τη δεύτερη φορά. Από την εμπειρία μου, πολλοί παίκτες δεν νοιάζονται σχεδόν για τίποτα μέχρι να υπάρξουν προβλήματα. Και αυτό είναι λάθος. 🙂
In such cases, we would recommend you to file a complaint and if what you say is confirmed, then we would not have a problem with it, or we would reconsider in the team how to deal with such user reviews. After all, if it has a telling value and it is true and our team has found it to be true, then there is no reason for us to reject such user reviews.
However, the important thing to add is that if it's just about one thing, it's not so much a casino review, because we'd probably want to know more if you played there. Also, we don't deal with local regulations and anything to do with legality, so you have to take that into account that something like that wouldn't be accepted.
Additionally, we always try to add as much information as possible to our review, especially the important ones, and it always gets better and we bring more and more of it. But an important part of playing in a casino is to find out some information about it beforehand. If you don't like something at the beginning, find out more details, because I'll tell you an example, if someone plays in a casino and for example two months sees that his money is leaving somewhere else on the bank statement and in another country, I would be interested in it on the first or second time. In my experience a lot of players don't care about almost anything until there are problems. And that's a mistake. 🙂
Αυτόματη μετάφραση: