ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 95)

πριν από 8 μήνες από kirekin
|
115264 προβολές 2221 απαντήσεις |
|
1...94 95 96...112
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 εβδομάδες

Εντάξει. Καταλαβαίνω. Η νομική βοήθεια που έχω λέει ότι πρέπει να μάθω για το PSP προτού μπορέσω να προχωρήσω..


δεν θέλω να το αναφέρω γιατί μπορεί να διαβάσουν το νήμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Τι εννοείς με το "προχωρώ" εννοείς αντιστροφή χρέωσης μέσω της τράπεζας ή επιστροφή χρημάτων

Αυτόματη μετάφραση:
Gez80
πριν από 3 εβδομάδες

Όχι.. πρέπει να είναι μέσω Astropay.


Το καζίνο λέει ότι είναι Astropay, αλλά δεν το πιστεύετε;


είναι αδύνατον το Astropay;

Αυτόματη μετάφραση:
Nille
πριν από 3 εβδομάδες

Έχω σταματήσει να στέλνω email. Δεν αξίζει τον κόπο.. Έχω κάνει παράπονα και δω τι λέει η τράπεζα.


Αυτό το Σαββατοκύριακο θα αναφέρω μια σουηδική εταιρεία που ασχολείται με τους κωδικούς και βοηθά αυτές τις εταιρείες να ξεπλύνουν τα χρήματά τους. Θα το είχα αναφέρει απόψε, αλλά ήμουν κουρασμένος μετά τη δουλειά.

Αλλά τόσο η FI όσο και η επιθεώρηση τυχερών παιχνιδιών ήταν περίεργοι για αυτό και είπαν REPORT

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Το Καζίνο λειτουργεί με δευτερεύουσα άδεια του Κουρασάο καθώς το Καζίνο είναι ενσωματωμένο εδώ. Ως εκ τούτου, η άδεια Curacao είναι μια ουδέτερη άδεια προσφοράς και η Σουηδία δεν είναι απαγορευμένη περιοχή βάσει αυτής της δευτερεύουσας άδειας. Ως εκ τούτου, το Καζίνο έχει ενεργήσει στο πλαίσιο της υποάδειας που κατέχει η εταιρεία.

Οι κωδικοί MCC στους οποίους αναφέρεστε δεν δημιουργούνται από το Καζίνο, είναι το PSP που μπορεί να εκχωρήσει κωδικούς MCC ως τέτοιοι. Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι, σε αντίθεση με όσα αναφέρατε στα email σας, το Καζίνο δεν μπορεί να επηρεάσει ή να αποφασίσει για αυτούς τους κωδικούς με οποιονδήποτε τρόπο.


Είναι αλήθεια ότι το PSP είναι υπεύθυνο για τον κώδικα mcc;


Σύμφωνα με μια νομική επαφή, έχω κάθε δικαίωμα να γνωρίζω ποιο PSP χρησιμοποιεί το καζίνο όταν πρόκειται για συναλλαγές στην Ευρώπη.. Αλλά μπορεί πραγματικά να είναι τόσο απλό το PSP να είναι υπεύθυνο... γιατί σε αυτήν την περίπτωση σημαίνει ότι το καζίνο είναι εντελώς αθώος??


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Of course they are lying. The casinos does this together with the PSP's

The PSP's take a calculated risk to process these kind of transactions, as they can charge the casino a high fee for the risk they take. The casinos know they need to have these incorrectly coded transactions as that allows a lot more players to deposit, so they find the PSP's that are willing to take the risk for a fee. And the way it looks now, it's not really a risk either.

It's like saying they don't know which PSP's they are using, so how would they get any money from them, how would they be able to investigate deposits gone wrong, refunds and potential charge backs from players.


The PSP's will then use both merchants that are aware of the fraud and merchants that don't know about it and don't approve, and those are the ones most likely doing the refunds to players when contacted.

There are so many scrupulous PSP's, aquiring banks and what not that need the transaction volume to earn money. There can be quite many actors involved.


https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/

https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245


Like mentioned before, yes, it's good if you receive any kind of refund, but the big win here is that you hopefully stop giving away your money to these casinos.

πριν από 3 εβδομάδες

Σημαίνει όμως αυτό ότι όλα τα καζίνο είναι αθώα;


και ότι η ευθύνη βαραίνει εξ ολοκλήρου το PSP; (Πάροχος υπηρεσιών πληρωμών)

Είναι σωστή αντίληψη αυτή;


αλλά πώς πληρώνεται το καζίνο εάν υπάρχουν πολλές διαφορετικές εταιρείες που έχουν ως αποδέκτες;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

See my previous reply.

veritas1979
πριν από 3 εβδομάδες

Ναί. Αλλά αυτό το καζίνο πιστεύει ότι είναι ένα και το αυτό PSP - Astropay..


Αλλά στην κίνηση του λογαριασμού μου λέει πολλά διαφορετικά πλαστικά πληρωμής.. και άλλους παρόχους; ρε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Ναί. Αλλά αυτό το καζίνο πιστεύει ότι είναι ένα και το αυτό PSP - Astropay..


Αλλά στην κίνηση του λογαριασμού μου λέει πολλά διαφορετικά πλαστικά πληρωμής.. και άλλους παρόχους; ρε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Don't think there is much you can do.

Astropay been in the game a long time, they most likely don't care.


If you have none of the mentioned merchant names on your statement, there is nothing you can do. There is really no one really processing refunds anymore.

Best you can do is just stop giving away your hard earned money to these casinos.


πριν από 3 εβδομάδες

Αλλά έχει δοκιμάσει κανείς εδώ το Astropay;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

hello do you have contacts for Fatamp, Topcom, Tsinda limited, Altaprime Limited, Steam sync, Stacs ltd, Cloud energy photoelec. if you can help me thank you

staderennais53
πριν από 3 εβδομάδες

Tsinda = Info@tsindagamers.com


https://www.norrsken.org/contact


kigali@norrsken.org / info@norrsken.org


Norrsken are the ones who rent the premises to them.

Ive emailed both, no answer at all 🙁 would be awesome if more people would help 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Lucid_1337
πριν από 3 εβδομάδες

norrsken = norrsken foundation. Its some kind of Swedish non-profit started by one of the founders of Klarna. Maybe it could be worth reaching out to them directly and ask why they are renting offices to companies involved with unlicensed gambling/ money laundering.


"NORRSKEN IS AN IMPACT ECOSYSTEM WHERE ENTREPRENEURS CAN FIND EVERYTHING THEY NEED TO MAKE SAVING THE WORLD THEIR BUSINESS"


yep tsinda gamers is clearly saving the world lol

πριν από 3 εβδομάδες

Να έχετε κανένα APERATOR και ALPASTRIKE

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

" topcom ", can’t seem to find a trace of them, does anybody have info?

πριν από 3 εβδομάδες

I have been contacted today by two merchants that are refusing refunds and have specifically referred to the forum.


With nearly 85k views the casinos and merchants are starting to get all over this Legitimate refunds are going to become a lot harder

Sutton
πριν από 3 εβδομάδες

Θα ήταν διασκεδαστικό να μάθουμε ποιοι είναι αυτοί οι 2 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Sutton
πριν από 3 εβδομάδες

Μπορεί να αρνηθούν επιστροφές χρημάτων, οπότε ενθαρρύνω όλους να τους αναφέρουν και να μην το αφήνουν έτσι. Θα έχουν μόνο περισσότερα προβλήματα.

όπως είπε επίσης ο casinoguru, αυτή η συζήτηση είναι εδώ και θα παραμείνει εδώ. Και φτάνει σε περισσότερους ανθρώπους κάθε μέρα, και αυτό είναι καλό.

Ακόμα περιμένω πυρετωδώς το casinoguru να δημοσιοποιήσει τα ονόματα των 2 καζίνο που επικοινώνησαν μαζί τους ζητώντας να αφαιρέσουν αυτό το φόρουμ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

I have been contacted today by two merchants that are refusing refunds and have specifically referred to the forum.


With nearly 85k views the casinos and merchants are starting to get all over this Legitimate refunds are going to become a lot harder

πριν από 3 εβδομάδες

Haven't really been any refunds in quite long time though, has it?

But people don't seem to be reading more than like 1-2 or two comments, see something about about refunds mentioned and think they can get all their money back.


Like been said many times, refunds are not the win here, the win here is to learn how casinos are abusing payments, acting like criminals, money laundering, etc. And hopefully (probably not), this will make anyone think one step further and stop playing at these casinos. We are all just sponsoring criminals, Russians, and other trashy people to live a life of luxury.


Invest in yourself instead of giving your money away.

πριν από 3 εβδομάδες

Μπορεί να αρνηθούν επιστροφές χρημάτων, οπότε ενθαρρύνω όλους να τους αναφέρουν και να μην το αφήνουν έτσι. Θα έχουν μόνο περισσότερα προβλήματα.

όπως είπε επίσης ο casinoguru, αυτή η συζήτηση είναι εδώ και θα παραμείνει εδώ. Και φτάνει σε περισσότερους ανθρώπους κάθε μέρα, και αυτό είναι καλό.

Ακόμα περιμένω πυρετωδώς το casinoguru να δημοσιοποιήσει τα ονόματα των 2 καζίνο που επικοινώνησαν μαζί τους ζητώντας να αφαιρέσουν αυτό το φόρουμ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

I wouldn't hold your breath 🙂

I am actually surprised they haven't taken it down yet, considering that 99% of guru's income comes from being affiliated with all kinds of casinos.

πριν από 3 εβδομάδες

Playing at these casinos is essentially supporting organized crime. Nothing else. You are dealing with the dirtiest individuals imaginable. The verification and payment processes are excessively long, and your money often ends up with unknown companies. There is a glaring lack of responsible gambling measures. These unlicensed casinos represent the worst aspects of the industry, including fraudulent activities, poor security, and no player protection.

πριν από 3 εβδομάδες

After 15 years and untold amounts of losses to these crooks, I finally realize that they are, always have been, and alway will be scams. It's embarrassing to have come to this realization.

Fighting back by challenging their shady payment practices is fair play, so long as you are honest. But, shady payments is only tip of the iceberg and, by themselves, do not scratch the surface as to why these casinos are scams. In fact, you can have shady payment practices and still run an honest casino.

The cancellation of winnings for any reason they can contrive is the wildest and most crooked part of the scam. What I resent the most, and am most embarrassed about, is how they gaslight the player. You win, they don't pay you, and they act like you have done something wrong.

Here's an example of why this is so problematic. Suppose, for arguments sake, you enter the wrong zip code by accident when you sign up. You play on the site and lose $1000. Then, you make one more deposit and get lucky hitting for $2000. You request a withdrawal, submit your paperwork. They notice you used the incorrect zip code when you signed up, and say, for security reasons, that your wins are nullified because of this.

The issue with this example is, 1) many of us have had similar experiences for equally as minor or insane reasons and, 2) this means that you were never really gambling at all with the first $1000 you lost because there was never the possibility of winning as any win would eventually be disqualified. So, you did not get the service you paid for, every dollar you deposited was always going to be forfeited.

If these casinos were operating in the US, they would be subject to a massive class action lawsuit for such practices. They are scams.




1...94 95 96...112
Μετάβαση στη σελίδααπό 112 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα