Εντάξει. Καταλαβαίνω. Η νομική βοήθεια που έχω λέει ότι πρέπει να μάθω για το PSP προτού μπορέσω να προχωρήσω..
δεν θέλω να το αναφέρω γιατί μπορεί να διαβάσουν το νήμα.
Okay. I understand. The legal help I have says I need to find out about the PSP before I can proceed..
don't want to mention as they might read the thread.
Ok. Jag förstår. Den juridiska hjälp jag har säger att jag måste få reda på PSP innan jag kan gå vidare..
vill ej nämna då de kanske läser tråden.
Όχι.. πρέπει να είναι μέσω Astropay.
Το καζίνο λέει ότι είναι Astropay, αλλά δεν το πιστεύετε;
είναι αδύνατον το Astropay;
No.. it has to be via Astropay.
The casino says it's Astropay, but you don't believe it?
is Astropay impossible?
Nej.. det får ju bli via Astropay.
Casinot menar att det är Astropay, men du tror inte det ?
är Astropay omöjliga?
Έχω σταματήσει να στέλνω email. Δεν αξίζει τον κόπο.. Έχω κάνει παράπονα και δω τι λέει η τράπεζα.
Αυτό το Σαββατοκύριακο θα αναφέρω μια σουηδική εταιρεία που ασχολείται με τους κωδικούς και βοηθά αυτές τις εταιρείες να ξεπλύνουν τα χρήματά τους. Θα το είχα αναφέρει απόψε, αλλά ήμουν κουρασμένος μετά τη δουλειά.
Αλλά τόσο η FI όσο και η επιθεώρηση τυχερών παιχνιδιών ήταν περίεργοι για αυτό και είπαν REPORT
I have stopped sending emails. It's not worth it.. I've made complaints and see what the bank says.
This weekend I will report a Swedish company that fiddles with codes and helps these companies launder their money. I would have reported it tonight but have been tired after work.
But both FI and the gambling inspectorate have been curious about this and have said REPORT
Jag har slutat skicka mail. Det är inte lönt.. jag har gjort reklamationer och ser vad banken säger.
Nu i helgen ska jag anmäla ett svensk bolag som fifflar med koder och hjälper dessa bolag att tvätta sina pengar. Jag skulle ha anmält det ikväll men har varit trött efter jobbet.
Men båda FI och spelinspektionen har varit nyfikna i detta här och har sagt ANMÄL
Το Καζίνο λειτουργεί με δευτερεύουσα άδεια του Κουρασάο καθώς το Καζίνο είναι ενσωματωμένο εδώ. Ως εκ τούτου, η άδεια Curacao είναι μια ουδέτερη άδεια προσφοράς και η Σουηδία δεν είναι απαγορευμένη περιοχή βάσει αυτής της δευτερεύουσας άδειας. Ως εκ τούτου, το Καζίνο έχει ενεργήσει στο πλαίσιο της υποάδειας που κατέχει η εταιρεία.
Οι κωδικοί MCC στους οποίους αναφέρεστε δεν δημιουργούνται από το Καζίνο, είναι το PSP που μπορεί να εκχωρήσει κωδικούς MCC ως τέτοιοι. Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι, σε αντίθεση με όσα αναφέρατε στα email σας, το Καζίνο δεν μπορεί να επηρεάσει ή να αποφασίσει για αυτούς τους κωδικούς με οποιονδήποτε τρόπο.
Είναι αλήθεια ότι το PSP είναι υπεύθυνο για τον κώδικα mcc;
Σύμφωνα με μια νομική επαφή, έχω κάθε δικαίωμα να γνωρίζω ποιο PSP χρησιμοποιεί το καζίνο όταν πρόκειται για συναλλαγές στην Ευρώπη.. Αλλά μπορεί πραγματικά να είναι τόσο απλό το PSP να είναι υπεύθυνο... γιατί σε αυτήν την περίπτωση σημαίνει ότι το καζίνο είναι εντελώς αθώος??
The Casino operates under a Curacao sub-license as the Casino is incorporated here. As such, the Curacao license is a neutral offering license and Sweden is not a prohibited territory under that sublicense. As such, the Casino has acted within the framework of the sub-license held by the company.
The MCC codes you refer to are not generated by the Casino, it is the PSP that can assign MCC codes as such. We would like to clarify that, contrary to what you have mentioned in your emails, the Casino cannot influence or decide on these codes in any way.
Can it really be true that PSP is responsible for mcc code?
According to a legal contact, I have every right to know which PSP the casino uses when it comes to trade to Europe.. But can it really be that simple that PSP are responsible.. because in that case it means that the casino is completely innocent??
Casinot verkar under en Curacao-underlicens eftersom Casinot är inkorporerat här. Som sådan är Curacao-licensen en neutral erbjudandelicens och Sverige är inte ett förbjudet territorium under den underlicensen. Som sådan har Casinot agerat inom ramen för den underlicens som företaget innehar.
MCC-koderna du refererar till genereras inte av Casinot, det är PSP som kan tilldela MCC-koder som sådana. Vi vill förtydliga att Casinot, i motsats till vad du har nämnt i dina mejl, inte kan påverka eller besluta om dessa koder på något sätt.
Kan det verkligen stämma att det är PSP som är ansvariga för mcc kod?
Enligt en juridisk kontakt så har jag full rätt att få veta vilken PSP casinot använder då det gäller handeln till Europa.. Men kan det verkligen vara så enkelt att PSP är ansvariga.. för i så fall betyder det att casinot är helt oskyldiga??
Φυσικά και λένε ψέματα. Τα καζίνο το κάνουν αυτό μαζί με τα PSP
Οι PSP αναλαμβάνουν έναν υπολογισμένο κίνδυνο για να επεξεργαστούν αυτού του είδους τις συναλλαγές, καθώς μπορούν να χρεώσουν στο καζίνο μια υψηλή χρέωση για τον κίνδυνο που αναλαμβάνουν. Τα καζίνο γνωρίζουν ότι πρέπει να έχουν αυτές τις εσφαλμένα κωδικοποιημένες συναλλαγές, καθώς αυτό επιτρέπει σε πολύ περισσότερους παίκτες να καταθέσουν, έτσι βρίσκουν τους PSP που είναι πρόθυμοι να αναλάβουν το ρίσκο έναντι αμοιβής. Και έτσι όπως φαίνεται τώρα, δεν είναι πραγματικά ρίσκο.
Είναι σαν να λέμε ότι δεν ξέρουν ποια PSP χρησιμοποιούν, άρα πώς θα έπαιρναν χρήματα από αυτούς, πώς θα μπορούσαν να ερευνήσουν καταθέσεις που πήγαν στραβά, επιστροφές χρημάτων και πιθανές επιστροφές χρεώσεων από παίκτες.
Στη συνέχεια, τα PSP θα χρησιμοποιήσουν τόσο εμπόρους που γνωρίζουν την απάτη όσο και εμπόρους που δεν το γνωρίζουν και δεν το εγκρίνουν, και αυτοί είναι που είναι πιο πιθανό να κάνουν τις επιστροφές χρημάτων στους παίκτες όταν επικοινωνήσουν.
Υπάρχουν τόσα πολλά σχολαστικά PSP, που εξαγοράζουν τράπεζες και όχι μόνο που χρειάζονται τον όγκο συναλλαγών για να κερδίσουν χρήματα. Μπορεί να συμμετέχουν πολλοί ηθοποιοί.
https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/
https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, ναι, είναι καλό αν λάβετε οποιοδήποτε είδος επιστροφής χρημάτων, αλλά η μεγάλη νίκη εδώ είναι ότι ελπίζουμε να σταματήσετε να δίνετε τα χρήματά σας σε αυτά τα καζίνο.
Of course they are lying. The casinos does this together with the PSP's
The PSP's take a calculated risk to process these kind of transactions, as they can charge the casino a high fee for the risk they take. The casinos know they need to have these incorrectly coded transactions as that allows a lot more players to deposit, so they find the PSP's that are willing to take the risk for a fee. And the way it looks now, it's not really a risk either.
It's like saying they don't know which PSP's they are using, so how would they get any money from them, how would they be able to investigate deposits gone wrong, refunds and potential charge backs from players.
The PSP's will then use both merchants that are aware of the fraud and merchants that don't know about it and don't approve, and those are the ones most likely doing the refunds to players when contacted.
There are so many scrupulous PSP's, aquiring banks and what not that need the transaction volume to earn money. There can be quite many actors involved.
https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/
https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245
Like mentioned before, yes, it's good if you receive any kind of refund, but the big win here is that you hopefully stop giving away your money to these casinos.
Σημαίνει όμως αυτό ότι όλα τα καζίνο είναι αθώα;
και ότι η ευθύνη βαραίνει εξ ολοκλήρου το PSP; (Πάροχος υπηρεσιών πληρωμών)
Είναι σωστή αντίληψη αυτή;
αλλά πώς πληρώνεται το καζίνο εάν υπάρχουν πολλές διαφορετικές εταιρείες που έχουν ως αποδέκτες;
But does that mean that all casinos are innocent?
and that the responsibility lies entirely with the PSP? (Payment Service Provider)
Is that a correct perception?
but how does the casino get paid if there are lots of different companies that stand as recipients?
Men det betyder alltså att alla casinon är oskyldiga?
och att ansvaret ligger helt på PSP? (Payment Service Provider)
är det en korrekt uppfattning?
men hur får casinot betalt om det är massor olika företag som står som mottagare?
Ναί. Αλλά αυτό το καζίνο πιστεύει ότι είναι ένα και το αυτό PSP - Astropay..
Αλλά στην κίνηση του λογαριασμού μου λέει πολλά διαφορετικά πλαστικά πληρωμής.. και άλλους παρόχους; ρε
Yes. But this casino believes that it is one and the same PSP - Astropay..
But on my account statement it says several different payment plastics.. and also other providers? D
Jo. Men detta casino menar att det är en och samma PSP - Astropay..
Men på mitt kontoutdrag står det flera olika betalnings plaster.. och även andra providers? D
Ναί. Αλλά αυτό το καζίνο πιστεύει ότι είναι ένα και το αυτό PSP - Astropay..
Αλλά στην κίνηση του λογαριασμού μου λέει πολλά διαφορετικά πλαστικά πληρωμής.. και άλλους παρόχους; ρε
Yes. But this casino believes that it is one and the same PSP - Astropay..
But on my account statement it says several different payment plastics.. and also other providers? D
Jo. Men detta casino menar att det är en och samma PSP - Astropay..
Men på mitt kontoutdrag står det flera olika betalnings plaster.. och även andra providers? D
Μην νομίζετε ότι μπορείτε να κάνετε πολλά.
Το Astropay είναι πολύ καιρό στο παιχνίδι, πιθανότατα δεν τους νοιάζει.
Εάν δεν έχετε κανένα από τα αναφερόμενα ονόματα εμπόρων στη δήλωση σας, δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα. Πραγματικά κανείς δεν επεξεργάζεται πια επιστροφές χρημάτων.
Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι απλώς να σταματήσετε να δίνετε τα σκληρά σας χρήματα σε αυτά τα καζίνο.
Don't think there is much you can do.
Astropay been in the game a long time, they most likely don't care.
If you have none of the mentioned merchant names on your statement, there is nothing you can do. There is really no one really processing refunds anymore.
Best you can do is just stop giving away your hard earned money to these casinos.
γεια σας έχετε επαφές για Fatamp, Topcom, Tsinda limited, Altaprime Limited, Steam sync, Stacs ltd, Cloud Energy photoelec. αν μπορείτε να με βοηθήσετε σας ευχαριστώ
hello do you have contacts for Fatamp, Topcom, Tsinda limited, Altaprime Limited, Steam sync, Stacs ltd, Cloud energy photoelec. if you can help me thank you
Τσίντα = Ι nfo@tsindagamers.com
https://www.norrsken.org/contact
kigali@norrsken.org / info@norrsken.org
Οι Norrsken είναι αυτοί που τους νοικιάζουν τις εγκαταστάσεις.
Έχω στείλει email και στα δύο, καμία απάντηση 🙁 θα ήταν φοβερό αν βοηθούσαν περισσότεροι άνθρωποι 🙂
Tsinda = Info@tsindagamers.com
https://www.norrsken.org/contact
kigali@norrsken.org / info@norrsken.org
Norrsken are the ones who rent the premises to them.
Ive emailed both, no answer at all 🙁 would be awesome if more people would help 🙂
norrsken = norrsken θεμέλιο. Είναι κάποιου είδους σουηδικό μη κερδοσκοπικό που ξεκίνησε από έναν από τους ιδρυτές της Klarna. Ίσως αξίζει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους και να τους ρωτήσετε γιατί νοικιάζουν γραφεία σε εταιρείες που εμπλέκονται με μη αδειοδοτημένο τζόγο/ ξέπλυμα χρήματος.
«Το NORRSKEN ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΤΙΚΤΥΠΩΣΕΩΝ ΟΠΟΥ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΣΩΣΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥΣ»
Ναι, οι παίκτες τσίντα σώζουν σαφώς τον κόσμο lol
norrsken = norrsken foundation. Its some kind of Swedish non-profit started by one of the founders of Klarna. Maybe it could be worth reaching out to them directly and ask why they are renting offices to companies involved with unlicensed gambling/ money laundering.
"NORRSKEN IS AN IMPACT ECOSYSTEM WHERE ENTREPRENEURS CAN FIND EVERYTHING THEY NEED TO MAKE SAVING THE WORLD THEIR BUSINESS"
yep tsinda gamers is clearly saving the world lol
Σήμερα επικοινώνησαν μαζί μου δύο έμποροι που αρνούνται τις επιστροφές χρημάτων και αναφέρθηκαν συγκεκριμένα στο φόρουμ.
Με σχεδόν 85.000 προβολές, τα καζίνο και οι έμποροι αρχίζουν να το ξεπερνούν. Οι νόμιμες επιστροφές χρημάτων θα γίνουν πολύ πιο δύσκολες
I have been contacted today by two merchants that are refusing refunds and have specifically referred to the forum.
With nearly 85k views the casinos and merchants are starting to get all over this Legitimate refunds are going to become a lot harder
Θα ήταν διασκεδαστικό να μάθουμε ποιοι είναι αυτοί οι 2 🙂
Would have been fun to know who these 2 are 🙂
Hade varit kul att veta vilka dessa 2 är 🙂
Μπορεί να αρνηθούν επιστροφές χρημάτων, οπότε ενθαρρύνω όλους να τους αναφέρουν και να μην το αφήνουν έτσι. Θα έχουν μόνο περισσότερα προβλήματα.
όπως είπε επίσης ο casinoguru, αυτή η συζήτηση είναι εδώ και θα παραμείνει εδώ. Και φτάνει σε περισσότερους ανθρώπους κάθε μέρα, και αυτό είναι καλό.
Ακόμα περιμένω πυρετωδώς το casinoguru να δημοσιοποιήσει τα ονόματα των 2 καζίνο που επικοινώνησαν μαζί τους ζητώντας να αφαιρέσουν αυτό το φόρουμ.
They may refuse refunds, in which case I encourage everyone to report them and not leave it at that. They will only have more problems.
as casinoguru also said, this discussion is here and will stay here. And it reaches more people every day, and that's a good thing.
I'm still feverishly waiting for casinoguru to release the names of the 2 casinos that contacted them asking to remove this forum.
He voivat kieltäytyä hyvityksistä, siinä tapauksessa kehotan kaikkia raportoimaan heistä ja olla jättämättä asiaa sikseen. Heille tulee vaan enemmän ongelmia.
kuten casinogurukin sanoi tämä keskustelu on täällä ja pysyy täällä. Ja se tavoittaa päivä päivältä enemmän ihmisiä, ja hyvä näin.
Odotan edelleen kuumeisesti koska casinoguru julkaisee näiden 2 kasinoiden nimet jotka ottivat heihin yhteyttä pyytäen tämän foorumin poistamista.
Σήμερα επικοινώνησαν μαζί μου δύο έμποροι που αρνούνται τις επιστροφές χρημάτων και αναφέρθηκαν συγκεκριμένα στο φόρουμ.
Με σχεδόν 85.000 προβολές, τα καζίνο και οι έμποροι αρχίζουν να το ξεπερνούν. Οι νόμιμες επιστροφές χρημάτων θα γίνουν πολύ πιο δύσκολες
I have been contacted today by two merchants that are refusing refunds and have specifically referred to the forum.
With nearly 85k views the casinos and merchants are starting to get all over this Legitimate refunds are going to become a lot harder
Δεν έχουν γίνει πραγματικά επιστροφές χρημάτων εδώ και πολύ καιρό, έτσι δεν είναι;
Αλλά οι άνθρωποι δεν φαίνεται να διαβάζουν περισσότερα από 1-2 ή δύο σχόλια, βλέπουν κάτι σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων που αναφέρονται και πιστεύουν ότι μπορούν να πάρουν όλα τα χρήματά τους πίσω.
Όπως έχει ειπωθεί πολλές φορές, οι επιστροφές χρημάτων δεν είναι το κέρδος εδώ, η νίκη εδώ είναι να μάθετε πώς τα καζίνο κάνουν κατάχρηση πληρωμών, συμπεριφέρονται ως εγκληματίες, ξέπλυμα χρήματος κ.λπ. Και ελπίζουμε (μάλλον όχι), αυτό θα κάνει οποιονδήποτε να σκεφτεί ένα βήμα παραπέρα και σταματήστε να παίζετε σε αυτά τα καζίνο. Όλοι απλώς χορηγούμε εγκληματίες, Ρώσους και άλλους σκόρπιους ανθρώπους για να ζήσουν μια ζωή πολυτέλειας.
Επενδύστε στον εαυτό σας αντί να δώσετε τα χρήματά σας.
Haven't really been any refunds in quite long time though, has it?
But people don't seem to be reading more than like 1-2 or two comments, see something about about refunds mentioned and think they can get all their money back.
Like been said many times, refunds are not the win here, the win here is to learn how casinos are abusing payments, acting like criminals, money laundering, etc. And hopefully (probably not), this will make anyone think one step further and stop playing at these casinos. We are all just sponsoring criminals, Russians, and other trashy people to live a life of luxury.
Invest in yourself instead of giving your money away.
Μπορεί να αρνηθούν επιστροφές χρημάτων, οπότε ενθαρρύνω όλους να τους αναφέρουν και να μην το αφήνουν έτσι. Θα έχουν μόνο περισσότερα προβλήματα.
όπως είπε επίσης ο casinoguru, αυτή η συζήτηση είναι εδώ και θα παραμείνει εδώ. Και φτάνει σε περισσότερους ανθρώπους κάθε μέρα, και αυτό είναι καλό.
Ακόμα περιμένω πυρετωδώς το casinoguru να δημοσιοποιήσει τα ονόματα των 2 καζίνο που επικοινώνησαν μαζί τους ζητώντας να αφαιρέσουν αυτό το φόρουμ.
They may refuse refunds, in which case I encourage everyone to report them and not leave it at that. They will only have more problems.
as casinoguru also said, this discussion is here and will stay here. And it reaches more people every day, and that's a good thing.
I'm still feverishly waiting for casinoguru to release the names of the 2 casinos that contacted them asking to remove this forum.
He voivat kieltäytyä hyvityksistä, siinä tapauksessa kehotan kaikkia raportoimaan heistä ja olla jättämättä asiaa sikseen. Heille tulee vaan enemmän ongelmia.
kuten casinogurukin sanoi tämä keskustelu on täällä ja pysyy täällä. Ja se tavoittaa päivä päivältä enemmän ihmisiä, ja hyvä näin.
Odotan edelleen kuumeisesti koska casinoguru julkaisee näiden 2 kasinoiden nimet jotka ottivat heihin yhteyttä pyytäen tämän foorumin poistamista.
Δεν θα σου κρατούσα την ανάσα 🙂
Πραγματικά εκπλήσσομαι που δεν το έχουν καταργήσει ακόμα, λαμβάνοντας υπόψη ότι το 99% του εισοδήματος του γκουρού προέρχεται από τη συνεργασία με όλα τα είδη καζίνο.
I wouldn't hold your breath 🙂
I am actually surprised they haven't taken it down yet, considering that 99% of guru's income comes from being affiliated with all kinds of casinos.
Το να παίζεις σε αυτά τα καζίνο υποστηρίζει ουσιαστικά το οργανωμένο έγκλημα. Τίποτα άλλο. Έχετε να κάνετε με τα πιο βρώμικα άτομα που μπορείτε να φανταστείτε. Οι διαδικασίες επαλήθευσης και πληρωμής είναι υπερβολικά μεγάλες και τα χρήματά σας συχνά καταλήγουν σε άγνωστες εταιρείες. Υπάρχει καταφανής έλλειψη μέτρων για τον υπεύθυνο τζόγο. Αυτά τα καζίνο χωρίς άδεια αντιπροσωπεύουν τις χειρότερες πτυχές του κλάδου, συμπεριλαμβανομένων των απατηλών δραστηριοτήτων, της κακής ασφάλειας και της απουσίας προστασίας των παικτών.
Playing at these casinos is essentially supporting organized crime. Nothing else. You are dealing with the dirtiest individuals imaginable. The verification and payment processes are excessively long, and your money often ends up with unknown companies. There is a glaring lack of responsible gambling measures. These unlicensed casinos represent the worst aspects of the industry, including fraudulent activities, poor security, and no player protection.
Μετά από 15 χρόνια και ανείπωτες απώλειες σε αυτούς τους απατεώνες, συνειδητοποιώ επιτέλους ότι είναι, πάντα ήταν και θα είναι πάντα απάτες. Είναι ντροπιαστικό να έχω καταλήξει σε αυτή τη συνειδητοποίηση.
Η αντιπολίτευση αμφισβητώντας τις σκιώδεις πρακτικές πληρωμής τους είναι δίκαιο παιχνίδι, αρκεί να είστε ειλικρινείς. Όμως, οι σκιερές πληρωμές είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου και, από μόνες τους, μην γρατσουνίσετε την επιφάνεια ως προς το γιατί αυτά τα καζίνο είναι απάτες. Στην πραγματικότητα, μπορείτε να έχετε σκιερές πρακτικές πληρωμής και να συνεχίσετε να διαχειρίζεστε ένα τίμιο καζίνο.
Η ακύρωση των κερδών για οποιονδήποτε λόγο μπορούν να επινοήσουν είναι το πιο τρελό και παραπλανητικό μέρος της απάτης. Αυτό που αγανακτώ περισσότερο, και ντρέπομαι περισσότερο, είναι το πώς φωτίζουν τον παίκτη. Κερδίζεις, δεν σε πληρώνουν και συμπεριφέρονται σαν να έχεις κάνει κάτι λάθος.
Ακολουθεί ένα παράδειγμα γιατί αυτό είναι τόσο προβληματικό. Ας υποθέσουμε ότι, για λόγους επιχειρημάτων, εισάγετε λάθος ταχυδρομικό κώδικα κατά λάθος όταν εγγραφείτε. Παίζετε στον ιστότοπο και χάνετε $1000. Στη συνέχεια, κάνετε μια ακόμη κατάθεση και είστε τυχεροί για $2000. Ζητάτε απόσυρση, υποβάλετε τα χαρτιά σας. Παρατηρούν ότι χρησιμοποιήσατε τον εσφαλμένο ταχυδρομικό κώδικα κατά την εγγραφή σας και λένε, για λόγους ασφαλείας, ότι οι νίκες σας ακυρώνονται εξαιτίας αυτού.
Το πρόβλημα με αυτό το παράδειγμα είναι, 1) πολλοί από εμάς είχαμε παρόμοιες εμπειρίες για εξίσου δευτερεύοντες ή τρελούς λόγους και, 2) αυτό σημαίνει ότι δεν έπαιζες ποτέ πραγματικά καθόλου με τα πρώτα $1000 που έχασες επειδή δεν υπήρχε ποτέ η δυνατότητα κερδίζοντας καθώς οποιαδήποτε νίκη τελικά θα ακυρωνόταν. Έτσι, δεν λάβατε την υπηρεσία για την οποία πληρώσατε, κάθε δολάριο που καταθέσατε πάντα θα καταπέσει.
Εάν αυτά τα καζίνο λειτουργούσαν στις ΗΠΑ, θα υπόκεινταν σε μαζική ομαδική αγωγή για τέτοιες πρακτικές. Είναι απάτες.
After 15 years and untold amounts of losses to these crooks, I finally realize that they are, always have been, and alway will be scams. It's embarrassing to have come to this realization.
Fighting back by challenging their shady payment practices is fair play, so long as you are honest. But, shady payments is only tip of the iceberg and, by themselves, do not scratch the surface as to why these casinos are scams. In fact, you can have shady payment practices and still run an honest casino.
The cancellation of winnings for any reason they can contrive is the wildest and most crooked part of the scam. What I resent the most, and am most embarrassed about, is how they gaslight the player. You win, they don't pay you, and they act like you have done something wrong.
Here's an example of why this is so problematic. Suppose, for arguments sake, you enter the wrong zip code by accident when you sign up. You play on the site and lose $1000. Then, you make one more deposit and get lucky hitting for $2000. You request a withdrawal, submit your paperwork. They notice you used the incorrect zip code when you signed up, and say, for security reasons, that your wins are nullified because of this.
The issue with this example is, 1) many of us have had similar experiences for equally as minor or insane reasons and, 2) this means that you were never really gambling at all with the first $1000 you lost because there was never the possibility of winning as any win would eventually be disqualified. So, you did not get the service you paid for, every dollar you deposited was always going to be forfeited.
If these casinos were operating in the US, they would be subject to a massive class action lawsuit for such practices. They are scams.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.