Αυτή είναι η απάντηση που έλαβα από τη Visa πριν από λίγους μήνες, όταν επεσήμανα τη χρήση λανθασμένων κωδικών εμπόρων για την παράκαμψη του αποκλεισμού της πιστωτικής κάρτας
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Visa.
Ζητώ συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.
Λάβετε υπόψη ότι η Visa δεν έχει συμβόλαια με εμπόρους ή κατόχους καρτών. Αυτά διαχειρίζονται οι τράπεζες-πελάτες μας και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Η τράπεζα που προσλαμβάνει πωλητές που είναι πρόθυμοι να δεχτούν κάρτες Visa ονομάζεται "εμπορικός αγοραστής".
Όπως γνωρίζετε, εάν έχετε αμφισβητούμενες συναλλαγές πωλήσεων, ενδέχεται να δικαιούστε αντιστροφή χρέωσης. Οι αντιστροφές χρεώσεων είναι αντιστροφές αμφισβητούμενων συναλλαγών πωλήσεων.
Οι κανόνες και οι κανονισμοί αντιστροφής χρέωσης της Visa ισχύουν για όλες τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες Visa. Ως κάτοχος κάρτας Visa έχετε το δικαίωμα να μεταβείτε στην τράπεζά σας και να της ζητήσετε να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων εάν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που αγοράσατε με τη χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα δεν παρέχονται όπως ορίζεται . Αυτό ισχύει επίσης εάν ένας έμπορος φύγει από την επιχείρηση.
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με έναν έμπορο, ενημερώστε την τράπεζα που εξέδωσε την κάρτα Visa σας. Οι πελάτες των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων της Visa έχουν πρόσβαση στους κατάλληλους κανόνες και κανονισμούς της Visa. Έχουν επίσης πρόσβαση σε φόρμες ειδοποίησης παραπόνων πελατών, οι οποίες θα πρέπει να χρησιμοποιούνται από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για την τεκμηρίωση και αρχειοθέτηση αυτού του είδους καταγγελίας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ή τον αριθμό τηλεφώνου που αναγράφεται στο αντίγραφο κίνησης Visa ή στο πίσω μέρος της κάρτας σας.
Ευχαριστώ που έγραψες,
![file](https://static.casino.guru/pict/841329/attached-image-940636050790-1717747319169.jpeg?imageDataId=893422×tamp=1717747336847&type=UNSPECIFIED)
![file](https://static.casino.guru/pict/841330/attached-image-254797477233-1717747343375.jpeg?imageDataId=893423×tamp=1717747358945&type=UNSPECIFIED)
This is the response I received from Visa a few months ago when I pointed out the use of incorrect merchant codes to circumvent the credit card block
Thank you for contacting Visa.
I apologize for any inconvenience.
Please note that Visa does not have contracts with merchants or cardholders. These are managed by our client banks and financial institutions. The bank that recruits vendors willing to accept Visa cards is called a "merchant acquirer".
As you know, if you have any disputed sales transactions, you may be entitled to a chargeback. Chargebacks are reversals of disputed sales transactions.
Visa chargeback rules and regulations apply to all Visa credit and debit cards. As a Visa cardholder you have the right to go to your bank and ask them to request a refund if the goods and services purchased with your debit or credit card are not provided as specified . This also applies if a merchant goes out of business.
If you have problems with a merchant, let the bank that issued your Visa card know. Visa financial institution customers have access to the appropriate Visa rules and regulations. They also have access to customer complaint notification forms, which should be used by the financial institution to document and archive this type of complaint. You can contact them directly using the address or telephone number on your Visa statement or on the back of your card.
Thanks for writing,
![file](https://static.casino.guru/pict/841329/attached-image-940636050790-1717747319169.jpeg?imageDataId=893422×tamp=1717747336847&type=UNSPECIFIED)
![file](https://static.casino.guru/pict/841330/attached-image-254797477233-1717747343375.jpeg?imageDataId=893423×tamp=1717747358945&type=UNSPECIFIED)
Questa è la risposta ricevuta da Visa qualche mese fa quando ho fatto presente l'utilizzo di codici commercianti errati per eludere il blocco delle carte di credito
Grazie per aver contattato Visa.
Mi scuso per eventuali disagi.
Tieni presente che Visa non ha contratti con commercianti o titolari di carta. Questi sono gestiti dalle banche e dagli istituti finanziari nostri clienti. La banca che recluta fornitori disposti ad accettare carte Visa viene denominata "merchant acquirer".
Come saprai, in caso di transazioni di vendita contestate, potresti avere diritto a uno storno di addebito. I chargeback sono storni di transazioni di vendita contestate.
Le norme e i regolamenti sul riaddebito Visa si applicano a tutte le carte di credito e debito Visa. Come titolare di una carta Visa hai il diritto di rivolgerti alla tua banca e chiedere loro di richiedere un rimborso se i beni e i servizi acquistati con la tua carta di debito o credito non vengono forniti come specificato. Ciò vale anche nel caso in cui un commerciante interrompa l'attività.
Se riscontri problemi con un commerciante, informa la banca che ha emesso la tua carta Visa. Gli istituti finanziari clienti Visa hanno accesso alle norme e ai regolamenti Visa appropriati. Hanno anche accesso ai moduli di notifica dei reclami dei clienti, che dovrebbero essere utilizzati dall'istituto finanziario per documentare e archiviare questo tipo di reclamo. Puoi contattarli direttamente utilizzando l'indirizzo o il numero di telefono riportato sul tuo estratto conto Visa o sul retro della tua carta.
Grazie per aver scritto,
![file](https://static.casino.guru/pict/841329/attached-image-940636050790-1717747319169.jpeg?imageDataId=893422×tamp=1717747336847&type=UNSPECIFIED)
![file](https://static.casino.guru/pict/841330/attached-image-254797477233-1717747343375.jpeg?imageDataId=893423×tamp=1717747358945&type=UNSPECIFIED)
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:![](https://static.casino.guru/res/202407041418/images/svg/translated-by-google.svg)