πριν από 6 μήνες
0
Μπορείτε να μου στείλετε και σε μένα παρακαλώ plumbs_shelter_0n@icloud.com
Can you send to me too please plumbs_shelter_0n@icloud.com
Απολαύστε τα rankbeasts:
Μετά την έρευνα που διαπιστώθηκε παρακάτω, αυτές δεν είναι οι συναλλαγές μας, επειδή ακόμη και από το στιγμιότυπο οθόνης φαίνεται ξεκάθαρα ότι το όνομα είναι διαφορετικό από αυτό το rankbeasts.com με Stripe και θα πρέπει να έχετε απόδειξη πληρωμής στο email σας
όπου φαίνεται ξεκάθαρα το rankbeasts.com / Rankbeasts LTD
Εάν τα έχετε στο email σας, τότε έχετε πληρώσει σε εμάς, αν όχι αυτή δεν είναι η εταιρεία μας.
Χρησιμοποιούμε μόνο Stripe και Paypal μόνο. Έχετε αποδείξεις πληρωμής;
Επισυνάψτε τα. Όλες οι αποδείξεις προέρχονται από το Stripe ή το Paypal απευθείας με τα στοιχεία μας.
Dem ljuger för dem använder också Mastercard Det är dem .
Svar från rankbeasts:
After the investigation found following , this is not our transactions because even from the screenshot it is clearly seen that name is different from that one rankbeasts.com with Stripe and you should have payment receipt on your email
where it is clearly shown rankbeasts.com / Rankbeasts LTD
If you have them on your email then you have payed to us if not this is not our company.
We use only Stripe and Paypal only. Do you have payment Receipts ?
Please attach them. All receipts comes from Stripe or Paypal directly with our details.
Dem ljuger för dem använder också Mastercard Det är dem .
Όχι, ισχύει αυτό που λένε. Είναι μια διαφορετική εταιρεία σε εντελώς διαφορετική διεύθυνση.
No, what they say is true. It is a different company at a completely different address.
Nej, det stämmer det dom säger. Det är ett annat bolag på en helt annan adress.
Τώρα μου έστειλαν πρώην χρησιμοποιούν και revolut.
Στέκεται στην επανάσταση των συναλλαγών τους
Rankbeasts.com
Ίσως δεν θέλουν να το παραδεχτούν
Now they sent me ex they also use revolut.
Stands on their transactions revolut
Rankbeasts.com
Maybe they don't want to admit it
Nu dem skickat mig ex dem använder också revolut .
Står på deras transactions revolut
Rankbeasts.com
Kanske dem vill inte erkänna
Το Καζίνο λειτουργεί με δευτερεύουσα άδεια του Κουρασάο καθώς το Καζίνο είναι ενσωματωμένο εδώ. Ως εκ τούτου, η άδεια Curacao είναι μια ουδέτερη άδεια προσφοράς και η Σουηδία δεν είναι απαγορευμένη περιοχή βάσει αυτής της δευτερεύουσας άδειας. Ως εκ τούτου, το Καζίνο έχει ενεργήσει στο πλαίσιο της υποάδειας που κατέχει η εταιρεία.
Οι κωδικοί MCC στους οποίους αναφέρεστε δεν δημιουργούνται από το Καζίνο, είναι το PSP που μπορεί να εκχωρήσει κωδικούς MCC ως τέτοιοι. Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι, σε αντίθεση με όσα αναφέρατε στα email σας, το Καζίνο δεν μπορεί να επηρεάσει ή να αποφασίσει για αυτούς τους κωδικούς με οποιονδήποτε τρόπο.
Είναι αλήθεια ότι το PSP είναι υπεύθυνο για τον κώδικα mcc;
Σύμφωνα με μια νομική επαφή, έχω κάθε δικαίωμα να γνωρίζω ποιο PSP χρησιμοποιεί το καζίνο όταν πρόκειται για συναλλαγές στην Ευρώπη.. Αλλά μπορεί πραγματικά να είναι τόσο απλό το PSP να είναι υπεύθυνο... γιατί σε αυτήν την περίπτωση σημαίνει ότι το καζίνο είναι εντελώς αθώος??
The Casino operates under a Curacao sub-license as the Casino is incorporated here. As such, the Curacao license is a neutral offering license and Sweden is not a prohibited territory under that sublicense. As such, the Casino has acted within the framework of the sub-license held by the company.
The MCC codes you refer to are not generated by the Casino, it is the PSP that can assign MCC codes as such. We would like to clarify that, contrary to what you have mentioned in your emails, the Casino cannot influence or decide on these codes in any way.
Can it really be true that PSP is responsible for mcc code?
According to a legal contact, I have every right to know which PSP the casino uses when it comes to trade to Europe.. But can it really be that simple that PSP are responsible.. because in that case it means that the casino is completely innocent??
Casinot verkar under en Curacao-underlicens eftersom Casinot är inkorporerat här. Som sådan är Curacao-licensen en neutral erbjudandelicens och Sverige är inte ett förbjudet territorium under den underlicensen. Som sådan har Casinot agerat inom ramen för den underlicens som företaget innehar.
MCC-koderna du refererar till genereras inte av Casinot, det är PSP som kan tilldela MCC-koder som sådana. Vi vill förtydliga att Casinot, i motsats till vad du har nämnt i dina mejl, inte kan påverka eller besluta om dessa koder på något sätt.
Kan det verkligen stämma att det är PSP som är ansvariga för mcc kod?
Enligt en juridisk kontakt så har jag full rätt att få veta vilken PSP casinot använder då det gäller handeln till Europa.. Men kan det verkligen vara så enkelt att PSP är ansvariga.. för i så fall betyder det att casinot är helt oskyldiga??
Σημαίνει όμως αυτό ότι όλα τα καζίνο είναι αθώα;
και ότι η ευθύνη βαραίνει εξ ολοκλήρου το PSP; (Πάροχος υπηρεσιών πληρωμών)
Είναι σωστή αντίληψη αυτή;
αλλά πώς πληρώνεται το καζίνο εάν υπάρχουν πολλές διαφορετικές εταιρείες που έχουν ως αποδέκτες;
But does that mean that all casinos are innocent?
and that the responsibility lies entirely with the PSP? (Payment Service Provider)
Is that a correct perception?
but how does the casino get paid if there are lots of different companies that stand as recipients?
Men det betyder alltså att alla casinon är oskyldiga?
och att ansvaret ligger helt på PSP? (Payment Service Provider)
är det en korrekt uppfattning?
men hur får casinot betalt om det är massor olika företag som står som mottagare?
Εντάξει. Καταλαβαίνω. Η νομική βοήθεια που έχω λέει ότι πρέπει να μάθω για το PSP προτού μπορέσω να προχωρήσω..
δεν θέλω να το αναφέρω γιατί μπορεί να διαβάσουν το νήμα.
Okay. I understand. The legal help I have says I need to find out about the PSP before I can proceed..
don't want to mention as they might read the thread.
Ok. Jag förstår. Den juridiska hjälp jag har säger att jag måste få reda på PSP innan jag kan gå vidare..
vill ej nämna då de kanske läser tråden.
Γεια, ευχαριστώ. Κατάλαβα καλά ότι οι feastingmen/amegagame σας επέστρεψαν όταν επικοινωνήσατε μαζί τους μέσω του email του ιστότοπού τους ή είναι το digikey down;
Περίμενα μια εβδομάδα απάντηση από το amegagame χωρίς επιτυχία. Πόσο καιρό σας πήρε για να απαντήσετε;
Hey, thanks. Did I understand correctly that feastingmen/amegagame returned you when you contacted them through their site's email or is digikey down?
I've been waiting a week for an answer from amegagame without success. How long did it take you to reply?
Hei, kiitos. Ymmärsinkö oikein feastingmen/amegagame palauttivat sinulle kun otit heidän sivujen sähköpostin kautta heihin yhteyttä vai ovatko digikey alla?
olen odottanut nimittäin viikon vastausta amegagame tuloksetta. Kauanko sinulla meni vastaukseen?
Πήραν μια απάντηση μετά από 2 ημέρες όπου είπαν ότι θα το ελέγξουν.
Μετά επικράτησε σιωπή και έστειλα email και ζήτησα ενημέρωση.
Ξαφνικά βλέπω ότι ξεκίνησε η επιστροφή χρημάτων στο Revolut αλλά δεν πήρα άλλες απαντήσεις. Συνεχίστε λοιπόν να τους γράφετε
Got a reply after 2 days where they said they would check it out.
Then there was silence, and I emailed and asked for an update.
All of a sudden I see that a refund has been started on Revolut but I got no more answers. So just keep writing to them
Fick svar efter 2 dagar där dom sa att dom skulle kolla upp det.
Sedan blev det tyst, och jag mailade och frågade om update.
Helt plötsligt ser jag att en refund är börjad på Revolut men jag fick inga fler svar. Så fortsätt skriv till dom bara
Λοιπόν, χρεώσατε πίσω μέσω Revolut ή από πού ανακαλύψατε ότι ξεκίνησε η επιστροφή χρημάτων;
Επίσης μου είπαν ότι τσεκάρουμε την υπόθεση και έχει μια βδομάδα που τους έστειλα μηνύματα χωρίς επιτυχία, δεν απαντούν.
πόσο κράτησε η σιωπή σου μέχρι να επανορθώσουν;
So did you charge back through Revolut or where did you find out that the refund has started?
I was also told that we are checking the case and it's been a week since I sent them messages without success, they don't answer.
how long did your silence last until they made amends?
teitkö siis revolutin kautta takaisinveloituksen vai mistä huomasit hyvitys on aloitettu?
Minulle vastattiin myös tarkistamme tapausta ja on kulunut jo viikko olen laittanut heille viestejä tuloksetta he eivät vastaa.
kauanko sinun hiljaisuus kesti kunnes hyvittivät?
Δεν έκανα επιστροφή χρημάτων στο Revolut, οπότε πρέπει να είναι amegagame / feasting που πλήρωσαν οι ίδιοι.
Πέρασαν 5 μέρες μέχρι να είδα ότι άρχισαν να κάνουν επιστροφή χρημάτων.
Γράψε τους ξανά και ρώτησε πώς πάει και τι καθυστερεί κ.λπ.
I didn't make a refund on Revolut so it must be amegagame / feasting who paid back themselves.
It took 5 days until I saw that they started to refund.
Write to them again and ask how it's going and what's delaying etc.
Jag gjorde ingen återbetalning på Revolut så det måste vara amegagame / feasting som själv betalat tillbaka.
5 dagar tog det tills jag såg att dom börjat återbetala.
Skriv till dom igen och fråga hur det går och vad det är som dröjer etc.
Το καζίνο δεν σας δίνει τέτοιες λεπτομέρειες. Και ναι, είναι οι πάροχοι πληρωμών που συνδυάζονται με κωδικούς. Αλλά το καζίνο δεν είναι εντελώς αθώο. Στο καζίνο εισάγετε όλα τα στοιχεία της κάρτας σας και σύμφωνα με το καζίνο, οι πληρωμές με Mastercard είναι ασφαλείς.
The casino does not give you such details. And yes, it is payment providers that mix with codes. But the casino is not completely innocent. It is at the casino that you enter all your card details and according to the casino, payments with Mastercard are secure.
Casinot ger dig inga såna detaljer. Och ja det är paymentprovider som mixar med koder. Men casinot är inte helt oskyldiga. Det är ju på casinot du skriver in alla dina kortdetaljer och enligt casinot så är det säkra betalningar med Mastercard.
Εντάξει. Καταλαβαίνω. Η νομική βοήθεια που έχω λέει ότι πρέπει να μάθω για το PSP προτού μπορέσω να προχωρήσω..
δεν θέλω να το αναφέρω γιατί μπορεί να διαβάσουν το νήμα.
Okay. I understand. The legal help I have says I need to find out about the PSP before I can proceed..
don't want to mention as they might read the thread.
Ok. Jag förstår. Den juridiska hjälp jag har säger att jag måste få reda på PSP innan jag kan gå vidare..
vill ej nämna då de kanske läser tråden.
Όχι.. πρέπει να είναι μέσω Astropay.
Το καζίνο λέει ότι είναι Astropay, αλλά δεν το πιστεύετε;
είναι αδύνατον το Astropay;
No.. it has to be via Astropay.
The casino says it's Astropay, but you don't believe it?
is Astropay impossible?
Nej.. det får ju bli via Astropay.
Casinot menar att det är Astropay, men du tror inte det ?
är Astropay omöjliga?
Έχω σταματήσει να στέλνω email. Δεν αξίζει τον κόπο.. Έχω κάνει παράπονα και δω τι λέει η τράπεζα.
Αυτό το Σαββατοκύριακο θα αναφέρω μια σουηδική εταιρεία που ασχολείται με τους κωδικούς και βοηθά αυτές τις εταιρείες να ξεπλύνουν τα χρήματά τους. Θα το είχα αναφέρει απόψε, αλλά ήμουν κουρασμένος μετά τη δουλειά.
Αλλά τόσο η FI όσο και η επιθεώρηση τυχερών παιχνιδιών ήταν περίεργοι για αυτό και είπαν REPORT
I have stopped sending emails. It's not worth it.. I've made complaints and see what the bank says.
This weekend I will report a Swedish company that fiddles with codes and helps these companies launder their money. I would have reported it tonight but have been tired after work.
But both FI and the gambling inspectorate have been curious about this and have said REPORT
Jag har slutat skicka mail. Det är inte lönt.. jag har gjort reklamationer och ser vad banken säger.
Nu i helgen ska jag anmäla ett svensk bolag som fifflar med koder och hjälper dessa bolag att tvätta sina pengar. Jag skulle ha anmält det ikväll men har varit trött efter jobbet.
Men båda FI och spelinspektionen har varit nyfikna i detta här och har sagt ANMÄL
Το Καζίνο λειτουργεί με δευτερεύουσα άδεια του Κουρασάο καθώς το Καζίνο είναι ενσωματωμένο εδώ. Ως εκ τούτου, η άδεια Curacao είναι μια ουδέτερη άδεια προσφοράς και η Σουηδία δεν είναι απαγορευμένη περιοχή βάσει αυτής της δευτερεύουσας άδειας. Ως εκ τούτου, το Καζίνο έχει ενεργήσει στο πλαίσιο της υποάδειας που κατέχει η εταιρεία.
Οι κωδικοί MCC στους οποίους αναφέρεστε δεν δημιουργούνται από το Καζίνο, είναι το PSP που μπορεί να εκχωρήσει κωδικούς MCC ως τέτοιοι. Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι, σε αντίθεση με όσα αναφέρατε στα email σας, το Καζίνο δεν μπορεί να επηρεάσει ή να αποφασίσει για αυτούς τους κωδικούς με οποιονδήποτε τρόπο.
Είναι αλήθεια ότι το PSP είναι υπεύθυνο για τον κώδικα mcc;
Σύμφωνα με μια νομική επαφή, έχω κάθε δικαίωμα να γνωρίζω ποιο PSP χρησιμοποιεί το καζίνο όταν πρόκειται για συναλλαγές στην Ευρώπη.. Αλλά μπορεί πραγματικά να είναι τόσο απλό το PSP να είναι υπεύθυνο... γιατί σε αυτήν την περίπτωση σημαίνει ότι το καζίνο είναι εντελώς αθώος??
The Casino operates under a Curacao sub-license as the Casino is incorporated here. As such, the Curacao license is a neutral offering license and Sweden is not a prohibited territory under that sublicense. As such, the Casino has acted within the framework of the sub-license held by the company.
The MCC codes you refer to are not generated by the Casino, it is the PSP that can assign MCC codes as such. We would like to clarify that, contrary to what you have mentioned in your emails, the Casino cannot influence or decide on these codes in any way.
Can it really be true that PSP is responsible for mcc code?
According to a legal contact, I have every right to know which PSP the casino uses when it comes to trade to Europe.. But can it really be that simple that PSP are responsible.. because in that case it means that the casino is completely innocent??
Casinot verkar under en Curacao-underlicens eftersom Casinot är inkorporerat här. Som sådan är Curacao-licensen en neutral erbjudandelicens och Sverige är inte ett förbjudet territorium under den underlicensen. Som sådan har Casinot agerat inom ramen för den underlicens som företaget innehar.
MCC-koderna du refererar till genereras inte av Casinot, det är PSP som kan tilldela MCC-koder som sådana. Vi vill förtydliga att Casinot, i motsats till vad du har nämnt i dina mejl, inte kan påverka eller besluta om dessa koder på något sätt.
Kan det verkligen stämma att det är PSP som är ansvariga för mcc kod?
Enligt en juridisk kontakt så har jag full rätt att få veta vilken PSP casinot använder då det gäller handeln till Europa.. Men kan det verkligen vara så enkelt att PSP är ansvariga.. för i så fall betyder det att casinot är helt oskyldiga??
Φυσικά και λένε ψέματα. Τα καζίνο το κάνουν αυτό μαζί με τα PSP
Οι PSP αναλαμβάνουν έναν υπολογισμένο κίνδυνο για να επεξεργαστούν αυτού του είδους τις συναλλαγές, καθώς μπορούν να χρεώσουν στο καζίνο μια υψηλή χρέωση για τον κίνδυνο που αναλαμβάνουν. Τα καζίνο γνωρίζουν ότι πρέπει να έχουν αυτές τις εσφαλμένα κωδικοποιημένες συναλλαγές, καθώς αυτό επιτρέπει σε πολύ περισσότερους παίκτες να καταθέσουν, έτσι βρίσκουν τους PSP που είναι πρόθυμοι να αναλάβουν το ρίσκο έναντι αμοιβής. Και έτσι όπως φαίνεται τώρα, δεν είναι πραγματικά ρίσκο.
Είναι σαν να λέμε ότι δεν ξέρουν ποια PSP χρησιμοποιούν, άρα πώς θα έπαιρναν χρήματα από αυτούς, πώς θα μπορούσαν να ερευνήσουν καταθέσεις που πήγαν στραβά, επιστροφές χρημάτων και πιθανές επιστροφές χρεώσεων από παίκτες.
Στη συνέχεια, τα PSP θα χρησιμοποιήσουν τόσο εμπόρους που γνωρίζουν την απάτη όσο και εμπόρους που δεν το γνωρίζουν και δεν το εγκρίνουν, και αυτοί είναι που είναι πιο πιθανό να κάνουν τις επιστροφές χρημάτων στους παίκτες όταν επικοινωνήσουν.
Υπάρχουν τόσα πολλά σχολαστικά PSP, που εξαγοράζουν τράπεζες και όχι μόνο που χρειάζονται τον όγκο συναλλαγών για να κερδίσουν χρήματα. Μπορεί να συμμετέχουν πολλοί ηθοποιοί.
https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/
https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, ναι, είναι καλό αν λάβετε οποιοδήποτε είδος επιστροφής χρημάτων, αλλά η μεγάλη νίκη εδώ είναι ότι ελπίζουμε να σταματήσετε να δίνετε τα χρήματά σας σε αυτά τα καζίνο.
Of course they are lying. The casinos does this together with the PSP's
The PSP's take a calculated risk to process these kind of transactions, as they can charge the casino a high fee for the risk they take. The casinos know they need to have these incorrectly coded transactions as that allows a lot more players to deposit, so they find the PSP's that are willing to take the risk for a fee. And the way it looks now, it's not really a risk either.
It's like saying they don't know which PSP's they are using, so how would they get any money from them, how would they be able to investigate deposits gone wrong, refunds and potential charge backs from players.
The PSP's will then use both merchants that are aware of the fraud and merchants that don't know about it and don't approve, and those are the ones most likely doing the refunds to players when contacted.
There are so many scrupulous PSP's, aquiring banks and what not that need the transaction volume to earn money. There can be quite many actors involved.
https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/
https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245
Like mentioned before, yes, it's good if you receive any kind of refund, but the big win here is that you hopefully stop giving away your money to these casinos.
Σημαίνει όμως αυτό ότι όλα τα καζίνο είναι αθώα;
και ότι η ευθύνη βαραίνει εξ ολοκλήρου το PSP; (Πάροχος υπηρεσιών πληρωμών)
Είναι σωστή αντίληψη αυτή;
αλλά πώς πληρώνεται το καζίνο εάν υπάρχουν πολλές διαφορετικές εταιρείες που έχουν ως αποδέκτες;
But does that mean that all casinos are innocent?
and that the responsibility lies entirely with the PSP? (Payment Service Provider)
Is that a correct perception?
but how does the casino get paid if there are lots of different companies that stand as recipients?
Men det betyder alltså att alla casinon är oskyldiga?
och att ansvaret ligger helt på PSP? (Payment Service Provider)
är det en korrekt uppfattning?
men hur får casinot betalt om det är massor olika företag som står som mottagare?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.