ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 94)

πριν από 9 μήνες από kirekin
|
118703 προβολές 2266 απαντήσεις |
|
1...93 94 95...114
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 εβδομάδες

Ο Νις μίλησε με την επιθεώρηση τυχερών παιγνίων. Σας είπα ότι αρκετές σουηδικές εταιρείες ενεργούν ως τρίτος φορέας πληρωμών για αυτά τα καζίνο. Έμοιαζε σαν να μην ήξεραν τι συνέβαινε. Τουλάχιστον είπε να το αναφέρω. Αυτές οι εταιρείες δεν μπορούν να ενεργούν ως τρίτο μέρος χωρίς τις απαραίτητες άδειες ή άδειες για να το πράξουν.

Αυτόματη μετάφραση:
BettyBetty
πριν από 4 εβδομάδες

Αυτή είναι η απάντηση που έλαβα από τη Visa πριν από λίγους μήνες, όταν επεσήμανα τη χρήση λανθασμένων κωδικών εμπόρων για την παράκαμψη του αποκλεισμού της πιστωτικής κάρτας

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Visa.

Ζητώ συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.

Λάβετε υπόψη ότι η Visa δεν έχει συμβόλαια με εμπόρους ή κατόχους καρτών. Αυτά διαχειρίζονται οι τράπεζες-πελάτες μας και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Η τράπεζα που προσλαμβάνει πωλητές που είναι πρόθυμοι να δεχτούν κάρτες Visa ονομάζεται "εμπορικός αγοραστής".

Όπως γνωρίζετε, εάν έχετε αμφισβητούμενες συναλλαγές πωλήσεων, ενδέχεται να δικαιούστε αντιστροφή χρέωσης. Οι αντιστροφές χρεώσεων είναι αντιστροφές αμφισβητούμενων συναλλαγών πωλήσεων.

Οι κανόνες και οι κανονισμοί αντιστροφής χρέωσης της Visa ισχύουν για όλες τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες Visa. Ως κάτοχος κάρτας Visa έχετε το δικαίωμα να μεταβείτε στην τράπεζά σας και να της ζητήσετε να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων εάν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που αγοράσατε με τη χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα δεν παρέχονται όπως ορίζεται . Αυτό ισχύει επίσης εάν ένας έμπορος φύγει από την επιχείρηση.

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με έναν έμπορο, ενημερώστε την τράπεζα που εξέδωσε την κάρτα Visa σας. Οι πελάτες των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων της Visa έχουν πρόσβαση στους κατάλληλους κανόνες και κανονισμούς της Visa. Έχουν επίσης πρόσβαση σε φόρμες ειδοποίησης παραπόνων πελατών, οι οποίες θα πρέπει να χρησιμοποιούνται από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για την τεκμηρίωση και αρχειοθέτηση αυτού του είδους καταγγελίας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ή τον αριθμό τηλεφώνου που αναγράφεται στο αντίγραφο κίνησης Visa ή στο πίσω μέρος της κάρτας σας.

Ευχαριστώ που έγραψες,

filefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
Gez80
πριν από 4 εβδομάδες

Μίλησες μαζί τους στο τηλέφωνο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Γεια σας, επικοινωνήστε με την TOPCOM;

Αυτόματη μετάφραση:
staderennais53
πριν από 4 εβδομάδες

Also need this please, if anyone has let us know

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
C2D2
πριν από 4 εβδομάδες

Can you send it to me too?

C2D2
πριν από 4 εβδομάδες

Can you send to me too please plumbs_shelter_0n@icloud.com

πριν από 4 εβδομάδες

Svar från rankbeasts:


After the investigation found following , this is not our transactions because even from the screenshot it is clearly seen that name is different from that one rankbeasts.com with Stripe and you should have payment receipt on your email 

where it is clearly shown rankbeasts.com / Rankbeasts LTD


If you have them on your email then you have payed to us if not this is not our company.

We use only Stripe and Paypal only. Do you have payment Receipts ? 

Please attach them. All receipts comes from Stripe or Paypal directly with our details.



Dem ljuger för dem använder också Mastercard Det är dem .

Έγινε επεξεργασία από Romi πριν από 3 εβδομάδες
Αιτία: Made the links passive.
Jasmon
πριν από 4 εβδομάδες

Όχι, ισχύει αυτό που λένε. Είναι μια διαφορετική εταιρεία σε εντελώς διαφορετική διεύθυνση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Legal services around Brussels


anyone have an idea about this one? Could it be Loyaltek (since they are based in Brussels)?

Bibble58
πριν από 4 εβδομάδες

Τώρα μου έστειλαν πρώην χρησιμοποιούν και revolut.


Στέκεται στην επανάσταση των συναλλαγών τους

Rankbeasts.com


Ίσως δεν θέλουν να το παραδεχτούν


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Το Καζίνο λειτουργεί με δευτερεύουσα άδεια του Κουρασάο καθώς το Καζίνο είναι ενσωματωμένο εδώ. Ως εκ τούτου, η άδεια Curacao είναι μια ουδέτερη άδεια προσφοράς και η Σουηδία δεν είναι απαγορευμένη περιοχή βάσει αυτής της δευτερεύουσας άδειας. Ως εκ τούτου, το Καζίνο έχει ενεργήσει στο πλαίσιο της υποάδειας που κατέχει η εταιρεία.

Οι κωδικοί MCC στους οποίους αναφέρεστε δεν δημιουργούνται από το Καζίνο, είναι το PSP που μπορεί να εκχωρήσει κωδικούς MCC ως τέτοιοι. Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι, σε αντίθεση με όσα αναφέρατε στα email σας, το Καζίνο δεν μπορεί να επηρεάσει ή να αποφασίσει για αυτούς τους κωδικούς με οποιονδήποτε τρόπο.


Είναι αλήθεια ότι το PSP είναι υπεύθυνο για τον κώδικα mcc;


Σύμφωνα με μια νομική επαφή, έχω κάθε δικαίωμα να γνωρίζω ποιο PSP χρησιμοποιεί το καζίνο όταν πρόκειται για συναλλαγές στην Ευρώπη.. Αλλά μπορεί πραγματικά να είναι τόσο απλό το PSP να είναι υπεύθυνο... γιατί σε αυτήν την περίπτωση σημαίνει ότι το καζίνο είναι εντελώς αθώος??


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized609
πριν από 4 εβδομάδες

Σημαίνει όμως αυτό ότι όλα τα καζίνο είναι αθώα;


και ότι η ευθύνη βαραίνει εξ ολοκλήρου το PSP; (Πάροχος υπηρεσιών πληρωμών)

Είναι σωστή αντίληψη αυτή;


αλλά πώς πληρώνεται το καζίνο εάν υπάρχουν πολλές διαφορετικές εταιρείες που έχουν ως αποδέκτες;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized609
πριν από 4 εβδομάδες

Εντάξει. Καταλαβαίνω. Η νομική βοήθεια που έχω λέει ότι πρέπει να μάθω για το PSP προτού μπορέσω να προχωρήσω..


δεν θέλω να το αναφέρω γιατί μπορεί να διαβάσουν το νήμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 4 εβδομάδες

Γεια, ευχαριστώ. Κατάλαβα καλά ότι οι feastingmen/amegagame σας επέστρεψαν όταν επικοινωνήσατε μαζί τους μέσω του email του ιστότοπού τους ή είναι το digikey down;

Περίμενα μια εβδομάδα απάντηση από το amegagame χωρίς επιτυχία. Πόσο καιρό σας πήρε για να απαντήσετε;


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Το Astropay είναι PSP.. Μπορεί να είναι αλήθεια; Και θα υποχωρήσουν;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized609
πριν από 4 εβδομάδες

Πήραν μια απάντηση μετά από 2 ημέρες όπου είπαν ότι θα το ελέγξουν.


Μετά επικράτησε σιωπή και έστειλα email και ζήτησα ενημέρωση.


Ξαφνικά βλέπω ότι ξεκίνησε η επιστροφή χρημάτων στο Revolut αλλά δεν πήρα άλλες απαντήσεις. Συνεχίστε λοιπόν να τους γράφετε

Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 4 εβδομάδες

Λοιπόν, χρεώσατε πίσω μέσω Revolut ή από πού ανακαλύψατε ότι ξεκίνησε η επιστροφή χρημάτων;

Επίσης μου είπαν ότι τσεκάρουμε την υπόθεση και έχει μια βδομάδα που τους έστειλα μηνύματα χωρίς επιτυχία, δεν απαντούν.

πόσο κράτησε η σιωπή σου μέχρι να επανορθώσουν;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized609
πριν από 4 εβδομάδες

Δεν έκανα επιστροφή χρημάτων στο Revolut, οπότε πρέπει να είναι amegagame / feasting που πλήρωσαν οι ίδιοι.


Πέρασαν 5 μέρες μέχρι να είδα ότι άρχισαν να κάνουν επιστροφή χρημάτων.


Γράψε τους ξανά και ρώτησε πώς πάει και τι καθυστερεί κ.λπ.

Αυτόματη μετάφραση:
Nille
πριν από 4 εβδομάδες

Το καζίνο δεν σας δίνει τέτοιες λεπτομέρειες. Και ναι, είναι οι πάροχοι πληρωμών που συνδυάζονται με κωδικούς. Αλλά το καζίνο δεν είναι εντελώς αθώο. Στο καζίνο εισάγετε όλα τα στοιχεία της κάρτας σας και σύμφωνα με το καζίνο, οι πληρωμές με Mastercard είναι ασφαλείς.


Αυτόματη μετάφραση:
1...93 94 95...114
Μετάβαση στη σελίδααπό 114 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα