ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 69)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
473741 προβολές 4941 απαντήσεις |
|
1...68 69 70...250
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized641
πριν από 5 μήνες

Τι είδους αποδείξεις ζητούν;

Θα πρέπει να μπορείτε να λάβετε μια απόδειξη εάν συνδεθείτε στον ιστότοπο του καζίνο, σωστά;


Είναι άρρωστο να ζητάς απόδειξη, παρεμπιπτόντως, αν έχεις πέσει θύμα απάτης, δύσκολα έχεις απόδειξη.


Αυτόματη μετάφραση:
DynamoHarry
πριν από 5 μήνες

Δεν μπορώ να συνδεθώ στο καζίνο. Είμαι κλειστός παντού. Αν ζητήσεις απόδειξη δεν σου απαντούν. Πάτησα ότι δεν είχα παραλάβει τίποτα παραδοθέν. Δεν βρήκα κάτι άλλο που να ταιριάζει

Αυτόματη μετάφραση:
Madridmadrid
πριν από 5 μήνες

Πόσο συχνά τους έγραφες;

Ποιο email; Δεν έχω λάβει απάντηση εδώ και εβδομάδες

Αυτόματη μετάφραση:
Nidd90
πριν από 5 μήνες

Όχι, μίλησα με κάποιον που εργάζεται εκεί. Θα κλείσω όμως ραντεβού για συμβουλευτική. Μου είπε ότι πρέπει να παραπονεθείς αν δεν αναγνωρίζεις συναλλαγές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες
Δημοσίευση από Nidd90 διαγράφηκε
πριν από 5 μήνες

Αν είμαστε πολλοί που έχουμε παραπονεθεί, θα δουν ότι υπάρχει πρόβλημα και θα το φροντίσουν. Όσο κανείς δεν ενεργεί, αυτά τα αηδιαστικά καζίνο θα συνεχίσουν να το κάνουν αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
t99472znz9
πριν από 5 μήνες

Τους έγραψα το πρώτο μου email την Πέμπτη, support@elegro.eu


έλαβα μια απάντηση σήμερα το πρωί ότι ήθελαν μια φωτογραφία της τραπεζικής μου κάρτας με κάποιους αριθμούς κρυμμένους, την έστειλαν και έλαβαν απάντηση απόψε ότι ξεκίνησαν την επιστροφή χρημάτων

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 5 μήνες

Ειλικρινά δεν ξέρω τι είχα, κάνοντας κύλιση στις συναλλαγές μου τις τελευταίες ημέρες και είμαι άρρωστος όταν βλέπω όλες τις συναλλαγές σας σε αυτές τις σκοτεινές εταιρείες κελύφους. Είναι περίπου 500.000 τα τελευταία δύο χρόνια σε περίπου 40-50 διαφορετικές εταιρείες που μπορώ να συνδέσω απευθείας με παιχνίδια καζίνο.


Η ελπίδα μου είναι ότι θα με αποκλειστούν από όλα τα παιχνίδια, μόνο ένα συν αν πάρω μια δεκάρα πίσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Τους έγραψα το πρώτο μου email την Πέμπτη, support@elegro.eu


έλαβα μια απάντηση σήμερα το πρωί ότι ήθελαν μια φωτογραφία της τραπεζικής μου κάρτας με κάποιους αριθμούς κρυμμένους, την έστειλαν και έλαβαν απάντηση απόψε ότι ξεκίνησαν την επιστροφή χρημάτων

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Ευχαριστώ ☺️

και τι εγραψες

μήπως κάνω κάτι λάθος;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

γεια

Αυτόματη μετάφραση:
Nidd90
πριν από 5 μήνες

Πόσα χρήματα πήρες πίσω συνολικά; Και θυμάσαι από ποιες

Αυτόματη μετάφραση:
Nidd90
πριν από 5 μήνες

Πήραν πολύ χρόνο μέχρι να πάρεις τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες
Δημοσίευση από Nidd90 διαγράφηκε
πριν από 5 μήνες

Congratulations, some money is better than no money, and now hopefully you also blacklisted on all or at least a majority of the casinos so it's not worth the hassle to play on any of them.


Did the bank give you any explanations on why some were successfully charged back and some not?

πριν από 5 μήνες

Ακόμα κανείς δεν βρήκε το Grotobook/MyDates;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Nidd90

Gez80


Είναι δυνατόν να γράψω κάπου σε εσάς τους δύο; Αναδρομή;Τηλεγράφημα;

Δεν μπορώ να σου στείλω PM. Σκέφτηκα ότι θα εικάζα λίγο για τις αντιστροφές χρεώσεων από τις τράπεζες.

Αυτόματη μετάφραση:
Nidd90
πριν από 5 μήνες

Ελπίζω να λάβετε ό,τι αναφέρεται στην αναφορά της αστυνομίας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Gezz/Nid - μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας κάπου καθώς το φόρουμ δεν διαθέτει λειτουργία PM. Είσαι πουθενά; Τηλεγραμμάριο; Αναδρομή στο παρελθόν?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Gezz/Nid - μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας κάπου καθώς το φόρουμ δεν διαθέτει λειτουργία PM. Είσαι πουθενά; Τηλεγραμμάριο; Αναδρομή στο παρελθόν?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Δυστυχώς, δεν έχω τίποτα από αυτά. Αλλά απλώς γράψτε εδώ και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον. Επίσης, είναι καλύτερα μόνο να είμαστε όλοι ανοιχτοί σε αυτά που γράφουμε και ελπίζουμε ότι μπορούμε να μάθουμε ο ένας από τον άλλον🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Nidd90
πριν από 5 μήνες

Hi

I too received refunds from Elegro. This was regarding deposits on Velobet. What casinos did you play on ?

Sutton
πριν από 5 μήνες

Can I ask how long it took please and how much. I emailed them 5days ago, they asked for bank details and I sent those, I have not heard anything

Madridmadrid
πριν από 5 μήνες

Ναι, αυτά είναι απολύτως άρρωστα ποσά που βλέπετε όταν κάνετε κύλιση. Είχα μόνο καταθέσεις 279 χιλ. σε 1 χρόνο και ούτε μία ανάληψη.

Αυτόματη μετάφραση:
1...68 69 70...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα