ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 68)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
473884 προβολές 4941 απαντήσεις |
|
1...67 68 69...250
Προσθήκη ανάρτησης
Dopamine
πριν από 5 μήνες

I have already told you how on another thread. You need to contact the bank where the payment was made to. Did you ever find the sort code of where your payop transactions went to?

carsix79
πριν από 5 μήνες

UK transactions only

πριν από 5 μήνες

Do any of you have any information on "coinshop"


This is what is says


file

Helpfulinfo
πριν από 5 μήνες

A bank in another country will not accept a call regarding this

Dopamine
πριν από 5 μήνες

So your payments didn’t go to a bank with a UK sort code?

πριν από 5 μήνες
Δημοσίευση από Nidd90 διαγράφηκε
πριν από 5 μήνες

Έχω διαφημίσει πάνω από 100 συναλλαγές συνολικού ύψους 210.000 🤣🤣🤣

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες
Δημοσίευση από Nidd90 διαγράφηκε
πριν από 5 μήνες

Έκανα διαφήμιση πριν 1 χρόνο ακριβώς. Περιμένω να πάρω πίσω 0 SEK και πολλά σκατά.. όλα τα άλλα παραπάνω είναι απλά ένα μπόνους.. πατήσατε ότι θέλετε χρήματα αμέσως ή

Αυτόματη μετάφραση:
dbeasley4
πριν από 5 μήνες

Unfortunately not at all. Kess Innovation and all other related companies are role models in transaction laundering. I was able to reach someone on the phone, but literally those people are sitting somewhere in a food store or in another „store" I don’t want to mention

Lottie48
πριν από 5 μήνες

Hi lottie


which casino was you playing at regarding visiola

πριν από 5 μήνες

Does anyone know what ''Reserved Training'' on the statement is linked with?

thedrunkswede
πριν από 5 μήνες

its net*ellerpay * = s

knkwpbdvxx
πριν από 5 μήνες

thanks

πριν από 5 μήνες

Η Swedbank δεν ξεκινά την υπόθεση χωρίς αποδείξεις, οπότε δεν θα υπάρξει κανένα παράπονό μου

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 5 μήνες

Ήσουν ειλικρινής με την τράπεζα και είπες ότι έγιναν συναλλαγές στο καζίνο όπου εισήγαγαν λάθος MCC;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Ήσουν ειλικρινής με την τράπεζα και είπες ότι έγιναν συναλλαγές στο καζίνο όπου εισήγαγαν λάθος MCC;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Ναί! Αλλά τα έχω εγκρίνει ο ίδιος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Elegro is quick and easy to get money back from if this has happen. Thanks everyone for all the help you give here

thedrunkswede
πριν από 5 μήνες

τι λέει για τις συναλλαγές που χειρίζεται η elegro; Και για ποια καζίνο μιλάμε;

Αυτόματη μετάφραση:
Madridmadrid
πριν από 5 μήνες

Δεν μπορώ να θυμηθώ ποιο καζίνο ήταν όπως είναι από τον Σεπτέμβριο του 2023, αλλά λένε "Nexpulsed0d43bb0" στη συναλλαγή

Αυτόματη μετάφραση:
thedrunkswede
πριν από 5 μήνες

Εντάξει ευχαριστώ, έλαβα μια απάντηση τώρα από την elegro ότι ξεκίνησαν μια διαδικασία επιστροφής χρημάτων για τις συναλλαγές που έγιναν από τον λογαριασμό μου τα τελευταία δύο χρόνια

Αυτόματη μετάφραση:
Madridmadrid
πριν από 5 μήνες

Βα ντε νικοτπφ είχες ή

Αυτόματη μετάφραση:
1...67 68 69...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα