πριν από 4 μήνες
Ναι, έτσι είναι, όλο το Nikotpf* και ό,τι ακολουθεί, είναι Elegro.
Yes that's right, all Nikotpf* and whatever comes after, is Elegro.
Ja det stämmer, alla Nikotpf* och vad som än kommer efter, är Elegro.
0
Ναι, έτσι είναι, όλο το Nikotpf* και ό,τι ακολουθεί, είναι Elegro.
Yes that's right, all Nikotpf* and whatever comes after, is Elegro.
Ja det stämmer, alla Nikotpf* och vad som än kommer efter, är Elegro.
Ευχαριστώ, θα στείλουμε ξανά για το omicro.
Αποστολή και αποστολή αλλά καμία απάντηση.
Thank you, then will send again about omicro.
Sending and sending but no response.
Tack du ,då ska skicka igen om omicro.
Skickar och skickar men ingen svar .
Ναι, έχω στείλει email, απλά περίεργος αν έχω συναλλαγές μαζί τους ή όχι. 🙂 ξέρεις σε ποιο καζίνο έκανες κατάθεση;
Yes I have emailed, just curious If I have any transactions with them or not. 🙂 you know which casino you deposited on?
Ναι, έγραψαν ότι θα επιστρέψουν τα χρήματα, την Τρίτη. Ναι Nikotpf είπε στις συναλλαγές, με διάφορες διαφορετικές παραλλαγές.
Yes, they wrote that they will refund, on Tuesday. Yes Nikotpf it said on the transactions, with various different variants.
Ja, de skrev att de kommer göra refund, i tisdags. Yes Nikotpf stod det på transaktionerna, med diverse olika varianter.
Αχα οκ, έχω λάβει μόνο ένα αίτημα να στείλω μια κάρτα και μετά να επικοινωνήσουν. Αλλά κανείς δεν άκουσε πίσω.
Aha ok, I have only received a request to send in a card and then that they would get in touch. But no one heard back.
Aha okejZ jag har bara fått förfrågan om att skicka in kort och sen att dom skulle höra av sig. Men ingen som hört av sig.
Μπορεί κάποιος να δει ποιες πύλες πληρωμής χρησιμοποιούν αυτοί οι ιστότοποι;
https://trinityskins.com/
http://www.pixtab.com/
https://incredibleskins.com/
https://getmygamekey.com/
Ευχαριστώ ☀️♥️✌️
Αν κάποιος έχει Slideflare/Reutla OU. Επικοινωνία: support@transactworld.com και σου επιστρέφουν τα χρήματα.
Can anyone see what Payment gateways these sites are using?
https://trinityskins.com/
http://www.pixtab.com/
https://incredibleskins.com/
https://getmygamekey.com/
Thanks ☀️♥️✌️
If anyone have Slideflare/Reutla OU. Contact: support@transactworld.com and they refund you.
Μπορεί κάποιος να δει ποιες πύλες πληρωμής χρησιμοποιούν αυτοί οι ιστότοποι;
https://trinityskins.com/
http://www.pixtab.com/
https://incredibleskins.com/
https://getmygamekey.com/
Ευχαριστώ ☀️♥️✌️
Αν κάποιος έχει Slideflare/Reutla OU. Επικοινωνία: support@transactworld.com και σου επιστρέφουν τα χρήματα.
Can anyone see what Payment gateways these sites are using?
https://trinityskins.com/
http://www.pixtab.com/
https://incredibleskins.com/
https://getmygamekey.com/
Thanks ☀️♥️✌️
If anyone have Slideflare/Reutla OU. Contact: support@transactworld.com and they refund you.
Η αλληλογραφία λειτουργεί, απλώς χρησιμοποιήστε τη διεύθυνση ταχυδρομείου .com 🙂
support@pixtab.com
The mail works, just use .com mailadress 🙂
support@pixtab.com
Μπορείτε να γράψετε το email σας παρακαλώ 🙂
Can you write down the email please 🙂
Kan du skriva ner mailen tack 🙂
Πού στο νήμα γράφει Cscannerr refund σε όλους;
Where in the thread does it say Cscannerr refund everyone?
Έλαβα επιστροφές χρημάτων για το Mydelivery μέσω Taslink
I got refunds for Mydelivery via Taslink
επικοινώνησα info@visiola.org και συμπλήρωσαν τη φόρμα επικοινωνίας του ιστότοπού τους και δεν έλαβαν καμία απάντηση, αλλά οι επιστροφές χρημάτων επιστράφηκαν στον λογαριασμό μου μέσα σε λίγες ημέρες - αυτό έγινε στις αρχές Μαρτίου.
I contacted info@visiola.org and filled in their website contact form and received no response but refunds were back in my account within a few days - this was back in early March.
Πότε στείλατε το e-mail; Δεν μου έχουν απαντήσει εδώ και 1 εβδομάδα, και έχω στείλει αρκετές υπενθυμίσεις.
When did you send the e-mail? They havent answered for me in 1 week, and ai have sent several reminders.
επικοινώνησα info@visiola.org και συμπλήρωσαν τη φόρμα επικοινωνίας του ιστότοπού τους και δεν έλαβαν καμία απάντηση, αλλά οι επιστροφές χρημάτων επιστράφηκαν στον λογαριασμό μου μέσα σε λίγες ημέρες - αυτό έγινε στις αρχές Μαρτίου.
I contacted info@visiola.org and filled in their website contact form and received no response but refunds were back in my account within a few days - this was back in early March.
Συγγνώμη που μπερδεύτηκα λίγο αυτό που δημοσίευσες πριν είναι το ίδιο;
Sorry I’m a little confused this is what you posted before are they the same ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.