πριν από 5 μήνες
Συνεχίστε στο taslink. Είναι ένα εκατομμύριο τοις εκατό Mydelivery Έχω λάβει επιστροφή χρημάτων από αυτά
Keep on at taslink. They are a million percent Mydelivery I have had a refund from them
0
Συνεχίστε στο taslink. Είναι ένα εκατομμύριο τοις εκατό Mydelivery Έχω λάβει επιστροφή χρημάτων από αυτά
Keep on at taslink. They are a million percent Mydelivery I have had a refund from them
Ευχαριστώ! προτείνετε κάποιες καλές ιστοσελίδες που να είναι ασφαλείς;
Thanks! do you recommend any good websites which is safe?
ή ας πούμε έχει τους καλύτερους παρόχους πληρωμών. επίσης με τα καλύτερα αποτελέσματα αντιστροφής χρέωσης;
or lets say has best payment providers. also with best Chargeback outcomes?
Ψάχνω επίσης το καλύτερο διαδικτυακό καζίνο για να παίξω. κάτι που θα έχει γρήγορες πληρωμές χαμηλό ποσό επιπλέον χρεώσεων. Μπορεί κανείς να προτείνει κάτι για αρχάριους;
I am looking also the best online casino to play. something that will have fast payouts low amount of extra fees. Anyone can recommend something for the beginner?
ευχαριστώ! Ναι, θα συνεχίσω να γράφω και να δω τι λένε για μια εβδομάδα περίπου πριν επικοινωνήσω με την τράπεζά μου
thanks! Yes, I will continue to write and see what they say for a week or so before I contact my bank
tack! Yes jag kommer fortsätta att skriva och se va de säger i någon vecka till innan jag kontaktar min bank
Πολλοί από αυτούς λένε όχι παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου, αλλά θα σας αφήσουν να εγγραφείτε και να καταθέσετε το είχα σε διάφορα καζίνο στην Κουρακόα
A lot of them say no uk players but will let you sign up and deposit i had this with various casinos in curacoa
Θα προσπαθήσω να το ψάξω απόψε. Ναι, ακριβώς, δεν έχω απόδειξη και μετά δεν ξεκινούν καν την καταγγελία. Θα τους τηλεφωνήσω και θα τους μιλήσω αύριο. Ξέρω ότι διατρέχω τον κίνδυνο να κλείσουν τον λογαριασμό μου, αλλά δεν με νοιάζει. Έχω προετοιμαστεί, κατέβασα το Freja Id και τέτοια πράγματα.
I'll try to look it up tonight. Yes, exactly, I don't have a receipt and then they don't even start the complaint. I'll call and talk to them tomorrow. I know I run the risk of them closing my account, but I don't care. I've prepared myself, downloaded Freja Id and things like that.
Jag ska försöka leta upp det ikväll. Ja precis jag har ju inget kvitto och då börjar dom inte ens reklamationen. Jag ska ringa och prata med dom imorgon. Jag vet att jag riskerar att dom stänger mitt konto men det skiter jag fullständigt i. Jag har förberett mig, laddat ner Freja Id och sånna saker.
Ωστόσο, θα πρέπει να περιμένετε. Ανέφεραν επιστροφή μετρητών στη Swedbank πριν από περίπου 10 ημέρες. Δεν έχω ακούσει τίποτα ακόμα.
Πώς πρέπει να εξηγήσετε ότι έχετε εγκρίνει πληρωμές στο αναγνωριστικό της κινητής τράπεζας και όταν σας ρωτούν για ποιον σκοπό γίνονται οι πληρωμές;
However, you will have to wait. I reported cashback to Swedbank about 10 days ago. Haven't heard anything yet.
How should you explain that you have approved payments in mobile bank id and when they ask what the payments are for?
Du lär dock få vänta. Jag anmälde cashback till Swedbank typ för 10 dagar sedan. Inte hört någonting än.
Hur ska du förklara att du godkänt betalningar i mobilt bank id och när dom frågar vad det är betalningar till?
Ωστόσο, θα πρέπει να περιμένετε. Ανέφεραν επιστροφή μετρητών στη Swedbank πριν από περίπου 10 ημέρες. Δεν έχω ακούσει τίποτα ακόμα.
Πώς πρέπει να εξηγήσετε ότι έχετε εγκρίνει πληρωμές στο αναγνωριστικό της κινητής τράπεζας και όταν σας ρωτούν για ποιον σκοπό γίνονται οι πληρωμές;
However, you will have to wait. I reported cashback to Swedbank about 10 days ago. Haven't heard anything yet.
How should you explain that you have approved payments in mobile bank id and when they ask what the payments are for?
Du lär dock få vänta. Jag anmälde cashback till Swedbank typ för 10 dagar sedan. Inte hört någonting än.
Hur ska du förklara att du godkänt betalningar i mobilt bank id och när dom frågar vad det är betalningar till?
Θα το εξηγήσω όπως είναι. Έχω παίξει σε ένα καζίνο που δεν έχει έγκυρη άδεια. Ούτε στη Σουηδία ούτε στη χώρα στην οποία ελέγχονται. Έχω καταθέσει πάνω από 200 χιλιάδες σε αυτά τα καζίνο χωρίς ούτε μία ανάληψη. Ότι ακυρώθηκαν οι αναλήψεις και ωθήθηκα σε όλο και περισσότερες καταθέσεις και ότι βρισκόμουν σε απελπιστική κατάσταση προσπαθώντας να κερδίσω tbx. Αλλά δεν δόθηκε καμία άδεια, οπότε δεν υπάρχει εγγύηση ότι τα παιχνίδια δεν παραβιάζονται. Θα προσπαθήσω πάντως δεν περιμένω τίποτα.
I'll explain it like it is. I have played at a casino that does not have a valid license. Neither in Sweden nor the country they are regulated in. I have deposited over 200k at these casinos without a single withdrawal. That I had withdrawals cancelled, and was pushed to more and more deposits and that I was in a desperate situation trying to win tbx. But iomed no license so no guarantee that the games are not tampered with. I'll try anyway I don't expect anything.
Jag ska förklara som det är. Jag har spelat på casino som inte har giltligt licens. Varken i Sverige eller landet dom är reggade i. Jag har på dessa casino satt in över 200k utan 1 enda uttag. Att jag fått uttag makulerade, och blivit pushad till fler o fler insättningar och att jag varit i desperat läge och försöka vinna tbx. Men iomed ingen licens så ingen garanti på att spelen inte är manipulerade. Jag ska försöka iallfall jag förväntar mig inget.
Ωστόσο, θα πρέπει να περιμένετε. Ανέφεραν επιστροφή μετρητών στη Swedbank πριν από περίπου 10 ημέρες. Δεν έχω ακούσει τίποτα ακόμα.
Πώς πρέπει να εξηγήσετε ότι έχετε εγκρίνει πληρωμές στο αναγνωριστικό της κινητής τράπεζας και όταν σας ρωτούν για ποιον σκοπό γίνονται οι πληρωμές;
However, you will have to wait. I reported cashback to Swedbank about 10 days ago. Haven't heard anything yet.
How should you explain that you have approved payments in mobile bank id and when they ask what the payments are for?
Du lär dock få vänta. Jag anmälde cashback till Swedbank typ för 10 dagar sedan. Inte hört någonting än.
Hur ska du förklara att du godkänt betalningar i mobilt bank id och när dom frågar vad det är betalningar till?
...ότι δεν αναγνωρίζω τις εν λόγω εταιρείες. Ούτε αυτό το κάνω.
Δεν έχω παραγγείλει καμία από τις υπηρεσίες τους.
...that I do not recognize the companies in question. I don't do that either.
I have not ordered any of their services.
...att jag inte känner igen bolagen i fråga. Det gör jag ju inte heller.
Jag har ju inte beställt någon utav deras tjänster.
Ζητώ μια καταγγελία για πολλές συναλλαγές που συνδέονται με ένα διαδικτυακό καζίνο που διεξάγει παράνομες δραστηριότητες. Το καζίνο, που εδρεύει στην Κόστα Ρίκα, το Κουρασάο και άλλες δικαιοδοσίες χωρίς επαρκή εποπτεία, δεν διαθέτει νόμιμη άδεια και έκλεισε τους λογαριασμούς μου όταν αμφισβήτησα την άδεια τους.
Το καζίνο έχει παρακάμψει τον κωδικό του εμπόρου μέσω εταιρειών κελύφους που αναφέρονται ως διαφορετικά καταστήματα στις συναλλαγές μου. Παραδείγματα περιλαμβάνουν λουλούδια, περιοδικά, φωτογραφίες, παραδόσεις και κρυπτονομίσματα, αν και δεν έχω αγοράσει ποτέ τίποτα από αυτά τα καταστήματα. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με αυτά τα καταστήματα χωρίς επιτυχία και μερικά από αυτά δεν μπορούν να βρεθούν.
Παρόλο που ενέκρινα τις συναλλαγές στο καζίνο, δεν ήξερα ότι άλλα καταστήματα έπαιρναν τα χρήματα, πράγμα που σημαίνει ελαττώματα στην προστασία των στοιχείων της κάρτας μου. Το καζίνο αρνείται επίσης να στείλει πληροφορίες για αυτά τα καταστήματα. Προσέφεραν συνεχώς μπόνους χωρίς πρόθεση να πληρώσουν κέρδη, κάτι που δείχνει δόλιες επιχειρηματικές πρακτικές.
Η Mastercard απαγορεύει την παραποίηση του κώδικα του εμπόρου, τον οποίο το καζίνο έχει παραβιάσει. Ενέργησα καλή τη πίστη και θέλω να διεκδικήσω όλες τις πληρωμές που έγιναν σε αυτά τα καταστήματα. Εκτιμώ τον άμεσο χειρισμό σας σε αυτό το θέμα.
I request a complaint of several transactions linked to an online casino that conducts illegal activities. The casino, based in Costa Rica, Curacao and other jurisdictions without sufficient oversight, lacks a legal license and closed my accounts when I questioned their license.
The casino has bypassed the merchant code through shell companies listed as different stores on my transactions. Examples include flowers, magazines, photos, deliveries and cryptocurrencies, although I have never purchased anything from these stores. I have tried to contact these stores with no success and some of them cannot be found.
Even though I approved the transactions at the casino, I didn't know that other stores were withdrawing the money, which means flaws in the protection of my card details. The casino also refuses to send information about these stores. They continuously offered bonuses with no intention of paying out profits, which shows fraudulent business practices.
Mastercard prohibits manipulation of the merchant code, which the casino has violated. I acted in good faith and want to claim all payments made to these stores. I appreciate your prompt handling of this matter.
Jag begär reklamation av flera transaktioner kopplade till ett onlinecasino som bedriver olaglig verksamhet. Casinot, baserat i Costa Rica, Curacao och andra jurisdiktioner utan tillräcklig tillsyn, saknar laglig licens och stängde mina konton när jag ifrågasatte deras licens.
Casinot har kringgått merchant-koden genom skalbolag som listas som olika butiker på mina transaktioner. Exempel inkluderar blommor, tidningar, foton, leveranser och kryptovalutor, trots att jag aldrig köpt något från dessa butiker. Jag har försökt kontakta dessa butiker utan framgång och vissa av dem går inte att hitta.
Trots att jag godkänt transaktionerna på casinot visste jag inte att andra butiker drog pengarna, vilket innebär brister i skyddet av mina kortuppgifter. Casinot vägrar också att skicka uppgifter om dessa butiker. De erbjöd kontinuerligt bonusar utan att ha för avsikt att betala ut vinster, vilket visar på bedrägliga affärsmetoder.
Mastercard förbjuder manipulation av merchant-koden, vilket casinot har brutit mot. Jag agerade i god tro och vill reklamera alla betalningar till dessa butiker. Jag uppskattar er snabba hantering av detta ärende.
Δεν έχετε καμία πιθανότητα με το transferop στον Καναδά, καθώς έχετε συμφωνήσει με μη αυτόματο τρόπο ότι δεν υπάρχει διέξοδος από μια τραπεζική μεταφορά όπου έχετε χρησιμοποιήσει ανοιχτή τραπεζική. Έκανα παράπονα στο open banking στο Ηνωμένο Βασίλειο και στον Καναδά όπου βασίζεται η πληρωμή και μου είπαν να πάω στην CA καταναλωτή
You’ve got no chance with transferop in Canada as you’ve manually agreed the bank transfer there is no way out of a bank transfer where you’ve used open banking. I complained to the open banking in the uk and Canada where payop are based they told me to go to CA consumer act
Η ανοιχτή τραπεζική και η Mastercard δεν είναι το ίδιο
Open banking and Mastercard is not the same
Είχε κανείς κάποια σχέση με τα καζίνο ή τους επεξεργαστές πληρωμών για αυτά τα καζίνο
betti καζίνο
chipstars
Καζίνο Amon
τζαζ καζίνο
φρέσκο στοίχημα
Επίσης, εκτός από το lottie, κάποιος άλλος έχει καταφέρει να επιστρέψει χρήματα από τη Visiola Courses
Οποιαδήποτε βοήθεια εκτιμάται
Has anybody had any dealing with the casinos or payment processors for these casinos
betti casino
chipstars
Amon casino
jazz casino
fresh bet
Also apart from lottie has anybody else managed a refund from Visiola Courses
Any help appreciated
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.