Επιστρέφω από την FCA σήμερα έκανα μερικές ερωτήσεις στις οποίες απάντησα.
Ζητούνται περισσότερες πληροφορίες
Θα ενδιαφερόμασταν να έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτήν την κατάσταση, και επομένως θα το εκτιμούσαμε εάν μπορούσατε να μας παρέχετε τις ακόλουθες πληροφορίες:
Έχετε λογαριασμό στο SumUp; - Όχι
Τι τύπο λογαριασμού έχετε στην The Royal Bank of Scotland Plc; - Τρεχούμενος λογαριασμός
Έχετε επικοινωνήσει μαζί τους σχετικά με την απάτη, αν ναι, τι σας έχουν πει; - Ναι απάντησαν μόλις χθες μετά από αναμονή δύο εβδομάδων ζητώντας τον αριθμό της κάρτας μου και τις αποδείξεις των συναλλαγών που δεν έχω καθώς δεν πήρα ποτέ τίποτα γι 'αυτούς, τους έστειλα ό,τι είχα.
Εξουσιοδοτήσατε αυτές τις πληρωμές; - Το έκανα
Εάν όντως εγκρίνατε τις πληρωμές, η τράπεζά σας σας ρώτησε με τι σχέση είχαν αυτές οι πληρωμές; - Ναι, τους είπα τι ήταν, είχα ένα μπλοκ τζόγου και είμαι εγγεγραμμένος στο gamstop και μου διέθεσαν και έναν σύμβουλο τζόγου στο παρελθόν. Προσπάθησα να συγκεντρώσω αντιστροφές χρέωσης που αρνήθηκαν και υπέβαλα μια καταγγελία που είναι σχεδόν δύο εβδομάδων (είχαν επιτυχείς αντιστροφές χρέωσης στο παρελθόν για το ίδιο πράγμα με την εσφαλμένη κωδικοποίηση της τράπεζας του MCC και το ξέπλυμα συναλλαγών
I head back from the FCA today asked a few questions which I answered.
More info requested
We’d be interested in having some further details about this situation, and so would appreciate it if you were able to provide us with the following information:
Do you have an account with SumUp? - No
What type of account do you have with The Royal Bank of Scotland Plc? - Current account
Have you contacted them regarding the scam, if so what have you been told? - Yes they only replied yesterday after a couple of weeks wait asking for my card number and receipts of the transactions which I do not have as I never got anything for them, I sent all I had to them.
Did you authorise these payments? - I did
If you did authorise the payments did your bank ask you what these payments were in relation to? - Yes I have told them what it was, I had a gambling block on and I am registered on gamstop and they also allocated me a gambling advisor previously. I tried to raise chargebacks they refused and I have raised a complaint which is nearly two weeks old(have had successful chargebacks previously for the same thing with the bank miscoding of MCC and transaction laundering
Αυτόματη μετάφραση: